12. september 2019

3F-medlemmer truer SAS-ansat: “Jeg vil skide loven et stykke. Du retter dig efter vores lov herude.”

Tiden er forlængst løbet fra fagforeningsmafiaen, og det kræver dedikation at stå imod. Berlingske er kommet i besiddelse af en lydoptagelse, der beviser at 3F’ere, herunder næstformand i den lokale 3F-klub Michael ‘Pyrus’ Marstrand, forsøger at true en vikar ind i deres fagforening. Pågældende ender sikkert som taber, men på sigt er ideen om at man kan true folk til medlemskab ikke rundet af 2019.

Videoen kan ses på Berlingske.dk.

Vikar: Kender du loven?

3F’er: Jeg kender den udmærket godt.

Vikar: Okay, paragraf 1 står her, ikke…

3F’er: Jeg vil skide loven et stykke. … Jeg vil skide alt det lort et stykke. Jeg er pisseligeglad… Der er kun en forening, du er medlem af herude. … Du retter dig efter loven herude.

Vikar: Kender du loven?

3F’er: Jeg vil skide loven et stykke. Du retter dig efter vores lov herude.

Vikar: Der er ikke nogen særlov.

3F’er: Det er der da i hvert fald. Har du ikke hørt om den lov, der hedder jungleloven?

Vikar: Hvad?

3F’er: Jungleloven, den lever herude.

3F’er: Du er sådan en lille… Føj for satan, hvor er du klam… Føj, hvor er du klam, mand.

(Collage: 3F, ‘Ekspeditions Arbejdernes Klub SAS ground handling’)

Oploadet Kl. 15:42 af Kim Møller — Direkte link19 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/104287/trackback

19 Comments »

  1. Hvis man ikke er enig med en venstreorienteret så er man klam

    Kommentar by Winged Hussar — 12. september 2019 @ 15:57

  2. Er du stolt, Karsten Hønge?

    Luk de såkaldte fagforeninger!

    Kommentar by Revisoren — 12. september 2019 @ 16:01

  3. Kommunister der støtter ANTIFA og truer folk der ikke vil støtte dem økonomisk er nogle af de klammeste mennesker vi har i danmark.

    Kommentar by Per — 12. september 2019 @ 16:36

  4. Røde lorte fagforening.

    Kommentar by Ewing — 12. september 2019 @ 16:54

  5. 3F har som altid ikke fattet virkeligheden. Allerede i 2006 indgik det i dansk lovgivning (efter at EMD undtagelsesvist havde gjort noget fornuftigt), at der gælder foreningsfrihed. https://www.retsinformation.dk/forms/r0710.aspx?id=30701

    Hvilket indebærer, at den enkelte kan være medlem af en hvilken som helst fagforening eller for den sags skyld ingen.

    3F’s medlemmer er noget langsomt opfattende, de har ellers haft ca. 13 år til at begribe det i…..

    Kommentar by Henrik Petersen — 12. september 2019 @ 17:06

  6. 2.
    Alle Ekspeditionsarbejdere i SAS skal være medlem af klubben.

    Nyansatte skal senest den 1. i efterfølgende måned efter ansættelsen, indmelde sig i klubben, samt være medlem af 3F Kastrup.

    De til enhver tid vedtagne kontingenter til klub og fagforening trækkes af lønnen.

    http://www.sghklubben.dk/vedtaegter/ forbyd 3Fæ og forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 12. september 2019 @ 17:31

  7. Free Speech Blog dokumenterer i dag, at den såkaldte beskæftigelsesminister Peter Hummelsgaard har særdeles tætte forbindelser til den dybt kriminelle mafiaorganisation 3F Kastrup.

    Det er ligeledes i denne fagforenings lokaler, at Johanne Stalin Nielsen hvert år er den første taler ved 1. maj.

    Føj for helvede!

    Kommentar by Revisoren — 12. september 2019 @ 17:45

  8. Jeg gentager mit spørgsmål fra OT.
    Hvorfor arbejder en ingeniør som kuffertslæber når vi mangler ingeniører så meget at vi henter dem i hele verden?

    Kommentar by Erik — 12. september 2019 @ 17:52

  9. # Erik

    Ja, hvor fanden arbejder alle de syriske ingeniører, der kom vandrende op ad motorvejen i 2015?

    Kommentar by Revisoren — 12. september 2019 @ 17:59

  10. De “rigtige” fagforeninger var allerede nogle stivnede anakronismer da jeg i 1983 meldte mig ind i den kristelige fagforening. Havde ikke regnet med at de udviklede sig ret meget, og indlaegget ovenfor understreger dette ganske godt. Hvad er det 3F staar for? Fuck,fuck og tre gange fuck?!

    Kommentar by krassisten — 12. september 2019 @ 18:36

  11. —Enhver portør eller anden rampepersonale i Menzies Danmark er pligtig til at indtræde som medlem af 3F-klubben og 3F Kastrup afdeling. Nyansatte portører skal senest 6 uger efter at have påbegyndt arbejde, have bragt ovennævnte i orden. Hvis ikke medfører dette automatisk ekskludering af klubben, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 12. september 2019 @ 19:26

  12. Fagforeningerne har mere eller mindre udspillet deres roller. Det eneste der er relevant er A-Kassen.

    Kommentar by Santor — 12. september 2019 @ 20:08

  13. 3F er reelt en mafia, der forlanger beskyttelsespenge af alle ansatte hos SGH. Hvis 3F/SGH-klubben reelt gav deres medlemmer noget af værdi for de ~500kr, det koster hver måned at være (obligat) medlem af begge dele, så var det nok ikke nødvendigt at true folk til at betale.

    At murens fald er gået henover hovedet på 3F, kan man udover i den allerede nævnte klublovs §2, der er i åbenlys strid med Foreningsfrihedloven, også se i deres §8 ibid:

    […]
    Såfremt et medlem modarbejder klubben, eller omtaler andre medlemmer i nedsættende betydning, kan bestyrelsen indkalde vedkommende til et bestyrelsesmøde, hvor medlemmet har mødepligt.
    […]

    (min fremhævning)

    Man kan altså komme til at stå skoleret for bestyrelsen med mødepligt, hvis den ikke bryder sig om ting, man siger eller gør.

    Kommentar by Hertz — 12. september 2019 @ 21:11

  14. Sådanne pampertyper er noget af det mest samfundsnedbrydende,,der eksisterer. De begriber ikke at de ødelægger det for de fleste og meler apparatnikernes kager,så virksomhedsejerne tvinges til at sætte priserne op på sine produkter.

    Kommentar by Nielsen — 12. september 2019 @ 23:25

  15. Det er som bare fascisme i rendyrket form…Mussolini ville juble af fryd over den opførsel fra denne 3f´er!

    Kommentar by Black Watch — 13. september 2019 @ 01:27

  16. Bølleforening.

    Kommentar by Jern Henrik — 13. september 2019 @ 07:21

  17. Nu forstår jeg bedre de er den største fagforening i Danmark …

    Forestil jer at Netto anvendte samme taktik i et boligområde.

    “Så du handler ind i Rema 1000? Føj hvor er du klam! Du får ingen venner her i Bjældeparken kan jeg love dig!! Du er helt væk”

    Kommentar by Realist — 13. september 2019 @ 07:34

  18. TV2 News har nu i dag også opdaget den tvivlsomme §2 i SGH-klubbens `klublove´ oks. `jungleloven´, samt at flere andre fagforeningsklubber under 3F i lufthavnen har lignende regler.

    Kommentar by Hertz — 13. september 2019 @ 10:28

  19. 3F’eren er det vi i min ungdom hånligt kaldte en “hva’be’har”.
    En ukultiveret underfrankeret “møgert”.
    Te’løkk’ me”et 3F: Fedt Fusk & Fiduser

    Kommentar by White knight — 13. september 2019 @ 23:28

RSS feed for comments on this post.