9. september 2019

Århus Rutebilstation: Antifascistisk Aktion truer – “Warning! Fascists will be assaulted in this area”

Det er ikke ligefrem en nyhed at den yderste venstrefløj virker ved vold, men det er nu alligevel interessant at de kan gøre det så åbent. Vi lever i en tid hvor moderate højreorienterede kastes gennem mediemøllen, fordi deres demokratiske aktivisme mod masseindvandringen har en såkaldt ‘en handlingsgenererende dagsorden’.

(Antifascistisk Aktion-klistermærke ved Århus Rutebilstation, 6. september 2019; Fotos: Tilsendt)

Oploadet Kl. 19:21 af Kim Møller — Direkte link28 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/104200/trackback

28 Comments »

  1. Jeg kan naturligvis kun tale for mig selv, men de kan da bare stå på, og så se hvor det fører dem hen.

    Kommentar by Kimski — 9. september 2019 @ 19:25

  2. Afa rimer da paa fatsvag. Eller var det fatva? Nej, det maa vist vaere SA…

    Kommentar by krassisten — 9. september 2019 @ 19:55

  3. Haha, man kan lige se den kutteklædte soy-boy for sig der har undertrykt sin angst i 5 minutter for i ly af natten at gå ned og klistre det op. Antifa er en joke, prøv at skrive antifa på youtube og se de typer de består af. Der er måske 1 ud af 100 der ville kunne klare sig i en slåskamp, resten er psykisk syge med meget tynde arme da vægttræning betragtes som “toksisk maskulinitet” i de miljøer. Jeg har kendt et par stykker af dem i gymnasiet, og jeg mener helt seriøst at de er psykisk syge hver og en, på det niveau hvor de bør holdes under skarp observation af PET. Men med den ene kommunist efter den anden som chef for det cirkus sker det nok ikke før de begynder at bruge bomber eller lignende.

    Usa taler også om at klassificere antifa som en terrororganisation nu. Det BURDE være en nyhed herhjemme at vi har et parti i folketinget der støtter en terrorgruppe som de bruger som en form for optagelsesprøve til en karriere på venstrefløjen, hvis ikke de danske journalister også var en del af det miljø. Man kan blive så fucking træt af det her land nogle gange.

    Kommentar by Per — 9. september 2019 @ 20:01

  4. @Carlo: Ja det er sådan man bliver når venstrefløjen forfølger og chikanerer en i årevis, “tryk avler modtryk” du ved..

    Kommentar by Per — 9. september 2019 @ 20:05

  5. Så må de jo slå sig selv?!

    Kommentar by Hul igennem? — 9. september 2019 @ 20:35

  6. Ironien er at folk som mig, der grundlæggende går ind for diversitet, mangfoldighed, ikke kere sig om hudfarve eller tro hader deres enfoldige tilgang til livet. Ja der skal være plads til alle, men hvad er prisen.? Hvis prisen er at mit land, mine rettigheder og alt det mine forfædre har bygget op eroderes, er den for høj. Har boet i kollektiv og hvis du har en beboer der æder alle de andres mad og vælter rundt skæv hele tiden, bliver han/hun smidt ud. Check Christianias historie, de startede osse ud med at der skulle være plads til alle, psykisk syge , misbrugere etc. De blev sgu osse nødt til at lave regler så hele molevitten ikke gik under og de er et af de mest ekskluderende steder i Danmark. God dag

    Kommentar by FrafaldenModerat — 9. september 2019 @ 20:49

  7. Hvordan er journalisterne nået frem til at der er tale om en højre-radikal? Er der mon ikke snarere tale om en upolitisk kriminel eller en venstre-radikal? Vores medier lyver jo om næsten alt. Om indvandringen, “racismen”, “berigelsen” og “uledsagede flygtningebørn” har de løjet mindst 5OO gange.

    Chrborgs, DRs og papiravisernes politik er at bedøve danskerne med løgnepropaganda, indtil de frivilligt lader sig etnisk udrense/udrydde.

    Fra “Civilisationernes Sammenstød”: Den overordnede tendens i islam har været anti-vestlig.

    Der har siden 1979 udviklet sig en kvasi-krig mellem islam og Vesten. (en kvasi-krig, terror-krig eller brudlinjekrig som ind i mellem har været ført som regulær krig) (ofrenes antal er flere millioner)

    (massevis af islamiske agenter er på vej mod Europa, efter at Merkel og EU åbnede sluserne)

    Kommentar by TP — 9. september 2019 @ 20:52

  8. I Carlo’s link ses at
    Red.x igen bruges som sandhedsvidne/kilde.
    For nogen år siden blev Red.x lukket af datatilsynet, men de er åbenbart blevet stuerene!

    Kommentar by k. m. — 9. september 2019 @ 20:54

  9. “Allahs Facistiske Aktionærer”. Riv da bare de plakater ned. Støt SIAD. God mandag aften. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 9. september 2019 @ 20:58

  10. Hvis almindelige mennesker ikke kan se og forstå at det er sådan ÆGTE fascister taler ( skriver ) så er det da klart at AFA forsat får lov til at eksistere.

    Hvornår kommer politiet og domstolene op i omdrejninger og løser problemet?

    Jeg forestiller mig at politiet allerede kender navn og opholdssted for langt størstedelen af de her terrorister, så “Fit It”.

    Kommentar by Santor — 9. september 2019 @ 20:59

  11. Så, nej, hvis prisen på multikultur betyder at min datter og min søn ikke kan vide sig sikker i Danmark mere fordi de er lyshårede og udsprunget af vestlige værdier, må det være et nej tak herfra….

    Kommentar by FrafaldenModerat — 9. september 2019 @ 21:00

  12. De borgerlige har svigtet kolossalt – derfor kan AFA markedsføre deres vold helt åbent.

    Ingen borgerlige regering har tilsyneladende haft interesse I at sikre deres egen højrefløj mod mødeterror og vold. Det har desværre været en metode for den såkaldt borgerlige indvandringslobby, at holde deres mere kritiske konkurrenter fra indflydelse og vælgeropbakning, da de ikke har kunne begå sig offentligt.

    Venstreorienterede regeringer har fordækt støttet AFA i deres aktiviteter og i deres rekruttering f.eks. gennem mediestøtte, støtte fra fagbevægelse eller direkte tilskud fra f.eks. Enhedslisten.

    Det lader heller ikke til at det hos politiet har været karrierefremmende på noget sæt, at efterforske kriminalitet med rod i den yderste venstrefløj.

    Kommentar by Polka — 9. september 2019 @ 21:04

  13. Det begynder at se meget sort ud. Vi danskere har næsten ingen venner i partierne og medierne. Og overalt i landet og byerne er der trusler mod liv og helbred, i form af voldelige barbarer.

    Tag DF. Partiet der slog sig op på at ville forsvare danskernes interesser. Men Thulesen Dahl har gjort det modsatte. Og iflg. EB i dag er Espersen fra DF nu sprunget ud som transvestit og feminist. (nå, det er måske løgn?) Men artiklen om femi-fascister og idioter er velskrevet og interessant)

    Kommentar by TP — 9. september 2019 @ 21:05

  14. “11” Michael Una
    Hvornår går det op for dig at siad er en død sil kun opfundet for at Anders Gravers Pedersen kan få føden for den støtte du altid opfordre til
    Hvis man ikke har Anders Gravers Pedersens mening så bliver man udstødt samt blokeret for den ytringsfrihed han ellers altid men man skal have
    siad har nu i over et år overhovedet været ude at demonstrere slagter drengen lever fedt af de indsamlede midler samt af medlemskontingentet i en ellers lukket forening

    Kommentar by Holger Danske — 9. september 2019 @ 21:27

  15. Er det her sendt til FT – specifikt til NB og DF – som bør bringe det til torvs i medierne og ellers spørge de ansvarlige ministre for områderne, hvorunder det her hører???

    Jeg forventer at den her åbenlyse voldelige trussel får følger politisk og for dem der har sat det her op???

    Nåååå nej – der er jo dobbelte standarder for venstrefløjen…de må alt og vi skal bare løfte et øjenbryn, så er vi nazister og facister!!

    De virkelige fascister er venstrefløjen og hovedparten af medlemmerne i FT…De er i fuld gang med at skabe et fascistisk system på alle planer.

    Hovedparten af Danmarks ledere på alle planer er med på den og er det vi får…så kan islam jo også nemmere indføres!!

    Kommentar by Black Watch — 9. september 2019 @ 21:34

  16. Det burde være på forsiden af stiften.dk, men der er ingenting lige nu.
    Bladet tør nok ikke med en rød borgmester i smilets by

    Kommentar by k. m. — 9. september 2019 @ 22:05

  17. For noen få dager siden så jeg dette klistremerket på Majorstua i Oslo, det var 100% identisk, ikke sett det før.
    Det farlige er selvfølgelig at folka bak forbeholder seg retten til å definere hva og hvem som er fascisme/fascist.

    Kommentar by Oslo/Norge — 9. september 2019 @ 22:47

  18. Winston S Churchill: Fremtidens fascister vil med sikkerhed kalde sig selv antifascister.

    Kommentar by Den Nervøse — 9. september 2019 @ 22:48

  19. Hvem ved om man bliver udpeget/udskreget fascist på åben gade af det psykopatiske sammenrend fra Enfoldighedslistens fødekæde?

    Lov og orden, tak. Nogle politikere el. ansvarlige politifolk til stede?

    Løkke-Fonden og Co. bugner af velstand under Danmarks besættelse.

    Kommentar by Iznogut — 10. september 2019 @ 00:03

  20. @Carlo: Jeg mener faktisk at uriasposten har skrevet om michael ellegaard før men det er også ligegyldigt, for der er en KÆMPE forskel på en paranoid stakkel der sidder derhjemme og sigter mod hoveddøren, og så en organiseret global gruppe der bruger vold, overfald, hærværk, og attentater som systematisk pressionsmiddel, startet og støttet af et parti i folketinget med adgang til personfølsomme oplysinger om danskerne!

    Hvis du ikke kan se det, så er du i den grad en del af problemet.

    Kommentar by Per — 10. september 2019 @ 00:07

  21. Jeg husker iøvrigt en artikel om at nogle højreorienterede havde sat klistermærker op med relativt neutrale budskaber, hvor politiet var ude og tage fingeraftryk på dem for at finde frem til dem der tænkte forkert og vovede at udtrykke det!! Men det her gør de ikke en skid ved.

    Bonus info: Ca 50 meter fra det klistermærke ligger der en kæmpe politistation med et muslimsk bederum.. Det er også der “århus modellen” som i realiteten er aktiv terrorstøtte til jihadister blev udviklet. Lad være med at ringe til dem hvis du en dag skulle møde nogle af de virkelige fascister, for de har valgt side og det er ikke din.

    Kommentar by Per — 10. september 2019 @ 00:22

  22. Fjernede samme tekst fra elevatoren ved Christianshavn metrostation for nogle måneder siden…

    Kommentar by Peter Buch — 10. september 2019 @ 01:17

  23. De bliver også hængt op ved og inde på mine børns skole. Jeg fjerner og gør skolens lærere og ledelse opmærksom på både den ophængte propaganda, samt at mindst 5 af eleverne fra de større klasser går i trøjer med store AFA logoer på maven. Lærerne påstår at de ikke ved hvad Antifascistisk Aktion er og aldrig har hørt om at der skulle være en voldelig og intimiderende gruppe der registrerer, truer og overfalder folk der tænker anderledes end dem selv. Så de vil ikke blande sig i elevernes påklædning. Hjernevask og politisk indoktrinering er hverdagen i vore dages skoler og resultatet er generationer ramt af historieløshed, en total uvidenhed om hvordan verden hænger sammen og dermed hvilke farer vi står midt i. Fag som historie, sang og fysisk styrkende fag bør genatableres og styrkes. Fag med national identitet, faren ved globalisme/eu/masseindvandring af ikke vestlige samt demografi som temaer er højst nødvendige af få indført. Jeg ved det nok er utopisk men om ikke andet så kæmper jeg for at lære mine egne børn det herhjemme.
    Til info er skolen i København(Valby)

    Kommentar by Jakob — 10. september 2019 @ 05:38

  24. Søger man klistermærket på nettet, ser det ud til at være stickers, der stammer fra North Shore Antifa Boston til at markere, at de er i fysisk kontrol over Boston metroområde. En slags primitiv ’statsdannelse’, hvor en voldelig gruppe udråber sig som magthaverer over et område og renser det for urene elemeter. Venstrefløjens pendent til muslimernes sharia-zoner.

    North Shore Antifa reklamerer selvfølgelig frit på Facebook osv med deres voldelige ideologi. Og det smitter af på danske unge, der med næsegrus beundring kopierer dem 1:1. Samme mekanisme som de islamiske voldskampagner på nettet målrettet til at motivere og styrke sammenholdet hos muslimske unge i Vestens ghettoer.

    Kommentar by traveler — 10. september 2019 @ 06:21

  25. Fjernede et klistermærke som indeholdt samme tekst imod -identitiære-. Selvfrelste idioter er der nok af.

    Kommentar by Michael Unna — 10. september 2019 @ 06:48

  26. 16) Anders Gravers har sat livet på spil, da de i starten blev overfaldet, da de ville demonstrere imod en -Saudi Arabisk- menneskerettigheds organisation (Ja lyder som en joke) der ville protestere imod nogle tegninger.(Det skete i en kælder). Han får ingen medalje af Dronningen, eller et bi bop diplom af andre af de etablerede. Han har arbejdet hårdt i mange år, og risikeret sit liv og lemmer. De fortjener den opbakning de kan få og Deres integritet betvivler jeg ikke et sekund på. Han har været i New York hos Pamela Geller etc etc etc. Han har fortjent de penge han kan få, imodsætning til De etablerede som slikkes i R.. af DR og Politiken. Det behøver heller ikke at være penge man støtter ham med. Meld jer ind og støt kampen aktivt. SIAD har kun den styrke vi giver den. God tirsdag. I morgen en vigtig mindedag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 10. september 2019 @ 06:57

  27. Jeg vil gerne gave mig frabedt at blive forvekslet med Den Falske Carlo i denne tråd og andre steder på Uriasposten.

    Jeg er den originale Carlo Di Napoli Due.

    Den Falske Carlo lukrerer på min profil og mit profilnavn ved blot at tilføje et I til mit oprindelige profilnavn.

    Derudover skriver Den Falske Carlo i den anden tråd herinde:

    Møøøøøøøøhamedaaaaaner

    og intet andet. Det var der også en stjernepsykopat, der gjorde i årevis på 180grader, hvorefter sitet døde.

    Lad ikke dette ske for Uriasposten, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 10. september 2019 @ 12:30

  28. Jeg ser i hundredevis af sådanne opslag, men har lært at ignorere dem, som disse tåbeligheder de er.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 10. september 2019 @ 21:09

RSS feed for comments on this post.