5. september 2019

Jonas Z., Identitær: “Vi er kampberedte pyromantikere, som i længsel afventer den rensende ild.”

Hårdt, men absolut nødvendigt. Stud.theol. Jonas Zuschke fra Identitær kommenterer hos Årsskriftet Critique – Det nye højre: Hvorfor vi kæmper, og hvorfor vi vil vinde!. Følg linket og læse det hele!

“… kampen er brutal og voldelig. Det er den nødt til at være, og vi er nødt til at rette volden mod os selv. Vi er nemlig en del af det syge samfund, og kun, i et voldeligt udbrud, kan vi befri os fra det, der binder os til de herskende holdninger, og begynde at klargøre det nye fundament. …

For Europa, for Fort Europa. Europæernes værn mod det ugudelige verdensborgerskab, og mod nedbrydningen af alt det, som er særskilt vores. Fort Europa; det smukkeste fæstningsværk som verdenen hidtil har set. Svensk stål og tysk sprængstof. I gotisk arkitektonisk stil, vil Fort Europa rejse sig, holde enhver fjende ude, og være garanten for vores børns sikkerhed.

For Europæerne, vores folkefærd. Vores etnokulturelle identitet, som er resultatet af vores forfædres kamp og arbejde, og som er givet os i arv. Den etnokulturelle identitet er gratis, men den er ikke billig. Den er en byrde, som pålægges vore skuldre. At vi i dag er fortsættelsen på den historie, som er blevet skrevet i årtusinder før os. At vi ikke må blive det sidste kapitel, så vi kan give Fort Europa videre til vores børn, uden at pålægge dem unødvendigt meget kamp, fordi vi, som kujoner, flygtede fra det åbenlyse; at en invasion af fremmede magter, ikke kan løses uden konflikt.

Differentialisme, som først og fremmest er retten til at anerkende os, som værende adskilt fra dem, og forsvare os og vores, mod enhver fjende. Differentialisme er evnen til at anerkende den positive anden. Modernitetens verdensorden anerkender kun den negative anden eller den samme, hvilket grundlæggende er racistisk, da begge dele er ud fra et aftenlandsk perspektiv, som vi pålægger andre at indordne sig under. Når den positive anden respekteres for sin særegnethed, kan vi også respektere og beskytte, vores egen særegnethed, uden at være imperialistiske, og sprede denne sandhed for os som var den sandhed for den anden. …

Vi er ekstremister, og vi er det gerne. Når dét at være positioneret så langt som muligt fra den sindslidende konsensus er ekstremt, så er ekstremisme et sundhedstegn. Vi er kampberedte pyromantikere, som i længsel afventer den rensende ild.

(Notre Dame, Paris, Frankrig; Foto: Uriasposten, 2017)

Oploadet Kl. 21:21 af Kim Møller — Direkte link63 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/104123/trackback

63 Comments »

  1. Fire…walk with me.

    Kommentar by Michael Sjøberg — 5. september 2019 @ 21:27

  2. En af de eneste grupper, der går offensivt ud og peger på det ekstreme i den såkaldt humane politik og peger på vores egne interesser, uden at skamme sig over at se os selv som fuldgyldige mennesker.

    Kommentar by Søren Ferling — 5. september 2019 @ 21:33

  3. Noget højtragende men mon ikke det mest afspejler hans religiøse tilgang?

    Håber ikke det er GI´s officielle holdning udtryk.

    Kommentar by Santor — 5. september 2019 @ 21:39

  4. Hele det Vestlige Europa er fanget af Stalinistiske og Socialistiske politikere og embedsmænd der er egoistiske nepotistiske korrupte taburetklæbere, feks. så er Danmark sat 300 år tilbage pga. af de sidste 40 års førte politik, Danmark burde i dag være et verdens rigeste lande i verden, men næ nej man må jo ikke stikke fra de lavintelligente u-lande de skal forfordeles, det er tragisk for vores forfædre der kæmpede for et godt Danmark, et indlæg i dagens JP skriver en bosat Iraner at han hader Dannebrog fordi Danske soldater har været med til at smadre mellem østen, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 5. september 2019 @ 21:54

  5. 3 Santor)- Din holdning illustrerer på bedste vis, hvorfor befolkningsudskiftningen af etniske danskere kan blive en realitet.

    Kommentar by dansker — 5. september 2019 @ 21:55

  6. Tidsånden siger, at man ikke må bruge sådanne ord og billeder. Og når Tidsånden siger det – så man ikke bruge sådanne ord og billeder. Der er ingen vej uden om at lære det. Ordene er tabu – altså det, der på nudansk hedder ‘haram’.

    Det betyder, at de er kontraproduktive, og skader sagen. Ordene kan ikke skabe begejstring, kun trods.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 5. september 2019 @ 22:16

  7. #6 Det vi kæmper om politisk er jo bl.a. at ændre tidsånden. Vi er nødt til at genvinde retten til patos og de stærke ord, fordi det er en eksistentiel kamp vi er inde i hvor ironi, smalltalk og distance ikke længere kan bære.

    #3 Højtravende el. højttravende ikke højtragende. Billedet er en hest, der traver så højt, at rytteren tvinges i vejret (helt op i “de højere luftlag”) – det har ikke noget med at rage højt op at gøre.

    Kommentar by Odo — 5. september 2019 @ 22:24

  8. Han overser som de fleste andre problemet når han taler om en “invasion af fremmede magter”. Der har været en INVITATION til fremmede magter, og dermed kommer problemet ikke fra mellemøsten eller afrika, men fra christiansborg. Det bliver alt for ofte udlagt som om vi bare er blevet overrendt af mennesker udefra som vi ikke har haft en jordisk chance for at afvise, men sandheden er at der ikke befinder sig 1 eneste person her i landet som regeringen ikke ønsker skal være her! Ellers havde de jo bare smidt dem ud igen ikke?

    Det gør de ikke, for der er tusindvis af offentligt ansatte og NGO’er der lever af dem. Er du venstreorienteret kan du bruge dem som vælgere ved at love dem flere af danskernes penge, og har du et lille firma, så kan du endda få dem leveret lige til døren med lønnen betalt af kommunen uden at du skal have en eneste krone op af lommen: https://flygtninge.kk.dk/job

    Og sådan er der tusindvis af danskere der lever fedt af at smadre danmark lidt ad gangen hver dag. Der er altså ikke tale om en ydre fjende, men en indre.

    Kommentar by Per — 5. september 2019 @ 22:30

  9. @ Santor — 5. september 2019 @ 21:39
    Helt enig, det lyder som Oehlenschläger der skrev drivende sentimetale digte efter Englænderne havde røvet flåden.

    Jeg underkender bestemt ikke de Identitæres gode vilje, det virker bare lidt akademisk for mig. For uanset de flotte ord vinder man ikke en krig på det, der skal mere håndfaste metoder til overfor Mohammed og den store familie.

    Og hvor skal de unge med forsvarsvilje gå hen i dag? Valget var nemt for mig, da jeg var på hans alder, Prinsens Livregiment, Sergentskolen i Sønderborg og derefter hos Dragonerne. Fjenden var de røde, og i nattetimerne i hovedvagten kunne man læse hvordan vi skulle til grænsen mod østtyskland og føre udvigende kamp i tre bølger… hvor min deling kun var med i de to første…hmmm?

    Kommentar by redneck — 5. september 2019 @ 22:32

  10. Noget andet er at Jonas Z. måske skulle forenkle sit sprog lidt og holde sig fra at opfinde ord, særegnethed findes fx ikke i ordbogen – formentlig mener han særegenhed, men det ser sært ud. Afsnittet om differentialisme er for tåget, han bygger ikke op til det, og den samme pointe kunne have været afleveret uden at bruge begrebet, der er lidt studentikost. Fint med patos og punch i sproget, men klar kommunikation uden besynderligheder er vigtigt.

    Kommentar by Odo — 5. september 2019 @ 22:39

  11. Bevidner vi her Jonas Zuschke i rollen som en genfødt F. T. Marinetti? – Ser vi et spritnyt futuristisk manifest udfolder sig? – En Fugl Phønix som letter fra asken? – Er der nogen her på Uriasposten som kan belære mig?

    Kommentar by T. Flodur — 5. september 2019 @ 22:52

  12. #8 Per: “Han overser som de fleste andre problemet når han taler om en “invasion af fremmede magter”. Der har været en INVITATION til fremmede magter, og dermed kommer problemet ikke fra mellemøsten eller afrika, men fra christiansborg.”

    Og de arbejder ihærdigt på at udføre den plan, som blev lagt for små hundrede år siden. Om de virkelig fatter, hvad de gør, eller om de bliver lokket/truet til at arbejde målrettet for at smadre Danmark og hele Europa, skal jeg ikke kunne sige, men det er forstemmende at være vidne til.

    “The man of the future will be of mixed race. The races and classes of today will gradually disappear due to the elimination of space, time, and prejudice. The Eurasian-negroid race of the future, similar in appearance to the Ancient Egyptians, will replace the diversity of peoples and the diversity of individuals.”

    Bemærk ordet “replace”. Og bemærk, at Forenede Nationer (UN), som Kalergi mente skulle stå for massemigration til Europa, de bruger netop begrebet “Replacement Migration”:

    https://www.un.org/en/development/desa/population/publications/ageing/replacement-migration.asp

    ht tp://www.renegadetribune.com/kalergis-jewish-plan-for-european-genocide/

    Kommentar by Hr. Snusk — 5. september 2019 @ 22:56

  13. @ Emmagad 4
    Jeg vil nødig virke arrogant, men hvis man angriber andres IQ, bør man selv skrive rigtigt. Naturligvis kan alle fejle en finger trykke forkert og en stavefejl kan tilgives, men man kan ikke skrive at “Danmark burde være verdens rigeste land i verden”.Og desuden er Mellemøsten er i et ord.
    Når man skriver i vrede falder IQ. Beklager men således er det.

    Kommentar by Den Nervøse — 5. september 2019 @ 23:31

  14. @ dansker — 5. september 2019 @ 21:55.

    Det bliver ikke ord der overvinder vores modstandere. Og hvad der er vigtigere så kommer Vi, Danskerne, aldrig til at tabe kampen. Det bliver kun et spørgsmål om hvor mange der skal dø før vi får Danmark tilbage!

    Med hensyn til det religiøse så er det en tabt sag fra begyndelsen, der er ingen der behøver gud og jesus for at mane sig op til kamp.

    gud har aldrig vundet en krig, kun underlagt sig folk med falske løfter og det kommer aldrig til at ske igen, hverken kristne tumper eller muslimske tumper.

    Kommentar by Santor — 5. september 2019 @ 23:33

  15. @ redneck — 5. september 2019 @ 22:32 Takker :)

    Jeg er også helt og holdent på GI´s side jeg støtter dem ovenikøbet økonomisk. I kampen mod islam og deres danske medløbere har vi brug for alle der vil kæmpe for Danmark, det betyder bare ikke at vi altid behøves at være enige.

    Kommentar by Santor — 5. september 2019 @ 23:39

  16. @ Odo — 5. september 2019 @ 22:39

    So you got my point?

    Kommentar by Santor — 5. september 2019 @ 23:41

  17. Svulstigt – men både sandt og fornuftigt

    Kommentar by White knight — 5. september 2019 @ 23:41

  18. *

    Ja, sagen er ganske enkel. Christiansborgs gamle partier fører en art STEDFORTRÆDERKRIG mod danskerne. Hvis danskerne bliver ved med at finde sig i det, bliver de ganske enkelt etnisk udrenset. Dvs. udryddet. Ikke i dag, men i længden.

    Man kan tilføje detaljer, som at politikerne, bistået af journalisterne, har iværksat en INVASION af krævende, kriminelle og fjendtligt sindede evighedsturister fra afrikanske og arabiske lande. Man inviterer dem, man importerer dem, man lader dem strømme ind gennem en landegrænse hvor man bare kan gå udenom de få åbenlyse kontrolsteder.

    Og fra dag 1 har de kulturfremmede større rettigheder til boliger, møbler, velfærd, penge, jobs, gratisydelser, familiesammenføring og førtidspensioner, hospitalssenge og meget andet, bare de kan sige eet ord: asyl, asul, asut, åsup eller lignende.

    Udøver de kriminalitet, har systemet alle mulige undskyldninger parat, og de slupper oftest med milde domme, så de kan fortsætte deres kriminalitet. På en enkelt asylant bruger man gerne en million kr. eller to-tre millioner på et år. Og en nyankommen familie med to koner og 17 børn forærer man gerne en villa til tre-fire millioner kr.

    Der er nu så mange asylanter i Danmark, at deres forsørgelse koster over 2OO milliarder kr. pr. år. Antallet er nu oppe på mindst 98O.OOO, snarere 1.1 million, og hver koster i g.snit ca. 2OO.OOO kr. årligt. De danske skatteydere plyndres hæmningsløst af de indvandringsbegejstrede politikere og deres tilhængere, feministerne, pladderhumanisterne og radigale feltmadrasser.

    Både DR, TV2, papiraviserne og partierne lyver igen og igen om flodbølgen af migranter, og om KONSEKVENSERNE af den storstilede indvandring. Og der svindles med menneskerettighederne m.m.m.

    Selvom indvanderes kriminalitet mv. allerede har skadet tusinder af danskere alvorligt, selvom hundreder er blevet overfaldet eller dræbt/ myrdet, fremturer politikerne, mens journalisterne fortier mange af de ulykker som masseindvandringen er skyld i. Og de skjuler eller bagatelliserer de UTALLIGE SPAREØVELSER OG ENORME FORRINGELSER AF VELFÆRD, SUNDHED og INFRASTRUKTUR som politisk svineri med danskernes penge er skyld i.

    Men uanset hvor mange detaljer man hænger på, står det enkle tilbage: de gamle partier undertrykker danskerne og fører en stedfortræderkrig mod danskerne. En diskret og camoufleret krig, men en krig som bliver mere og mere blodig for hver måned. Bare se hvad der foregår i Malmø og resten af Sverige. Eller læs bøger af Hasselbalch, Camre, Krarup, Steen Steensen, Huntington og Jacob Scharf. Og så er der film hos Black Pigeon om Kalergi-planen, Marokko-traktaten og Merkels migrant crisis/one year on.

    Fotoet af den nu delvis nedbrændte Notredame katedral minder iøvrigt om at kirken var offer for et brandattentat, ligesom over 2OO andre kirker i Frankrig er ramt af asylanters angreb. Dertil anden terror rettet mod koncertgængere, cafegæster, fodgængere og metro-rejsende osv.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 6. september 2019 @ 00:05

  19. Al den snak og skåltaler, forblændelse og forførelse af nationer og folk – – – Jeg “faldt over denne herlige satire “video” fra legendariske Spike Jones fra 1944, hvor man gør grin med nazismen og fascismen og alle de gale diktatorer fra dengang, men som også denne tid er befængt med… Hvorfor kommer jeg til at tænke på EU m.fl.?

    Men nyd galskaben….

    https://www.youtube.com/watch?v=71yMVknNcJ0

    Mageløst….ikke?

    Kommentar by Black Watch — 6. september 2019 @ 01:01

  20. ALEXANDER BEAUMONT — 6. september 2019 @ 00:05:

    Vil du lige give et link, der beviser, at der nu er mindst 98O.OOO asylanter i Danmark?

    Jeg syntes at savne det i mine dokumentationer. Det ville jo give noget andet billede end det der hidtil er fremlagt i diverse fakta-bokse.

    Kommentar by M.S. Carstens — 6. september 2019 @ 01:37

  21. Et udemærket indlæg fra de identitære, bombastisk og lidt storladent indimellem, men vi er oppe imod stærke kræfter.
    Du har ret M.S. Carstens, jeg vil også gerne se noget dokumentation på 980.000 asylanter fra Hr Beaumont.

    Kommentar by Draugr — 6. september 2019 @ 04:17

  22. #15 Santor – helt enig!

    Kommentar by Johnson — 6. september 2019 @ 06:04

  23. Alene de første 2 måneder af 2019 har der været 47 angreb, ildspåsættelser, hærværk eller også er kirkerne blevet skændet. Det giver en grum midtanke om hvad der egentligt er sket med Notre Dame. Vi får det aldrig at vide, for hvis det kom frem at Notre Dame var blevet brændt ned af muslimer ville det starte en krig.

    Kommentar by Den Nervøse — 6. september 2019 @ 06:44

  24. 23:33 Gud vinder alle krige. Jeg kan godt forklare jer det komplette sæt af regler for krige, men første regel er, at Gud altid vinder

    Kommentar by Cat Girl — 6. september 2019 @ 08:12

  25. https://www.youtube.com/watch?v=L3FZDl0LZfQ

    https://www.youtube.com/watch?v=EgfYYMjpf1s

    Video fra Notre dame, kort før branden opstår.

    Kommentar by Jens — 6. september 2019 @ 08:25

  26. Færdigpakket, amerikansk mellemvare. To problemr:

    1) Jesus

    2) Etnokulturel.

    Punkt 1 burde give sig selv, men brugen af ordet “etnokulturel” er mere subtilt. “Etnokulturel”, er en eufemisme for det,
    amerikanerne kalder “civic nationalism” – et begreb vi heldigvis ikke har på dansk, men som man kunne kalde “sindelagsnationalisme”, hvor det ikke handler om din hudfarve, kun om, hvorvidt du “føler” dig dansk.

    Ideen er muligvis god nok i princippet: spørger du mig, ja så er en mand som Jacob Mchangama dansker, og uanset hvor meget jeg hader hende, så er Hella Joof det også. Men i praksis vil “etnokulturalisme” snarere være noget med en danskprøve, et spørgeskema og et gummistempel, dvs. det, vi har i dag: globalisme.

    Den eneste nationalisme er etnonationalisme, uden “kultur”-kvalifiationen: har du fire bedsteforældre, der er født i Danmark, er du danker. Har du ikke, kan du i bedste fald få permanent opholdstilladelse, men statsborgerskab kan der ikke blive tale om.

    Og ja, min metode er heller ikke perfekt, men det er der jo intet i livet der er.

    Kommentar by Erling — 6. september 2019 @ 08:44

  27. Smukt.

    Kommentar by Margrethe — 6. september 2019 @ 08:52

  28. 8:44 Hvis du gider rette fejlene i dit spørgsmål, så skal jeg prøve, at besvare dit sludder

    Kommentar by Cat Girl — 6. september 2019 @ 09:14

  29. #27 Hvorfor i alverden skulle jeg interessere mig for, hvad et kattedame med jesusfeber mener om mit indlæg?

    Kommentar by Erling — 6. september 2019 @ 09:17

  30. 09:17 Nu du er så antijesus, hvorfor skulle du så ikke være perfekt? Så jeg vidste da godt, at du ikke ville høre mit spørgsmål

    Kommentar by Cat Girl — 6. september 2019 @ 09:23

  31. #29
    Jeg er bange for, at du har misforstået noget: jeg stillede ingen spørgsmål – et hint er, at der ingen spørgsmålstegn er i mit indlæg. Jeg konstaterede bare, at når GI’s nationalisme bygger på Jesus og på kulturnationalisme, er jeg stået af.

    Men hvis du godt vil have et spørgsmål, så svar mig på om det er i overensstemmelse med dansk kultur at skære i spædbørns kønsorganer?

    Kommentar by Erling — 6. september 2019 @ 09:27

  32. 9:27 Jeg kunne allerede diskutere med dig til verdens ende, kan jeg høre, men jeg gider ikke. Jeg kender jer, som ikke forstår logik, matematik og Gud. I har de problemer i har, men jeg afsværger ikke Jesus, han er jo sand

    Du stillede mig det spørgsmål, der hedder: “Hvilke ting er forkert i mit sludder, som gør det ikke-perfekt?” Mit svar er: Start med at rette fejlene i dit spørgsmål, så jeg kan begynde at besvare dit spørgsmål

    Kommentar by Cat Girl — 6. september 2019 @ 09:36

  33. #31
    Du stillede mig det spørgsmål, der hedder: “Hvilke ting er forkert i mit sludder, som gør det ikke-perfekt?”

    Pladder. Tag din medicin.

    Kommentar by Erling — 6. september 2019 @ 09:39

  34. # den nervøse, 6.44

    Der har på nettet været vist en video, optaget med et overvågningskamera, der viser en mand stå på katedralens tag, hvor han hælder noget ned i kirken og tænder en lighter. Men den video forties af Macron og de franske medier, for at undgå “ballade”.

    Kommentar by Bent Nielsen — 6. september 2019 @ 09:44

  35. Fuldt tryk på verbalorglet. Lad os håbe, det ikke flækker under anstrengelsen.

    Kommentar by Crass Børsting — 6. september 2019 @ 09:50

  36. Der burde findes et bedre navn til bevægelsen. Med det navn lægger den ikke op til bred folkelig modstand mod Christiansborgs tilintetgørelse af Danmarks kultur og danskernes fremtid.

    Kommentar by Bent Nielsen — 6. september 2019 @ 09:55

  37. 9:27 Danskerne har ingen kultur, de har forvirrede mennesker, som dig selv og den globale venstrefløj

    Danmark er et kommunistisk/stalinistisk/leninistisk/satanistisk/demokratisk/liberalistisk/anti-kristent/jihadistisk/feministisk/idiotisk/kællinge-diktatur

    Da danskerne ingen kultur har og kun ikke-danskere og ganske få danskere, så er der nok intet svar på dit dumme spørgsmål, men det er ikke sandt, at vi ikke skærer i spædbørns kønsorganer, det gør vi, hvis der er grund til det

    Danskere tror på Jesus, hvis du ikke ved det, og ikke ved hvem/hvad Jesus er, så er du ikke egentlig dansker, du er bare en, som ikke kan lide Jesus

    Du er jo ikke interesseret i min mening om dit indlæg, og så er den jo ikke længere

    Kommentar by Cat Girl — 6. september 2019 @ 09:58

  38. #36
    Nu svarede du ikke på mit spørgsmål – det eneste spørgsmål jeg har stillet dig i denne tråd – så lad mig gentage: “Er det i overensstemmelse med dansk kultur at skære i spædbørns kønsorganer?”

    Eller for at formulere det lidt mere on the point: er du kristen, eller er du judæokristen?

    Den danske alternative højrefløj er så ideologisk forvirret, fordi man desperat søger efter en definition på “dansk” der inkluderer jøder. Jeg har intet personligt mod jøder (jeg har kun kendt et par stykker), men inklusion af jøder skal ikke være afgørende for, hvordan vi, når revolutionen kommer, skal definere danskhed.

    Kommentar by Erling — 6. september 2019 @ 10:08

  39. 10:08 Du er en løgner, det er sikkert fordi du ikke forstår stedord og deres placering, men det gider jeg sgu heller ikke forklare dig

    En løgner stiller kun dumme spørgsmål, og får altid det forkerte svar, som er det rigtige svar på en løgn

    Kommentar by Cat Girl — 6. september 2019 @ 10:14

  40. #38
    Du er med andre ord jøde.

    Kommentar by Erling — 6. september 2019 @ 10:19

  41. 10:19 Alt, hvad du siger, foregår oppe i dit eget hoved

    Kommentar by Cat Girl — 6. september 2019 @ 10:21

  42. #40
    Du oversviner Danmark og danskere – som du omtaler i tredje person – og du synes det er fint at skære i spædbørns kønsorganer. Hvad fanden vil du have jeg skal tro?

    Kommentar by Erling — 6. september 2019 @ 10:28

  43. 10:28 Du vil gerne vide, om jeg er kristen og dansker? Er det dit spørgsmål?

    Vi er 2. person eller 3. person?

    Kommentar by Cat Girl — 6. september 2019 @ 10:34

  44. # 20
    I 1980 var vi omkring 5 millioner mennesker i Danmark. Danskerne har ikke reproduceret sig selv siden. Nu er vi næsten 6 millioner. Hvor mon den sidste million kom fra?

    Kommentar by Henrik Wegmann — 6. september 2019 @ 10:39

  45. #18
    Enig.
    For snart en del år siden, betroede en fængselsbetjent mig, at kom det hans dagligdag i fængslet fuldstændigt frem i lyset. ville vi kun have eet enkelt parti her i landet:
    DF. (Det var FØR, maskerne faldt)
    Det var resten af psykopatborgen, med samt deres dresserede aber MSM, selvsagt ikke interesseret i.
    Man er i det hele taget overhovedet ikke for alvor interesseret i, at lave om på tingenes tilstand.
    Det gælder om, at score mest muligt til sig selv. Og skide være med resten. De/ vi er her alligevel så kort tid på denne jord.
    Al det savl med “…det er vigtigt, hvad vi giver videre til kommende generationer”
    Bull.
    Lars Lorts ynkelige, luskede og frøkenfornærmede sortie viser vel egentlig på fornemste vis, at Lars var i dansk politik for….LARS.
    Ikke for Venstre – og heller slet ikke for DK.
    Men udelukkende for ham selv, af ego-drevne årsager.
    Vi véd nu, at det var privat-Lars hele tiden.
    Og, at det var privat-Lars der lod bilen køre om til bag-nød-udgangen, så primat-Lars fornærmet kunne luske ud og afsted med halestumpen mellem benene.
    Det er da ikke noget en stor politiker – en statsmand, der sætter sit folk og sit parti FØR egne særinteresser ville gøre.
    Det var det så heller ikke.

    Kommentar by White knight — 6. september 2019 @ 10:46

  46. #42
    Det – og alt det øvrige fra dén kant af, bli’r sgu for mærkeligt for mig.
    Er jeg den eneste?

    Kommentar by White knight — 6. september 2019 @ 10:53

  47. 10:53 Livets spørgsmål er det største, og det er uendelig stort, min ven

    Kommentar by Cat Girl — 6. september 2019 @ 11:16

  48. 10:28 Du vil gerne vide, om jeg er kristen og dansker? Er det dit spørgsmål?

    Jeg vil, FOR TREDJE GANG, godt vide, om du synes at det er i overensstemmelse med danske værdier at skære i spædbørns kønsorganer, eller om det er en afskyelig, barbarisk praksis, som ikke bør finde sted i civiliserede samfund, men diskvalificere een fra dansk statsborgerskab.

    Og nej, “forhudsforsnævring” er ikke et svar.

    Kommentar by Erling — 6. september 2019 @ 11:24

  49. #44
    Lars’ karriereplaner var jo baseret på, at han ville blive forfremmet fra dansk statsminister til direktør i en globalistisk NGO, top-pamper i EU eller, hvis han var rigtig heldig, få en bestyrelsespost i Goldman Sachs.

    Da denne plan gik i vasken, var hans job som Venstre-formand jo han sidste redning fra at komme ud på det normale arbejdsmarked, et perpektiv der er enhver politiers værste mareridt. Intet under, at han klyngede sig til posten med samme desperation som han klynger sig til flasken.

    Kommentar by Erling — 6. september 2019 @ 11:33

  50. Jeg håber IKKE, at JZ’s holdninger afspejler Generation Identitær. GI’s holdninger og udtrykform viser et niveau så langt højere end div. “antifacister” og “antiracister” og andre frelste af samme skuffe, som kun magter at udtrykke sig selv via vold – og netop facistiske metoder. Derfor har GI min ubetingede støtte og sympati. Forøvrigt en lille spøjs tanke: Når man kalder sig selv “antifacist” – så er det vel blot et andet ord for “selvhader”.

    Kommentar by Realisten — 6. september 2019 @ 11:41

  51. @Erling…frikadellenationalisterne herinde kan sjovt nok sagtens acceptere jødisk halal og omskæring!

    Kommentar by Torsten — 6. september 2019 @ 11:57

  52. 11:24 Du vil kun klage, alle dine dage

    Jeg har besvaret dit spørgsmål, som skrevet tidligere, du spørger her kun om de to gamle spørgsmål, om jeg er kristen dansker, men vil ikke besvare mit grammatiksvar, og allerede nu bemærker du, at jeg bruger ordene spørgsmål og svar i flæng, da jeg nogen gange bytter om på dem

    Da du er en løgner, og jeg har besvaret dit spørgsmål, så behøver jeg slet ikke besvare dine dumme spørgsmål, fordi svaret er dum skrevet bagfra, og det er også svaret på alle dine spørgsmål

    Men det store spørgsmål, som Gud bad mig om at besvare for dig, var at Gud forlader dig, hvis han ikke er din ven

    Kommentar by Cat Girl — 6. september 2019 @ 11:57

  53. #50
    De har jo (tilfældigvis) heller ikke noget imod muhammedansk drengeomskæring. Jeg mindes i hvert fald ikke at have set noget om emnet her på Uriasposten – eller på noget skandinavisk neohøjre-website, for den sags skyld.

    Kommentar by Erling — 6. september 2019 @ 12:38

  54. Sikken gang mundhuggeri!

    I stedet kunne det være interessant at vide hvorfor samtlige offentlige udgifter angives som bruttoudgifter, men udgifterne til indvandere, migranter og flygtninge angives som nettoudgifter.
    Altså når man taler om udgifterne til f.eks sundhedsvæsnet så modregner man ikke at lægen og sygeplejersken mv. betaler skat.
    Når man taler om udgifterne til forsvaret, så modregnes skattebetalingen fra soldaterne heller ikke og sådan er det for næsten samtlige offentlige udgifter. Den eneste undtagelse er udgifter til indvandring, her modregnes indvandrenes skattebetalingen i det beløb de skatteplagede danskere må betale.
    Hvorfor den forskel?

    Kommentar by Den Nervøse — 6. september 2019 @ 12:50

  55. Det er noget Strauss’ “Anschwellenden Bocksgesang” over indlægget… Kan uden at ville tage noget fra Identitærs indsats kun gentage, at vil man ikke (for)blive esoterisk aktivistgruppe, må sprogbrugen nok beskæres til menigmand-format.

    Kommentar by Peter Neerup Buhl — 6. september 2019 @ 13:19

  56. Jamen når man politisk konsesus lefler for den religion, man sætter soldaters liv i fare for at bekæmpe konskvensen af i Udlandet uden for Europa, men som man ikke vil give Europærene en tøddel for at forsvare, så ser jeg da også -identitær-som et sundhestegn. Jeg græder da også tørrer tåre over massakren i New Zealand trods den selvfølgelig er uacceptabelt i et civilt samfund. Jeg græder også tørrer tårer over Burmas behandling af Muhammedanerne i det nordlige område. Siden 11 september 2001, har jeg skammet mig inderligt over den diplomatiske fejhed Europæiske politikere har udvist overfor denne yderst modbydelige (som ikke lader Nazismen noget efter) – usekulære Diktatorreligion med dens Førerprofet-Hvor mange Muhammedanere harreflekteret eller kritiseret Muhammedaneres terrorangreb 11 september 20001, Beslan Massakren, Massakren i teatret i Moskva, Madrid, London, samt fortsætslig lastbilspåkørset etc etc etc (Jeg kunne blive ved). Jeg har personligt 12 september 2001 set hvordan de jublede i en kristen cafe. Fik nok. Fint der kommer en modreaktion i Europa imod denne modbydelige religion, når Politikerne samt MSM er alt for feje til at erkende, at det er fuldstændigt selvmordsmasochiistisk at lade som ingenting sker. Så civil millitsgrupper imod denne religion er yderst velkomment.
    (Så kan idioterne ævle bævle lirumlarum mangfoldighed og integration og fremmedhad herfra til evigheden. Det rører mig til den mest arrogange ligegyldighed med Deres tomhedssnak)

    Kommentar by Michael Unna — 6. september 2019 @ 14:27

  57. Støt SIAD. God weekend. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 6. september 2019 @ 14:28

  58. “Vi er kampberedte pyromantikere, som i længsel afventer den rensende ild.”
    Lyder som en Brøndby fan før lokalderbyet mod FCK

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 7. september 2019 @ 03:23

  59. 03:23 Den rensende ild er når den globale venstrefløj udslettes, her om snart :D

    Kommentar by Cat Girl — 7. september 2019 @ 06:44

  60. Hvad hulen er en “pyromantiker”? En mellemting mellem en pyroman og en pyrotekniker? Det står ikke i ordbogen:
    http://dsn.dk/?retskriv=Pyrom

    Kommentar by Hertz — 7. september 2019 @ 10:07

  61. Henrik Wegmann — 6. september 2019 @ 10:39 :

    ALEXANDER BEAUMONT skriver, at “antallet (af asylanter) er nu oppe på mindst 98O.OOO, snarere 1.1 million”
    Det du skriver er, at det kan forklares med, at den lille million nye borgere der er kommet til i Danmark siden 1980, overvejende er efterkommere af AEHere. – de er jo ikke asylanter, så det er stadig vigtigt for mig (og andre) at kunne bevise ABs påstand om, at vi nu er oppe på knap 1 million asylanter. Det er jo ikke helt lige gyldigt, om der er knap en million AEHere der pt. søger asyl i Danmark (tilknyttet asylcentrene) til evig forsørgelse, eller om det er dem vi allerede nu betaler for følgerne af rundt om i de belastende områder.

    Kommentar by M.S. Carstens — 7. september 2019 @ 14:50

  62. @Hertz 10:07

    Jeg vil gætte på, at der med “pyromantiker” menes det engelske begreb “pyromancy” som, så vidt jeg ved, ikke har nogen direkte dansk oversættelse. Det er en form for guddommeliggørelse af ild. Ikke at forveksle med pyromani. Eller pyroteknik.

    Kommentar by Quark — 7. september 2019 @ 15:40

  63. Quark — 7. september 2019 @ 15:40:

    Jeg tænkte noget i retning af romance -> pyromance -> at nyde, at fyre lidt op under et givent tema.

    Kommentar by M.S. Carstens — 7. september 2019 @ 16:28

RSS feed for comments on this post.

Leave a comment

Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Denne weblog er læst af siden 22. juni 2003.

 



 

Vælg selv beløb



Blogs


Meta
RSS 2.0
Comments RSS 2.0
Valid XHTML
WP






MediaCreeper