20. september 2019

Drabsforsøg på ekskæreste, løsladt efter 16 dage – Kørte tæt på shia-muslimsk optog, fyret efter 9…

Der er mange ting der ikke give mening i disse år. Herunder to aktuelle eksempler…

Mandag den 2. september forsøgte en 37-årig afghaner, at ’slå sin ekskæreste ihjel. Hun blev blandt andet stukket i halsen med en kniv. Han er nu løsladt.

“Ifølge sigtelsen fra det oprindelige grundlovsforhør for fjorten dage siden skulle mændene have stukket kvinden adskillige gange i maven, halsen, ryggen og nakken med en kniv med henblik på at dræbe hende. Efter knivstikkeriet skulle mændene angiveligt have skubbet kvinden ud gennem et vindue i hendes lejlighed, der ligger på første sal. … Det er den 37-årige, som nu også er løsladt, men han er altså fortsat sigtet i sagen. Ifølge avisens oplysninger er der tale om kvindens tidligere samlever.” (JV.dk, 17, september 2019)

Tirsdag den 10. september 2019 kørte en københavnsk buschauffør under oplæring forkert i 3A, og kom hermed tæt på det årlige shia-muslimske optog. Han er nu fyret.

“En buschauffør ansat af Umove standsede ikke bussen hurtigt nok og råbte ad sikkerhedspersonalet ved et shiamuslimsk optog på Nørrebrogade i København. Det har nu kostet chaufføren jobbet. … situationen opstod fordi de to chauffører, der var ombord på bussen, drejede af for tidligt og endte bag optoget. Chaufføren bag rattet var under oplæring og forsøgte at køre venstre om optoget, hvorefter vagterne forsøgte at standse ham, forklarer direktøren:

– Dér burde chaufføren have standset øjeblikkeligt, men det skete først efter nogle meter. Det er naturligvis yderst beklageligt..” (A4nu.dk, 19. sepember 2019)

Oploadet Kl. 10:17 af Kim Møller — Direkte link28 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/104494/trackback

28 Comments »

  1. Forbyd ashura og forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 20. september 2019 @ 10:54

  2. Perkerkrigen er brudt ud i Danmark.

    SMS kæde blandet perkersvinene:

    Der er blevet erklæret en stor bandekrig og der forventes meget skyderi, pas på med at tage ud om aftenen.

    Jeg har lige fået den her besked fra en kontakt: Der er erklæret krig i Valby, Nørrebro, Ishøj, Vanløse og Amager. Hold dig langt væk fra de områder.

    Nørrebro menes der hele vejen fra Nørrebro til Brønshøj.

    De har sagt, at alle bliver skudt, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 20. september 2019 @ 10:57

  3. Marrakech-aftalen er trådt i kraft… Allahu Akbbar motherfuckers

    Kommentar by redneck — 20. september 2019 @ 11:01

  4. PS – hvorfor skriver avisen at kvinden blev smidt ud af et 1. sals vindue når billedet TYDELIGT viser vinduet er på 2. sal?

    Kommentar by redneck — 20. september 2019 @ 11:04

  5. Negermanden der kvalte 3 ældre forsøges også dysset ned
    https://ekstrabladet.dk/112/efterforskning-om-seriedrab-stadig-hemmeligholdt/7799288

    Kommentar by redneck — 20. september 2019 @ 11:09

  6. -> Redneck

    Den sigtede ekskæreste var bedste venner med en dansker, der har adresse på førstesalen i opgangen. Mon ikke det vitterligt skete på første sal.

    Kommentar by Kim Møller — 20. september 2019 @ 11:19

  7. Så blev Svanedammen 8 sprængt i luften – Hvad fanden har Katrine og Michael lige gjort sig skyldige i???

    https://www.bt.dk/krimi/chokerede-beboere-stimlede-sammen-paa-villavej-efter-eksplosion

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 20. september 2019 @ 11:23

  8. Skiftende danske regeringer har sat danskerne i livsfare, vi er nødt til at erklære Danmark i undtagelsestilstand.

    Kommentar by Piphans — 20. september 2019 @ 11:27

  9. Så er det vist på sin plads at citerer Enoch Powell: We must be mad litrelly mad!

    Kommentar by Den Nervøse — 20. september 2019 @ 11:45

  10. Han er blevet løsladt??!! What?! Er politi og dommere fuldstændigt gak?

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 20. september 2019 @ 12:28

  11. Kommentar by Carlo Di Napoli II — 20. september 2019 @ 10:57.

    Jeg vil krydse fingre for at de får nakket så mange som overhovedet muligt af hinanden og deres trosfæller!

    Kommentar by Den Nervøse — 20. september 2019 @ 11:45.

    Science says liberals, not conservatives, are psychotic.
    https://nypost.com/2016/06/09/science-says-liberal-beliefs-are-linked-to-pyschotic-traits/

    Kommentar by Kimski — 20. september 2019 @ 12:41

  12. Det er ikke meget politikerne ikke evner at ødelægge. De har i al fald ødelagt retsvæsenet. Og der er nok andre end mig,som har mistet troen på retssamfundet.

    Kommentar by Nielsen — 20. september 2019 @ 13:21

  13. Absurd at chauffør lærlingen biver fyret for ikke at ville rette sig efter et selvbestaltet “sikkerhedskorps”.

    Kommentar by Odo — 20. september 2019 @ 13:48

  14. Havde perker vagterne lov til selv at lege politi?

    Kommentar by P — 20. september 2019 @ 15:25

  15. Man ser på videoen, at bussen blot forsøger at overhale optoget, og at der er rigelig plads i venstre side af gaden.

    Man ser også, at herrefolkets repræsentanter i Danmark ikke vil finde sig i det, og forsøger at stoppe bussen. Den forlader derefter sin rute, og kører op ad Fælledvej. – Fyret for det?

    Kommentar by Snaphanen — 20. september 2019 @ 15:37

  16. .

    Et regulært mordforsøg, og forbryderen er løsladt i løbet af få dage. Det er jo en hån mod ofret. Og en retslig/juridisk skandale.

    Der er tale om en meget grov forbrydelse, men dommeren lader som om det handler om noget ret bagatel-agtigt.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 20. september 2019 @ 16:12

  17. Hvorfor blev han løsladt efter så kort tid. Er der ikke plads i fængslerne?
    Er der nogen der ved om det er normal praksis?

    Kommentar by Realist — 20. september 2019 @ 17:00

  18. Det er godt nok et sygt og lovløst lille lorteland, vi har fået skabt os. Det eskalerer dagligt nu. Amalienborg er vist ved at blive terrorsikret, men hvordan vil de sikre ikke-royale danskere mod bomber og hverdagsterror fra perkersvinene?? Hva, bette Mette?? 🤔

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 20. september 2019 @ 17:03

  19. Man må sige, det var roevheldigt, de 3 brune ikke også kom til, at strejfe Pap-homo’ens lille indladende nougatstang med flad hånd.
    Så havde det været ubetinget wam bamma slammer i måneder. Uden udsigt til at blive sluppet løs igen.
    Så pisseheldigt!! det kun drejede sig om overlagt mordforsøg på en diaposeable ex.
    Vi ånder alle lettede op.
    Quod licet Iovi not licet bovi. Capisce!

    Kommentar by White knight — 20. september 2019 @ 18:52

  20. Videreførelsen af den stramme udlændingepolitik fører nu til en komplet skrinlægning af ø-projekt udrejsecenter Lindholm.
    Gad vide, hvor der bliver strammet næste gang.
    Vi vidste! du havde det i dig Mette Makværk Forræderiksen.

    Kommentar by White knight — 20. september 2019 @ 18:59

  21. De har løsladt ham… varden er blevet vanvittig..

    Kommentar by Martin — 20. september 2019 @ 20:03

  22. En yderst kort kommentar der passer til emnet, har været usynlig i ca. 24 timer. (kl. 12.41)

    Det var ikke noget særligt, blot en konstatering af at retsvæsnet til dels er brudt sammen.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 21. september 2019 @ 00:22

  23. *

    Thulesen Dahl fra DF ligner Lars Quisling, Uffe Elbæk, Østergaard, Pia Dyhr, Pernille Skipper og Mette Frederiksen mere og mere. De er alle af samme slags: Levebrødspolitikere, pampere og feminister der er fulde af ord, men som intet godt udretter for danskerne.

    Nu er Tullesen også hoppet på klimavognen, og er blevet missionær for co2 løgnen. Kan DF virkelig ikke finde en bedre formand end denne lyserøde kagekone og “idiot i politikerklæder” som Snaphanen kalder ham.

    Kommentar by Ole Jensen — 21. september 2019 @ 00:53

  24. # White Knight

    Øen Lindholm ligger som bekendt ganske tæt på Møn og Bogø, hvor de tre luksuskommunister Gucci Helle, Skrigeskinken og voldspsykopaten Rosenkrantz Theil ejer store lystejendomme…

    Kommentar by Revisoren — 21. september 2019 @ 09:50

  25. ..Chaufføren under oplæring? Så er det instruktøren, der skal fyres..
    I øvrigt kan vi alle se på videoen at det er islamistiske ballademagere, der hager sig fast i bussen og forsøger at hindre kørselen med folk, der skal på arbejde- endnu en pinlig sag for islamisterne- gå hjem.

    Kommentar by Hul igennem? — 22. september 2019 @ 16:11

  26. I øvrigt skal Nickie Dikkerup, snart til at tage sig alvorligt sammen, hvis ikke han meget snart skal ende som Socialkammeraternes svar på Venstres Søren Vatpind..

    Kommentar by Hul igennem? — 22. september 2019 @ 16:16

  27. Nick Hækkerup – var det ikke hans farfar – drukkenbolten Per Hækkerup – der i en gigantisk brandert forærede alle oliefelterne i Nordsøen væk til de norske fjeldaber?

    Kommentar by Revisoren — 22. september 2019 @ 16:50

  28. Hverken i debatten her eller under det forrige indlæg om ashura-optoget på Nørrebrogade har nogen påpeget det klart mest sandsynlige at buschaufførerne er sunnier. Er der i det hele taget danske buschauffører på busruterne på Nørrebrogade?

    Det var dog et tilfælde at bussen kom i nærheden af optoget. Busselskabet har sikkert ikke fået videremeddelt politiets spærring af bustrafik på Nørrebrogade til denne bus ikke i rutedrift, fordi chaufføren var under oplæring.

    Videoen viser tydeligt at ashuravagterne over en længere distance løber baglæns for at stoppe bussen. Ved ikke om disse vagter har bemyndigelse til at stoppe bussen, som ikke ser ud til at bryde nogle færdselsregler eller risikerer at ramme andre end vagterne, som med vilje er løbet ud foran bussen.

    Kommentar by perhag — 26. september 2019 @ 01:13

RSS feed for comments on this post.