19. september 2019

Hvidovre: 63-årig kvinde overfaldet af tre yngre AEH’ere – “.. hoppede på hende mens hun lå og skreg”

Set på Facebook.

“Kære facebook venner og venners venner.

Kl 17 idag blev min kære mor på 63 år overfaldet meget voldsom af 3 udenlandske drenge på mellem 15-17 år. De greb fat i hende bagfra med ordne giv os dine penge din lille luder. Da hun så sagde at hun ikke havde penge eller andet af værdi gik de amok med slag og spark så hun fik smadret en fortand, brækket næse og total forslået i ansigt og på krop. De stod og hoppede på hende mens hun lå og skreg. De Sparkede også hendes lille hund.

Alt det her skete på højlys dag på gammelkøge landevej på hjørnet ved Shell lige over for Hvidovre skøjtehal.
Jeg appellere til alle om at skrive i min indbakke hvis i skulle have oplysninger som kan føre til de 3 små vidunder børn. … hold jeg endelig ikke tilbage om at skrive en privat besked til mig eller min lillebror Rune Weihe … Vi lover fuld diskretion og et stort penge beløb som tak for hjælpen. …

Den ene ville havde min mor ned til en penge automat så hun kunne hæve de penge som hun ikke havde”

(Collage: Maps, Facebook)

Opdate. Dokumentation efterspørges i kommentarsporet: 1) Foto af offeret, 2) Lægeattest.

Oploadet Kl. 00:34 af Kim Møller — Direkte link48 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/104429/trackback

48 Comments »

  1. *

    HVERDAGSTERROREN ER KOMMET TIL DANMARK

    Det vil snart være sådan at voldelige overfald, sadistisk ondskab og pludselig død vil ligge på lur overalt i Danmark. Hverken dag eller nat, hverken hjemme eller ude, hverken i byen eller på landet, vil en dansker kunne være tryg.

    Ordene “i går Sverige, i morgen Danmark” skal opdateres til “i går Sverige, i dag Danmark”. Eller “før jøderne, nu jyderne”.

    Den korte avis, 24nyt.dk, free speech blog, document.dk og snaphanen har nu et væld af beretninger om vold og mord, om sagesløse der overfaldes, sparkes og trampes til invalider, om bombesprængninger, om bander med maskingeværer, om knivstik, røverier og skudsalver på 2O-3O skud, osv., osv.

    Det burde være krystalklart for enhver dansker, at de radikales og skabsradikales forræderiske snak om “berigende indvandring” aldrig var andet end ævl, løgn og kynisk bedrageri.

    De radikale og deres medsammensvorne har alle blod på hænderne, armene, tøjet og skoene.

    Kommentar by Ole Jensen — 18. september 2019 @ 02:50

  2. Husk det Lennart, næste gang du står i stemmeboksen, og fortæl alle dine venner og bekendte om overfaldet, næste gang er det måske dem eller en af deres, som bliver kulturberiget af Allahs raske drenge . . .

    Kommentar by Christian Sørensen — 18. september 2019 @ 03:50

  3. Jammen dog, sammen dog: ‘En 64-årig slidt luder uden penge på lommen og med en ødelagt fortand’ får et par på skrinet af nogle af de perkere, som hendes søn har stemt ind. Øv bøv…

    Fra von Huths instagram fremgår det, at han har omgang med perkeren U$O (100% affaldsperker!) og Jokeren (kokain-misbruger og 100% fucked-up på alle planer).

    Man får hvad man stemmer på og man skal ikke tude, når en udtjent luder får tæsk af en flok perkere, lille Lennart. Tal lidt med dine parker- og kendisvenner om din mors berigelse.

    Kommentar by Polka — 18. september 2019 @ 05:23

  4. Træls for moren og træls for Lennart, men vi må ind til sagens sande kerne: Hvad stemte de i årtierne op til? Og hvad har deres indflydelse været på det sociale og kulturelle nedbrud vi ser i disse tider?

    Kommentar by O — 18. september 2019 @ 07:48

  5. Har Lennart Von Huth og hans mor stemt personligt på Rasmus Paludan, der var opstillings for Stram Kurs i Sjællands Storkreds, der omfatter Hvidovre?, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 18. september 2019 @ 07:52

  6. Endnu en kulturberigelse.

    Man kan næsten høre det….
    “Det Danmark du kender”

    Kommentar by Vantroende — 18. september 2019 @ 07:56

  7. Dødsstraf for den slags overfald var en rimelig overvejelse.

    Kommentar by tilfældig — 18. september 2019 @ 08:10

  8. Tillykke med at være alene om breaking news. Der er i hvert fald ikke andre end jer og Lennart, der skriver om overfaldet.

    Kommentar by BFN — 18. september 2019 @ 08:56

  9. Dette indlæg må ikke misforstås. Men dette er så hårrejsende en hændelse, at den bør verificeres fra anden side. Politianmeldelse? Vidner? Blot for at være sikker på, at det er en sandfærdig historie. Er det sandt – så undskylder jeg betingelsesløst disse linjer. Men vi må ikke være blinde for, at der på begge fløje i udlændingedebatten findes “trolde”, der fabrikerer historier. Derfor er det vigtigt at være sikker på, at historien holder vand. Men gør den det – så bør hvert medlem af De Radigale, Enhedskommunisterne m.fl. holdes personligt ansvarlig og betale erstatning. Jeg synes der ligger en lille opgave for Uriasposten for at få denne historie be- eller afkræftet.

    Kommentar by Realisten — 18. september 2019 @ 08:56

  10. Hvornår vågner “die dumme dänen”?

    Skal I selv bankes ned & voldtages før I fatter alvoren?

    Det blir kun værre fra nu af. Brune Linda er løbet fra alle sine løgne til valgløfter. Alt skal lægges i hænderne på EU!

    Det bliver kun værre fra nu af?

    Støt SK! Ud af EU/FN. SIAD. Direkte Demokrati NU! VIS mod, stem NB!
    P.

    Kommentar by Piotr — 18. september 2019 @ 09:05

  11. Kære Hans Gammeltoft Hansen Du skal have så evig mange tak for de berigelser du har skaffet til os ddanskere. Du ved ikke hvor meget du har gjort for Danmark. Vores taknemmelighed kommer du aldrig til at glemme.

    Kommentar by Nielsen — 18. september 2019 @ 09:17

  12. Håber de får et anonymt tip så “de unge” kan føle hvad selvtægt er for en størrelse

    Kommentar by redneck — 18. september 2019 @ 10:00

  13. En dejligt positiv historie. Perkernes “din lille luder” er fuldstændigt grammatisk korrekt!

    Kommentar by Michael — 18. september 2019 @ 10:09

  14. -> Realisten

    Jeg skrev faktisk en intro, der tog forbehold, men valgte at slette igen. Der har stort set ikke været en ‘usand’ historie, selvom der efterfølgende kan pirkes ved faktuelle med divergerende opfattelser. Her er der tale om en ældre kvinde og tre unge – to mænd står frem med navn og telefonnumre – ingen er kendt på højrefløjen. Manden der har lagt den op ses med to søde børn på sin profil, og ligner no nonsens-typen med sin hals-tattovering.

    Det skete onsdag kl. 17. Mon ikke EB eller BT kontakter dem og skriver historien. Hvis ikke… så bliver det en løgnehistorie går viralt-historie.

    Kommentar by Kim Møller — 18. september 2019 @ 10:16

  15. Til Kim Møller. Er blot blevet lidt mistænksom, da der på den angivede Facebookside er kommentarer fra flere, som har prøvet de pågældende numre – blot for at få at vide, at de ikke eksisterer. Og der er ingen andre opslag på den side ellers. Derfor vil jeg gerne have historien bekræftet fra anden side. Og som sagt – er den sand, så lægger jeg mig fladt ned og undskylder min mistænksomhed. Men jeg synes, historien er SÅ alvorlig og forfærdelig, at den fortjener et X-tjek.

    Kommentar by Realisten — 18. september 2019 @ 10:41

  16. `

    Realistens skepsis er nok en smule overdreven eller malplaceret i dette tilfælde. For historien lyder meget sandsynlig. Hvis den alligevel skulle være usand, vil det automatisk blive afsløret hen ad vejen. Der er hundredvis af lignende beretninger i omløb. Og så er der de mange, mange overfald der ikke får omtale.

    Hvis man er skeptisk overfor MSM i almindelighed, er det berettiget, men hvis man er det overfor at der foregår masser af migrant-vold i Danmark, er man et nummer for mistroisk. For enhver kan med egne øjne se at det vrimler med arabere og afrikanere, og véd fra venner, bekendte, egen observation eller net-aviser, at mængden af kriminalitet og voldstrusler er vokset meget betydeligt i de sidste par år.

    Mængden af overfald, vanvidskørsler, voldtægter, skyderier, knivstik, brande og bombeeksplosioner m.m. i både Sverige og Danmark er vokset dramatisk. Se net-aviserne.

    Kommentar by Bent Nielsen — 18. september 2019 @ 11:09

  17. Oploadet Kl. 10:43 af Kim Møller — Direkte link — Kommentarer lukket til ‘Så stødende og farlig i deres øjne, at de føler sig nødt til at blokerer folk, der blot alene skriver navnet’

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 18. september 2019 @ 11:09

  18. Det er sørme lissom at læse kommentarer på Nationen nogle gange her på UP! Til jer, som altid henviser til folks politiske ståsted: I ANER ikke en skid om det, og der er rigtigt mange i disse fattigmandsområder, som faktisk stemmer DF!! Den der med “såå ka’ de lære det, ka’ de” , det kan I selv!! Fat dog, at det her kommer som en pest over hele dette lille lorteland, som er sjasket til i møddingen fra Afrika og perkistan! Se din fremtid: denne video blev offentliggjort af Kommunist avisen n y post for få dage siden. https://nypost.com/2019/09/13/shocking-video-shows-mob-pummel-man-outside-minnesotas-target-field/

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 18. september 2019 @ 11:24

  19. Realisten, nr 9: her er ovennævnte i en anden version, nemlig en HVID mand, som er pissetræt af sorte og halvsorte svin, der render rundt og gennembanker og dræber hvide. https://michaelsavage.com/shocking-video-shows-mob-pummel-man-outside-minnesotas-target-field/

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 18. september 2019 @ 11:32

  20. Fatter ikke, at man kan blive forarget over, at det er vigtigt med dokumentation. Kan I slet ikke se, at man står LANGT stærkere med sine budskaber, hvis man har beviserne i orden? Der er ingen tvivl om, at den demografiske udvikling med dertil hørende udfordringer har taget en MEGET uheldig/sørgelig/katastrofal drejning de sidste 30-40 år. En udvikling, jeg er KÆMPE modstander af. Men jeg sørger altid for at have rygdækning for mine argumenter inden jeg går ind i en diskussion. Simpelthen fordi jeg elsker at se andre klappe i, når de ikke har modbeviser. Derfor!

    Kommentar by Realisten — 18. september 2019 @ 12:27

  21. For et år siden

    http://www.lokalavisen.dk/112/2018-09-18/-100-%C3%A5rig-kvinde-udsat-for-r%C3%B8verisk-overfald-Angrebet-bagfra-og-skubbet-i-jorden-3124470.html
    En 100-årig kvinde blev mandag klokken 14.31 overfaldet og frarøvet sin taske med kontanter og personlige papirer på Dagmarsvej ved Chr. Winthersvej i Vordingborg. Det oplyser Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi, som fortæller, at gerningsmanden kom bagfra og væltede den ældre kvinde omkring på jorden og stjal hendes taske. Herefter stak han af i retning mod Algade.

    Kommentar by tavsen — 18. september 2019 @ 12:45

  22. #20 Realisten 12:27

    Risikoen ved ikke at have facts 100% på plads i blot eet tilfælde er, at vore modtstandere får en gylden – og helt sikkert kærkommen – lejlighed til, at stemple HELE UP som det rene alarmisme, løgn og opspind – og det der værre.
    Det må for alt i verden ikke ske. Det vil være meget svært – hvis ikke umuligt – at reparere på fremadrettet.

    Kommentar by White knight — 18. september 2019 @ 13:24

  23. Det sagt, såfremt hvert et ord stemmer.
    Så rejser svinebørsterne sig sgu på ryggen af mig.
    Kald det blot den indre svinehund – eller hvad som helst – det er jeg kold over for.
    Desværre forbyder tiderne stadig, at jeg skriver hvad jeg virkelig mener, der skulle hænde det brune kødaffald og deres initiator Hans Gammelost Hansen.
    Giv tid giv tid.
    Desværre er Gammelosten nok endt på historiens rigelige mødding til den tid. Tilsammen med E. Arnold, Marianne Helved, Birthe Weiss og al det øvrige scheiß. Og undslipper derved deres fortjente straf i dette liv.
    Må regnebrættet derfor blive gjort op senere et andet sted. Der MÅ sgu’ noget brændsel til at holde Helvedet så hedt.

    Kommentar by White knight — 18. september 2019 @ 13:45

  24. Hvor gad jeg dog gerne at have en stor, mørk kælder med diverse redskaber, hvor jeg kunne “hygge” mig med sådan noget biologisk affald, når jeg har nogle aggressioner, der skal ud.

    Kommentar by Voltzejn — 18. september 2019 @ 14:03

  25. – Det oplyste nummer ender med 1888…

    Kommentar by Kim Møller — 18. september 2019 @ 14:13

  26. .

    Realisten har ret i at man skal passe på med løse rygter, halve vinde og plantede historier. Men man kan jo også lande i den anden grøft, hvor man kræver tonsvis af beviser for enhver detalje. Og hvad er “beviser”.´? Det kan der være mange meninger om og definitioner på. Det hele er slet ikke så ligetil.

    Kommentar by TP — 18. september 2019 @ 14:24

  27. “Om 20 år er de som os.” (Zenia Stampe)

    Kommentar by Revisoren — 18. september 2019 @ 14:28

  28. Sig mig hvem i stemmer på og jeg skal sige jer hvem i er.
    SK 90 mandater eller borgerkrig.nu

    Kommentar by Piphans — 18. september 2019 @ 14:51

  29. Et simpelt check på mobile pay viser nummeret er godt nok

    Kommentar by redneck — 18. september 2019 @ 14:59

  30. #19 Løsriv Jylland

    Din video er slet ikke fuldendt, her er den fulde video. Der bliver ikke sparet på slagene. Jeg synes selv at jeg har en høj tærskel, men det her får mig alligevel til at vægre mig.

    https://offgridsurvival.com/mob-of-urban-thugs-target-innocents-minnesota-target-field/

    Her er efterspillet. Man håber at det er strenge USA straffe for det her.

    http://www.startribune.com/18-people-charged-in-two-violent-group-robberies-in-downtown-minneapolis/560530112/

    #20 Realisten

    Der er bestemt ikke noget galt i at være skeptisk! Nu skriver vi om det og nye oplysninger dukker op. Nummeret kan bekræftes. Måske var det dem der benægtede på facebook der var fake news?
    Folk vil jo sælge deres egen mor for at undgå at blive konfronteret med multikulturen.

    Kommentar by Realist — 18. september 2019 @ 16:59

  31. Vær beredt, dansker, det her holder tydeligvis ikke meget længere. Svenske, tyske, engelske og franske tilstande står for døren, ja, hvilket som helt land kunne nævnes for disse voldelige robotter kan ikke integreres. Hjernevasken er programmeret endeligt i dem, kun fjernelse af personerne hjælper nu, næsten uanset hvordan. Men faktum er, politikerne gør intet udover at fremme det. Tag derfor forholdsregler og beskyttelse med når du vover dig udenfor, så disse uslinge kan smage deres egen medicin. Give ‘em Hell…

    Kommentar by LarsB — 18. september 2019 @ 17:05

  32. – Redneck

    Jeg har foto af offeret og lægeerklæring. Desværre ikke fake.

    Kommentar by Kim Møller — 18. september 2019 @ 18:18

  33. 30 – Realist – tak for det. Man får kvalme! Jeg tror, at muhammedanere, oftest sorte og halvsorte, er genetisk defekte, og blandet m islam og lavintelligens giver det åbenbart rendyrkede psykopater, som er så farlige, at de burde holdes fanget i reservater.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 18. september 2019 @ 18:43

  34. Stakkels kvinde i Hvidovre! Håber, der er nogen herfra, som rækker en støtte bemærkning til dem. . Og hjælper dem med at finde de brune af-arter og tage dem med på en mandetur i skoven 😬 Folkedomstole. . . Det koster nemlig ca 2.000 kr at have sådanne psychos buret inde pr dag. Spar de penge.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 18. september 2019 @ 18:48

  35. https://www.bt.dk/krimi/lennarts-mor-blev-overfaldet-og-taesket-ved-hoejlys-dag-jeg-haaber-inderligt-at

    Kommentar by Hr. Snusk — 18. september 2019 @ 18:49

  36. Skal frøken Abildgaard ikke starte en landsindsamling til moren ligesom hun gjorde til bager ali

    Kommentar by redneck — 18. september 2019 @ 19:27

  37. > Kommentar by redneck — 18. september 2019 @ 19:27

    Nej, da… Det er jo et hvid ældre dansk kvinde – den slags skal blot forgå hurtigst muligt så det nye herrefolk kan blive ‘herre i eget land’.

    Havde det været Fatima, der havde mistet sit tørklæde i stærkt blæsevejr, så havde fr. Abilgaard sat alle sejl. Den unge Abildgaard har, sagen taget i betragtning, vigtigere ting at tage sig til – pt. er hun meget optaget af forberedelserne af et “pride-optog” med papa-Poulsen og den solbrune sydamerikanske sexslave.

    Kommentar by Polka — 19. september 2019 @ 02:33

  38. Værsgod, så behøver i ikke diskutere længere om lige dette ene ud af hundredevis af lignende overfald begået af “unge mænd” imod ældre danskere er sket eller ej: https://www.bt.dk/krimi/lennarts-mor-blev-overfaldet-og-taesket-ved-hoejlys-dag-jeg-haaber-inderligt-at

    Kommentar by Per — 19. september 2019 @ 03:49

  39. Nå snusk havde allerede sat den ind fra BT, jeg læser efterhånden kun 10% af kommentarene på uriasposten så den røg lige forbi min opmærksomhed. Hun slap iøvrigt billigt sammenlignet med mange andre ældre, eksempelvis ham hundelufteren fra voldsmosen der blev tæsket til invalid af “unge” i området, samt mange andre både før og efter. Og det bliver ikke bedre i fremtiden, nå vi når samme alder kan vi kun forlade vores lejlighed hvis vi bor så langt ude på landet at der næsten ingen “unge” er. De ældre i storbyerne vil være et dagligt mål for disse sjakaler.

    Ret fokus på dem i jeres omgangskreds der har stemt og arbejdet for at omdanne danmark til dette mareridt, for de er de virkelige gerningsmænd. I ved hvem de er.

    Kommentar by Per — 19. september 2019 @ 04:04

  40. Er der nogen der kan svarer mig?
    Hvornår har der sidst være en dag i Danmark uden et eller andet angreb udført af indvandere?

    *Ole Jensen du har ret hverdagsterroren er kommet til Danmark?
    Den ene dag seksuelt overfald i Aalborg, den næste dag voldligt røveri i Hvidovre.
    Men nu får vi så st vide at vi ikke må problematiserer det, for det er skidt for integrationen, vi skal tale pænt så slår de måske ikke så hårdt.
    Man skal vist være ualmindelig faktaresistent for ikke at se at hele det multietniske og multikulturelle projekt er en dundrende fiasko. Som Morten Østergaard så flot siger: Jeg kan ikke genkende mit land længere, kære Morten det kan jeg heller ikke, du og dine ligesindede har udført et gigantisk forsøg med et velfungerende land og fejlet!
    På mange måder lige så uansvarligt som ledelsen på Tjernobyl, som lavede en fuldstændig uansvarlig test, som så førte til nedsmeltning! I begge tilfælde med uoprettelige skader til følge.

    Kommentar by Den Nervøse — 19. september 2019 @ 07:20

  41. Damen har sparket ud efter dem da de blev ved med at skubbe til hende. Det er det jeg elsker ved de ældre generationer: de har ikke mistet viljen til at forsvare sig selv.

    Jeg lagde mærke til det for 10-15 år siden: en stribe historier hvor mænd og kvinder i 50erne, 60erne, 70erne, 80erne og endda 90erne gik til modstand og ikke bare bukkede og skrabede.

    Hvad der til gengæld gjorde mig bedrøvet var, at der stort set ikke var nogen lignende historier om folk i de yngre generationer, med mindre de var i flok.

    Kommentar by Henrik — 19. september 2019 @ 07:42

  42. En mere vrøvlet vrøvling, guffer mere money gong-ging. Oldingens Ørblum ulddum er desværre almindeligt hos fjolser.
    Er det blevet helt umuligt for nassere at tale rent?

    Kommentar by Hul igennem? — 19. september 2019 @ 09:14

  43. Hov, undskyld, forkert blog.

    Kommentar by Hul igennem? — 19. september 2019 @ 09:14

  44. *Henrik
    To unge mænd forsvarede en ung kvinde, der blev seksuelt forudlemper midt på Nytorv i Aalborg, det var nok aldrig sket i København!

    Kommentar by Den Nervøse — 19. september 2019 @ 10:26

  45. Hvis det en dag skulle komme frem, at Shell havde overvågningen, men at ingen nåede at sikre den, inden slettefristen:

    E-mail af 19. september 2019 kl. 15.31:

    “Hej (navn)”

    Tusind tak for din mail omkring det røveri der skete på vores Express station i Hvidovre.

    Det er selvfølgelig meget tragisk når hændelser som disse sker, og vi er meget opmærksomme på denne episode.

    Vi samarbejder altid med Politiet hver gang de har behov for vores assistance for at sikre, at de ansvarlige bliver fundet.

    Vi takker endnu en gang for din henvendelse og for at være opmærksom på hændelser som disse, som desværre er meget svære at forebygge.

    Venlig hilsen
    Joachim Johansen

    Kundekonsulent
    Shell Kundeservice

    Dansk Fuels A/S
    Nærum Hovedgade 8
    2850 Nærum
    Telefon +45 70102500
    Email
    kort@danskfuels.com
    CVR 36563028″

    Kommentar by Fascist — 19. september 2019 @ 19:57

  46. Så kan hun lære det! Skal fandeme ikke gå rundt der og være dansker!

    Kommentar by Johnson — 19. september 2019 @ 23:22

  47. Bemærk lægens ordvalg: “De beder om hendes penge”
    Nej, de kræver, forlanger, kommanderer. Har ofte set journalister bruge det samme ord, når de beskriver lignende episoder.

    Kommentar by Hr. Snusk — 20. september 2019 @ 00:40

  48. […] Hvidovre: 63-årig kvinde overfaldet af tre yngre AEH’ere – “… hoppede på hende mens hu… […]

    Pingback by Abdel Aziz Mahmoud har homosex med profeten Muhammed – Free Speech Blog — 23. september 2019 @ 13:11

RSS feed for comments on this post.