10. september 2019

Nørrebro: 13-årig skudt af 17-årig på ‘Den Flyvende Hollænder’ – Dødssejleren… dømt til at mislykkes

Både offer og gerningsmand har ‘anden etnisk baggrund’, og det har de fleste på døgnbehandlingsstedet ‘Den Flyvende Hollænder’, hvor drabsforsøget ifølge BT fandt sted. Navnet er velvalgt. ‘Den flyvende hollænder’ kaldes populært for ‘Dødssejleren’, hvad på Sproget.dk defineres som et ‘projekt der er dømt til at mislykkes’, alternativt, et ’spøgelsesskib der varsler død’. Integration af arabere er i sandhed en dødssejler.

En historie fra Radio24syv – Teenager blev skudt på daginstitution for børn og unge.

“‘Formentlig et opgør mellem to unge mennesker, som kender hinanden’. Sådan beskrev Københavns Politi skyderiet torsdag aften i sidste uge, hvor en teenager blev ramt af skud i brystet. Det skete ifølge politiet indenfor i en ejendom og blev ikke vurderet til at være banderelateret.

Da en 17-årig ung mand dagen efter blev fremstillet i grundlovsforhør i Københavns Byret, fremgik det af sigtelsen, at episoden fandt sted på adressen Fensmarksgade 65 på Nørrebro i København.

Adressen huser Den Flyvende Hollænder, der er et døgnbehandlingstilbud for børn og unge, som begår alvorlig personfarlig kriminalitet.

Den 17-årige, der er af anden etnisk oprindelse, blev anholdt tre timer efter skyderiet. Han er sigtet for forsøg på manddrab og for at have været i besiddelse af en skarpladt pistol.”

(Døgnbehandlingstilbudet ‘Den Flyvende Hollænder’, Fensmarkgade, Nørrebro; Foto: Maps)

Oploadet Kl. 16:19 af Kim Møller — Direkte link16 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/104235/trackback

16 Comments »

  1. På een måde er det dejligt muslimer og negere vil dræbe hinanden. Desværre sker det bare på dansk jord, hvilket medføre utryghed.

    Kommentar by jrp — 10. september 2019 @ 16:22

  2. Tak for at fange mit indlæg om dette i den anden tråd og ophøje denne nyhed til denne selvstændige tråd, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 10. september 2019 @ 16:29

  3. Enten får han en ungdomssanktion. Så er han ude om et par måneder på et åbent opholdssted. I bedste fald får han en “rigtig” straf. I så fald taler vi om 6-8 mdr., hvoraf kun to tredjedele skal afsones.

    Mangler der overhovedet betjente? Eller mangler der i virkeligheden bare kriminelle i fængslerne?

    Kommentar by Fascist — 10. september 2019 @ 16:30

  4. I Tyskland skyder perkere med skarp op i luften ved bryllupsoptog. De er bevæbnet til tænderne, men vi får klip i kørekort, selv ved et tryk på en smartwatch

    Kommentar by k. m. — 10. september 2019 @ 16:33

  5. Den hjernedøde jurist og kulturradigale dommer, Jens Staubøl, fandt imidlertid ikke, at den 17-årige kunne varetægtsfængsles alene på mistanken om drabsforsøg… WHAT…!?!?

    At skyde en 13-årig i brystet på, hvad der må være på klos hold i et værelse på Dødsejleren kan IKKE udløse varetægtsfængsling?!?!

    Hvem er denne Jens Staubøl?!?, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 10. september 2019 @ 16:35

  6. > Carlo
    Gider du godt lige skrue ned for din selvovervurdering,gentaget i adskillige posts? Møller er nok selv i stand til at finde relevante emner.

    Kommentar by Henrik Petersen — 10. september 2019 @ 17:27

  7. Henrik Petersen 17:27 det bliver så desværre et 👎🏻 herfra, forbyd censur og selvcensur og forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 10. september 2019 @ 17:30

  8. Her har vi en af de ægte succeshistorier,når talen er om fremmede. Desværre går det alt for sjældent ud over dem selv,men derimod ud over etniske danskere,som er de mangfoldigste ofre i politikernes multikulturprojekt,som i virkeligheden er etnisk udrensning af det danske folk.

    Kommentar by Nielsen — 10. september 2019 @ 18:33

  9. Nielsen 18:33, det går ALT ALT ALT for langsomt med, at perker dræber sandnigger og sandnigger myrder perker i Kongeriget Danmark, der skulle helst dø 50 perkere dagligt året rundt, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 10. september 2019 @ 18:47

  10. Hvorfor er den biks ikke placeret på Sprogø eller ved Thule-basen?
    Er det så idioterne kan være tæt på familien, moskeen og banden??

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 10. september 2019 @ 19:13

  11. >Jørgen Nielsen kl. 19:13
    Ja, for så kan pædagogerne jo også tale med de unges pushere om fx. dummebøder. Det siger de ihvertfald selv på Den Flyvende Hollænder:

    Vi kan gå ned og hjælpe dem ved tage en snak med pusherne om en dummebøde.

    Fra http://www.lfs.dk/6278

    Der er 18 ansatte til 5-9 anbragte “unge” på Dødssejleren. Når Muhammed AS skyder Mohamed AP, og den ene kommer i spjældet og den anden på hospitalet, bliver altså (mindst) fire so’sjalpædagogger ledige. Anbringelserne koster løvrigt 1,2 mio (2014-)kroner per år per (lange) snude:
    Mere på http://www.lfs.dk/9482

    Kommentar by Hertz — 10. september 2019 @ 19:50

  12. Nemlig Hertz, “Vi løser problemerne her, hvor de opstår, siger Henrik Holst” – “her, hvor de opstår” – Det er jo på NørreBronx problemerne opstår! – spark dem til Grønland – eller hjem til sandkassen

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 10. september 2019 @ 20:43

  13. .

    Drabsforsøg og skarpladt rygende pistol, og så kan forbryderen ikke varetægtfængsles???????

    Danmark er en juridisk galeanstalt

    Kommentar by TP — 10. september 2019 @ 22:26

  14. En dansker, som har en ikke-funktionsdygtig pistol liggende på loftet, bliver sendt til straksafsoning, når dhimmitiet rykker ud på et tip.

    Kommentar by Træt — 10. september 2019 @ 22:36

  15. Var Pernille Skipper ude og fodre ænder ved sin liebhaverejendom på Nørrebronx, da “hændelsen” fandt sted?

    Kommentar by Revisoren — 11. september 2019 @ 19:38

  16. TP 22:36 nu blev perkersvinet varetægtsfængslet i surrogat men alene for besiddelse af skarpladt håndvåben, ikke for skuddet affyret på klos hold, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 12. september 2019 @ 10:29

RSS feed for comments on this post.