12. september 2019

Ashura-optog på Nørrebro, 10. september 2019

Iben Maria Zeuthen, kendt fra Radio24syv, skriver på EB.dk, at hendes veninde Amina forleden ‘begyndte at bande på arabisk’ i en bybus, fordi hun ikke kunne få den ønskede plads til barnevognen. Hun var et offer insinueres det ikke desto mindre, lidt i stil med Local Eyes, der gør muslimer til ofre, fordi en dansk 3A-chauffør ikke udviste nok ærbødighed over for en islamisk manifestation på Nørrebro. Angreb er det bedste forsvar, men klap lige kamelen…

Højrefløjen bliver ofte fortalt, at herboende iranere ikke er religiøse, men derimod folk der er flygtet fra Khomeini-regimets islamiske stat. Nørrebrogade så ikke desto mindre sådan her ud tirsdag eftermiddag. Tusindvis af shia-muslimer mindes en død islamist med en kønsopdelt optog. Kultur eller religion? Kun vestlige akademikere skelner.

“>

(Ashura-optog ved Sakrementskirken på Nørrebrogade, 10. september 2019; Foto: Imam Ali Moske)

Oploadet Kl. 17:45 af Kim Møller — Direkte link45 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/104314/trackback

45 Comments »

  1. Hvor er nogle svært bevæbnede Sunni palarabere, når man har brug for dem?, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 12. september 2019 @ 17:52

  2. Var den lille kvabsede kurder Özlem Cekic forbi med dialogkaffe?

    Kommentar by Revisoren — 12. september 2019 @ 17:53

  3. Uhyggeligt at se islamister marchere i Danmarks gader, den historie går MSM medierne godt nok stille med.. den eneste vinkel MSM kunne finde på den historie var om en buschauffør der prøvede at passe sit arbejde?!

    Kommentar by Jens — 12. september 2019 @ 18:00

  4. Berlingske havde for et par dage siden en artikel om Hizb ut-Tahrir, der angiveligt er tæt på at lukke helt ned i Danmark, da medlemmerne melder sig af den synkende islamistskude i hobetal.

    Selv den såkaldte talsmand, den rødhårede albino Junes Kock, har fået nok, og har meldt sig ud.

    Men som ovenstående viser, at København stadig propfuld af hardcore islamister, hvilket deres grønne jihad-faner vidner om.

    Kommentar by Revisoren — 12. september 2019 @ 18:08

  5. Nogle Iranere og det gælder især Shia-muslimer, har det med at bruge Tayqii (løgn og forestillelse) (Jess Asmussens bog om Islam forklare det præcist….ældre bog). Men det er rigtigt at langt de fleste som kom hertil i 80 erne og starten af 90 flygtede fra Khomenie og hans regime, som ikke lod Isis noget tilbage i starten. Støt SIAD (eller generation identitiere, DDF). God torsdag aften. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 12. september 2019 @ 18:12

  6. PS: Der er en del som har forladt Islam til fordel for kristendommen og andre religioner. En del tilhørte også Bahia, som ikke har noget med Islam at gøre. bl.a Farshad Khogli.

    Kommentar by Michael Unna — 12. september 2019 @ 18:14

  7. Man kan ikke se på videoer, at buschaufføren gør noget som helst forkert. Tværtimod tvinges linje 3 til at forlade sin rute og køre op ad Fælledvej.

    Hvor var politiet forresten ?

    Kommentar by BB — 12. september 2019 @ 18:22

  8. Var venligboerne med dem ? De fodre dem jo.

    Kommentar by Ewing — 12. september 2019 @ 18:27

  9. @BB Lars Krag Andersen har lavet en video på Youtube hvor han ringer til Politiets presseafdeling.

    I øvrigt heldigt at alle deltagerne i den islamiske-march, kunne få fri fra arbejde, for at deltage..

    Kommentar by Jens — 12. september 2019 @ 18:27

  10. I en uddybende e-mail indrømmer Movia da også, at den ene chauffør har opført sig uacceptabelt:

    https://www.bt.dk/samfund/optog-afbrudt-af-bus-vi-troede-at-han-ville-koere-folk-ned

    Kommentar by Ewing — 12. september 2019 @ 18:30

  11. Hvad laver de i Danmark?

    Hvorfor har de fået lov at blive og hvem har givet dem lov?

    Hvornår skal de hjem?

    Hvem modarbejder deres hjemsendelse?

    Kommentar by Polka — 12. september 2019 @ 18:31

  12. Kulturen er barbarisk og religionen er islam.

    Kommentar by Nielsen — 12. september 2019 @ 18:32

  13. Det er jo ikke første gang disse shiamuslimer vandrer opad nørrebrogade, jeg decideret brækker mig over at beskue dette år efter år. Vi bliver overrendt af et andet folkeslag, et folkeslag som trofast holder fast i at muhammed er den sidste profet, et folkeslag som derudover er delt i to større sekter, og de to er uenige om et eller andet med hvorvidt en fætter, en onkel eller lignende, er den sande efterfølger til landevejsrøveren muhammed. Vi kan kun håbe på at når Iran og Saudi Arabien kommer op at slås, så vil deres følgere i europa ligeledes komme op at toppes, hvorefter hjemsendelserne til deres Abrahamiske lortelande vil være i alle danskeres interesse.

    Kommentar by Draugr — 12. september 2019 @ 18:37

  14. Lige nu i TV-avisen:

    Flere socialdemokratiske borgmestre vil nu afskaffe håndtrykket ved tildelingen af dansk statsborgerskab, da det er “symbol-politik”.

    I spidsen står den socialdemokratiske borgmester Ole Bjørnstorp fra Ishøj, hvor der som bekendt er muslimsk flertal…

    Kommentar by Revisoren — 12. september 2019 @ 18:40

  15. Man burde lade hele optoget traske til Langelinie, hvor transportskibe ventede.
    Altid noget, at de har forstået, at vi ikke gider se onkel Mo’s sorte kampfane påikke-islamisk område eller for den skyld den hvide, som betegner muslimsk område.
    Hvis man ikke anser det for et dansk-fjendtligt, politisk optog, så ved jeg ikke, hvad det er.

    Kommentar by T. Snorrason — 12. september 2019 @ 18:58

  16. Socialdemokraten Birthe Weiss kaldte i sin tid indvandringen for en kulturberigelse. Gad vidst, om hun stadig kalder det en kulturberigelse, når hun ser dette optog.

    Kommentar by Ole Madsen — 12. september 2019 @ 19:06

  17. Unna, det er ikke en del, men enkelte personer som har forladt islam. Nok under 1%. Der er jo dødsstraf for at gå fra islam. Enkelte gør det på skrømt, for at få asyl.

    Kommentar by TP — 12. september 2019 @ 19:20

  18. Her er en muslimsk Ashura dominans-demonstration fra Grækenland, optaget for to år siden, og som de udføres i ‘virkeligheden’. Den radikale forskel i udførelsen er åbenbart kun defineret af det antal af muslimer, der har gjort endnu et land til deres eget.
    https://www.youtube.com/watch?v=awlKYHz5Mv0

    Man kan levende forestille sig hvad Aristoteles, Archimedes, Hippokrates, og Herodot ville have sagt til det, hvis man kunne spørge dem i dag…

    Kommentar by Kimski — 12. september 2019 @ 19:26

  19. Tænk at være så rummeligt et land at man lader invasions-styrkerne marchere uforstyrret i landets hovedstad …herligt!

    Kommentar by HN3 — 12. september 2019 @ 19:27

  20. Nu har fjolsetingets præsidium besluttet at vi skal til at flage for EU og FN. Selvom EU er udemokratisk og rest-FN er domineret af arabiske og islamiske stater. Hvad bliver det næste, at dannebrog udskiftes med sorte flag?

    Kommentar by TP — 12. september 2019 @ 19:34

  21. Kommentar by T. Snorrason — 12. september 2019 @ 18:58.

    Jeg er selv en stor tilhænger af denne idé:
    http://www.tug44.org/tugboats.trawlers/prison-barge-vernon-c-bain/

    Det ville få landets mange skibsværfter i gang igen, beskæftigelsen ville ryge i vejret, og vi kan leje dem ud til svenskerne og nordmændende, når vi selv er færdige med at bruge dem.

    Kommentar by Kimski — 12. september 2019 @ 19:39

  22. Man kan se, hvad bussen gjorde her. Den ville overhalen demoen, hvad perkerne ikke ville have. Jeg ser intet galt i det

    https://www.facebook.com/100027667818709/videos/373647543567503/

    Kommentar by BB — 12. september 2019 @ 19:40

  23. Dey er fordi at der intet galt er. Islamister i vejen for færdselen, gå hjem i stedet.

    Kommentar by Hul igennem? — 12. september 2019 @ 19:53

  24. 90% af shiamuslimerne i Danmark er irakere, ikke iranere. Hvad de laver her, efter at Danmark i 2003 bidrog til at de fik et shia-muslimsk regime, er en gåde.

    Kommentar by Fascist — 12. september 2019 @ 20:07

  25. Har alle disse muslimer ikke et arbejde der skal passes? Kan de bare vandre på gaden. Dette her er noget så uhyggeligt, jeg ser virkeligt mit land bliver overtaget af disse rædsler.

    Kommentar by IES — 12. september 2019 @ 20:29

  26. Happenings, som denne er perfekte. Det må unægteligt få nogle til at vågne lidt op.

    Kommentar by Voltzejn — 12. september 2019 @ 21:03

  27. Happenings, som denne er perfekte. Det må unægteligt få nogle til at vågne lidt op.

    Kommentar by Voltzejn — 12. september 2019 @ 21:03

    Hvorfor?

    Der er jo ingen, kridhvide danskere, der ser dette optog; kun os på Uriasposten, og mon ikke det er max to-tre ud af hver 100 hvide danskere?, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 12. september 2019 @ 21:20

  28. Sikke en masse sjov man kunne få med at få en gyllespreder til byen. Måske noget for Generation Identitær til næste år

    Kommentar by DS — 12. september 2019 @ 21:29

  29. Eller hvad med at give dem en Ticker-tape parade med en masse koraner kørt igennem en makulator

    Kommentar by DS — 12. september 2019 @ 21:35

  30. Har DF haft landsmøde i dag? Er narren og forræderen Tullesen stadig formand? Nogen der véd noget?

    Kommentar by TP — 12. september 2019 @ 22:09

  31. Så er Stofmufti Mellemøstengaard på krigsstien.

    Morten Mellemøstengaards opfordring til regeringen kommer forud for Radigale Venstres årsmøde, der afholdes lørdag og søndag i Birgitte Nyborg.

    15 RADIGALE AMBITIONER

    Mindre udledning af CO2 fra landbrug og transport
    Bedre beskyttelse af vores grundvand
    Renere luft
    Øget ligestilling på tværs af køn og baggrund
    Større dansk engagement i Europa og verden, forbyd Radigale og forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 12. september 2019 @ 22:10

  32. FOR SENT, TULLE….!!!!

    DF vil lære af sine fejltagelser. Formand Kristian Thulesen Dahl har været landet rundt

    Årsagen til, at Dansk Folkeparti blev halveret ved folketingsvalget, er i høj grad, at Dansk Folkeparti ikke gik i regering fire år tidligere. Det er en af de evalueringspunkter, der er kommet ud af Kristian Thulesen Dahls turne rundt i baglandet, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 12. september 2019 @ 22:11

  33. @kimski: “Den radikale forskel i udførelsen er åbenbart kun defineret af det antal af muslimer, der har gjort endnu et land til deres eget.”

    Det er præcist hvad jeg tænker om det optog hvert år. I danmark har de (endnu) en mild udgave af det, og de ved præcist hvad de skal sige til danskerne imens så de ikke protesterer. Hvis du ser lars andersens video om episoden på youtube, så viser han på et tidspunkt et foto af optoget hvor de går med et stort banner, hvor der står at ham de fejrer “stod for mangfoldighed”. De havde samme budskab på en lastbil i optoget sidste år. Muslimer er SÅ forbandet manipulerende og sleske, og danskerne cykler bare forbi og tænker at når det står på et banner så må det jo være rigtigt!

    Hvis man vil se hvordan ashura ser ud uden dansker-filter, så er det bare at billede-google “ashura”.

    Seriøst, gør det nu. Billede-google “ASHURA”. Det er nørrebro om 20 år!

    Kommentar by Per — 12. september 2019 @ 22:57

  34. Fandt nu på EB-netavis nyt om DF: Tænke sig, skandale-tossen Tulle blev hyldet af de fremmødte DF’ere. Klovnen har pisset på danskerne og DF-vælgerne fire år i træk. Han har INTET gjort for lønmodtagerne, de syge, de arbejdsløse, de boligsøgende eller pensionisterne 2o15-2o19. Tværtimod!!! Han accepterede Marokko-aftalen. Han har ligget på maven for V, K, S og de radikale. Han er en idiot i politiker-klæder. Men han blev ikke væltet! Tullesen og DF er lige til lossepladsen.

    Kommentar by TP — 12. september 2019 @ 22:58

  35. .

    ASHURA, det er Nørrebro om 2o år.

    hvorfor ikke om 5 eller 7 år?

    Kommentar by TP — 12. september 2019 @ 23:06

  36. Den sidste dansker er åbenbart chauffør på linie 3a i islamisk stat-københavn. Håber at der er et ridderkors på vej til ham fra soen på amalienborg.

    Kommentar by Piphans — 12. september 2019 @ 23:32

  37. 17) . ja det er rigtigt, men der er en del, som har flygtet, og som alligevel gør det. De vælger friheden. Så er det op til os at beskytte friheden imod dette idiotmonster af en religion. Støt SIAD (DDF eller Generation Identitære). En anden skriver at de fleste er Irakere. Det giver god mening, da De Irakiske shiamuhammedanere, er understøttet af det Iranske regime, og netop er flygtet fra Saddam Husseins sunnidominrede magt. Nu er Irak i dag som bekendt en Iransk vasalstat.
    14) ja de er forrædere for Deres land og ja det er symbolpolitik, om at vi alle er lige her, og derfor kan give hinanden hånden. Ellers skal de selvfølgelig ikke have Statsborgerskab. Det er det et symbol for.
    Støt SIAD. God Fredag og weekend, hvis jeg ikke får skrevet mere inden mandag. :-). mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 13. september 2019 @ 05:24

  38. Det er sådan her muslimer opfører sig:

    http://www.youtube.com/watch?v=KLPtaG4JuZo

    Kommentar by Voltzejn — 13. september 2019 @ 06:47

  39. Ups, forkert video. :D

    Kommentar by Voltzejn — 13. september 2019 @ 06:48

  40. Dominanskultur classic.

    Kommentar by Jern Henrik — 13. september 2019 @ 07:19

  41. Er Iben Maria Zeuthen’s fortælling om barnevognen blevet bekræftet? findes der mobiloptagelser eller troværdige vidner?

    Kommentar by k.m. — 13. september 2019 @ 07:36

  42. Der lyves og der digtes og der spilles idiot- op i * med hendes løgne.

    Kommentar by Hul igennem? — 13. september 2019 @ 10:16

  43. Tulle, er færdig. DF er færdige.
    “Dur ikke” sagde folkets prinsesse.
    Også, selvom I opfører Jer som Klods Hans.
    Meget muligt, du og Pia har forhalet invasionen – en bette smule.
    I ku’ ha’ gjort mere.
    For, de ER stadig blevet alt..ALT for mange.
    Og bliver stadig fler’ godt hjulpet på vej med Sandgnasker Mellemøstergaard’s mellemkomst(sic!) og Soc.dems nuværende og kommende knæfald.
    FØJ for hel-ve-de.
    Det vender sig kraftstejlemig i mig, når jeg ser billed doc.s på alt det forbannede møgsvineri, vore fædrelandskærlige “politikere” har nedkaldt over os/MIG, i MIN by – i MIT land.

    “Ka’I høre det?”
    “Hvad?!”
    “De siger “Gori””
    “Hvem??!”
    “Pælene i Ryvangen, silly…”

    Kommentar by White knight — 13. september 2019 @ 12:47

  44. De viser de ikke vil eller kan integreres, endsige assimileres. Så pak hellere kufferten mens tid er, inden I ryger ud på anden (lovlig) vis, tålmodigheden med jeres lidet berigende fis er snart brugt op…

    Kommentar by LarsB — 13. september 2019 @ 18:18

  45. En lastbil. En stor fed tung lastbil. En 40 ton fuldt læsset tung ustoppelig satan af en lastbil. En lastbil forsynet med en 4 meter middelsværd H-bjælke svejst til forenden af ekvipagen. En lastbil med fuld udnyttelse af 450 diesel turbo hestekræfter pløjende ned gennem Nørrebrogade. Det bedste ville være at gaden var tom. Chauffør søges.

    Kommentar by Jamensågådogvæk — 14. september 2019 @ 21:42

RSS feed for comments on this post.