19. september 2019

Esbjerg: Teenagepiger befølt på ‘bryster, bagdel og i skridtet’ af otte unge mænd, asylcenter i Hviding

Der findes mænd i alle kulturer, der ikke respekterer kvinder, men når otte angriber i flok, så må det bunde i noget kulturelt betinget. En historie fra Fra JV.dk – Flere unge piger blev begramset under gadefest i Esbjerg.

“Gadefesten Tour, der i lørdags for tredje gang var på besøg i Esbjerg, blev skæmmet af to tilfælde af blufærdighedskrænkelse. …

– En gruppe på fem veninder på 15-16 år var klokken 22.24 på Torvet udsat for et overgreb fra otte drenge eller unge mænd, der var sammen i en gruppe. De skulle have befølt pigerne på både bryster, bagdel og i skridtet. Pigerne blev opmærksomme på drengene i gruppen, og de har beskrevet dem som meget nærgående, fortæller Ole Hillerup, der er politikommissær ved Syd og Sønderjyllands Politi.

… Senere lykkedes det ud fra pigernes beskrivelse på et diskotek i Skolegade at finde frem til to personer, som politiet har registreret som mistænkte i sagen. Det drejer sig ifølge Ole Hillerup om en 19-årig mand fra Syrien og en 20-årig mand fra Iran, begge bor på asylcentret i Hviding.”

(Torvet, Esbjerg; Foto: Maps)

Oploadet Kl. 10:36 af Kim Møller — Direkte link22 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/104468/trackback

22 Comments »

  1. Er det udtryk for, at vi har fået en socialdemokratisk regering, at vi nu atter får de oplysninger fra politiet som gør, at vi kan forstå?

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 19. september 2019 @ 10:51

  2. De har vel selv spillet op til de lækre seje mørke fyre?

    Kommentar by redneck — 19. september 2019 @ 11:07

  3. Her gik jeg og troede, at respekt var noget man skulle gøre sig fortjent til…Hmmm..

    Kommentar by Kimski — 19. september 2019 @ 11:12

  4. Facebook forsøger at fjerne Tommy Robinson fra internettet.

    Nu ved vi så hvor Facebook står i forhold til muslimske overgreb på vesterlændinge

    Kommentar by k.m. — 19. september 2019 @ 11:24

  5. Sig mig hvor du bor og jeg skal sige dig om din datter bliver voldtaget.
    SK 90 mandater eller undergang.

    Kommentar by Piphans — 19. september 2019 @ 11:24

  6. Har de fem veninder på 15-16 års forældre stemt på Stram Kurs?, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 19. september 2019 @ 11:35

  7. `

    Hør nu her, invasions- og besættelsesstyrkerne er det nye sortbrune “herrefolk”, og de er kommet hertil for at overtage ALT!!! Vores land, vores byer, boliger og penge osv. Og selvfølgelig vil de også overtage vores piger og kvinder.

    De danske mænd er blevet feminiserede i statens børnehaver, folkeskoler og højskoler osv., og af massemediernes konstante feministiske propaganda. Så de er nu, ligesom de svenske mænd, ude af stand til at forsvare kvinderne, deres land eller sig selv.

    Det har længe været europaternes, de radikales og de rødes mål at ødelægge Danmark, så et kommunistisk “paradis” kunne opbygges på ruinerne. Det er derfor de har inviteret hærskarer fra Afrika og Arabistan til at slå sig ned i vores land.

    Christiansborg har dømt Danmark til afskaffelse/ udslettelse/ undergang. Eller vælgerne har dømt sig selv til udskiftning og etnisk udrensning.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 19. september 2019 @ 11:43

  8. PS: Hvad de røde tumper har overset, er at de selv står i første række til at blive udrenset, når afrikaniseringen og islamiseringen er tilendebragt.

    Samme fejltagelse begik de iranske kommunister, da de hjalp islamisterne til magten. Takken var at de røde blev fængslet i tusindvis, hvorefter de blev skudt, halshugget eller hængt i byggekraner.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 19. september 2019 @ 11:48

  9. 2 redneck

    Nej, overhovedet ikke.

    Det er taharrush gamea. En koordineret straffeaktion, der skal skræmme alle af hunkøn væk fra det offentlige rum. De opdrager den næste generation af danskere til at følge islams normer.

    Meanwhile straffer det danske skolevæsen hf-elever for ikke at følge de normer. En pige der nægter at dække sig islamisk til, bliver slet og ret registreret som fraværende! Underkaster hun sig ikke, eksisterer hun officielt heller ikke i skolens øjne.

    https://www.berlingske.dk/politik/vibeke-ville-ikke-daekke-arme-og-ben-til-paa-klasseudflugt-til-den-lokale

    Islamiseringen cykler afsted. I Ekstra Bladet har den nået et niveau, hvor de spørgsmål man stemmer om, lyder sådan her: “Er det en god ide at tillade muslimske kvinder at gifte sig med ikke-muslimske mænd?”
    Antallet af nej-svar er 9%. Det er slemt nok. Men det værste er, at vi er sunket ned på et niveau hvor man i ramme alvor kan gøre det til et spørgsmål i en dansk avis. Tilmed formuleret fra det islamiske perspektiv.

    https://ekstrabladet.dk/nationen/mohamed-er-sur-nu-maa-muslimske-piger-gifte-sig-med-ikke-muslimer/6826662

    Kommentar by Sådan er det jo — 19. september 2019 @ 11:56

  10. Overtræd loven og gå med peberspray og undgå at blive offer for lovovertrædelser.

    Kommentar by Fascist — 19. september 2019 @ 12:15

  11. @9
    ““Er det en god ide at tillade muslimske kvinder at gifte sig med ikke-muslimske mænd?” Antallet af nej-svar er 9%. Det er slemt nok.”
    ——-
    Meningsmålinger i de her spørgsmål er upræcise og misvisende. Der er jo forskel på teori og praksis. Hvad kan vi få øje på – og hvad fortæller statistikkerne os?

    Kommentar by BE — 19. september 2019 @ 15:04

  12. Esbjerg – er det ikke et shithole, der stinker af rådne fisk?

    Kommentar by Revisoren — 19. september 2019 @ 15:21

  13. Hvem helvede vil gifte sig med en storsvedende og stærkt behåret muslima i fuld shariauniform?

    Kommentar by Revisoren — 19. september 2019 @ 15:27

  14. #3 Hvad mener du med det? At pigerne ikke fortjener respekt???

    Kommentar by Odo — 19. september 2019 @ 16:01

  15. OT (og måske ikke alligevel). Fra Urbanskolen i Esbjerg:

    https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/efter-afsloering-af-skolevold-nu-reagerer-kommunen/7798056

    Den stakkels pige er blevet terroriseret i tre år (tre år!!!) uden at “de voksne” har grebet ind. Selv hendes egne forældre har ikke taget konsekvensen, men som dresserede køtere tigget systemet om at handle.

    Pigen har lært at kaste op, og foregive at være syg, så hun kunne slippe for at skulle i skole. Jeg har aldrig hørt om noget lignende fra min egen tid i folkeskolen i 80’erne. Hverken den grad af mobning, eller det totale fravær af ansvarlige voksne. Sygt.

    Kommentar by Hr. Snusk — 19. september 2019 @ 16:43

  16. Kommentar by Odo — 19. september 2019 @ 16:01.

    Jeg er bare ikke så sexistisk indstillet, at jeg automatisk respekterer nogen, udelukkende baseret på deres kønsorganer.
    Kvinder ønsker selv at blive behandlet som ligestillede, så det er præcis hvad de får herfra.
    Det andet ville jo gøre mig til en mandschauvinist, ikke?

    Kommentar by Kimski — 19. september 2019 @ 17:15

  17. Stem højrefløj eller hold kæft og på med tæppet.

    Kommentar by Flaskeposten — 19. september 2019 @ 18:36

  18. *

    Ekstra-bladets spørgsmål er da fladpandet: Det har da ingen betydning hvad danskere mener om den sag. Og havde man spurgt muslimer, ville de 98-99% have sagt nej.

    Kommentar by Ole Jensen — 19. september 2019 @ 20:43

  19. De kommer fra lande, hvor piger ikke færdes frit.

    Sig mig, hvad havde man regnet med?

    De forstår kun konsekvens og handling, lige nu og her. Glem FN, det meste af Folketinget, Menneskerettighedsdomstolen, EU, Dansk Flygtningehjælp, Kommunernes Landsforening, BT, Politiken, Ekstrabladet, Jyllandsposten, DR 1 og 2, TV 2, Martin Krasnik, bror lort og alle, der stemmer rød-liberalt. Der er kun et at gøre: på med faldskærmen og en VIP tur udi Sinai-ørkenen eller Sahara med en madpakke og en flaske vand. Find selv hjem! Se det er godhed. Ægte hjerteknusende og varmhjertet godhed. Hvor er det længe siden, at man har mødt dette!

    Kommentar by Uno — 19. september 2019 @ 21:23

  20. Der fik stram kurs lige en håndfuld vælgere til.

    Kommentar by Voltzejn — 19. september 2019 @ 23:29

  21. ALEXANDER BEAUMONT

    Problemet stikker langt dybere end som så, men den har vi jo haft oppe og vende. :) Hvis problemet var begrænset til Radikale osv. så er det jo sjovt, at det er et fænomen, der er at finde overalt i Vesten. Der er en anden rød tråd – og det er ikke “de røde”.. Men et lille land, med et folk med en meget gammel religion, som du af en eller anden uforklarlig årsag er komplet ukritisk overfor, selvom man disker op med det ene bevis efter det andet.

    Kommentar by Voltzejn — 19. september 2019 @ 23:38

  22. Taharrush light, lader det til ……

    Kommentar by Lotte — 20. september 2019 @ 09:43

RSS feed for comments on this post.