7. september 2019

Tidligere kollega (37-årig afghaner) sigtet for drabsforsøg på ekskæreste: ‘Født muslim dør muslim”

Jeg har tidligere blogget om mandagens ‘altanpige’-episode i Kolding. En 26-årig kvinde blev stukket i ‘mave, hals, ryg og nakke’, og styrtede herefter til jorden fra førstesalslejligheden. Tre mænd er sigtet i sagen. Kvindens 37-årige tidligere samlever, hans 29-årige bror og en 26-årig mand. Kvinden er udenfor livsfare, og mændene er derfor kun sigtet for drabsforsøg.

Som jeg fortalte i Radio24syv, så har jeg har i en årrække arbejdet hos Coop Logistik i Århus, og haft en del muslimske kollegaer, uden at det har givet anledning til problemer af nogen art. Nu hører jeg så på vandrørene, at den sigtede eksmand i altanpige-sagen er en tidligere kollega – afghansk herkomst. Det er en stor arbejdsplads, og jeg kendte ham ikke særligt godt, men han virkede relativ dansk på overfladen. Han har flere nære danske venner, og så vidt jeg husker var han en del af selskabet under en bytur for år tilbage. Mine kilder har flere detaljer om sagen, som ikke helt korrelerer med JyskeVestkystens udlægning. Dem holder jeg for mig selv indtil videre.

<

(37-årige SM, sigtet for drabsforsøg på tidligere samlever)

<

Oploadet Kl. 18:11 af Kim Møller — Direkte link75 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/104144/trackback

75 Comments »

  1. Underligt. Muslimer plejer da ellers altid at være så fredelige.

    Kommentar by Voltzejn — 7. september 2019 @ 18:15

  2. Ærlig lørdagsanalyse: Hold nu kæft, hvor jeg bare HADER muslimer, ingen nærmere forklaring; blot et direkte, ærligt statement, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 7. september 2019 @ 18:20

  3. Hvad er forskellen på en muslim og en vampyr?
    Før eller siden får vampyren stillet sin blodtørst.

    Kommentar by Kimski — 7. september 2019 @ 18:21

  4. Er kvindens etnicitet opklaret? “Samlever” lyder umiddelbart ikke som om, der er tale om en (praktiserende) muslimsk kvinde. – Med mindre “samliv” her dækker over “nikah”, hvad det jo i nogle tilfælde gør.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 7. september 2019 @ 18:38

  5. Konvertitter eller vantro (normale mennesker) er selv ude om det, hvis de har noget med muhamedanere at gøre.

    Kommentar by Anonym — 7. september 2019 @ 18:48

  6. De skal UDVISES. Sådan nogle svin.

    Kommentar by Ewing — 7. september 2019 @ 18:52

  7. No such thing as a moderate muslim.

    Kommentar by Winged Hussar — 7. september 2019 @ 18:52

  8. #3. Begge er også bange for kors…

    Kommentar by LarsB — 7. september 2019 @ 19:08

  9. Hun er dansk og hedder Louise Makkonen Thagaard – på kristen dating skriver hun:

    “Jeg er en lukket kvinde. Det lyder negativt, men det er nok en smags sag. Har været i nogle uheldige forhold med nogle andre religioner, og jeg har indset, at det kan ikke blandes sammen. Vil finde en mand med kristus i hjertet som mig selv, som føler som mig og som har lyst til at bruge tid med mig.”

    -Stakkels pige!

    https://www.kristendatingdanmark.com/view-profile,11540,kristus-i-hjertet.html

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 7. september 2019 @ 19:16

  10. Født muslim. Ja.
    Dør muslim. Ja, forhåbentlig snart.

    Kommentar by Crass Børsting — 7. september 2019 @ 20:01

  11. Hvorfor i alverden arbejder du et sted hvor du er omgivet af muslimer?? Ikke for at gøre dig unødigt nervøs, nok nærmere nødvendigt nervøs: Find dig et andet job før de finder din blog! Jeg garanterer dig for at den eneste grund til at du kan være i fred nu er at de enten ikke kender den eller ikke har forstået hvad den går ud på, det er kun et spørgsmål om tid før en venstreradikal eller en muslim med en IQ lidt højere end gennemsnittet begynder at citere fra uriasposten i århus V, så har du problemer. Det behøver ikke engang at være sandt hvad de siger, et rygte er grund nok til at muslimer går grassat, selv dem du troede du kendte.

    Du taler altid om at lære af sit erfaringskatalog i forhold til muslimer, og du er indehaveren af danmarks største! Er det fordi lige præcist dem du kender er flinke at du vælger at ignorere det når det gælder dig selv? Det er der mange der har sagt gennem tiden, sikkert også hende i artiklen. Ja jeg kan jo bare citere dig selv: “Han virkede dansk”, men det var han så ikke alligevel vel.. Som altid. Hvis en eller anden venstreradikal får dig fyret en dag skylder du ham vist en tjeneste.

    Kommentar by Per — 7. september 2019 @ 20:09

  12. .

    Ja, Kim Møller bør nok begynde at tænke mere over sin sikkerhed. Det ville da være sørgeligt hvis han pludselig blev stukket ned eller kørt ned. Hvis jeg var ham, ville jeg også begynde at luge ud blandt dem som kun er med for at ødelægge debatterne, altså debatsabotørerne. De irriterer kun, og kan måske få mange læsere og bloggere til at falde fra. Uriasposten fortjener at blive en stor succés, så derfor bør kvaliteten hæves ved at trolde sorteres fra. Det er ikke censur, men kvalitetssikring.

    Kommentar by TP — 7. september 2019 @ 20:34

  13. Han taler helt sikkert ‘flot’ dansk og er selvforsørgende, så han må hellere blive – sammen med hele den familiesammenførte storklan fra Kabul. Vi bliver så beriget kulturelt og økonomisk.

    Hvis vi ikke finder noget mere realitetssans frem i forhold til repatriering, så kan vi lige så godt underkaste os.

    Kommentar by Polka — 7. september 2019 @ 21:19

  14. Først tog-skubber. Nu altan-skubber. En mand er faldet ned fra en 4.sals altan på
    Provst Dreslersvej i Frederikshavn
    Skal vi sige :opdateres

    Kommentar by k. m. — 7. september 2019 @ 21:39

  15. Er det klanen i Horsevænget, som da har radikaliseret ham? De kom senere til “Statsborgerskabsfadet”… Eller Faroq et par stenkast derfra? Hvad lavede F. helt nede i Kolding?

    Kommentar by ReturnToSender — 7. september 2019 @ 21:55

  16. Velkommen til Mohammedanmark, landet med verdens dummeste folkefærd.

    Kommentar by Piphans — 7. september 2019 @ 21:59

  17. Der er en ubehagelig tendens til at de fleste rollemodeller, som politikere, journalister og kendisser læner sig op ad, på et eller andet tidspunkt falder igennem.

    Kommentar by Den Nervøse — 7. september 2019 @ 22:34

  18. Det er dårlig stil at smide links til et drabsoffers dating-profil i kommentatorsporet.

    Kommentar by William — 7. september 2019 @ 22:47

  19. .

    Hvad skal vi dog med bloggere som “np” og “carstens”, to negative og agressive feminister som ikke bestiller ret meget andet end at sabotere, forstyrre og afspore debatterne med tåbeligheder og endeløst ævl. Begge er trolle som i tæt samarbejde spilder læsernes tid og ævler sig ind på medbloggere, i stedet for at bidrage konstruktivt til en oplysende debat.

    Kommentar by TP — 7. september 2019 @ 22:50

  20. Islam kan ikke gradbøjes, uanset hvor flink den muslimske grønthandleren henne på hjørnet er eller hvor eksemplarisk en ditto brobygger måtte fremstå, så skal KOranens ord efterleves helt bogstaveligt.
    I linket:
    http://www.islaminfo.dk/artikler.asp?PgID=1924
    kan vi vantro kan læse om hvad der venter hvis vi ikke får forbudt islamismen i Danmark. I relation til blogtema, så er ofre for æresvold også vantro og selv hendes nærmeste er forpligtet på, at agere efter, hvad der er oplistet i linket her.
    Islam er Djævelens Voldsideologi, Koranen er hans Voldsmanual og tilbederne er hans slavebundne bødler på livstid.

    Kommentar by M.S. Carstens — 7. september 2019 @ 23:06

  21. > Kommentar by William — 7. september 2019 @ 22:47

    Langt fra.

    Den stakkels pige er blevet klogere – alene det at hun har erkendt sin fejl gør, at vi har sympati for hende. Grunden til at hun knivstikkes og kastes ud fra førstesal hårdt såret, skal nok også findes i det hun skriver på den datingprofil.

    Kommentar by Polka — 7. september 2019 @ 23:09

  22. <Hvorfor i alverden arbejder du et sted hvor du er omgivet af muslimer?? < 7. september 2019 @ 20:09

    Det har jeg også prøvet. Er der andet muligt i dagens Danmark ? ;)

    Kommentar by Ewing — 7. september 2019 @ 23:24

  23. .

    Det er vigtigere end nogensinde før, at så mange danskere som muligt ser film hos Black Pigeon på you tube om Kalergi-planen, Marrakech traktaten og Merkels migrant crisis/one year on. Det vil også være klogt at læse bøger om “Civilisationernes Sammenstød” og om islamisk terror.

    Befolkningsudskiftningen er i gang. Overalt i Danmark myldrer det med kulturfremmede, og overalt vokser utrygheden og mængden af konsekvenser. Kriminaliteten vokser og vokser, ligesom antallet af nedskæringer og forringelser. Ser man til Malmø, ser man hvordan danske byer om et par år vil se ud.

    Den nævnte sag fra Kolding, og massevis af lignende sager, viser at Danmark snart risikerer at blive det nye vilde vesten, hvor forrykte og tragiske hændelser er blodig og uhyggelig hverdagskost.

    Kommentar by TP — 7. september 2019 @ 23:25

  24. .

    Godt nok lidt OT, men alligevel, for nu har “np” og “Carstens” i et halvt år optrådt som debatsabotører i betydeligt omfang, og nu kan det sgu være nok. Er jeg mon den eneste der er træt af deres ævl?

    Ja, fru Carstens kan ind i mellem præstere kommentarer hvor islamisterne får hug. Men hvorfor holder hun sig så ikke til det, fremfor at bruge en stor del af tiden på, sammen med “np”, at korrekse andre bloggere, og fylde Uriaspostens debatter med endeløse og agressive krav til andre bloggere om at skrive, tænke, svare og agere som de to feminister forlanger. Hvis man ikke gider bruge sin tid på at diskutere med Carstens, skriver hun alenlange og omstændelige indlæg om at man skylder hende svar på snesevis af hendes irrelevante og irrationelle spørgsmål. Man kan forklare hende at man ikke ønsker at debattere med hende, men hun fremturer som om hun skal være dommer over hvad man skal bruge sin tid på.

    “np” er totalt useriøs, og hendes kommentarer er fulde af falske diagnoser, sure opstød og hårdkogt feminisme. Er det mon noget de fleste af Uriaspostens læsere værdsætter?

    Kommentar by TP — 7. september 2019 @ 23:46

  25. PS: Se “Document.dk” om erobringen af Danmark. Se Snaphanen om det Sverige som politiske forrædere har dødsdømt. Se den korte avis og 24nyt.dk om vold og mord i danske byer.

    Kommentar by TP — 7. september 2019 @ 23:56

  26. nissen 00:03
    Kim Møller plejer ikke mere selvskab med muslimer end du selv medmindre du er bosat i nordøstgrønland hvor du sikkert vil påstå at der forekommer islamiserede polarræve.
    “har haft en del muslimske kollegaer, uden at det har givet anledning til problemer af nogen art”
    Skriver Møller i OP.
    Beskylder du ham for at lyve ?
    Jeg er stadig ansat på Coop Logistik og er bekendt med hvem personen Kim omtaler i OP er.
    Jeg mener at Kim måske er lige tidligt nok ude da det er baseret på udokumenterede rygter.
    Derudover vil jeg ikke kommentere yderligere i denne tråd da arbejdsgivere i dagens danmark er blevet utroligt tyndhudede.
    Man skal være yderst varsom med hvad man skriver på nettet.
    Kender folk der er blevet truet med fyring p.g.a ting de har skrevet på en lukket facebook gruppe som arbejdsgiveren havde fået tilsendt screencap af og som de tolkede som negativ omtale af virksomheden.

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 8. september 2019 @ 00:51

  27. William 22.47
    Nu er hun heldigvis ikke død men har været udsat for drabsforsøg men derudover helt enig.
    Stilkarakterer har ikke været UP´s stærke side men vel nærmere kan karakterer som syd for rigtig dårlig opførsel

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 8. september 2019 @ 01:07

  28. Karakteriseres

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 8. september 2019 @ 01:12

  29. 13 K.m.
    Ja. og Bæ skubber.
    Muslimer er det hele.

    Støt og Stem Stram Kurs

    Kommentar by Charles Nielsen — 8. september 2019 @ 02:13

  30. Du er sku ikke mere daner end jeg er.
    “jeg har beskyttet mine data fra dag 1 , der er intet digitalt om mig.
    Modsat har jeg alle jeres data. Og bliv endelig ved .
    google er din ven …..”
    Hvorfor tror du at google kun er din ven og ikke skulle være venner med andre end dig ?
    Mener du at dine skriblerier her ikke er registreret digitalt ?
    Kors i røven hvor er du naiv.

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 8. september 2019 @ 02:39

  31. “Fraflyttet” vs. “Havde * med” – får hovedet til at spinne…

    Kommentar by ReturnToSender — 8. september 2019 @ 03:22

  32. Syntes du skal overveje og slette dette indlæg, du har brugt et billede ad ham og hans FUCKING DATTER, hun er ikke indblandet i det her overhovedet!?!! Udover det kender du ikke ham, som du selv skriver.. Eller deres historie.

    Kommentar by Det lige meget — 8. september 2019 @ 03:40

  33. Undre mig ikke. De kan sagtens være venlige og medgørlige udadtil, men internt er der blod på tanden. Der var vist også en dansk kvinde der i Åbenrå blev dræbt af sin muslimske kæreste (Har vist også kendt en ilter Tyrker, som ifølge det jeg har forstået, dræbte en elskerinde). Ære-Skam begrebet kan stikke vanvittigt dybt i langt de fleste, end godt er. Støt SIAD. God søndag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 8. september 2019 @ 06:42

  34. @10 Per, du snakker om at handle ud fra erfaring…hvor mange af jer går ned og stemmer DF, NB og SK næste gang? Hvor mange af jer bliver ved med at tro på “demokratiet”/”folkestyret”? Hvor mange af jer gør som der bliver sagt?

    Kommentar by Torsten — 8. september 2019 @ 08:06

  35. Engang afghaner, altid afghaner. Tag hjem til Afghanistan- og bliv der.

    Kommentar by Hul igennem? — 8. september 2019 @ 08:35

  36. Jeg har også haft sommerferiejob hos COOP logistik, det hed bare FDB centrallager den gang, og det var i returvaremodtagelsen i hovedkontoret i Albertslund.

    Der mødte jeg for første gang perkerkulturen på første hånd.

    Vi vaskede grøntsags- og brødkasser, og der var bonus oven i lønnen efter antallet af vaskede kasser. Tyrkerne havde luret at der ikke var styr på antallet af kasser som kom retur hver dag, så de hentede allerede vaskede kasser og mærkede dem om, så de talte på vores skifteholds’ bonus. Næste sommerferie var lønnen en del dårligere, for fidusen var blevet afsløret.
    Så var der truckføreren Pervez, som fik en advarsel 3. gang han havde været i Pakistan for at begrave sin far…
    Lille Hassan fra Marokko arbejdede seriøst.
    En kulsort grafisk ingeniør fra Sierra Leone stod blot og lavede ingenting i halvdelen af tiden, og blev pissesur når man sagde det til ham.
    Af danskere var der os studerende, nogle midaldrende mænd, og endelig en advokatfuldmægtig, hvis alkoholisme havde tvunget ud af sit fag.
    Han startede arbejdsdagen med at hælde 3-4 af de stærkeste øl ned i én køre.

    Kommentar by Træt — 8. september 2019 @ 08:56

  37. Træt — @08:56
    Citat: “Han startede arbejdsdagen med at hælde 3-4 af de stærkeste øl ned i én køre.”

    Det tror da fanden! Hvis arbejdspladsen udelukkende bestod af den type kolleger du her nævner, så har der virkelig være brug for nogle dulmere til at starte dagen med.

    Kommentar by Henning Jensen — 8. september 2019 @ 09:07

  38. Ro på Henning Jensen 09:07. Jeg havde studenterarbejde i sommerferien før den muslimske indvandring var opfundet. Der var mange kloge typer, der arbejdede dér fast, fordi de kiggede for dybt i flasken. Nogle var fyret, fordi de havde oparbejdet et for stort ølforbrug af gratis tag-selv øl, da de arbejbejde på bryggeriet Tuborg.

    Som de sagde til os studenter, der kun vikarierede om sommeren og i juleferien: “Det her er sidste station før socialkontoret”.

    Flere af dem førte om natten interessante – også intellektuelle – samtaler i de lange 3-4 timer vi ventede i kantinen efter vi var færdige med arbejdet og først fik fri kl.7.30 om morgenen. Kantinen åbnede først med kaffe og smurte, friske rundstykker kl 6. Indtil kantinen åbnede kunne man købe øl fra “ølskabet”, der blev åbnet på faste tider i løbet af natten og når kantinen åbnede vekslede man nattens 3-20(!) tomme flasker. Så de fleste havde et stort overskud, når kaffen og rundstykkerne var betalt.

    Danske alkoholikere var dengang en integreret del af den etnisk danske befolkning. De havde jo også betalt en stor afgift/skat af deres last.
    Og de fleste passede deres arbejde på de arbejdspladser de kunne klare og de gik aldrig på ’sjassen’. De satte en ære i at klare sig selv. Mange af dem boede – nogle med konen (der ofte også kunne ‘bøje armen) andre fraskilte – i de billige koldtvandslejligheder på brokvartererne i Kbh. De fik ingen boligstøtte eller anden understøttelse. Dem skal man ikke kimse af (hvordan man så gør det?)

    Det hele blev ødelagt, da venstrefløjserne importerede muslimerne til de nyopførte betonlejekaserne med ekstremt høje huslejer og gav dem max boligstøtte og meget anden understøttelse og og satte skatteskruen i fulde omdrejninger. Den socialdemokratiske drøm, der blev et multi-kulti mareridt.

    Min morale: Vi bør altid holde med danskerne! Også hvis de snubler i livet, slår til søren og taber tråden.

    Kommentar by A-mad — 8. september 2019 @ 10:06

  39. Præcis. Vi kan alle blive ramt af social deroute, men vi holder ikke op med at være danskere.

    Kommentar by Træt — 8. september 2019 @ 10:17

  40. @amad, helt enig. Jeg begyndte mit arbejdsliv på Herning galvanisering og ser var også mange alkoholikere. Men fik de deres dosis arbejdede de støt og længe. Modsat mange af muslimerne de var ekstremt ustabile, undtagen dem på Natholdet…der var værkføreren nemlig serber!

    Kommentar by redneck — 8. september 2019 @ 10:24

  41. Det ligger selvfølgelig i den Muhammedanske natur og i religionen, at kvinder er halvt så meget værd, og bare skal være til -rådighed- når manden lyster…De kan ikke tillade sig sådan at rende frit rundt, og mord (såkaldt Familiedrab) er tilladt i store dele af den Muhammedanske verden- hvis æren er brudt-….men alt det rager selvfølgelig De hjemlige -feminister- som hellere vil se på kvindekvoter i bestyrelser for større firmaer og offentlige institutioner. Støt SIAD.

    Kommentar by Michael Unna — 8. september 2019 @ 10:32

  42. @40 A-Mad…præcis. Problemet er bare at der er så mange “divide and conquer” angreb på os, så vi ender med at skændes indbyrdes i stedet for som danskere at holde sammen imod alt ude fra der er skidt for os. Lige til at erobre som det også er sket og fortsætter.

    Kommentar by Torsten — 8. september 2019 @ 11:10

  43. Hey! Kommentar 44 .. hvor blev der af de andre af de 4,4 mio danskere?

    Kommentar by Cat Girl — 8. september 2019 @ 11:53

  44. En meget stor del af problemet, skyldes at den bestemmende klasse (jeg nægter at kalde dem eliten) er tilhængere af det multietniske og multikulturelle samfund, men der findes ikke særlig mange eksempler på at et multietnisk og multikulturel samfund er blevet en succes. Nogle hævder at USA er et sådant land, men det er kun succesfuldt så længe den angelsaksiske befolkning bestemmer. Der er vel ikke nogen der for alvor mener at de sortes og latinoernes integration i landet er en succes. Baggrunden kan være nok så meget trist og forbryderisk, med slaveri, men nogen succes, det er det ikke.
    Derimod er der uhyggelig mange eksempler på at multietniske og multikulturelle samfund, udvikler sig uhyggeligt og det gælder i særdeleshed hvis den ene part er muslimer og i særdeleshed hvis muslimerne er de stærkeste. Balkan f.eks. Tito havde holdt det sammenbragte land i et jerngreb og da han døde begyndte folk som havde boet dør om dør pludselig at myrde løs på hinanden. Og FN har da også inddirekte erkendt at løsningen ikke er multietnisk eller multikultur men monokultur og monoetnisk.
    For løsningen på den skrøbelige fred, er netop adskillelse at de stridende parter i etniske enklaver.
    I Mellemøsten er etnisk udrensning af kristne i kristne kernelande som Syrien, Irak og Ægypten og ja hele Nordafrika der tidligere var kristent, stort set fuldført. De kristen er efterhånden væk i det meste af mellemøsten. Endnu værre er det gået andre mindretal f.eks yazidierne, der som folk stort set blev udryddet af IS for nogle få år siden.
    Det er mig en gåde hvorfor tilsyneladende begavede mennesker ikke kan se at de er ved at ødelægge vores land. Jeg kan kun se et svar. Vi har en ualmindelig ubegavet elite, ja så brugte jeg altså ordet alligevel.

    Kommentar by Den Nervøse — 8. september 2019 @ 12:05

  45. Vi er alle psykisk syge!!!!!

    Kommentar by k. m. — 8. september 2019 @ 12:49

  46. Hard times create strong men,
    Strong men create good times,
    Good times create weak men,
    Weak men create hard times.

    Kommentar by Kimski — 8. september 2019 @ 13:07

  47. Det har sgu været en “interessant” uge her på UP: En hetz trukket ud over 3 dage, over noget der i bund og grund var en løs betragtning over gradsforskellen i den nuværende vold, derefter fulgt op med en antydning om, at jeg måtte være en Cat Girl klon, hvorimod Cat Girl så nu mener, at jeg skriver under ikke bare én anden identitet, men to andre, sammenlagt.

    Jeg tror bare jeg vil stoppe her, ønske de mere seriøse, (læs; normale!), brugere herinde god vind fremover, og så finde mig nogle andre græsgange ude på nettet.
    Jeg kan dårligt forestille mig, at dét bliver værre..

    Kommentar by Kimski — 8. september 2019 @ 13:59

  48. Kommentarsporet nærmer sig den standard der præger nationen på Ekstra Bladet.
    Jeg holder meget af Uriasposten, og den fortjener ikke den udvikling

    Kommentar by k. m. — 8. september 2019 @ 14:00

  49. #20
    Bliv selvstændig.
    Sig nej eller “ikke tid” til islamister.
    køb aldrig noget i deres butikker, giv aldrig islamister nogen penge, hold dem langt væk, opforder dem altid til at tage hjem, eller tage til Mekka.
    Sig nej tak til islamister, hold øje med dem.

    Kommentar by Hul igennem? — 8. september 2019 @ 14:21

  50. Divide et rege. Redningen for etniske danskere i Det Multikulti Samfund bliver at sætte serbere til at lede muslimer.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 8. september 2019 @ 14:31

  51. @33 Det lige meget – Du bliver nødt til at ta´ tilbage og kom kun igen hvis du vil være dansker. Du er er den første som nævner at han har en datter, vi andre ser bare en bunke pixels…Vil det da være mere relevant at smide et par billeder af SMs forældre på, hvis SM er “relativt dansk” kan han havde modtaget ordren “oppefra” og de mange familiemedlemmer på gerningsstedet kunne være en kontrol af at ordren blev udført, han er simpelthen blevet presset til det? Han har næppe begået handlingen for at få flere timer med sønnen; en “relativ dansk” mand ville ikke samle (udenbys) familiemedlemmer til at begå et jalousidrab, tilbage står: religion vs religion.

    Kommentar by ReturnToSender — 8. september 2019 @ 14:32

  52. > Cat Girl
    Hvem er Per? Så vidt jeg ved er her en kommentator,som sædvanligvis underskriver sig med per. At sammenligne ham me vores spammer,er ikke pænt gjort mod per,som sædvanligvis kommer med nogen velovervejede betragtninger.
    On Topic
    Kan det hænge sådan sammen,at den myrdede kvinde er dansker og jeg mener selvfølgelig indfødt? Hvorfor ellers lægge vægt på at hun er “født muslim”? Ifgl skadedyrenes religion (og eller) (-tænker selv at et og er mest på sit plads.) ideologi er alle mennesker født som muslimer. SM hvem han end er påpeger i al fald at nogen dør som muslim.
    Forhåbentlig dør han selv. Men vi har jo tegneseriejustits,så han stopper næppe med at trække vejret af den dom han får. Men som de fleste fremmede voldspersoner,kommer han til at dø,mæt af dage. Hallejunej.

    Kommentar by Nielsen — 8. september 2019 @ 14:39

  53. Kim du bliver sgu nødt til at stoppe dette galehus som enhver postering udvikler sig til!!!!!!!

    I OT huserer der ikke det samme vanvid – der er kommentarerne som oftest gode og ofte meget oplysende! Her skriver alle galningene og alle de samme personer med et væld af aliasser som oftest ikke… og hvorfor ikke og hvem og hvilke holdninger repræsenterer de er ikke til at vide!

    Stop jer selv…det er blevet for meget og som andre skriver, overvejer jeg også at stoppe med at læse og kommenterer…Urias dør hvis det her fortsætter!!!

    Kommentar by Black Watch — 8. september 2019 @ 15:32

  54. Du må sandelig selv stoppe det du synes forkert. Er vi ikke enige om yytringsfriheden? Skal alle ikke have lov til at sige (på skrift) hvad vi/de vil? Hvorfor skal vi ikke udveksle vores meninger,uden at tænke at nogen skribenter er fraværende på grund af censurering?

    Kommentar by Nielsen — 8. september 2019 @ 16:26

  55. På overfladen virker mange muslimer danske. Men tag ikke fejl. De er først og fremmest muslimer.

    De er ikke allesammen udsat for social kontrol og undertrykkelse, men de kan meget hurtigt blive det. For flokmentaliteten er særdeles stærk blandt muslimer, inklusiv dem der befinder sig indenfor kongerigets grænser.

    Det er derfor at en muslim aldrig kan blive en aktiv, konstruktiv del af et sekulært og liberalt demokrati. For deres Allah, deres ære og skam, kommer før alt andet.

    Kommentar by Michael Nielsen — 8. september 2019 @ 17:05

  56. @Nielsen, jeg tror kattedamen tænker på per henrik rasmussen, eller også tror hun der er nogen der bruger flere navne, hvad der måske også er. Jeg tror ikke så meget om de fleste af dem der kommenterer herinde efterhånden, det er som kimski skriver blevet en varmestue for psykiatrien for længe siden som får nationen på EB til at fremstå som en velovervejet saglig debat om kvantefysik. Men kim møller kan jo lide det sådan, så hvad kan man gøre.

    Og til torsten: Jeg stemte på stram kurs og støtter nye borgerlige. Mine principper følges altid op af handling men jeg er godt klar over at det ikke er normen i danmark, tværtimod.

    Kommentar by Per — 8. september 2019 @ 17:39

  57. Enig! Jeg er egentlig ytringsfriheds fundamentalist, men det betyder ikke at jeg godt kunne ønske at nogle af brøleaberne og de mere ubegavede kommentatorer kunne holde dig væk. Men naturligvis har selv den største tåbe ret til at ytre sig, men det er bare ikke altid særlig kønt at se på!

    Kommentar by Den Nervøse — 8. september 2019 @ 17:46

  58. Tråden har vel erstattet den uprætentiøse debat nede på den nu lukkede lokale bodega. Også der skælder man hinanden ud hvert andet øjeblik for at være rablende idioter , hvorefter man fortsætter med den næste omgang.

    Kommentar by traveler — 8. september 2019 @ 19:23

  59. @65 Så når du nu erfaringsmæssigt må have konstateret at DF var varm luft, da de i de sidste 4 år har ladet en forræderisk borgerlig regering tildele statsborgerskaber ad-libitum til især muslimer, så må du da overveje om NB og SK ikke også er varm luft = kontrolleret til ikke at gøre noget? DF samstemte på mange andre områder med regeringen og det kunne de jo bare have droppet, men nej, udskiftningen var vigtigere for dem der nu engang styrer DF.

    Kommentar by Torsten — 8. september 2019 @ 19:43

  60. #42
    Enig!
    Har også arbejdet på mange arbejdspladser hvor nogle af kollegaerne var tørstige. Det forhindrede nu ikke hverken produktionen eller en god samarbejdstone.
    Det er sådan at man i praksis “inkluderer” alle. Kan jeg godt savne i dag, uden selv at have været så tørstig.

    Kommentar by Hul igennem? — 8. september 2019 @ 20:40

  61. Som nogle nævner er det stort set umuligt at have et arbejde og et levebrød, uden der er muslimer. Og så kan man måske en dag opleve det, som Kim Møller lige har oplevet.

    Med hensyn til at være offentligt islam-kritisk og politisk eller skribent/blogger og samtidig have job, hvor muslimer kunne hade én, må jeg minde om , at mange fx fra Ny Borgerlige og Stram Kurs har almindelige job, hvor muslimer er en del af hverdagen. Så principielt kan alle være truet. Men vi er simpelthen så mange danskere endnu, at prisen for at decideret snigmyrde eller snigoverfalde er for høj. Det er ikke det samme som at jeg er fortrøstningsfuld. Der kan komme en tendens, hvor balancen tipper, hjulpet af voldsmændene fra ANTIFA. Som flere har stiftet bekendtskab med. Lige nu er
    det dem, man skal frygte mest ifht sit åbne politiske standpunkt.

    Det er noget andet, vi skal frygte ved muslimer, og det er hverdagsterroren og deres
    erobring af gaderummet. Og den religiøse indflydelse. Jeg har allerede oplevet og hørt om Eid fejring på danske arbejdspladser. I det små, endnu. Man tillader en ligestilling
    mellem kristne højtider og islam. Det er også en måde at teste folk på. Går de med til
    det?

    Tilbage til kvinden fra Kolding. Hvad kunne være årsagen?

    Som man kan læse i dagspressen og på nettet, har de en lille dreng sammen. Skulle han omskæres? Og det ville hun ikke! Og så går hun oven i købet ud og melder, at forhold til muslimske mænd er en dødssejler.

    Den unge kvinde har lært det på den hårde måde, at kultur, sædvane og religion stikker hovedet frem for alvor, så snart man går lidt uden for egen kulturkreds. Det er ikke det sædvanlige, at mænd fra andre kulturer er føjelige og kompromissøgende. Men danske kvinder tror, de kan gå på vandet. Hvordan skal det gå den lille dreng, hvis far forsøgte at myrde hans mor?

    Det er langt sværere for en kvinde at ændre en mand udenfor egen kultur, som feks en araber eller en sydamerikaner. Det går langt bedre for mænd, der henter en kvinde fra et andet land. Det er en naturlov. Dette burde være basal pigeopdragelse.

    Kommentar by Uno — 8. september 2019 @ 20:41

  62. Kim Møller arbejder ved COOP logistik.

    Et sted hvor snesevis af perkere kører rundt med tonstunge gaffeltrucks med 30 km/t.

    Der kunne jo ske en ulykke…

    Kommentar by Træt — 8. september 2019 @ 20:48

  63. Foruden at der er stablet varer på paller helt op til loftet, 12 meter oppe.

    Bare dog en af disse paller ville vælte ned over PHR

    Kommentar by Træt — 8. september 2019 @ 20:50

  64. Kommentar by Nielsen — 8. september 2019 @ 16:26

    Læste du ikke hvad jeg skrev…stop dig selv!

    Du ved udmærket godt at jeg går ind for ytringsfrihed, herunder også på UP…Men du må da indrømme, at sådan som den bruges her, så ophører ytringsfriheden, når UP lukker ned, sander til og ikke mere findes!!!

    Kommentar by Black Watch — 8. september 2019 @ 21:16

  65. Michael Una
    Jeg fatter ikke du bliver ved med at reklamere med stødt siad
    Siad er for længst kun blevet til et levebrød for Anders Gravers Pedersen
    I mere end et år har man ikke set eller hørt noget fra den kant selv om han ellers plejer at kunne demonstrere mod alt
    men når bare pengene i kassen klirrer så lever han godt og trykt hvor han er har du Michael Una prøvet at få bare et lille indblik i siad’s økonomi?
    Mon der findes et regnskab for den forening?
    Mon alle pengene bliver kanaliseret til Gellerreport.com eller falder de lige ned i Anders Gravers Pedersens lommer?

    Kommentar by Holger Danske — 8. september 2019 @ 21:57

  66. @ Torsten: Stortset alle politikere starter som idealister og ender som levebrødspolitikere med tiden, det der adskiller stram kurs fra de andre er at deres formand har sat sit eget liv på spil for danmark i resten af hans dage, selv hvis han forlod politik i morgen. Det syntes jeg såmænd bare skulle belønnes, uagtet at de har nul politisk magt. Holder de til næste valg stemmer jeg på dem igen, alene for at få “drengen fra kejserens nye klæder” ind i folketinget og udpege landsforrædernes virke, som paludan gjorde det i tv debatterne op til sidste valg.

    Et perfekt eksempel var da de diskuterede integration for allah ved hvilken gang i den første partilederrunde på DR, og paludan pegede på alle de andre politikere og kaldte dem landsforrædere, som ikke fattede at al deres snak ville være komplet ligegyldig den dag danskerne kommer i mindretal!

    Klaus risskjær svarede (og det her er ikke noget jeg finder på) med: “i hear what you are saying, but i’m not listening” som om det fremstillede ham selv i et godt lys, men den sætning alene sagde alt hvor de andre politikere er mentalt!

    Desværre har DR fjernet klippet fra youtube og deres eget arkiv, (gad vide hvorfor..) men hvis vi kan få flere af den slags øjeblikke i dansk politik er det fuldt ud en stemme på stram kurs værd.

    Kommentar by Per — 8. september 2019 @ 22:06

  67. […] (Uriasposten fortæller mere om kvindens drabssigtede eksmand her Tidligere kollega (37-årig afghaner) sigtet for drabsforsøg på ekskæreste: …) […]

    Pingback by Første danske “balkongflicka?” « Snaphanen.dk — 9. september 2019 @ 01:32

  68. Kronisk træt 20:48 + 20:50
    Møller arbejder ikke på Coop Logistik men har gjort
    Det er en offentlig hemmelighed som du ,som så meget andet, endnu ikke har fattet.
    Dit indlæg 20:50 gir´ mig så den forhåbning at du bliver en af de første der ryger i Debat-moderation 2.0 så man slipper for dit evindelige vrøvl.
    Men jeg tvivler og tror at det er alt vrøvlet der i fremtid såvel som nutid får fortrinsret.
    Man kan så kun blive positivt overrasket

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 9. september 2019 @ 04:56

  69. At Hr. Møller så vælger at indrage en arbejdsgiver i en så modbydelig sag er mig en smule uforstående.
    Hvad er formålet ?

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 9. september 2019 @ 05:32

  70. -> Per

    “Men kim møller kan jo lide det sådan, så hvad kan man gøre.”

    Hvad ved du om det Per?

    Kommentar by Kim Møller — 9. september 2019 @ 07:41

  71. -> PHR

    “Jeg mener at Kim måske er lige tidligt nok ude da det er baseret på udokumenterede rygter.”

    Har flere kilder på sagen, og krydstjekket alt tilgængeligt. Det er ikke blot rygter.

    Kommentar by Kim Møller — 9. september 2019 @ 07:51

  72. @Kommentar by Kim Møller — 9. september 2019 @ 07:51
    Fredag morgen på vej ud af døren fra jobbet blev jeg lidt henkastet spurgt om jeg vidste noget om det som jeg ikke på det tidspunkt havde den fjerneste anelse om.
    Men efter en Søndag /Mandag nat hvor sagen har været det helt store samtaleemne så tyder det på at du nok har ret.
    Men jeg mangler stadig svar på hvad formålet er med at inddrage en specifikt udpeget arbejdsgiver som nok ikke har haft nogen som helst indflydelse på sagen.

    Coop Logistik fylder nærmest mere her i tråden end mordforsøget og det er ikke ligefrem positiv omtale.

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 9. september 2019 @ 14:05

  73. Muslimer er helt enkelt ikke attråværdige for et samfund som det danske.

    Kommentar by Kenneth — 9. september 2019 @ 19:11

  74. vi er nød til at lære at være fredelige på muslimsk vis så kan de vel få lidt modstand

    Kommentar by kurt — 9. september 2019 @ 19:49

  75. En arbejdssøgende fra Rumænien, med en høj teknisk eksamen, fortalte mig at han på sin første norske arbejdsplads, var blevet sat på plads allerede i starten af hans ansættelse.

    Hans norske kollegaer havde i klart og tydeligt sprog, forklaret ham at de ikke kunne lide ham, eller nogle af hans slags. Herefter sagde han sit arbejde op og flyttede til sverige, hvor han stadigvæk er arbejdsløs.

    Måske vi bør lade os inspirere af Norge?

    Kommentar by Michael Nielsen — 11. september 2019 @ 14:59

RSS feed for comments on this post.