4. september 2019

Undertegnede i Radio24syv om mine bekymringer for ‘friheden, fremtiden og fædrelandet’

Tidligt i morges kom jeg tilfældigt ind i Mikrofonholder på Radio24syv, hvor to venstreorienterede diskuterede hvordan man kunne smadre kapitalismen. De blev omtalt som ‘fritænkere’, men det var nu en anarkistisk grafitti-hærværker, samt venstreekstremisten Rune Eltard-Sørensen, kendt for flere politisk-motiverede overfald.

Der bliver næppe megen mikrofonholderi, når jeg i morgen er gæst i Stram Diskurs på samme kanal. Det har jeg det fint med, omend det selvfølgelig er lidt trættere ikke blot at være ‘fritænker’, men en del af den farlige skumle højrefløj. Forvent ingen ideologisk rygsvømning. Jeg skriver aldrig i affekt, og står ved alt jeg har skrevet.

“‘Stram Diskurs’ er en personlig og politisk portræt-serie, hvor Nima Zamani forsøger at tegne en collage over den yderste højrefløjs bekymringer for friheden, fremtiden og fædrelandet.” (Radio24syv)

(Radio24syv, 29. august 2019: Dine penge mig i røven; Se evt. om SPYO & Rune Eltard-Sørensen)

“I et autoværksted i Sydhavnen taler den indignerede graffitimaler ‘SPYO’ med journalist og tidligere politisk aktivist Rune Eltard-Sørensen, der nok er bedst kendt for at have kastet rød maling i hovedet på daværende udenrigsminister Per Stig Møller tilbage i 2003. Mens Rune har lagt den kriminelle aktivisme bag sig i en erkendelse af, at man kommer længere med fredelig dialog og lovlig protest, fortsætter SPYO med at bryde loven, hver gang han kaster antikapitalistiske stikpiller op på Københavns diverse vægge. De to fritænkere stiller en samfundsdiagnose og diskuterer, hvordan man på bedste vis minder danskerne om, at samfundet kunne være helt anderledes. (Programomtale, Radio24syv)

Oploadet Kl. 18:57 af Kim Møller — Direkte link50 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/104114/trackback

50 Comments »

  1. Forbyd Rune Retard-Sørensen og forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 4. september 2019 @ 19:04

  2. Hvem og hvilke – højrefløjs- eller andre – kanaler- end indspist Venstrefløjsforståelse- er der radiomæssigt eller TV mæssigt set. England har TR (Tommy Robinson youtube tv). Ud over Rasmus Paludan, synes der ikke at være nogen….tager jeg fejl?

    Kommentar by Michael Unna — 4. september 2019 @ 19:11

  3. Igen en “aktivist” der kæmpe for en, stort set, accepteret seksuel retning. Homoer er ikke udstødt af samfundet, tværtimod de bliver fejret lige fra børnehaven til vi går på pension.

    Irrelevant og dårlig brug af licensmidlerne!

    Kommentar by Santor — 4. september 2019 @ 20:39

  4. *

    AT VILLE SMADRE kapitalismen i bred forstand, er et tegn på dumhed og/eller uvidenhed. For kapitalisme er ingen ideologi, men køb og salg, marked og produktion. Og har man et direkte og velfungerende demokrati (det har vi ikke i DK), kan monopoler og bandit-virksomheder holdes nede.

    Forresten er der aldrig kommunister der siger nej til kapital, lønforhøjelser og fede fiduser. Deres kamp mod kapitalen ophører straks de selv kan fylde lommerne med andres penge.

    FRIHEDEN, FREMTIDEN OG FÆDRELANDET er der al mulig grund til at bekymre sig om. For vi kan snart miste alle tre ting, og oveni kan vi miste liv og helbred, familien og boligen, vores børn og unge, og alt hvad vi ejer af livsglæde, værdighed, rettigheder og muligheder.

    Det er hvad mafiaborgen lægger op til. Den forbereder at tage både friheden, fremtiden, folkehjemmet og ALT andet fra os.

    Kommentar by Ole Jensen — 4. september 2019 @ 20:54

  5. Hr Møller har du overset at DR censurerer og manipulerer med de viste Epinion meningsmålinger.Klik ind og se dem. “Stram Kurs ” og Kristendemokratiet er ” ude af øje , ude af sind”.– Hvorfor mon dog det ????

    Kommentar by dansker — 4. september 2019 @ 20:54

  6. ‘Samfundet kunne være helt anderledes’
    – hvis man brugte autoværksteder til formålet.

    Kommentar by Bastardo — 4. september 2019 @ 21:10

  7. ‘DINE PENGE MIG I RØVEN’

    Betyder det virkeligt, at I ikke vil have andre folks penge, hverken direkte eller indirekte?

    Så er det da et super statement!

    Kommentar by Bastardo — 4. september 2019 @ 21:14

  8. Jeg troede faktisk at Stram Diskurs var slut!? Men godt at høre at du er med Kim. Det kunne være godt hvis det bliver et fast ugentligt program.

    Kommentar by Michael Jensen — 4. september 2019 @ 22:56

  9. Det er alt afgørende at du forklarer at demografi er skæbne. De 350000 muslimer vi har i dag vil med en fødselsrate på de 2,6, man har regnet sig frem til muslimer i Danmark har, i løbet af 3 korte generationer blive til 769000 hvis alt fremtidig indvandring sættes til nul.
    Vi danskere er ca. 5000000 og vi har en fødselsrate på 1,5 og i løbet af 3 noget længere generationer bliver vi til 2100000.
    Den officielle fødselsrate for danskere er 1,9 men det skyldes kun at efterhånden rigtig mange muslimer er danske statsborgere. De lange og korte generationer skyldes at vi gifter os senere end dem.
    Dette er det mere end noget andet vi skal bekymre os om. Vi voksne bliver ikke synderligt berørt, vores børn kommer som voksne i store problemer, omtrent som dagens Sverige, vores børne børn er jeg for alvor nervøse for og generationerne efter dem tør jeg ikke tænke på.

    Kommentar by Den Nervøse — 4. september 2019 @ 23:17

  10. Fritænkere? Er det en slags joke? To idioter som sidder og bumler bimmel og havner som medskyldige lakajer under RICO

    9 The heart is deceitful above all things and beyond cure – who can understand it? 10 I, the LORD, search the heart; I examine the mind to reward a man according to his way, by what his deeds deserve.…

    The Racketeer Influenced and Corrupt Organizations Act, commonly referred to as the RICO Act or simply RICO, is a United States federal law that provides for extended criminal penalties and a civil cause of action for acts performed as part of an ongoing criminal organization. The RICO Act focuses specifically on racketeering and allows the leaders of a syndicate to be tried for the crimes they ordered others to do or assisted them in doing, closing a perceived loophole that allowed a person who instructed someone else to, for example, murder, to be exempt from the trial because they did not actually commit the crime personally.[1]

    Kommentar by Cat Girl — 5. september 2019 @ 03:44

  11. Hvornår bliver det sendt ?

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 5. september 2019 @ 04:45

  12. Hvorfor deltage i det. De vil aldrig producere et tilsvarende program om venstrefløjen. Det handler bare om at vores holdninger skal udstilles som noget skummelt.

    Kommentar by Martin — 5. september 2019 @ 05:14

  13. EB har en lang tudehistorie om Islamofobi blandt P-vagter. (Men bortset fra det) er det den sædvanlige- kendin kendis…det vidste du nok ik hva- artikler. Engang imellem er Nationen læserbreve interessante…Resten kan hentes et sted, hvor solen aldrig skinner. Der mangler et radiomedie eller andet medie ud over youtube, som har relevans for nationalkonservative. Støt SIAD. God Torsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 5. september 2019 @ 05:33

  14. *

    DEMOGRAFI ER SKÆBNE. Javel, men det er nok for teoretisk og for langt ude i fremtiden, til at en gennemsnitsvælger/lytter gider gå op i det. Her og nu drejer det sig vel mere om at en guerilla-krig mod danskerne er begyndt, og at overfald, vold og mord samt røverier, vanvidskørsler og påsatte brande breder sig som en steppebrand. Terror-truslen er alvorlig og voksende, iflg. PET, FET og andre kilder. Og forhold som de er i Malmø, kan snart vinde indpas i København.

    Hertil kommer de nedskæringer, spareøvelser, lukninger og forringelser som falder som en svovlregn over danskerne. Hospitalerne skal nu spare flere milliarder kroner på i forvejen stramme budgetter, det vil gå ud over utallige patienter og pårørende. Busruter og togafgange spares væk, huslejer stiger og stiger, den sociale velfærd forringes igen og igen.

    Er der “kun” 35O.OOO muslimer i Danmark? Er tallet ikke nærmere 8OO.OOO? De officielle tal kan man jo slet ikke regne med.

    Indvandringen koster allerede danskerne over 2OO milliarder kr. pr. år. Det officielle tal er ca. 35 milliarder.

    Kommentar by Ole Jensen — 5. september 2019 @ 05:54

  15. *

    I realiteten er udskiftningen, fordrivelsen og den etniske udrensning (= folkedrab) af danskerne gået i gang. Christiansborgs flertal er landsforrædere.

    Danmark er det danske folks ejendom og folkehjem. Men de gamle partier pisser på ejendomsretten og folkehjemmet/fædrelandet.

    Det ER begyndt at få blodige og katastrofale følger.

    Kommentar by Ole Jensen — 5. september 2019 @ 06:01

  16. (Mit gæt er at EB,s historie er konstrueret til tidsånden…skide være med årsagen til kvindeudsmidning fra altan, og stikken til kvinder og anden terrorårsager, som bombe mod skattevæsenet etc). Nyd Youtube: Avi Yemini “This is what happenet when Antifa tried to ejecting m” Hong Kong Demostration i Melbourne….Han har været i Hong Kong til Demoerne. Støt SIAD. God Weekend. mvh Michael Unna.

    Kommentar by Michael Unna — 5. september 2019 @ 06:21

  17. De eneste der får holdt slæbet, skambuklen og mikrofonen, er nassere og daskere og kriminelle.. Nåh, snart lukker 24Lyv, og nasserne søger nye steder at suge..

    Kommentar by Hul igennem? — 5. september 2019 @ 06:59

  18. Er det ikke kl. 14.00 i dag Torsdag d. 5.9.2019?
    mvh.
    Historyman

    Kommentar by Historyman — 5. september 2019 @ 07:42

  19. 23:17 350.000? Hvor får du det tal fra? Vi er nogenlunde enige om 1 million perkere i Danmark nu plus illegale + 65.000 + familiesammenførte, selv hælder jeg til 4.4 meget aldrende danskere, omkring 200.000 østlændinge og omkring 1 mio meget unge perkere

    Kommentar by Cat Girl — 5. september 2019 @ 07:59

  20. LOL. Venstreekstremister = fritænkere.
    Det er sgu en eufemisme, der vil noget.
    Pressens røde lejesvende for fuld udblæsning.

    Kommentar by Jern Henrik — 5. september 2019 @ 08:10

  21. Jeg synes faktisk, at programmet har været godt, og at Nima har været en fair ikke hysterisk vært, som har ladet gæsten komme til orde.

    Dette er lidt sent, men jeg håber virkelig at du kan kaste noget fakta på bordet, for Hr. og Fru Hakkebøf aner ikke noget om tingenes tilstand.

    Afhængighed af offentlige ydelser:

    Hele 94 pct. af kvinder fra Syrien, 79 pct. fra Somalia, 75 pct. fra Libanon og 71 pct. fra Irak udmærker sig således. Betragter man gruppen af ikkevestlige indvandrere (55-59-årige), både mænd og kvinder, er tallet 61 pct., 40 pct. for de 40-44-årige og 45 pct. for de 45-49-årige. Altså, støt stigende.

    Vold og kriminalitet, der begås af ikkevestlige indvandrere og deres efterkommere.

    Vel vidste vi i forvejen, at palæstinensiske mænd er mere end dobbelt så kriminelle som andre mænd; det kunne politiet oplyse tilbage i 2013. Men irakere, tyrkere, pakistanere, syrere, afghanere og øvrige kulturberigere – navnlig efterkommerne – er voldsomt overrepræsenterede i den nyeste opgørelse, også når der korrigeres for socioøkonomiske faktorer. Mandlige efterkommere fra Somalia sætter, så vidt jeg kan se, ny Danmarksrekord i voldsstatistikken. Med opgørelsens egne ord:

    »Når der opdeles på de forskellige typer af kriminalitet er indekset for voldsforbrydelser særlig markant. Det ligger på 771 (dvs. næsten otte gange så meget som gennemsnittet for alle mænd !!!!) for efterkommere fra Somalia og på 666 (dvs. næsten syv gange så meget som gennemsnittet for alle mænd !!!!) for efterkommere fra Libanon, når der alene er standardiseret for deres alderssammensætning. Når der også korrigeres for familiens indkomstniveau falder indekset en del, men ligger stadig langt over gennemsnittet for alle mænd.«

    Læg samtidig mærke til den sigende detalje, at 42 pct. af ikkevestlige mandlige indvandrere og 37 pct. af ikkevestlige mandlige efterkommere fra årgang 1987 er dømtfor at have overtrådt straffeloven (mens mænd med dansk oprindelse ligger på 17 pct.). Vel at mærke straffeloven, ikke færdselsloven eller særlove. Hertil skal lægges dem, der ikke blev opdaget, fanget eller dømt – mørketallet. Samlet set et svimlende tal.

    Ovenstående er tal fra Danmarks Statistik – tal som man ikke ser nogen steder i medierne.

    Det er bare at google videre.

    -Der begåes næsten 1400 gaderøverier herhjemme.

    -Voldtægter er støt stigende.

    -Frankrig har været i undtagelesetilstand i flere år(vildt!)

    -Tv-programmet Uppdrag Granskning på SVT har undersøgt samtlige domme for voldtægt og forsøg på voldtægt, der er fældet i Sverige de seneste fem år.

    Blandt de mange konklusioner er, at 490 ud af 843 dømte er født i udlandet. Det svarer til 58 procent.

    Når det kommer til overfaldsvoldtægter er 97 ud af 129 gerningsmænd født uden for Europa.

    Herprøver man igen at sløre tallene, for hvor mange af de dømte, som er født i Sverige, er ikke vestlige indvandrere(muslimer)?

    – Osv. osv. osv.

    Fakta MÅ og SKAL frem!

    Kommentar by Cicero — 5. september 2019 @ 08:21

  22. Hvorfor er der ikke nogen, der i folketinget kaster rød maling i ansigtet på børne-og undervisningsminister Pernille Rosenkrantz-Theil?

    Hun er tidligere Folketingsmedlem for Enhedslisten. Hun var med i malingsattentatet mod statsminister Anders Fog Rasmussen. Hendes rolle var bl.a at give Rune Eltard-Sørensen adgang, så han og Lars Grenå kunne lave attentatet.

    “Malingangrebet på Christiansborg fandt sted 18. marts 2003. To medlemmer af græsrodsbevægelsen Globale Rødder, Lars Grenaa og Rune Eltard-Sørensen, var mødt op på Christiansborg på gangen uden for et møde i Udenrigspolitisk Nævn om Danmarks rolle i Irakkrigen. Efter mødet kastede Lars Grenaa rød maling mod statsminister Anders Fogh Rasmussen, mens han råbte “Du har blod på hænderne”. Malingen skulle symbolisere blodet. Han blev straks pågrebet af Folketingets sikkerhedsfolk og ført bort. I postyret lykkedes det få minutter senere Rune Eltard-Sørensen at kaste maling mod udenrigsminister Per Stig Møller.
    De to gerningsmænd havde skaffet sig adgang til Folketinget som gæster til Pernille Rosenkrantz-Theil fra Enhedslisten (og siden 2011 for Socialdemokratiet).”

    Kommentar by A-mad — 5. september 2019 @ 08:42

  23. A-mad:

    Jeg er ikke den, der vil forhindre dig at kaste med maling :-)

    Kommentar by Cicero — 5. september 2019 @ 08:47

  24. OK, tak Cicero 08:47. Jeg tør ikke eller også er jeg endnu ikke drevet helt derud:-)

    Jeg checkede lige den danske ordbogs definition af “attentat”. Det defineres, såvidt jeg kan se, som “politisk mord eller mordforsøg”.

    De to angribere var ikke ude på at dræbe. Det var kun virtuelle mord på statsministeren og udenrigsministeren. Den røde maling skulle symbolisere deres blod.

    Så selve overfaldene på Christiansborg den 18. marts 2003, viste sig ikke at være mordforsøg. Så det var ikke et politisk attentat efter ordbogsdefinitionen.

    Men måske troede de to ofre i nogle sekunder, at deres sidste time var kommet? Og det var vel også meningen?

    Kommentar by A-mad — 5. september 2019 @ 09:02

  25. @ A-mad og Cicero

    “. Jeg tør ikke eller også er jeg endnu ikke drevet helt derud”.

    Det er i virkeligheden det venstrefløjen, politiet, PET osv. er bange for og derfor kalder de os højreradikale. De er bange for det potentiale de ved de vækker i almindelige mennesker og de har svært ved at finde en vej ud af det rod de selv har trukket ned over landet.

    Kommentar by Santor — 5. september 2019 @ 10:14

  26. *

    OM MUSLIMERS ISLAMISME og parathed til vold fortæller bogen “CIVILISATIONERNES SAMMENSTØD”. Citerer: Islam havde sin oprindelse blandt stridende, nomadiske beduinstammer, og denne voldelige oprindelse ligger til grund for islam. Man mindes Muhammed som en krigshelt og dygtig militærleder. (Det ville ingen sige om Jesus eller Buddha)

    Når Christiansborgs politik går ud på masseindvandring af krævende, utaknemmelige, umedgørlige, omkostningstunge, voldelige, krigeriske og fanatiske stammer fra Afrika og Arabien, viser det at den røde mafiaborg er parat til at dolke danskerne i ryggen. Man har efter svensk forbillede indledt en bekrigelse af sit eget folk og folkehjem.

    I Sverige er titusindvis af fredelige civile etniske svenskere allerede ofre for migranters overfald og mord m.m., men alligevel fortsætter Riksdagen med at importere krigeriske, stridbare og kulturfremmede stammefolk sydfra. Derfor er der udsigt til kaos, statsbankerot og borgerkrig i Sverige. De svenske socialdemokrater og deres medløbere har svigtet 1OO%.

    I Danmark er Chrborg tilsvarende blevet et centrum for dumhed, vanvid, pengesvineri, ondskab og forræderi.

    Kommentar by Ole Jensen — 5. september 2019 @ 10:59

  27. @ 15
    Demografi er skæbne, det er ikke teoretisk!
    Danmarks Statestik lavede i 2008 en fremskrivning af antallet af udlændinge i Danmark år 2050. Det tal nåede vi allerede i 2018! 32 år før beregnet, så det går ikke kun hurtigt, det går uhyggeligt hurtigt. Ganske vist kommer der ikke mange asylansøgere nu, men næste bølge, eller rettere næste bølger kommer nu, familiesammenføringer og børn!
    De får børn mange børn.

    Kommentar by Den Nervøse — 5. september 2019 @ 11:32

  28. #23
    Det bør være brun maling, efterfulgt af hønsefjer drysset ovenpå, samt tunge slag med kabelstykker. Alt selvfølgelig fotograferet i IMAX til planetarievisning for evigt.

    Brun for hendes fascisme, hønsefjer for hendes hønsestunt, hvor hun plagede uskyldige høns ved at kaste dem ned i Folketingssalen, og slag for hendes forsøg på voldelige overfald i Göteborg.
    https://junikredsen.wordpress.com/

    Kommentar by Hul igennem? — 5. september 2019 @ 11:48

  29. Var der nogen der sagde Brune Retard-Sørensen?
    Man må sige, det er nogle ypperlige pragteksemplarer Skipper & Co. kan fremvise fra psykiatriens røde overdrev.
    Toppet op af den bedragne og jaloux Ninnnnna Skedeager Olsen.
    Når man ser HENDE, er det ikke svært at forstå, der skulle en 300-hestes grønlænderbrandert til for, at springe på.
    Så hellere en lebbe – det siger vel det hele.
    Personligt vil jeg sige;
    Ikke om SÅ, det foregik med en fremmed enhedslistep!k på en lan.. en meeeget lang rød fane….
    Var dét fritænkende nok?

    Kommentar by White knight — 5. september 2019 @ 12:04

  30. Det bedste er (under)Danmark og det bedste af Afghanistan samlet i Satudarah; pas på du danske familiefar næste gang, du tanker brændstof på den lokale Circle K tankstation, forbyd islam i Danmark.

    De tre mænd mødtes angiveligt, da de skulle tanke på Circle K. Det udviklede sig til et skænderi. Og hurtigt blev det voldeligt. Den 35-årige slog – ifølge nordjyske.dk – den ene, som var bevæbnet med kniv.

    Derefter blev han stukket i brystkassen. Såvel 25-årige Mohammad Omar Rayeq som hans fire år ældre kammerat, Kion Hjaltalin Bertelsen, er torsdag blevet dømt for drabet.

    De to mænd har haft tilknytning til rockergruppen Satudarah, kom det frem i forbindelse med anholdelsen og varetægtsfængslingen sidste år.

    Rayeq er afghansk statsborger og skal ud over fængselsstraffen også udvises af Danmark, har retten ifølge nordjyske.dk bestemt.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 5. september 2019 @ 15:16

  31. Har lige hørt Stram diskus programmet med dig Kim og jeg må sige at det klarede du til ug med kryds og slanger.
    Da vi var kollegaer i den periode hvor du blev udsat for flaskeoverfald) havde du deltaget i et debat program (kan ikke huske hvilket) hvor du tydeligt ikke følte dig tilpas.
    Og da vi efterflg. talte om det (venligt —til orientering for dem der måtte komme rendende med alskens beskyldninger)udtrykte du at du mest af alt var en pennens mand frem for direkte verbal konfrontation.
    Der har du rykket dig en hel del.
    Men Simani var nu også temmelig sød og rar ved dig og efter min mening en smule blodfattig i forhold til de spørgsmål og emner han konfronterede dig med

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 5. september 2019 @ 15:21

  32. Zamani

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 5. september 2019 @ 15:25

  33. @Kommentar by Carlo Di Napoli II — 5. september 2019 @ 15:16
    Du har åbenbart ikke lært en skid af den irettesættelse Møller uddelte her:

    http://www.uriasposten.net/archives/104099#comment-5152953

    Dig og flere andre fortsætter uanfægtet men at overplastre tråde med OT.

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 5. september 2019 @ 16:01

  34. Demografi fører til at Danmark bliver et nyt Mellemøsten, så en sag om, hvordan folk bliver stukket ned på en tankstationviser at vi er på vej.
    Per Henrik Rasmussen tror pludselig Uriasposten er hans.

    Kommentar by k. m. — 5. september 2019 @ 16:15

  35. Fritænkere… FRITÆNKERE? Sig mig, har de fået en hjerneblødning inde på radioen?

    Kommentar by Anonym — 5. september 2019 @ 16:27

  36. Sjovt at kalde programmet for Stram Diskurs som reel betyder stram tale!!!

    Kommentar by Moth — 5. september 2019 @ 16:28

  37. Godt gået Kim!

    OT håber du vil blogge om Elleman, nu er Elleman ude og tale om tonen, og baglandet vil have at Støjberg skal skrue ned, hørt på DR radio ca. kl. 16. Det parti er jo de Radikale på speed :-(

    Kommentar by Jens — 5. september 2019 @ 16:33

  38. “PHR-trollen er ikke stået op endnu” citat af Kim Møller

    Kommentar by k.m. — 5. september 2019 @ 16:47

  39. Har nogen set TP i dag?

    lige en besked:

    TP

    Vil du “ikke lige” følge op på det du skrev i går på bloggen http://www.uriasposten.net/archives/104096
    – se spørgsmål i 66 kl. 12.45

    Kommentar by M.S. Carstens — 5. september 2019 @ 17:04

  40. Du klarede det godt Kim. Flot

    Kommentar by Martin — 5. september 2019 @ 17:22

  41. Der sker ingen ændring i Venstre. Jakob Ellemann Jensen er sin fars søn, og i dag sagde han at lagkagen er spist, fordøjet og opskriften smidt væk. Desuden skal vi omtale indvandrere med respekt.

    Venstre kan sammenlignes med en spøgelsesbilist. Partiet kører den forkerte vej og forstår ikke hvorfor alle andre blinker med lyset.

    Kommentar by k.m. — 5. september 2019 @ 17:26

  42. Godt klaret interview, Kim. Tak for at stå frem og fortælle det, vi er så mange der mener, men helst ikke råber alt for meget med pga. truslen om berufsverbot og udskamning.

    Kommentar by Quark — 5. september 2019 @ 17:30

  43. *

    Hvis man læser bøgerne “Civilisationernes Sammenstød”, “7 år for Pet” og “Koranen”….. kan man ikke undgå at blive klar over at masseindvandringen i Europa og Danmark er en kæmpemæssig dumhed og forbrydelse fra EUs, politikernes, journalisternes, godheds-industriens og feministernes/feltmadrassernes side. Den politik alle de gamle partier og medier står for, er korrupt, hyklerisk og forræderisk ud over alle grænser. Bliver der ikke snart sat en stopper for invasionen sydfra, ender det med usvigelig sikkerhed i katastrofe, statsbankerot, terror og krig.

    Iøvrigt er det fantastisk hvad der findes af sinker og tosser rundt om. F.eks. dem der hylder politikere som Lars Quisling, Uffe Elbæk, Pernille Skipper, Joy Mogensen og Marianne Jelved. Lars Q kaldes dygtig og visionær, men er han andet end en asocial bums og landsforræder? Er Elbæk, Pernille, Joy og Jelved andet end narre, blålys og landsskadelige kommunister? Osv.

    Burde der ikke rejses en skamstøtte over de politikere som støtter afrikaniseringen, islamiseringen og udslettelsen af Danmark? Deres politik er skør, ondsindet og morderisk.

    Efter hvad “Civilisationernes Sammenstød” og andre bøger forklarer, er borgerkrig uundgåelig, hvis et land invaderes af meget kulturfremmede. Blandingen af uforenelige kulturer bliver som en krudtblanding.

    Det demonstreres i Sverige, Libanon, Balkan, Frankrig og Afrika mv.

    Kommentar by Ole Jensen — 5. september 2019 @ 18:53

  44. Mand er skudt i perkerghettoen Nordværst, men det må jeg IKKE skrive for PHR trollen, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 5. september 2019 @ 18:53

  45. Nu skyder perkerne igen-igen i Nordlædervest og Nørrebronx, er det ramadan eller eid?!?, forbyd PHR og forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 5. september 2019 @ 19:28

  46. @42
    Nu skal vi omtale indvandere med respekt.
    Ja ja hvad med at de omtalte os med respekt!
    Hvem husker ikke TV2’s “moskeerne bag sløret”, tror jeg de hed. Jeg bryder mig simpelthen ikke om at vores naive og ubegavede politikere inviterer folk til Danmark, som kalder os danskere for vantro! Så bliver jeg stødt på manchetterne og måske diskutionen om hvem der skal tale pænt om hvem, kunne drejes en anelse!

    Kommentar by Den Nervøse — 5. september 2019 @ 20:32

  47. Hvis PHR vitterligt har været kollega med Kim Møller, ville han gøre os en tjeneste ved at doxxe PHR.

    Kommentar by Træt — 6. september 2019 @ 08:22

  48. Kan PHR være den samme som pghn, der stadig kommer med sine oneliner “retssikkerhed” i Den Korte Avis, under den korte version af sit navn, Per Nielsen?

    Et venligt vink til Siemens Windpowers public relations fik hans hærgen på 180 grader stoppet

    Kommentar by Træt — 6. september 2019 @ 08:27

  49. Med den seneste udmelding fra JEJ – og set i lyset af hans udtræden af Venstre for år tilbage grundet “retorikken”, bliver intet ændret.
    Måske lige fraset vores Løkke om halsen bliver slankere – og (angiveligt) selv betaler sine underhylere og voksenfilm.
    Sonst – gar nichts.

    Kommentar by White knight — 6. september 2019 @ 16:01

  50. @Træt – doxing er aldrig okay. Ikke mod os, heller ikke mod andre. Det sagt, så mener jeg personligt, at PHR har gjort sig mere end fortjent til eksklusion.

    Desuden: at henvende sig til en debattørs arbejdsgiver er direkte modbydeligt. Det er jo den strategi den værste venstrefløj bruger; som de ser som moralsk forsvarlig alene fordi “målet helliger midlet”. Det er truslen om berufsverbot. Truslen på levebrødet.

    Kommentar by Quark — 7. september 2019 @ 08:29

RSS feed for comments on this post.