10. september 2019

“… æresløs kvinde med fordrevet blod skal holde sig væk fra mig”, skrev 36-årig, fire uger inden drab

Jeg har tidligere blogget om det pågældende mord, men Ekstra Bladet har en lille detalje. Her citeret fra EB.dk – Sendte billeder til venner af sin døende kone.

“Han virkede ganske uberørt og til tider ligefrem smilende, da han i vidneskranken i den store retssal 4 i Domhuset i Aarhus mandag skulle forklare, hvordan hans 30-årige kone og moren til parrets tre små børn på dengang fem, tre og ét år for præcis ét år siden døde i en blodpøl i en lejlighed i Aarhus Vest.

Med læsioner 33 steder på kroppen, herunder adskillige knivstik i mave- og brystregionen, kæmpede den hårdt sårede kvinde desperat for sit liv, alt imens hendes mand fotograferede hende…

Parret var forinden flyttet fra hinanden, og den tiltalte afviste flere gange i retten, at han reagerede i jalousi eller vrede over bruddet og det faktum, at hustruen havde fundet en anden. …

‘…æresløs kvinde med fordrevet blod skal holde sig væk fra mig’, lød den afsluttende sætning i et facebook-opslag skrevet af den tiltalte 14. august i fjor – fire uger inden knivdrabet.

(Vilhelm Bergsøes Vej, Århus V; Foto: Maps)

Opdate.

(Den 36-årige tyrker Gökhan Sönmez, sigtet for mord på 30-årige Cemile)

(Gökhan Sönmez på Facebook, 14. august 2019)

Oploadet Kl. 07:19 af Kim Møller — Direkte link35 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/104217/trackback

35 Comments »

  1. Hvad med at smide muhamedanere UD AF DANMARK, forbyd islam i Danmark.

    Amalienborg Slotsplads skal sikres mod terror. Det betyder, at biler ikke længere skal kunne køre ind på pladsen, oplyser Slots- og Kulturstyrelsen.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 10. september 2019 @ 07:54

  2. > Han virkede ganske uberørt og til tider ligefrem smilende

    Naturligvis, for han har – siger hans religion – jo gjort noget GODT ved at forsøge at dræbe. Problemet er mere, at et stort flertal af befolkningen tilsyneladende ikke laver den kobling, at det netop er selve religionen, der er modbydelig.

    Kommentar by Quark — 10. september 2019 @ 07:54

  3. Nu taler jeg ikke så godt muhammedansk, men hvad er “fordrevet blod”? Er det en undersættelse af en frase, man råber til hinanden på gaden nede sydpå, eller hyr?

    >Quark
    Han har mere end “forsøgt at dræbe”. Det er rent faktisk lykkedes ham.

    Kommentar by Hertz — 10. september 2019 @ 08:09

  4. Hertz 08:09. Nu taler jeg ikke så godt muhammedansk.

    Spasseren er sikkert analfabet; man behøver ingen uddannelse for at slå ihjel.

    Han mener fordærvet blod, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 10. september 2019 @ 08:42

  5. fordrevet blod?=’نزوح الدم’=’nuzuh aldam’ backtranslated bliver det ‘Eksodus af blod’ (google translate dansk->arabisk->dansk)

    Kommentar by A-mad — 10. september 2019 @ 08:42

  6. “fordrevet blod”
    Mon ikke han mener “fordærvet blod”? Altså en uren kvinde?

    Kommentar by KSD — 10. september 2019 @ 08:43

  7. Ham må jo være blodekspert jf han stak hende ihjel. En forsker stilling på et stort hospital venter efter samfundstjenesten er udstået

    Kommentar by redneck — 10. september 2019 @ 08:54

  8. Ursula von der Leyen har sat et hold på næsten fifty-fifty kvinder.
    Det bliver ren venligbo galskab i EU.

    Jeg tror venstrefløjen i Danmark allerede nu planlægger en tur mere i dobbeltsengen af bare glæde over udsigt til mere indvandring.

    Astrid Krag er på vej med en ændring af stemmegivning til et nyt parti
    efter Klaus Riskær og Rasmus Paludan åbenbart udnyttede et smuthul i loven ved seneste valg.

    Hun påstår det ikke er for ramme Stram Kurs – meeeen tror vi på det ?

    Kommentar by k.m. — 10. september 2019 @ 09:04

  9. Smid alle de politikere ud af folketinger der ikke fatter hvad de indført i dette land, nemlig islam.
    Dette her ender snart i en kollaps. Grækenland modtager nu så mange bådflygtninge, hvad gør man med dem??? Og nu arbejder der 2 danske jurister for at vi skal modtage flere tyrkiske familiesammenføringer. Dette skal nu afgøres af EU-domstolen. Nyd tiden nu for det bliver meget være.

    Kommentar by IES — 10. september 2019 @ 09:11

  10. Denne sag er endnu et kig ned i afgrunden af social sump og fordærv. Det multikulturelle helvede – udfoldet i det, der tidligere var godt almennyttigt boligbyggeri for almindelige danskere, men som nu er en rotterede af kulturelt og religiøst vanvid blandt invaderende folkefremmede.

    Det officielle Danmark i form af folketingspolitikere, administratorer i stat, amter og kommuner, dommere, såkaldte “NGO’ere” (ikke-offentlige, men støttet af det offentlige), kultur”eliten”, storfinans og industrialister smadrer Danmark. Vort tidligere nogenlunde velfungerende land, Danmark, FUCKES OP af en perlerække af idioter på afgørende poster i samfundet, og de belønnes endda med ridderkors, enorme gager, fryns, spons, rejser og indbyrdes hæder. Det er ULÆKKERT. Eliten FUCKER OP på alle parametre: Sikkerhed, kultur, transport, skat, sundhedsvæsen, ældre, børn, undervisning, forskning, energi, miljø.

    I Tyskland påpeger et fremtrædende, konservativt orienteret medlem af kansler Merkels parti CDU Friedrich Merz (og i øvrigt succesrig forretningsmand): “Im Verhältnis zwischen Volk und Volksvertretung hat sich etwas verändert.” På dansk: “Forholdet mellem folk og folkerepræsentation har ændret sig.” https://www.welt.de/debatte/kommentare/plus199863692/Friedrich-Merz-ueber-70-Jahre-Bundestag.html

    Hvad der gælder i Danmark, gælder i Tyskland, og det gælder i hele den vestlige verden: Der er ingen, der repræsenterer folket længere. I Danmark hånes det danske folk og afpresses skatter til at finansiere folkets egen undergang.

    Dansk Folkeparti, bare FOR EKSEMPEL, der nu sukker over, at over halvdelen af deres vælgere har vendt dem ryggen, stemte i snart to årtier for den ene indfødsretslov efter den anden, som partiets Marie Krarup nu har fået lavet en oversigt over, og som hun jamrer over. HALLO: DF har selv stemt alle muhammedanerne ind til indfødsret, rødt pas og evig velfærdsforsørgelse!

    Alle i eliten (med måske nogle få undtagelser?) FUCKER vores land op. Jeg er rasende!

    Kommentar by tilfældig — 10. september 2019 @ 09:28

  11. Haha – skrev jeg “amter”?!?!?! Jeg mente naturligvis “regioner”. Men også dette er FUCKET OP. I 2007 var IQ-geniet Lars Løkke Rasmussen mastermind bag kommunalreformen, som CENTRALISEREDE den offentlige forvaltning til ukendelighed (fra 270 til 98 kommuner) og smadrede provinsbyerne totalt – det sidste, der var tilbage. En funktionstømning af gode, sunde eller mindre sunde provinsbyer, som med reformen blev halehæng og opland til landets fem store byer: København, Aarhus, Odense, Aalborg, Esbjerg. Med et afsindigt motorvejsnet, hvor hvad der tidligere lå i provinsbyerne af erhverv og arbejdspladser nu er trukket ud som sårskorper og lange tråde langs motorvejene i grimme stålgrå og primitivt prangende betonbygninger pyntet op med glasfacader. Lars Løkke FUCKEDE Danmark op. I hans to regeringsperioder hentede han næsten 100.000 nye muhammedanere til Danmark. Det svarer til en by af Esbjergs størrelse – på ikke engang 10 år! Det er sindssygt!! Og Mette Frederiksen og hendes flok af nikkedukker, jasigere, døgenigter, IQ-genier og skoleelever fortsætter ad samme kurs! Danmark FUCKES OP med vilje!

    Kommentar by tilfældig — 10. september 2019 @ 09:36

  12. Danskere tigger sig til et måltid mad med Hus Forbi blade, mens fremmede mordere og voldtægtsforbrydere får fin lejlighed og stor Audi af kommunen.

    Kommentar by k.m. — 10. september 2019 @ 09:37

  13. https://www.avisen.dk/roever-idoemmes-forvaring-for-voldtaegter-under-flug_565664.aspx
    Ved den første voldtægt 29. september truede han en kvinde med, at han ville dræbe hende eller skade hendes familie.
    Knap to uger senere – 10. oktober – voldtog han en anden kvinde i Odense. Her var han bevæbnet med knive.

    Manden stammer fra Uganda og kom til Danmark som barn. Ud over forvaring blev han udvist fra Danmark for bestandig. Det blev han også i landsretten.

    Da der er nedlagt navneforbud i sagen, er det ikke muligt for Ritzau at beskrive den 34-åriges identitet nærmere eller bringe hans navn.

    Kommentar by k.m. — 10. september 2019 @ 09:43

  14. tilfældig 09:28

    Dansk Folkeparti, bare FOR EKSEMPEL, der nu sukker over, at over halvdelen af deres vælgere har vendt dem ryggen, stemte i snart to årtier for den ene indfødsretslov efter den anden, som partiets Marie Krarup nu har fået lavet en oversigt over, og som hun jamrer over. HALLO: DF har selv stemt alle muhammedanerne ind til indfødsret, rødt pas og evig velfærdsforsørgelse!

    DET MÅ DU SIMPELTHEN DOKUMENTERE, FORBYD ISLAM I DANMARK.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 10. september 2019 @ 09:54

  15. Han må være tyrker:

    Inden selve grundlovsforhøret sad han udenfor retssalen og talte på fremmedsprog med tolken, som var den kendte politiker, tyrkiskfødte Hûseyin Arac.”

    http://aarhus.lokalavisen.dk/112/2018-09-10/-Knivdrab-i-Aarhus-Far-til-flere-mindre%C3%A5rige-b%C3%B8rn-ben%C3%A6gter-drab-p%C3%A5-sin-ekskone-3092381.html

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 10. september 2019 @ 10:29

  16. @Hertz – rigtigt, det lykkedes for islamisten at dræbe, så det er ikke blot et forsøg.

    Kommentar by Quark — 10. september 2019 @ 10:37

  17. Tyrkere hører hjemme i Tyrkiet, det er lissom derfor at landet hedder Tyrkiet

    Kommentar by Hul igennem? — 10. september 2019 @ 10:50

  18. Mere om sagen her:
    http://aarhus.lokalavisen.dk/112/2019-09-09/-Hustru-dr%C3%A6bt-af-33-stik-med-k%C3%B8dkniv-Jeg-gik-i-panik-5728763.html

    Kommentar by Kimski — 10. september 2019 @ 10:54

  19. I en af de charmerende hadither får Muhammed fingre i en af sine kritikere.
    Manden be’r ham skåne hans liv med en appel til medfølelse: – Du vil da ikke gøre mine uskyldige børn faderløse? Hvad skal der blive af dem uden mig? –
    – De kommer til at brænde i helvede! – svarer Muhammed og myrder familiefaren.
    Jeg kom lige til at tænke på den historie.

    Kommentar by Sådan er det jo — 10. september 2019 @ 11:04

  20. “Det ligger ikke til mig som menneske eller til min kultur at gøre sådan nogle ting.” – HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    Lyve, det kan de finde ud af!

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 10. september 2019 @ 11:09

  21. @14 CARLO DI NAPOLI II: https://nyheder.tv2.dk/politik/2017-05-05-df-overrasker-regeringen-stemmer-imod-nye-statsborgerskaber

    HALLO, Carlo! Hvad med selv lige at følge med i virkeligheden derude! IQ-eliten FUCKER DANMARK OP, som om de var på speed. Og du vil have dokumentation! Hvad med om du fjernede håndklædet om øjnene og tog de gamle aviser ud af ørerne?

    Det er Danmarks overlevelse, der er på spil. De seneste 40 år har det danske folk været på det tabende hold, fordi “eliten” FUCKER ALTING OP og hetzer danskerne og voresnation og kultur. Vores livsbetingelser er på spil.

    Kommentar by tilfældig — 10. september 2019 @ 11:28

  22. tilfældig 11:28
    Dansk Folkeparti har siden optagelsen til Folketinget—som det eneste parti overhovedet—stemt imod hver eneste, halvårlige Lov om indfødsrets meddelelse, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 10. september 2019 @ 11:38

  23. Lyder det mest som en dansk ting eller en muhamedansk ting at skyde på et 13-årigt barn?, forbyd islam i Danmark.

    Teengeren, der i sidste uge blev ramt af skud i et opgør mellem unge på Nørrebro, er 13 år gammel. Det bekræfter Københavns Politi i en mail til B.T.

    Den 13-årige blev ifølge Radio24lyv skudt i brystet tidligt torsdag aften på et værelse i Fensmarksgade 65.

    Adressen huser institutionen Den Flyvende Hollænder, der er et døgnbehandlingstilbud for børn og unge, som begår alvorlig personfarlig kriminalitet.

    Flere anonyme kilder bekræfter over for radiokanalen, at det var her, skyderiet fandt sted.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 10. september 2019 @ 11:50

  24. @ 22 Carlo Di Napoli II: Undskyld, men har du overhovedet læst artiklen fra tv2.dk, som jeg linkede til: https://nyheder.tv2.dk/politik/2017-05-05-df-overrasker-regeringen-stemmer-imod-nye-statsborgerskaber

    Dansk Folkeparti, som mange danskere satte deres lid til, har gennem alle årene sunget med på “elitens” sang om en “stram udlændingepolitik” og under alle regeringerne frem til 2017 stemt for indfødsrets meddelelse. Derfor har vi hundredtusinder af kulturfremmede i landet i dag.

    Kan du ikke selv se, at det er paradoksalt, at i samme periode, som man taler om en åh så stram udlændingepolitik, stiger antallet af fremmede i landet eksplosivt!

    Hvorfor har du et slogan, der hedder “forbyd islam i Danmark”, når du åbenbart ikke er i stand til at læse nyheder eller forholde dig til virkeligheden?

    Artiklen er fra 5. maj 2017:

    “Christian Langballe pointerer, at DF ved tidligere tildelinger af dansk statsborgerskab har stemt “modvilligt for”, og at partiet nu ikke længere vil deltage i “det parlamentariske teater”.

    Venstres indfødsretsordfører, Jan E. Jørgensen, er “meget overrasket” over DF’s melding:

    – Dansk Folkeparti har jo stemt for de tidligere lovforslag, hvor vi har tildelt indfødsret. Så talen overrasker mig og ærgrer mig.”

    Kommentar by tilfældig — 10. september 2019 @ 12:14

  25. 17- hul i gennem ?
    Tyrkerne hører faktisk slet ikke til i det såkaldte tyrkiet. De erobrede landet gennem flere århundreder og Konstantinopel faldt så sent som 1453. Sandsynlivis stammer tyrkerne fra de områder, der i dag hedder tyrkmenistan, kazakstan m.fl.

    Kommentar by fidibus — 10. september 2019 @ 13:18

  26. tilfældig — 10. september 09:28/11:28/12:14

    Altid en fornøjelse at læse dine saglige indlæg. Den underspillede spydighed og ikke mindst den drivende sarkasme virker svært opmuntrende på undertegnede – Skriv noget oftere.

    Kommentar by T. Flodur — 10. september 2019 @ 13:26

  27. Den israelske prof. i arabisk kultur, Morderchai Kedar siger, at et arabisk ordsprog siger, at en kvinde, som har kastet skam på familiens ære kan kun blive vasket bort med hendes blod. Han siger, at en enke med børn, der får et forhold til en mand fremmede for hendes familie og klan kan blive betraget som æreløs. Børnene kan blive presset til af omverden fordi moderen anses som æreløs, at slå hende ihjel.

    Kommentar by CCC — 10. september 2019 @ 14:13

  28. Der er ingen værdi i de importerede indavlede retarderede kriminelle korandyrkende terrorister, de er ikke rejst til Danmark pga. af vores tro og demokrati, de forventer respekt, forsørgelse, gratis læge, uddannelse, kørerkort, bil og ferie der hvor de kommer fra, og hvem bevilliger disse luksus aftaler, det gør vores politikere, embedsmænd og NGOer, alligevel accepterer vi deres myrderier og kriminalitet dækket under pizzeriaer og andre lyssky forretninger, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 10. september 2019 @ 15:35

  29. >Carlo, A-mad, KSD
    Ah, “fordærvet”, det er et godt bud. “Fordrevet” må så være en såkaldt “tyrkfejl” :-)

    Kommentar by Hertz — 10. september 2019 @ 15:57

  30. #18 Kimski
    Hold kæft den er grum den artikel. Han er jo 100 % psykopat.

    Kommentar by Realist — 10. september 2019 @ 16:57

  31. Kommentar by Realist — 10. september 2019 @ 16:57.

    Er de ikke alle sammen det, i et eller andet omfang?

    https://gatesofvienna.blogspot.com/2010/12/connection-between-muslim-inbreeding.html
    http://gatesofvienna.blogspot.com/2010/01/eternal-victim.html

    For mig at se, så handler det vist mest bare om at trykke på de rigtige knapper, så udviser majoriteten den samme type adfærdsmønster.

    Kommentar by Kimski — 10. september 2019 @ 17:51

  32. Hertz 15:57. Som ikke-arabisk kyndig hæfter jeg mig ved, at man når man googler det arabiske ’نزوح الدم’ der udtales ’nuzuh aldam’ og betyder fordrevet blod? får man 19.400.000 hits, der såvidt jeg kan se mest handler om kvinders blødninger.

    Kvinders blod er tabu/syndigt, såvidt jeg ved, både i koranen og det gamle testamente? Måske havde eks-konen gjort sit blod æreløst ved at have sex med end anden mand? Tyrkeren Gökhan Sönmez hendes æreløse blod. Grunden til at han fotograferede ‘ritualslagtningen’ var måske at han ville bevise for andre at det æreløse blod var uddrevet og hans ære var genoprettet? (bare et forslag til en forklaring)

    Jeg ved fra muslimer jeg har haft som kollegaer, at muslimske mænd har meget svært ved at klare, at deres danske kæreste har kendt andre mænd (i den bibelske betydning). Én måtte slå op med sin i øvrigt trofaste kæreste, fordi han ikke kunne udholde tanken om, at hun, før hun mødte ham, havde ‘ligget med andre’

    Kommentar by A-mad — 11. september 2019 @ 14:08

  33. I anden linje ovenfor skulle der have stået: Tyrkeren Gökhan Sönmez fordrev hendes æreløse blod.

    Kommentar by A-mad — 11. september 2019 @ 14:14

  34. -> A-mad

    Det er lidt et dilemma at citere andres stavefejl, og særligt i overskriften.

    Kommentar by Kim Møller — 11. september 2019 @ 15:47

  35. OK:-) Mit arabiske er mangelfuldt (som ikke-eksisterende). Synes blot det var interessant, at den tyrkiske, muslimske morder henviste til sin tidligere kærestes ‘blod’. Jalousi er udbredt også blandt etniske danskere, men jeg tror ikke mange forbinder det med ‘blod’. (Ligesom blodhævn blev passé her for flere hundrede år siden?)

    Kommentar by A-mad — 12. september 2019 @ 15:19

RSS feed for comments on this post.