26. september 2019

Unicef: Skriv ikke nedladende om Greta Thunberg, hun er et barn – “… skal behandles med respekt”

Først spænder man en neurotisk teenager for en klima-alarmistisk dagsorden. Dernæst forsøger man at gøre hende til en apolitisk aktør, der ikke bør kritiseres, da hun kun er et barn. Vi lever i absurde tider. Unicef svinger takstokken…

“Kære alle voksne mennesker på Facebook. Her er en lille venlig opfordring..

De sidste par dage har vi skrevet om Greta Thunberg, der bruger sin ret som barn og som menneske til at lade sin stemme blive hørt i klimadebatten.

Desværre er der mange voksne der skriver mobbende, nedladende og hadefuldt om Greta som person. Det er IKKE acceptabelt. Som klimaaktivist, som barn og som menneske har Greta, sammen med andre, ret til at få sin stemme hørt.

Tænk jer lige om to gange inden i kommenterer. Dette er et menneske der skal behandles med respekt. Også på nettet.

I UNICEF støtter vi de børn der kæmper for en bedre fremtid. De har ret til at blive beskyttet mod hetz og had.

Det er vores ansvar. Og dit. Vi håber du vil være med til at støtte Greta og alle andre fantastiske og modige børns ret til at blive hørt!”

(Unicef Danmark på Facebook, 25. september 2019)

Oploadet Kl. 00:48 af Kim Møller — Direkte link18 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/104622/trackback

18 Comments »

  1. Hun er tidligt skadet. Damaged goods, siger vi her i 🇺🇸 om den slags hunkøn, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 26. september 2019 @ 00:50

  2. ( Unicef: Skriv ikke nedladende om Greta Thunberg, hun er et barn – “… skal behandles med respekt” )
    Vrøvl vrøvl og atter vrøvl hun er kun drevet frem af en tosset mor hvis i ikke kan gennemskue det så er unicef ikke en skid værd!!!
    Både hendes mor og det retarderede barn burde forbydes de tjener mill. af kr. på det og så fra Sverige som er fortabt og besat af islamister og kan aldrig genvindes ligesom de var venner med tåberne sydfra i 40’ne
    Og nej respekt for hende kan man kun få hvis hun passer sin skole og ikke giver sig ud som klimaaktivist der bruger medierne til at bilde folk ind hun er klimabevidst ved at sejle over atlanten i en klimavenlig båd som så skal have en besætning fløjet derover for at sejle den hjem igen
    Og så mit næste ? mon hun går på vandet hjem? det må hun jo ligesom at hun kan se co2 sikke noget fordrukkent sludder Så unicef brug krudtet på noget fornuftigt og ikke på et retarderet barn og hendes retarderede mor
    Hun/de kæmper ikke for en bedre fremtid men kun for ussel mammon ikke andet!!!

    Kommentar by Holger Danske — 26. september 2019 @ 01:25

  3. Big Mother har talt, folkens, og som det fremgår er hun er IKKE glad…

    -Og gud hvor er jeg dog helt enormt skideligeglad med hende og hendes politiske korrektheds diktatur.

    Kommentar by Kimski — 26. september 2019 @ 03:38

  4. Unicef kræver:
    Al magt til børn !
    Alle børn har ret til al slik og chokolade !
    Voksne skal tie, når børn taler og skriger !

    Unicef er endnu et FN-organ, som er blevet tosset.

    Kommentar by Oppenheimer fan — 26. september 2019 @ 04:55

  5. #

    Det er vel rigtig nok at det er urimeligt med verbale angreb på dukkebarnet som person. Pigen er jo uskyldig i at hun bliver udnyttet og brugt som bugtalerdukke af sin mor, politikerne, medierne og FN m.fl. Det er da dem man skal kritisere og håne.

    Kommentar by Bent Nielsen — 26. september 2019 @ 07:10

  6. Vor herre bevares.
    Må håbe at indberetning til svensk børnværn lykkes. Mig påvirker det lige omvendt.

    Kommentar by Anonym — 26. september 2019 @ 07:37

  7. Unicef:
    Gælder det også alle “drengene fra Brasilien” – hvis de fandtes?

    Kommentar by White knight — 26. september 2019 @ 07:53

  8. Skynd jer at sende hendes mor flere penge, inden der kommer en ny mediedildo..

    Kommentar by Hul igennem? — 26. september 2019 @ 08:10

  9. Åh man, jeg gider ikke en gang at skrive en sarkastisk kommentar.

    Tankegangen unicef lægger for dagen er så snotdum og uintelligent at enhver kan se det.

    Hvor er de Svenske socialmyndigheder der burde tage hånd om en person som Greta. I ved, barnets tarv og den slags men det er måske gået af mode?

    Kommentar by Santor — 26. september 2019 @ 09:31

  10. Glæder mig til at se om hitler virkelig havde en ufo base under isen på sydpolen. Og hvorfor en samlet trup blev Sendt derned i flere år efter krigen. Så smelt kun.

    Kommentar by Anonym — 26. september 2019 @ 10:21

  11. “Tænk jer lige om to gange inden i kommenterer” skriver de nu hvor det er blevet opdaget at kejserinden ikke havde noget på, udover en kunstig facade og et indstuderet dommedags manuskript fra george soros og hendes antifa-støttende skuespiller forældre i hånden, leveret med samme overbevisning som en nervøs teenager i et skolestykke der overkompenserer for sine manglende skuespillerevner.

    Hvor længe mon der går før det bliver forbudt at skrive negativt om prinsessen på facebook?

    Kommentar by Per — 26. september 2019 @ 10:23

  12. Kommentar by Per — 26. september 2019 @ 10:23.

    For at fuldende billedet, mangler det ovenstående vel egentligt kun at blive udtalt af en hostende Ditte Gråbøl iført morgenkåbe, som hun gjorde det i DR’s satireprogram ‘Den Gode, Den Onde, og den Virk’li Sjove’, tilbage i 90’erne.

    Kommentar by Kimski — 26. september 2019 @ 10:34

  13. Venstrefløjens plan er fuldbyrdet. Venstrefløjen anbringer børnene i forreste geled for at få “gode billeder”.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 26. september 2019 @ 10:46

  14. Unicef samler ind under sloganet “GIV DIT FREDAGSSLIK TIL BØRN DER SULTER”.

    Boycot Unicef. Husk at Unicef også tigger under den såkaldte ‘Danmarksindsamling’, så den skal også boycottes.

    Kommentar by Bastardo — 26. september 2019 @ 12:28

  15. Unicef samler ind under sloganet:
    ‘Giv dit fredagsslik til børn der sulter’.

    Boycot Unicef. Husk også at boycotte den såkaldte ‘Danmarksindsamling’, hvor Unicef også tigger.

    Kommentar by Bastardo — 26. september 2019 @ 12:32

  16. #

    der er nogle som mener at de svenske socialmyndigheder burde gribe ind og få lille Greta Thunbøf væk fra moren og klima-tosserne. Men dér skal man huske at det svenske børneværn har mishandlet og ødelagt mange børn. Børneværnets feminist-bureaukrater kan være lige så slemme og umenneskelige som psykopatiske forældre.

    Kommentar by Bent Nielsen — 26. september 2019 @ 13:33

  17. Lur mig, om ikke Greta Thunberg får Nobels fredspris. Hun fortjener den da langt mere end Al Gore, som fik den for at påstå, at havenes vandstand ville stige 7 m inden år 2100. Nu siger FN, at vandstanden stiger endnu hurtigere, end hidtil antaget. Nu skriver vi 2020, så man må da snart kunne se noget. Og hvornår var det, Maldiverne ville være oversvømmet? Holland skulle jo være helt oversvømmet inden år 2000.

    Kommentar by Ole Madsen — 26. september 2019 @ 14:35

  18. Kære Unicef, fuck off skide skatteundragere.

    Kommentar by Piphans — 26. september 2019 @ 14:55

RSS feed for comments on this post.