11. oktober 2019

Århus: 20-årig mand truet af østafrikaner med ‘en stor slagterkniv’: Krævede ‘dankort’… og ‘oralsex’

Der eftersøges en 20-22 årig mand, ‘Østafrikansk/somalisk af udseende’. Fra døgnrapporten for Østjyllands Politi – Udsat for røveri på vej hjem fra byen.

“En 20-årig mand var natten til torsdag kl. 01.22 på vej hjem fra byen i Aarhus, da han ved Viborgvej i Hasle blev antastet bagfra af en person, der tog fat i hans arm. Da den 20-årige vendte sig om, kunne han se at vedkommende havde en hættetrøje trukket op over hovedet, var maskeret for underansigtet og stod ifølge den 20-årige med en stor slagterkniv i sin højre hånd. Personen pressede kniven ind i siden på ham, og sagde ‘jeg skal have dit dankort’, hvorefter vedkommende trak den 20-årige væk fra vejen.

Den 20-årige har pt. ikke noget dankort, da dette er spærret, hvilket han forsøgte at forklare gerningsmanden, der dog blot blev mere insisterende og truende i sin adfærd og krævede, at den 20-årige beviste, at hans kort var spærret, hvilket han forsøgte på sin telefon. Ifølge anmeldelsen fik det gerningsmanden til flere gange at kræve, at den 20-årige istedet gav ham oralsex, hvorefter gerningsmanden ændrede adfærd, lagde kniven fra sig, satte sig ned på nogle sten og talte mere roligt til den 20-årige.

Men da den 20-årige sagde, at han ikke havde tænkt sig at udøve oralsex på ham, blev gerningsmanden igen opfarende og råbte, at det skulle han, og at han ville stikke ham med kniven. Den 20-årige så sit snit til at få skubbet hårdt til gerningsmanden, så han mistede balancen, hvilket gav den 20-årige mulighed for at løbe fra stedet.

På vej derfra forsøgte den 20-årige at standse flere biler, men ingen af dem standsede. Han ringede også på samtlige dørtelefoner i en opgang, hvorefter han fik kontakt til en ung mand, der lukkede ham ind og hjalp ham med at ringe til politiet. Den 20-årige var så påvirket af episoden, at han ikke kunne huske, hvilket vej, han havde løbet, men politiet hører gerne fra eventuelle vidner eller de personer, der kørte bilerne, der blev forsøgt standset.”

Oploadet Kl. 09:56 af Kim Møller — Direkte link25 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/105041/trackback

25 Comments »

  1. Some Ali.
    Igen.

    Kommentar by Hul igennem? — 11. oktober 2019 @ 10:01

  2. Når de danske tøsedrenge ikke kan finde ud af at bevæbne sig, må de lide.

    Kommentar by BB — 11. oktober 2019 @ 10:04

  3. Sådan er de jo, negerne fra Somalia – det er jo ikke første gang

    “En 22-årig mand med somaliske rødder er i dag fængslet i en sag om et særdeles groft sexoverfald, hvor en 75-årig etnisk dansk mand var offer.

    Her er manden sigtet for at have truet den 75-årige til oralsex.”

    Forestil jer lige reaktionen, hvis danske Brian havde gjort det ved en 75-årig muslimsk mand eller kvinde!

    https://ekstrabladet.dk/112/mand-faengslet-75-aarig-sexkraenket-paa-s-togsstation/7023052

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 11. oktober 2019 @ 10:08

  4. Endnu engang tak til Folketinget for denne herlige ressource. Hvis vi er heldige og han mod forventning bliver taget, står han formentlig til 4-5 måneders “fængsel”. Heldigvis bor han jo i Danmark, så kommunen betaler huslejen og indsætter kontanthjælp/kriminel A-kasse imens han afsoner.

    Peberspray
    Worst case: Bøde 3000 kroner.

    Ubevæbnet i junglen
    Worst case: Who knows?

    Kommentar by Fascist — 11. oktober 2019 @ 11:19

  5. `

    Det lyder lidt letsindigt at færdes som fodgænger i byens gader kl. halv to om natten. Men det var måske nødvendigt? Men selvfølgelig, allerede tidligt på aftenen eller om morgenen eller ved højlys dag kan man jo også blive overfaldet af besættelses-styrkerne fra Somalia, Marokko, Congo, Syrien og Afghanistan osv.

    Kommentar by Bent Nielsen — 11. oktober 2019 @ 11:23

  6. `

    Hvor er det fint og betænksomt at vanvids-borgen har fået afvæbnet danskerne næsten fuldstændig. De kriminelle bandit-berigere skulle jo nødig komme til skade.

    Kommentar by Bent Nielsen — 11. oktober 2019 @ 11:28

  7. Ind med Guillotinen! Forkort negeren.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 11. oktober 2019 @ 11:52

  8. Gad vide hvem der har inviteret ham til Danmark?

    Kommentar by Den Nervøse — 11. oktober 2019 @ 11:54

  9. Bare vent! Løgner-turken erdogal har da i årevis sendt perkere afsted til Europa, samtidigt med at han får milliarder i støtte fra flæskemutter i førerbunkeren, netop for IKKE at sende dem til os. Nu kan I tro, at der kommer stor trængsel, for Tyrkiet vil af med 3,5 mio syrere, og nu gør de Syrien ubeboeligt og skaber måske 3 mio ekstra flygtninge. Igår bombede de et fængsel med mange isis-djævle, men det hedder sig, at de gjorde det så ‘præcist’, at fangerne ikke blev smadret, men kunne gå ud i friheden. Han er nemlig ven med isis.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 11. oktober 2019 @ 11:58

  10. 9 😮 Hov! Denne skulle have været i OT! Sørens. .

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 11. oktober 2019 @ 12:01

  11. #3
    “Forestil jer lige reaktionen, hvis danske Brian havde gjort det ved en 75-årig muslimsk mand eller kvinde!”

    Det ville blive noget med fakkeltog og demonstration. Morten Østergaard som hovedtaler og musikken med en eller anden ghettorapper.

    Kommentar by BE — 11. oktober 2019 @ 12:05

  12. Konfirmandministeren synes, vi skal have genindført begrebet “tillid” mellem danskerne.

    Det bliver sjovt at se, hvordan hun vil bære sig ad med det.

    Kommentar by Bastardo — 11. oktober 2019 @ 14:22

  13. Lige noget for Pride-segmentet.

    Kommentar by Michael — 11. oktober 2019 @ 15:59

  14. Hvis offeret bider den af, hvor mange år i fængsel får han så?

    Kommentar by Zatopek — 11. oktober 2019 @ 16:59

  15. Kommentar by Fascist — 11. oktober 2019 @ 11:19.

    Der er opskrifter på nogle afsindigt kraftige hjemmelavede på Youtube.
    Ja, jeg har afprøvet et par stykker…for satan da osse..!

    Kommentar by Kimski — 11. oktober 2019 @ 17:01

  16. Kommentar by BE — 11. oktober 2019 @ 12:05:

    jeg kan levende forestille mig omkvædet i sådan en rap”sang”, lavet specielt til lejligheden:

    //: Det er højrefløjens skyld -jah!-jah! -He didn’t do nothin’!
    Det’ racisternes skyld -jah!-jah! – He didn’t do nothin’! ://

    Kommentar by Kimski — 11. oktober 2019 @ 17:11

  17. #3 Jørgen Nielsen
    Ja ærligt talt.
    De her overfald skal bare overstås hurtigst muligt i tv avisen. Ingen forklaringer, ikke for mange detajler og slet ingen eksperter der kan gå i dybden med gerningsmanden eller offerets psykologi. Ingen henvisninger til kultur overhovedet.
    En lille notits bagerst i avisen, med den mindste skrifttype. Sådan lidt henkastet.

    Men hvis det er med omvendt religion eller race så skal jeg love for at samfundet sættes på pause.

    Det er tydeligt: Offer-rollen trumfer altid virkelige problemer såsom vold, voldtægt og mord. Så længe du er et fiktivt offer, kan du gøre andre til rigtige ofre!

    Kommentar by Realist — 11. oktober 2019 @ 17:11

  18. Kommentar by Kimski — 11. oktober 2019 @ 17:01

    Salmiak spiritus er fuldstændig lovligt og kan købes overalt til omkring 16 kroner. Forskellen er, at det i modsætning til OC-spray (peberspray) ætser øjne og ansigt væk og giver varige skader, herunder permanent tab af synet, selv i små mængder. Ulempen er, at der vil være en risiko for selv at blive ramt, men det er selvfølgelig heller ikke ulovligt at gå med sikkerhedsbriller.

    Så en salmiakspiritus-spray og sikkerhedsbriller er faktisk den mest effektive og tilmed lovlige metode.

    Kommentar by Fascist — 11. oktober 2019 @ 19:24

  19. Islam is right about Laura Lindahl. Hun var tidligere forholdsvis velanset blandt intelligente mennesker.

    Kommentar by Dansk Stolthed — 11. oktober 2019 @ 21:20

  20. Det er på grund af tonen.

    Kommentar by Den Nervøse — 12. oktober 2019 @ 05:28

  21. #17 Realist 17:11
    Der sku’ dårligt gå 24 timer fra Klingeling und Klangelang efter et spaltet nanosekund ku’ gå ud i Halle De. og råbe fra alle hustagene i byen:
    At der var tale om TERROR begået af en rascistisk fascistisk højrerabiat intisemit.
    FØR:
    Man atter havde dybe vanskeligheder og uhyre svært ved, at finde noget som helst motiv ved den slagterkniv-svingede brune lorts vilde fægteøvelser i UK. Hvor en håndfuld englændere blev forsøgt skåret i skiver.
    Måske eet internationalt politikorps alligevel ville være sagen?
    Så havde det måske været die zwei kugelblitzen Klingeling und Klangelang aus Halle, der havde sku’ løse det seneste uopklarede mysterie fra UK?
    Jawohl, eller noget…
    Jeg ka’ slet ikke passe mit “hylster” af frustratation over myndighedernes (myndig…HA!) og MSM’s forskellige håndtering af de to forbrydelser.
    Men det, er jeg sikkert den eneste der har lagt mærke til.
    Befolkningen har jo bigger fish to fry:
    Vild med Homodans med resterne af Bagedystens Mesterværker siddende i mundvigene.
    Eller hva’ med een af de utallige “…..- the musicals”?
    Nu mangler vi også bare, at sætte billetter til salg til:
    “KLIMA Tarzan og regnskoven – the musical”
    “Den skaldede VEGANER – the musical”
    “ISLAM midt om natten – the musical”
    Så HAR vi vidst også været hele vejen rundt.
    Man orker snart ikke mere…

    Kommentar by White knight — 12. oktober 2019 @ 05:54

  22. Muslimerne er nogle syge bøsser.

    Kommentar by Winged Hussar — 12. oktober 2019 @ 08:00

  23. […] […]

    Pingback by Tyrkiske Harun Demirtas erklærer, at han er flygtning, men tager på ferie i hjemlandet Tyrkiet – Free Speech Blog — 13. oktober 2019 @ 20:05

  24. […] […]

    Pingback by Overfaldet på vej fra Jomfru Ane Gade – Free Speech Blog — 13. oktober 2019 @ 20:07

  25. […] […]

    Pingback by Poya Pakzad, rådgiver for Enhedslisten: Angreb på politiker Anahita Malakians’ arbejdsplads var taktisk uklogt, men … – Free Speech Blog — 15. oktober 2019 @ 10:28

RSS feed for comments on this post.