28. september 2019

Radikal familiefar opgiver Nørrebro: De bliver ‘flere og flere’, “… en aggressiv og udfordrende attitude”

“… nu har vi prøvet højredrejede løsninger de sidste 20 år. Det er på tide at prøve noget andet.”, skriver Christian Lunøe på Facebook, og set herfra virker han som en sen-moderne hippie der vil kurere lungekræft med håndsæbe og røgelsespinde. En ‘festdag for højrefløjen’, kalder han sine nyvundne erkendelser, der læses ind i en politisk diskurs, de kun hører hjemme i, fordi visse, hæmmet af ideologi, har en næsten flad læringskurve. Alle vil gerne holde sine nydelige døtre fra gade-arabere, også folk der stemmer radikalt, og deler opslag fra ‘Sjælsmarks Venner’. Den konkrete manifesterede virkelighed vinder altid over tomme floskler og gode intentioner.

Kronik i Berlingske af kommunikationsrådgiver Christian Lunøe, der giver et ganske fint indblik i tankegangen hos verdensredder-segmentet – Sidste søndag blev der så farligt hjemme hos Christian, at han ikke længere kan forsvare at bo med sine børn på Nørrebro (kræver login).

Sidste søndag blev der så farligt hjemme hos mig, at jeg ikke længere kan forsvare at bo med mine børn i det hjem, der har været rammen om vores liv i fem år: Kvarteret omkring Rantzausgade, den del af Nørrebro, der er rammet ind mellem Jagtvej, Assistens Kirkegård, Griffenfeldsgade og Åboulevard/Ågade.

Jeg ringede 112. Men politiet kom ikke. … Politiet skal muligvis have flere folk og færre politisk prioriterede opgaver. De skal i hvert fald rykke ud øjeblikkeligt, når jeg – en helt almindelig familiefar – ringer for at fortælle dem om voldsparate, bevæbnede unge i min gade.

… I mit kvarter skiller man sig ikke ud på sin hudfarve. Hverken som ‘kartoffel’ eller som en af de mange varianter af brun, sort eller gul. … Sådan var det ikke desto mindre, da jeg flyttede ind med mine to børn for lidt over fem år siden. Vi var trygge, og børnene kunne færdes, som de ville. Mangfoldighed i sin allerbedste udgave…

… I Rantzausgade støder vi på en gruppe drenge og unge mænd – alderen er vel mellem 14 og 20 år. Der bliver flere og flere af disse små stimer i gaden. De har en aggressiv og udfordrende attitude, flytter sig ikke for nogen, leder efter et blik at konfrontere. Og jeg mener konfrontere, til forskel fra at møde. Det er den attitude, de skiller sig ud på. De virker, som om de gerne vil frygtes. Præcis da vi passerer, eksploderer gruppen i et (måske fingeret) slagsmål, hvor to ud af de fem trækker en kniv. De er ganske få meter fra os. Jeg skærmer børnene det bedste, jeg kan, og får dem forbi optrinnet. Min mindste er rystet og bange, den store mere cool, da vi få minutter senere kommer op i vores lejlighed 200 meter længere nede ad gaden.

Jeg ringer med det samme til 112, der sender mig videre til Københavns Politi. … Nu er der gået 10-12 minutter siden optrinnet, og vi har stadig (mindst) to store drenge gående nede på gaden, bevæbnet med knive.. Min datter spørger mig, om politiet kommer, hvorfor de ikke kommer, og tror du, at de drenge har set mig og kan huske mig, og ved de, hvor vi bor? Og jeg står med telefonen i hånden og ingen gode svar.

Gode svar er ikke nemme at give på det her område. I mit eget lille hjørne bliver svaret at flytte så hurtigt, jeg kan, og at mine børn i mellemtiden ikke skal komme her overhovedet – vi må bo hos venner og familie, indtil vi finder et nyt permanent sted. Mine børn skal kunne færdes frit omkring deres hjem. De skal kunne løfte blikket og møde andres uden frygt for, at et enkelt blik den forkerte vej ender med en konfrontation.

(Christian Lunøe på Facebook, 22. september 2019)

… Det er klart, at unge kriminelle skal straffes, og at våben skal fjernes fra gaderne, og det er klart, at det hverken kan eller skal benægtes, at det i min gade er drenge og unge mænd med etnisk minoritetsbaggrund, der udgør 100 pct. af såvel banderne som deres aspiranter.

Sikke en festdag for højrefløjen, når en radikal humanist som jeg gør den slags indrømmelser. Det har vi jo sagt i årevis, din multikulti-idiot! Der kan du selv se, hvad der sker, når man bare lukker op for posen og inviterer hele verden til Danmark.

… Man kan godt kurere hovedpine ved at hugge hovedet af, og det virker måske meget beslutsomt og handlekraftigt, men det er ikke særlig klogt. Svaret er ikke, at vi skal svække borgerrettighederne, lukke grænserne og smide så mange ud af landet som muligt.”

Oploadet Kl. 10:37 af Kim Møller — Direkte link83 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/104695/trackback

83 Comments »

  1. Pisseærgerligt at Christian Lunøe og hans kneppeaffald ikke nåede at blive voldsomt kulturberiget af perkernes muhamedanske kneppeaffald, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 28. september 2019 @ 10:47

  2. Det handler kun om magt. Et regimeskifte og han vil sidde og slette alle sine landsforræderiske skriverier.

    Kommentar by Torsten — 28. september 2019 @ 10:52

  3. En radigak familiefar opgiver Nørrebro, fordi de bliver flere og flere? faderen forlader Nørrebronx for som han siger at forsvare sine børn mod overgreb, hallo hvem er det lige der har stået for importen af de utilpassede og givet dem fri forsørgelse og boliger samt familie sammen føring, Christian Lunøe lader nu de andre etniske Danskere i stikken mens han lusker af med sin familie, han og hans lige er i årevis blevet advaret mod indvandring af indavlede retarderede kriminelle korandyrkende terrorister, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 28. september 2019 @ 10:56

  4. Jamen, tillykke med den nye indsigt Christian Lunøe. Du er nu officielt at regne for RACIST – dit svin.

    Hvad jeg til gengæld ikke forstår er at du blander “højrefløjen” ind i dit racistiske univers. Det er din observation og din udlægning af den virkelighed der omgiver dig, så hvad politisk er der i den?

    Desværre kommer han aldrig til at være en bonus for Danmark og Danskerne da han, selvfølgelig, kun kan erkende virkeligheden når den udspiller sig foran ham og hans egne børn. Så skide være med resten af “racisterne” de har jo fortjent det, ikke, Christian Lunøe.

    Kommentar by Santor — 28. september 2019 @ 11:13

  5. Christian Lunøe skriver: “Man kan godt kurere hovedpine ved at hugge hovedet af, og det virker måske meget beslutsomt og handlekraftigt, men det er ikke særlig klogt.”

    Jeg har længe ment, at den radikale venstrefløj er ekstremt egocentrerede i den forstand, at når de kommer frem med moraliserende udsagn, som de har for vane, så snakker de reelt altid om sig selv til sig selv. Citatet øverst er et fremragende eksempel på dette fænomen.

    Kommentar by Mackety — 28. september 2019 @ 11:14

  6. Ingen medlidenhed med den radikale idiot, dog med hans børn, der ikke kan gøre for at have en komplet idiot som far.

    “Svaret er ikke, at vi skal svække borgerrettighederne, lukke grænserne og smide så mange ud af landet som muligt”

    Hvad er svaret så? Åbne grænserne? Lukke flere ind? Hvert eneste offer for disse afstumpede, tilvandrede horder er på din kappe, Christian Lunøe!

    Kommentar by Migranter gider ikke telte — 28. september 2019 @ 11:17

  7. Da Rasmus Paludan op til folketingsvalget med sin optræden på Nørrebro gav anledning til en politiindsats, var man meget hurtige til at give et overslag over hvad det havde kostet skatteborgerne.
    Måske de samme samme regnedrenge kunne komme med et overslag over hvad det sidste års “bandeuroligheder” har kostet samfundet?
    Kun en stærk fører som kan rejse en folkestorm kan nu redde Danmark!

    Kommentar by Rodina — 28. september 2019 @ 11:18

  8. “Jeg ringede 112. Men politiet kom ikke. … Politiet skal muligvis have flere folk og færre politisk prioriterede opgaver. De skal i hvert fald rykke ud øjeblikkeligt, når jeg – en helt almindelig familiefar – ringer for at fortælle dem om voldsparate, bevæbnede unge i min gade.”

    Christian Lunøe virker temmelig højreorienteret. Med “færre politisk priorterede opgaver” mener han nok “ingen grænsekontrol og ingen politibeskyttelse af Paludan og andre”. Men ellers er det gode konservative holdninger med mere politi, han har.

    Der adskiller han sig fra det øvrige radikale og venstreorienterede segment, som i lignende tilfælde plejer at foreslå en større social indsats med ungdomshuse og dialogkaffe og -bænke.

    Han er nok kommet i bad standing hos den radikale leder Morten Østergård, som tager de kriminelle indvandreres parti.

    Kommentar by np — 28. september 2019 @ 11:18

  9. Bevæbnede bandemedlemmer stopper og tjekker borgere på Nørrebro: »Vi kan ikke have, at københavnere møder selvbestaltede vagtmyndigheder«

    https://www.berlingske.dk/danmark/bevaebnede-bandemedlemmer-stopper-og-tjekker-borgere-paa-noerrebro-vi-kan

    Kommentar by Bjovulf — 28. september 2019 @ 11:35

  10. Da Christian Lunøe flyttede til Nørrebro med sine børn for ca. 5 år siden, burde han havde indset hvilke konsekvenser dette ville få for hans børn. Allerede for 5 år siden var Nørrebro ødelagt og intet tydede på at de kaos- og krigslignende tilstande ville blive bedre. Nej Christian Lunøe, der burde have været en myndighed som havde trådt til og havde fjernet dine børn grundet manglende forældreevne og fornuft hos faderen.

    Kommentar by Erik Skifter — 28. september 2019 @ 11:36

  11. Det er jo efterhånden et mini Beirut..

    https://www.tv2lorry.dk/artikel/partner/tv2dk/bevaebnede-bander-stopper-borgere-paa-gaden-paa-noerrebro

    Kommentar by jrp — 28. september 2019 @ 11:51

  12. Det er måske det vigtigste indlæg i Uriasposten længe!
    Vi må forsøge se det fra mandens side, han har formodentligt sagt hadefulde ting om DF og sikkert endnu mere hadefuldt om NB og SK. Nu begynder det langsomt at gå op for ham at dem han foragter og hader, er dem der har ret og at de har haft ret hele tiden! Det er en erkendelse, som kan sammenlignes med at jeg skulle erkende at Morten Østergaard og Pernille Skipper havde ret og har haft ret hele tiden, det vil være en svær pille at sluge!
    Et er at se problemet, et andet er at erkende problemet, et tredie at erkende at man må skifte holdning, et fjerde og det er et kæmpe skridt, ikke kun at erkende, men reelt at skifte holdning og være ved sit holdningsskifte.
    Der er rigtigt mange som ham, de lever i det multikulturelle, fordi det netop er det de måske hele livet har prædiket vil være det ideelle, et torneroseland hvor løven og lammet går og græsser side om side. Det er det de kulturradikale kredse kredser om, det er indforstået at multikultur og multietnisk er godt og monokultur og monoetnisk er ondt. De har lært det i børnehaven, måske også i hjemmet, det er blevet dem indpodet i skolen i gymnasiet og hvis man har gået der, også på Universitetet. Hele vejen har indoktrineringen lydt multikultur er godt, ingen er illegale, alle mennesker har ret til Danmark, ingen må udelukkes! Problemet er bare at multikultur og multietnicitet ikke virker, det er dømt til at gå under i konflikter og tab af velfærd!
    Grunden til at Danmark og vores trods alt stadigt gode velfærdssamfund er en indforstået samhørighed og accept af indforståede regler, som kun er muligt i et etnisk og kulturelt homogent samfund. Hvis for mange ikke forstår de indforståede regler og bare udnytter samfundets omsorgsregler, så vil systemet bryde sammen, fuldstændigt som vi ser det svenske system er i et langsomt men sikkert sammenbrud!

    Kommentar by Den Nervøse — 28. september 2019 @ 11:56

  13. Men han stemmer nok det samme.

    Kommentar by Anonym — 28. september 2019 @ 12:13

  14. Synes bare Christian skulle have mødt de to knive med dialog. Så var der formentlig en stemme mindre til De Radikale næste gang.

    Kommentar by Fascist — 28. september 2019 @ 12:20

  15. @1 Carlo Di Napoli II
    Præcis :)
    Men desværre så virker det som om at de ca. 90% af dumskerne som bliver ved med at stemme for mere islamisering af Danmark(dvs. Danmarks undergang) er total immune overfor muslimsk kulturberigelse, tilmed når deres egne børn bliver myrdet eller voldtaget- sorry..der skulle have stået kulturberiget.

    Kommentar by Piphans — 28. september 2019 @ 13:03

  16. Reelt set har Christian Tunøe’s politiske holdning jo nu gjort ham til flygtning i sit eget land.
    Jeg kunne derfor vældigt godt tænke mig at vide, hvor han har tænkt sig at flygte hen, når han om 5 år ikke længere kan være på sit nye opholdssted, derefter i Danmark, og i sidste ende hele Vest-Europa, fordi alle de andre lande ligner det, han flygter fra allerede nu?

    Kommentar by Kimski — 28. september 2019 @ 13:20

  17. Kommentar by Kimski — 28. september 2019 @ 13:20.

    *Christian Lunøe, selvfølgelig.

    Kommentar by Kimski — 28. september 2019 @ 13:25

  18. Jamen, tænk på al den spændende, eksotiske kebab du kan købe på Nørrebro. Og du kan se sorte niqab’er og islamistoptog og og … jeg kan blive ved.
    Man må tage det sure med det søde. Det må være en velsignelse at bo blandt al den farverige kulturberigelse.

    Kommentar by Lukket fest, skrid hjem — 28. september 2019 @ 13:29

  19. Hvor ved Kim fra, at han er Radikal? Han kan lige så godt være Enhl eller Alternativ

    https://www.facebook.com/profile.php?id=100000837042785

    Kommentar by BB — 28. september 2019 @ 13:58

  20. Morten Østergaard kan tage dem i hånden og gå en tur med dem.

    Kommentar by k.m. — 28. september 2019 @ 14:03

  21. > Sikke en festdag for højrefløjen, når en radikal humanist som jeg gør den slags indrømmelser.

    Afslører for så vidt, at kunne den radikale humanist slippe afsted med at give noget andet skylden, så ville den gøre det. Eksempel på den anden strategi: Magnus Heunicke; 300.000,- tabt i hussalg fordi en flygtninge-teltlejr endte i baghaven hos den mand, der i årevis havde erklæret, at “refugees welcome!”. Nu kan vi så tilføje, “bare jeg ikke skal bo ved siden af dem”.

    Men det vigtigste skøjte den radikale humanist altid henover. Det vigtigtigste er, at “højrefløjen” jo hele tiden havde ret om konsekvenserne af den radikale humanists tåbelige opførsel, hans svigt ved stemmeurnen. Den radikale humanist har med usvigelig sikkerhed også i årevis udskammet og anklaget medborgere, når de har fortalt om denne virkelighed.

    Så hvad gør den radikale humanist nu?

    Forsoner sig med højrefløjen og siger “I havde sgu ret, beklager min modstand, lad os forsøge at fikse problemet sammen, selvom det er sent jeg ankommer til festen!”?

    Eller flytter væk og fortsætter sin radikale humanisme?

    Lad os tage et vildt gæt…

    Kommentar by Quark — 28. september 2019 @ 14:11

  22. “Det har vi jo sagt i årevis, din multikulti-idiot!”

    Han ved jo tydeligvis godt hvad han har gjort ved at stemme for og anbefale disse forhold, men den tilgivelse han beder om mellem linjerne får han ikke af mig. Dertil har han og hans multi-kulti venner for meget blod på hænderne.

    Kommentar by Per — 28. september 2019 @ 14:16

  23. Det var ikke Rasmus Paludan, der kostede penge; det var voldelige islamister der kostede 100 millioner, fordi de ikke var hjemme i Mekka!

    Kommentar by Hul igennem? — 28. september 2019 @ 14:17

  24. Vi mamgler tre gange så meget politi, og hæv lønnen, ellers er der snart ikke nogen der gider mere- og politiet kan vi ikke undvære- den vigtigste opgave for jussisnikmedister Nick Dækkerup.

    Kommentar by Hul igennem? — 28. september 2019 @ 14:20

  25. Jeg kan godt forstå han er rystet over virkeligheden og det er sgu for ringe at ingen har advaret ham i alle de år. Hvis bare man havde nævnt muligheden for at det der multi-noget ikke altid er perfekt havde han sikkert stemt anderledes ved alle de valg hvor han har haft muligheden.

    jeg håber han undskylder sin radikale naivitet overfor sine børn.

    j

    Kommentar by Erik — 28. september 2019 @ 14:25

  26. @9 Bjovulf
    Ahhh…det har været kendt i årevis i Mohammedanmark, selv regeringen har også bevæbnede bandemedlemmer, men de kalder dem bare for politiet, but same shit.

    Kommentar by Piphans — 28. september 2019 @ 14:25

  27. >19 BB

    Klik på linket til Berlingske i artiklen og se billedet.
    Han er radikal.

    Kommentar by Erik — 28. september 2019 @ 14:29

  28. Christian Lunø, du er ikke tilgivet. Du kan ikke få syndsforladelse. Du er stadig et dumt svin, der har bidraget til landets ødelæggelse og vi husker DIG for altid.

    Kommentar by Eric — 28. september 2019 @ 14:39

  29. Fængslerne bugner af fanger, nogen steder sættes to i samme celle.
    Det er jo Christian Lunøe’s knivsvingere der sidder der.

    Lige som vi betaler klimaskat for at flyve, burde De Radikale betale kulturberiger-skat tilbage danske ofre for deres overgreb.

    Kommentar by k.m. — 28. september 2019 @ 15:04

  30. tilbage til danske ofre

    Kommentar by k.m. — 28. september 2019 @ 15:05

  31. Hvis hovedpinen skyldes en stram hjelm er det bedre at tage hjelmen af. Mit æbletræ var ved at blive kvalt af vedbend, men det lykkedes mig at rive det hele af. På sammw måde kan vi rive muslimerne ud af Danmak

    Kommentar by Træt — 28. september 2019 @ 15:44

  32. Det er rigtig dejligt, at Christian Lunøe har overskud og ressourcer til at iværksætte en flytning af familien, når der opstår problemer. Når han så er veletableret et andet sted, kan han så fortsætte med at håne, spotte og latterliggøre mennesker, som ikke kan gøre det samme.

    Kommentar by BE — 28. september 2019 @ 15:50

  33. Chr. Lunøe:

    1 Nu styrker det jo danske borgeres rettigheder (for ikke at tale om sikkerhed) at sende de voldelige udlændinge ud af landet og undlade at lukke flere ind. Det svækker netop BORGERrettighederne at lade som om ikke-borgere har samme ret som borgerne til at bo i det lillebitte land og spise den opsparing op, som borgerne har samlet gennem et helt livs arbejde.

    2 Det er ingen festdag, men en sorgens dag at få ret i sin frygt for at landet falder fra hinanden, og at børnenes fremtid vitterlig er mørk.

    3 Hvorfor er det ikke klogt at lukke grænserne og sende kriminelle voldsmænd ud af landet? Kan du komme med en eneste grund til, at det ikke er klogt? Er det klogere at lade dem blive? Hvorfor det? Nævn en fordel ved det. Hvis du kan finde en (jeg kan ikke), så send den rundt til alle dine tidligere naboer, så de kan trøste sig med den. Mens de fortsat lever under de forhold du selv er flygtet fra.
    Hvis det er så dumt at øge afstanden mellem sig selv og en gruppe voldsmænd, er du så ikke også dum, når du flytter? Jeg kan helt ærligt ikke se at det er så meget klogere selv at forlade sit hjem end at sende utilpassede udlændinge tilbage til et samfund, hvis regler de sympatiserer mere med og passer mere naturligt ind i end det danske, bløde tillidssamfund.
    Din påstand giver ingen mening. Er der nogen tanke bag den, eller er den bare en pavlovsk refleks?

    Kommentar by 2113frederik.fe@gmail.com — 28. september 2019 @ 16:26

  34. Mon ikke hippien Lunøe kan leje et par værelser på voldspsykopaten Pernille Rosenkrantz Theils store lystejendom på Bogø?

    Bogø er som bekendt 100 % neger- og muhammedanerfri…

    Kommentar by Revisoren — 28. september 2019 @ 16:27

  35. “Mere politi” er ikke løsningen, for vi er løbet tør for “jyske knejte”. Fremover bidrager “mere politi” kun til problemet, for vi har ikke flere af vore traditionelle politiemner. Det samme er sandt hvad angår kontrol. Vi kan ikke kontrollere os ud af det her.

    Vi kan ikke supplere os selv. Det kan kun kolonisterne. Og vi kan ikke vinde noget, kun afgive, for striden står på vores grund. Det indser Christian Lunøe nu ganske langsomt. Mens han viger ud. Og tyr til privatskoler. Ligesom vi andre i det tidligere hjemland.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 28. september 2019 @ 16:31

  36. De radigale lider alle af “oikofobi” ja, den radigale syge!
    SctJegved, KartenSofie, mortenMohamed, Martin og Pestagern!
    Alle der ikke istemmer deres synspunkter skal udryddes, samtidig hader de alt fra fædreland til etniske danskere endog sit eget afkom!

    Kristian Lunøe(radigal), han er også idiot, idet han gentager/støtter handlinger der har vist at være totalt fejlslagne!

    Nu viser han sig, så også som en kujon, idet det han selv fejlagtigt har kæmpet for, er en blevet trussel mod ham selv og hans nærmeste.
    Han stikker simpelthen af, idet hans egne kulturberigere, truer med at kulturberige ham selv og hans børn, som de nu har tradition for. Gør han noget ved situationen? ikke en SKID! han er for feg, han overlader kækt lortet til andre at rydde op.

    NæNej, Kristian fatter ikke en bjælle, det er højrefjølens skyld det hele(Tonen), nu har han ihvertifald forsøgt, som selvfed “feelgood” radigal, og det gik/går som bekendt ad helvedet til!
    Må du blive kulturberiget før dine børn!

    SIAD. Ud af EU&FN, Direkte Demokrati NU og prøv dog for helvede at stemme på noget andet.
    P.

    Kommentar by Piotr — 28. september 2019 @ 16:46

  37. Boede i Rantzausgade i en kort periode tilbage i 86/87.
    Dengang var området et typisk københavnsk arbejderkvarter med pensionister, arbejdere og studerende, og kun ganske få “fremmedarbejdere” i gadebilledet.

    I dag bliver området omkring Griffenfeldsgade kaldt Little Mogadishu, og islamiseringen har haft en succesrate på næsten 100 % på kun 30 år!

    Kommentar by Revisoren — 28. september 2019 @ 17:06

  38. En af de ting der definerer statsmagten, er at de har voldsmonopolet. Det er nu mistet på både ydre og indre Nørrebro samt Nordvest. Her er indvandrebander begyndt at visiterer beboere og tilfældige forbipasserende! Det gør de kun fordi de har magten, det er dem der sætter dagsordenen ikke politiet og dermed den danske stat! Det er bandernes måde at signalerer til omverdenen: Det her er vores område! Det er os der bestemmer, det er os der har voldsmonopolet! Det er os som leger politi her og I må indrette jer efter os!

    Kommentar by Den Nervøse — 28. september 2019 @ 17:27

  39. […] Artiklen er en betalingsartikel. Men Christian Lunøe giver en beskrivelse på Facebook (her via Uriasposten.dk) […]

    Pingback by Den Korte Avis | “Lige nu går der (mindst) 4 aggressive unge drenge rundt lige neden for mit vindue med store knive” – skriver Christian, som nu vil væk fra Nørrebro … — 28. september 2019 @ 17:27

  40. Lang tid siden, man har hørt noget fra Zenia S. Er hun fortsat i live på skønne Nørrebrott?

    Kommentar by Michael — 28. september 2019 @ 17:37

  41. Jo men næste gang stemmer han R igen…

    Kommentar by Martin — 28. september 2019 @ 18:15

  42. I Washington har jeg besøgt flere memorials hvor man ærer amerikanere som er faldet i flere førte krige. I Århus har vi mindeparken som hædrer faldne danskere som tvunget deltog i 1. verdenskrig.

    Jeg martres (i skrivende stund) af en mærkelig påtrængende idé: Kan man forestille sig omvendte (reverse) memorials; således memorials hvor man udstiller alle skurkene, medløberne, landsforræderne, osv!? – Her på Uriasposten ved de fleste hvem jeg tænker på – Stenhuggerne vil få rasende travlt!

    Kommentar by T. Flodur — 28. september 2019 @ 18:36

  43. Det er utroligt at der skal løbe bindegale perkere rundt med knive foran folks hjem før de fatter det. `Dit fjols, vær glad for at du har råd til at flytte og hold dig fra stemmeboksen, du er cancer for det her land`

    Kommentar by Flaskeposten — 28. september 2019 @ 18:39

  44. .

    De parti-hovedkvarterer hvor enhedslisten, bøssepartiet, Venstre, de radikale og SF mv. holder til, er samlingssteder for fjender af det danske fok. De fjender der flokkes der, er stort set alle rødbrune fascister, som går ind for at en stedfortræderkrig med mord og massemord er et fint værktøj, når en befolkning skal “fornyes” og udskiftes. Oveni kan sygdomme, medicin- og lægemangel plus social elendighed mv. bruges til at sætte fart i processen.

    CL bliver antagelig udstødt af sit parti for sin nye ukorrekte holdning til multi-kulti og mangfoldighed.

    Kommentar by TP — 28. september 2019 @ 18:43

  45. Jeg kunne ikke dy mig fra lige at se hvad denne Christian er vild med på Facebook….Det mest interessante er fremhævet med rød: https://imgur.com/yolEehZ Der burde ikke være tvivl om hans radikale sindelag. Underligt nok har han ikke liked noget vegansk, og det ser ud til han er ret glad for bacon :> Det er så nok også det eneste vi har til fælles…

    Kommentar by na — 28. september 2019 @ 18:59

  46. Hvornår mon den slags realisme og ‘farlig attitude’ finder vej til partitoppen i dette forlorne parti, et parti der lever af at skabe illusioner om noget uopnåeligt, formentlig aldrig da dagsordenen er en helt anden. Mens alle fornuftige borgere vil have antallet ned, vil R kun forøge det, det må være frustrerende at være i en boble som et parti vil fastholde. Deres ideologiske kamp er jo en tabt sag på længere sigt, bare trist der vil gå mange år før et flertal indser det.

    Kommentar by LarsB — 28. september 2019 @ 20:13

  47. Hvor er det dog vidunderligt,at det er en af de ansvarlige for multiulturen,der bliver ramt af den. Det er dig vel undt Christian Lunøe.

    Kommentar by Nielsen — 28. september 2019 @ 20:13

  48. Jeg har kun den dybeste afsky og foragt tilovers for Christian Lunøe.

    Kommentar by Johnson — 28. september 2019 @ 20:26

  49. Vær dog ganske sikker på at Christian stemmer for mere af det samme. Det segment han tilhører fatter ikke, at der inden få årtier ikke vil være trygge egne at flytte til.

    Kommentar by Johnson — 28. september 2019 @ 20:32

  50. Det er typisk også for norske pk-folk. I Oslo er det såkalt fritt skolevalg, dine barn kan søkes inn på skoler i andre bydeler med færre ,eh fremmedkulturelle er blitt den offisielle benevnelsen.
    Har de råd flytter de hele familien, en av våre mest kjente,E. Solheim , tidligere sjef i SV (vårt SF) flytta fra nedre Grunerløkka til beste vestkant da vaktmesteren i gården hans ble knivdrept av en beboer fra Irak som ikke tålte å bli tilsnakket.
    ..da dro han med kone og barn, og det forstår jeg, men skulle jo ønske han ville ta litt selvkritikk, som de ofte kunne før i tiden, sosialistene altså.

    Kommentar by Oslo/Norge — 28. september 2019 @ 20:40

  51. Christian Lunøe har efterkommere. Det er først og fremmest dem, han forråder. Og så det land, han har været så heldig sat blive født i. Derefter begår han ren striptease i en avis. Er han mon lidt dum?

    Kommentar by BB — 28. september 2019 @ 20:56

  52. Når an stikker hovedet i busken og får et spark i røven, og stadigvæk stikker hovedet i busken, har man ikke fortjent bedre. (typisk Radikalt idioti….svaret er ikke at smide dem ud af landet …hvad er svaret så? spørges der til en Radikal idiot)

    Kommentar by Michael Unna — 28. september 2019 @ 21:18

  53. Når man…

    Kommentar by Michael Unna — 28. september 2019 @ 21:18

  54. Han tager fejl. Man kunne ikke færdes frit i det område for 5 år siden. Det er mindst 15 år siden, man kunne det. Og hvor vil torsken flytte hen? Lolland? Der er om føje år ingen fristeder længere.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 28. september 2019 @ 21:26

  55. 42.En skamstøtte med eks gammeltoft-hansen som en af de mest fremhævede ville være en god ide.
    Den skulle stå på privat ejendom men være fuldt synlig

    Der skulle ikke kun stå de skyldige,fordi de ville så udnævne det til en slags sejrssten…nææ der skulle også listes ting op som dem der blev myrdede på multikulti-alteret ,de økomomiske konsekvenser ,faldende sammenhængskraf osv.

    De skinhellige vil nemlig ikke bryde sig om at blive hængt op på konsekvenserne af deres ego-humanistiske handlinger

    Kommentar by jønne — 28. september 2019 @ 21:27

  56. PS kan man købe og drive et domæne via stråmand el lign?
    Der er nemlig et par oplagte navne til en online-skamstøtte hvor man så ville kunne liste visse personer og deres gerninger og konsekvenserne deraf.

    Kommentar by jønne — 28. september 2019 @ 21:30

  57. 50 – Oslo/Norge – kalder man dem nu ‘fremmedkulturelle’ for at være politisk korrekt?? Hold da fast 🙄 Bor du i Oslo? Jeg var der sidste gang for ca 10 år siden, og da tog en nordmand mig med til ‘Grønland’. Selvom det var ved højlys dag, så lovede jeg mig selv, at det var første og sidste gang!! Føltes meget farligt, ligesom Sentralstasjonen. Uha! Jeg har færdedes alene på gader i new York i 1980’erne, også kaldet ‘the deadliest decade’, og jeg må sige, at Oslo er mere skræmmende. Uhyggelig by. Faktisk den mest uhyggelige, jeg har været i. De indvandrere, man møder der, ser vildt farlige og sindssyge ud, stort set allesammen.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 28. september 2019 @ 21:35

  58. Kulturberigelse.

    Kommentar by Ewing — 28. september 2019 @ 21:38

  59. 57-
    Født og oppvokst i Oslo.
    At hjembyen min skremmer deg mer enn NY høres ekstremt ut.
    Jeg går ikke med muhammed-karikatur på t-skjorta, drikker meg ikke overstadig full og ser ikke rik ut, stort sett føler jeg meg trygg her. Men Groruddalen flyttet jeg fra, å ta banen hjem på kvelden i helga føltes farlig, betalte mer enn halv million NOK for 3 kvadratmeter større leilighet vestpå, som nevnte Solheim rømte jeg.

    Kommentar by Oslo/Norge — 28. september 2019 @ 21:56

  60. ..og ja,”fremmedkulturelle” er norsk for “aeh”.

    Kommentar by Oslo/Norge — 28. september 2019 @ 21:58

  61. -57
    Elsker hjembyen min, og er gammel nok til å huske hvordan den var før, før “de” kom.
    Ihvertfall var “de” fortsatt eksotiske da jeg var gutt på 70-tallet.
    Dette med rase på den ene siden, og så relgion/kultur på den andre er fucking poison, alt for mange blander kortene der.

    Kommentar by Oslo/Norge — 28. september 2019 @ 22:12

  62. .

    # “Løsriv Jylland” nævner Norge, og det er også på tide at få sat lys på Norge, for de norske kommunister og politik-kvinder er næsten lige så stupide, sindssyge og hensynsløse som deres svenske og danske kolleger.

    Hvad angår det med at “føle” sig tryg, skyldes det nok at man dårligt kan gå rundt og være bange hele tiden. Men mange steder er trygheden en ren illusion. Mange har følt sig trygge, lige til det øjeblik hvor de blev overfaldet, skubbet ned på skinnerne, myrdet eller kom i klørene på et af velfærdsstatens mange systemer og bureaukratier.

    Kommentar by TP — 28. september 2019 @ 22:18

  63. 61 – måske var jeg for ung til at føle sund frygt, da jeg boede i staten new York, men jeg finder stadig Oslo mer skræmmende end New York. Giuliani formåede rent faktisk at gøre noget godt for byen, og antallet af mord faldt meget. Slumkvartererne fik et løft, og det havde faktisk effekt. Jeg forstår godt, at du kan lide din hjemby likevel, og jeg er ret stor fan af Norge generelt og har familie der, og naturen er noget af det vakreste i verden! Frogner og Aker Brygge finder jeg koselige 😊 Og Soria Moria på Holmenkollen har noget af den bedste mad, jeg noen gang har fået. Det gør ondt at tænke på, at det, som våre forfædre med hårdt arbejde har skabt, ødelægges på kun een generations tid. Vi bliver lagt i ruiner.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 28. september 2019 @ 22:30

  64. 62 – TP, ja, og snaphanen bringer ofte norske skribenter på banen, men de fleste danskere ved meget lidt om, hvor slemt det ser ud deroppe. Det kan kun vindes tilbage ved blodig krig nu, hele Europa, og at folk stadig har tiltro til fablen ‘demokrati’ er mig en inderlig gåde?! Vi lever ikke i et demokrati, men styres af præ-NWO anstalten kaldet EU. Det er skidehamrende ligegyldigt, hvordan vi stemmer fra nu af. Derfor stemmer jeg aldrig igen! Min stemme til svæklingen Vermund var tilsyneladende spildt, og DF er simpelthen for dumme og vattede til at gøre en forskel.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 28. september 2019 @ 22:36

  65. 62-
    Du har selvfølgelig rett, ting føles trygt til de ikke er det.
    63-
    Du mener nok Frognerseteren eller Skytterkollen, som er spisesteder i åsen, Soria Moria er en tidligere kino på Torshov.
    Kjente en norsk som bodde flere år i NY på tidlig 80-tall .. alt føltes trygt til en mann ble skutt på fortauet noen få meter foran han, da føltes det mindre trygt, men han ble der flere år etterpå også.

    Kommentar by Oslo/Norge — 28. september 2019 @ 22:46

  66. -61 (meg selv)
    For å presisere dette med å blande kortene angående rase/relgion/kultur: INGEN gjør det oftere og med værre resultater enn pk og multikulti selv.
    Har sympati med at folk ikke vil skiftes ut, uansett hvem som eventuelt overtar, men for meg er islam i en særstilling. Foretrekker faktisk en afrikaner som er “anti-boloko” fremfor en hvit muslim.
    ..men så tror jeg jo også på åndsmakter.

    Kommentar by Oslo/Norge — 28. september 2019 @ 22:59

  67. .

    # 64, Løsriv J: Ja, Tullesen er da en komplet umulius. En nar og vælgerbedrager af rang. Tror det vil være klogt af DFs bagland at forlange ham udskiftet.

    Kommentar by TP — 28. september 2019 @ 23:40

  68. “… Man kan godt kurere hovedpine ved at hugge hovedet af……Svaret er ikke, at vi skal svække borgerrettighederne, lukke grænserne og smide så mange ud af landet som muligt.”

    Hvad skal vi så din båtnakke, der har været medskaber af problemet? Fortæl, fortæl. Men du vil vel bare snakke og tro at skylden derfor ikke klæber til dig længere og så ellers lade ødelæggelserne fortsætte. For min skyld kunne du lige så godt være forblevet i din boble, når det er med dén på. Lige så inderlig ubrugelig i bedste fald. I værste fald, fortsat lige så destruktiv.

    Det er snart 10 år siden jeg læste noget lignende i Politiken. Det var også en mand, der var frustreret over de barske realiteter for ham og familien på Nørrebro. Derfor flyttede de. Og så sluttede han gud hjælpe mig sit debatindlæg af med at skrive som begrundelse for, at de flyttede: “For nogle få idioter skal ikke have lov til at ødelægge min drøm om et velfungerende , multikulturelt” samfund.” Det skrev han sgu i ramme alvor. Jeg måtte lige læse den to gange. Altså, du indrømmer at tage flugten fra konsekvenserne af din illusion, som du så fortsætter med at dyrke, så resten af landet kan blive lige så ødelagt af kulturberigelsen.

    Hvor mange sorte pletter kan en hjerne indeholde, og stadig være i stand til holde liv i de basale af kroppens funktioner for over hovedet af være i live?

    Kommentar by Margrethe — 28. september 2019 @ 23:54

  69. Johnson 20:26

    Det kan ikke udtrykkes klarere og meget mere præcist.

    Kommentar by Sharan — 29. september 2019 @ 00:32

  70. Hvor mon Christian Loonie vil flytte hen?

    Her fortæller NBs Ulla Kokfelt om en sag fra Hellebæk, hvor der burde være forholdsvis perkerfrit, men men men, man kan bare ikke føle sig sikker nogen steder længere.

    https://180grader.dk/leder/ny-blogger-pa-180grader-retsstaten-er-pa-vej-mod-afgrunden/

    Selv i Gentofte Kommune er hvide mennesker prisgivet når barbarerne har brug for at få afstivet selvtilliden:

    ht tps://www.bt.dk/krimi/amerikansk-turist-overfaldet-ved-dansk-havn

    Så hvor vil du flytte hen Loonie?

    Kommentar by Hr. Snusk — 29. september 2019 @ 02:06

  71. Det er helt perfekt af bagmændene mærker konsekvenserne af deres forræderi mod deres eget folk.
    Jeg håber at hr. Lunøe’s børn har en rigtig tryg opvækst på Nørrebro – og at der ikke er plads på nogle af privatskolerne til hr. Lunøe’s børn. Det er virkelig på tide, at de snakkende radikale tosser smager lidt af deres egen giftige multikulti-suppe.
    Den dårlige nyhed for hr. Lunøe er desværre, at der ikke er nogen steder at flytte hen mere – der er kun en virkbar løsning og det er massive hjemsendelsesprogrammer for muslimer og negere.

    Kommentar by Polka — 29. september 2019 @ 03:39

  72. jønne — 28. september 2019 @ 21:27/21:30

    God idé! – Men indtil videre må vi nok nøjes med/være glade for, at vi har Uriasposten til at udstille de værste skiderikker!?

    Kommentar by T. Flodur — 29. september 2019 @ 05:30

  73. Du kan være helt sikker på, næsten som amen i kirken, at veluddannede, især fra medieverdenen, kunst- og kulturverdenen, kun kan fremmane fascister blandt mennesker, der vil beskytte deres land og dets folk fra fremmede fjender. De lider sjældent nød, og har aldrig gjort andet end at rakke andre ned, der beklager forandringerne. Der er intet, der kan ændre de mennesker.

    Kommentar by Uno — 29. september 2019 @ 07:41

  74. Norge er et af verdens smukkeste lande, og i 1947 blev jeg som dansker modtaget helt overstrømmende af nordmændene, blot fordi Danmark havde sendt nogle madpakker derop i krigens sidste år. Men nu er der flere ‘politisk korrekte’ i Norge end her. Tænkt blot på den norske Nobel-komite, som har givet fredsprisen til Arafat, Al Gore og Obama, for blot at nævne nogle af dem, der aldrig har fortjent prisen.

    Kommentar by Ole Madsen — 29. september 2019 @ 07:59

  75. Hvad piver fjolset over?

    Han har jo fået præcis det samfund, han har stemt på.

    Og som vi forudså for årtier siden, men vi blev dæmoniseret af typer som ham, og blev kaldt sprogets værste gloser.

    “Svaret er ikke, at vi skal svække borgerrettighederne, lukke grænserne og smide så mange ud af landet som muligt.”

    Han er ikke blevet klogere, og han har ingen løsninger.

    Kommentar by Jern Henrik — 29. september 2019 @ 08:12

  76. Festdagen, Christian Lunøe skriver om, er for islamisterne!
    Og det er på os almindelige borgeres regning festen bliver holdt, og er blevet holdt. Chr.Lunøe og andre tågehoveder som ham, stod for invitationerne til alt islamistros fra hele Mellemøsten og Afrika, på min regning.
    Jeg har ikke inviteret nogen og jeg har aldrig ville holde nogen fest for nassere og kriminelle.
    Nå, nu flytter Chr. Lunøe fra den fest for andres liv og penge, han har været med til at invitere til.
    Vi andre har så ikke altid de økonomiske muligheder for at boltre os i boligmarkedet som overbetalte, underarbejdende røvslikkere og rygklappere som Chr. Lunøe har..

    Kommentar by Hul igennem? — 29. september 2019 @ 08:15

  77. Nu bliver jo ikke lagt fingre imellem, og vi bliver hånet for at ville holde fest fordi vi har fået ret! Nuvel baggrunden er måske ikke til at holde fest over! Men når det så er sagt så har Christian Lunøe og alle hans ligesindede gjort deres egne børn fortræd! Det er hans egen skyld at datteren er bange, hun ser det tydelige end han gør: Genkendte de mig og ved de nu hvor vi bor! Kære Christian det er din egen skyld og midt i tragedien nægter du at skifte holdning, simpelthen fordi du er underlage udskamningen! kujon!

    Kommentar by Den Nervøse — 29. september 2019 @ 08:54

  78. Hvor er det typisk for venstrefløjens folk. Før eller siden går det op for dem er der er katastrofale problemer. Men giver det dem anledning til selvransagelse? Nej, overhovedet ikke.

    Problemerne skyldes ikke at vi har lukket alt for mange uintegrerbare fjender af vores kultur ind.

    Nej, miseren skyldes at politiet prioriterer forkerte opgaver som grænsekontrol, beskyttelse af politikere, m.m., ikke at politiets ressourcer drænes af indvandrernes kriminalitet. Den skyldes højrefløjens ondskab og mangel på effektiv integration, ikke at de astronomiske udgifter til integration altid vil være givet forgæves fordi de fremmede ikke har viljen. Den skyldes tonen i debatten, til trods for at medierne i årtier har undertrykt debatten og kun fortalt solstrålehistorier. Den skyldes diskrimination, til trods for at indvandrerne på alle tænkelige måder har fået positiv særbehandling.

    Disse mennesketyper er uden for selverkendelsens rækkevidde. De vil aldrig erkende deres fejltagelser. Desværre sidder de nok på magten en rum tid endnu.

    Kommentar by JC — 29. september 2019 @ 14:41

  79. Hvad er det for borgerrettigheder vi ikke skal slække på? Er det den nugældende borgerrettighed for enhver verdensborger der kommer til Danmark, at vedkommende har ret til at søge asyl og i de fleste tilfælde får det. Denne selvmorderriske borgerrettighed, som ikke står i Grundloven, burde afskaffes hurtigst muligt.

    Kommentar by JC — 29. september 2019 @ 14:47

  80. Hvor er det dog synd, at børn har en far som Christian Lunøe, der først er med til at stemme vore kommende islamistiske bødler ind i landet og så stikker halen mellem benene når lokummet brænder og fejt efterlade andre, der ikke har ønsket tilstandene, som ofre for sit, selvforherligende, politiske tilhørsforhold.

    Nej; det er ved Gud ikke nogen fest at erfare, at et, formodet vestlig-civiliseret, menneske kan agere så topegoistisk, når erkendelserne ligger lige for, at handle på.
    Christian Lunøe har min dybeste afsky, tillige med enhver der påstår, at ville gøre alt i livet, for en lykkelig fremtid for deres børn og samtid vælger islam-pro partier ind og måske endda selv profiterer af islamisternes tilstedeværelse -> man kan ikke elske sine børn af et sandt hjerte, hvis man gør knæfald for islam!

    Kommentar by M.S. Carstens — 29. september 2019 @ 17:31

  81. […] (Administratorerne i Facebookgruppen fra Søborg har valgt at slette Tine Undéns opslag)Se også Christian Lunøe opgiver Nørrebro: De bliver ‘flere og flere’, “… en aggressiv og udfordren… […]

    Pingback by Politiet svigter igen: Indvandrere overfalder teenagere med slag og spark – Free Speech Blog — 29. september 2019 @ 18:38

  82. Faktisk er ikke-muslimsk område forbudt område for en muslim i længere tid end 10 år ( eller 50 år), med mindre man foretager fjendtlige (evt. nedværdigende eller illoyale) handlinger mod oprindelig befolkning for at formilde Allah og de 2 dødsengle Munkar og Nakir.
    Meget ulydig adfærd er, når 2.gen. muslimer forbliver i ikke-muslimsk land.
    Går immigrationslandet desuden i krig med muslimsk land, som f.eks. Syrien, er muslimer hjemfalden til frygtelig straf, hvis de ikke forlader landet, som angriber muslimsk område!!! ( Disse oplysninger er hentet fra og bearbejdet ud fra –
    http://www.respublica.dk/?p=2842 – Fantastisk gennemgang af Henning Duus der har arbejdet 28 år som lektor i statskundskab ved forsvaret. Han er cand. mag. i samfundsfag og idehistorie fra Aarhus Universitet. )

    Kommentar by Jens Peter Kronborg — 1. oktober 2019 @ 14:51

  83. Citat: “Hvor ved Kim fra, at han er Radikal? Han kan lige så godt være Enhl eller Alternativ

    https://www.facebook.com/profile.php?id=100000837042785

    Kommentar by BB — 28. september 2019 @ 13:58″

    Hent svar FB Jens Rohde – https://www.facebook.com/jensrohdedk/posts/2281484725271299?comment_id=2281489381937500&comment_tracking=%7B%22tn%22%3A%22R%22%7D
    Christian Lunøe Tillykke, Jens – stemte på dig, synes det er al ære værd, at du tog et opgør med V, da partiet blev udhulet på de klassisk liberale og menneskelige værdier. Det er ikke gratis at følge sit politiske hjerte og sine principper, og det har du vist også måttet høre for. Derfor glæder det mig i særlig høj grad, at du er tilbage på tinge. God vind på borgen 💪.
    23
    Skjul eller anmeld dette
    Synes godt om
    · Svar · 16 u

    Kommentar by Jens Peter Kronborg — 1. oktober 2019 @ 15:35

RSS feed for comments on this post.