22. oktober 2019

Jonna fra Varde ville hjælpe afrikanere, hetzes af venstreradikale: “De brugte ord, jeg måtte google.”

Centralt i hetzen mod Jonna fra Varde er blandt andet venstreradikale Mary Consolata Namagambe og den ligeså vanvittige venstreradikale Mica Oh, der ‘underviser i strukturel racisme og kulturel appropriation’ på Københavns Universitet. Kommentar af Geeti Amiri i Ekstra Bladet – ‘Når først en flok überrøde feminister…’

“En godtroende Jonna Jul Gudmundsen skal rejse til Nigeria i forbindelse med et projekt om uddele hygiejnebind til skolepiger, så de også kan komme i skole i menstruationsperioden.

I den forbindelse skriver hun derfor en naiv efterlysning på Facebook. Hun indsamler gamle, dog vaskede, trusser til unge nigerianske kvinder, der udover at mangle hygiejnebind, også mangler de fandens trusser at lægge et bind i.

… hvad Jonna Jul Gudmundsen ikke havde regnet med, var at en flok feminister ville se sig vrede på hende, for hvad bildte hun sig ind som cis-kønnet, hvid kvinde at efterlyse brugte trusser på vegne af nigerianske kvinder. Jonnas efterlysning var angiveligt et skoleeksempel på hvid privilegieblindhed, hvor den hvide kvinde er blind for egne saviour-komplekser og taler på vegne af nogen kvinder, der ikke selv har bedt om hjælp.

… Den stakkels Jonna blev hængt ud i en online gabestok og måtte trække halvt i land.

For guderne skal vide, at når først en flok überrøde feminister har besluttet sig for at se sig vrede på en, er der ikke rigtig nogen vej udenom.”

(TVsyd, 20. oktober 2019: Indsamling af trusser stak af på Facebook: – De brugte ord, jeg måtte google)

“Der har været mange negative kommentarer, hvor nogle har kaldt mig mange grimme ord. Jeg var faktisk nødt til at google nogle af ordene, for jeg kendte dem ikke i forvejen.” (Jonna Jul Gudmundsen)

Oploadet Kl. 23:52 af Kim Møller — Direkte link16 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/105287/trackback

16 Comments »

  1. “underviser i strukturel racisme og kulturel appropriation’”
    hvad er det for en stoerrelse ? hvad kan den bruges til ,betalt over skatten.

    Kommentar by dunk — 23. oktober 2019 @ 00:07

  2. Det her er nok et eksempel på når idioter hetzer idioter. Al hjælp til Afrika har vist sig at være til mere skade end gavn. Milliarder og atter milliarder af kroner, euroer, dollars og pund er forsvundet i ørkenerne og junglerne, og ned i lommerne på despoter, tyranner og fede, velnærede bureaukrater. Eller pengene er blevet brugt til pigtråd, landminer, maskingeværer, raketstyr, kanoner og kampvogne. Yderligere har pengestrømmene medvirket til at ødelægge naturområder, udrydde dyrelivet i samme områder, skævvride handelen, og til at ruinere mange bønder. Plus at Afrikas mangedoblede befolkning er blevet en dødelig trussel mod alle europæere, fordi den søger mod nord.

    Nu er der så en naiv idiot som vil sende brugte trusser til Afrika. Noget som de dernede nok vil betragte som en hån og ydmygelse fra de hvides side. Med endnu mere had som resultat. Iøvrigt er mange afrikanere nu så velhavende, at de sagtens selv kan købe hvad de mangler. Jonna Jul Gudmundsen er vel så dum at hun tror at Afrika stadig er een stor negerlandsby af lerklinede hytter som for 5O-1OO år siden.

    Og hvorfor vil hun så gerne til Afrika. For at erhverve sig en tropesygdom eller for at være feltmadras? Hvorfor kan hun ikke nøjes med at udøve sin godhed overfor nødstedte danskere? Er de ikke fine nok til hendes store “humanisme”?

    Kommentar by Michael J — 23. oktober 2019 @ 00:20

  3. Du har sagt det mete Michael J jeg kan kun tilføje at hende der Mica Oh godt nok er en af de giftigere typer af AFArternes ideologer.

    Kommentar by Nielsen — 23. oktober 2019 @ 01:31

  4. Annonce som var i Gul og Gratis for et par år siden: “200 par tangatrusser sælges grundet sygdom”

    Jeg synes sgu heller ikke, at det er særlig smart med de brugte trusser til Nigeria – vaskede eller ikke. Måske den gode Jonna skulle finde en producent, som gerne vil have lidt feel-good reklame for at sponsorere det ellers sympatiske projekt. Det er jo virkelig oppe i tiden med disse “se hvor gode vi er” statements fra diverse virksomheder.

    Bortset fra det, så burde afrikanerne jo løse deres problemer selv, men den byrde er måske lidt tung at lægge på en lille gruppe unge piger, når alle de voksne omkring dem har fejlet.

    Kommentar by Hr. Snusk — 23. oktober 2019 @ 03:11

  5. #1 dunk, den slags ævl har stort set altid ét specifikt formål: At bekæmpe os hvide mennesker – især hvide mænd. Vores samfund skal opløses og ødelægges. Alle normer skal nedbrydes og alt hvad der er normalt skal mistænkeliggøres og sygeliggøres, mens det sygelige og abnorme ophæves til idealer.

    Der blev lavet en undersøgelse på et amerikansk universitet, hvor de studerende blev spurgt om, hvor stor en procentdel af befolkningen der tilhører LGBT+ segmentet. Gennemsnittet af svarene var forbløffende 27%! Så hjernevasket og uden realitetssans kan man kun være, hvis man lever i en boble og bliver sondefodret med propaganda. Jeg kan desværre ikke huske hvor og hvornår, og kan heller ikke udtale mig om validiteten, men med de ting der foregår på amerikanske universiteter, så skulle det ikke undre mig, om resultatet er reelt nok.

    Kommentar by Hr. Snusk — 23. oktober 2019 @ 03:21

  6. Virtue signalering møder virtue signalering, og sød musik opstår.
    Jeg ELSKER når de emotionelt mindrebemidlede æder hinanden!
    Forsæt venligst, og hold jer endelig ikke tilbage: Lad os høre hvad i VIRKELIGT F-Ø-L-E-R…

    Kommentar by Kimski — 23. oktober 2019 @ 05:02

  7. Op med humøret Jonna! – Nu hvor det ikke tog kegler, det med brugte trusser til Afrika; hvad så med indsamling af brugte herre underbukser? – Målret indsamlingen af underhylerne, fortrinsvis, blandt hjemløse flaskesamlere fra Østeuropa.

    Og hvis du vil være et rigtig Gutmensch Jonna, så aflever de indsamlede lækkerbiskner til de kvindelige medlemmer af Det Radikale Venstres folketingsgruppe – Se, det vil garanteret give forsider Jonna; ikke det andet fnidder på Facebook – NB: Send for en sikkerheds skyld også nogle udvalgte eksemplarer til Marlene Wind, Rønn Hornbech og Margrete Auken!?

    Kommentar by T. Flodur — 23. oktober 2019 @ 07:07

  8. Er der ikke nogen kvikke RUC forskere, der kan sige hvordan Egtved pigen løste problemet den månedlige cyklus?

    Vi må endelig ikke diskriminere de sorte i Afrika, så hvorfor opfinder de ikke selv et bind, og starter en produktion op ?

    Man siger nød lærer nøgen kvinde at spinde

    Kommentar by k.m. — 23. oktober 2019 @ 07:25

  9. Ufatteligt stupidt, at nogle vil bruge tid på at gøre indsigelser mod en pige, som vil prøve st hjælpe kvinder i Nigeria, måske endda kristne kvinder?? (Jeg støtter forfulgte kristne qua kristne organisationer). Feminisme, veganisme, klimatisme, LGBTQP+++(pædobevægelsen!!) , multikultur, Åbne grænser osv er altsammen Satans værk. Folk er så splittede, at det ender galt, og hvis skyld er det? Obamas!! Det var afroen i det hvide hus, som startede adskillelsen, for han satte det op som hvide mod sorte. Det var også ham, der iklædte det hvide hus i bæskubbernes jihadist-flag, så også denne agenda pustede han mere ild i. I dag risikerer man lynchning, hvis man taler imod disse agendaer.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 23. oktober 2019 @ 10:57

  10. Hvad er problemet dog? Er det ikke blevet moderne, at være fribløder? Så skal pigerne vel ikke bruge bind?

    Kommentar by Knud Madsen — 23. oktober 2019 @ 11:15

  11. Hvordan går det forresten med de stakkels nigerianske skolepiger, der blev bortført af Morten Østergaard og Pernille Skippers åndelige brødre og søstre i Boko Haram?

    Men det interesserer naturligvis ikke neger-Mary og frøken Oh, da skolepigerne jo er kristne…

    Kommentar by Revisoren — 23. oktober 2019 @ 12:18

  12. Jeg tror ikke den stakkels Jonna skelner mellem trosretning, når hun deler brugte bind og underhylere ud til kvinder i Afrika.

    Jeg vil ikke kaldes stupid, fordi jeg mener der er nok at bruge penge på i Danmark. Mange kommuner lægger budgetter med underskud. Der spares på næsten alt, undtagen udgifter til de fremmede.

    Når danskere er et mindretal i Danmark, og vi er omdannet til et shit-hole, er der ingen der hjælper os, så jeg smækker sgu døren i hvis nogen ringer på med en raslebøsse.

    Kommentar by k.m. — 23. oktober 2019 @ 12:40

  13. 5 Snusk tak
    11 Revisoren interessant spoergsmaal

    Kommentar by dunk — 23. oktober 2019 @ 14:18

  14. Hvorfor samlede hun kun ind til kvinder? Alle rigtig progressive ved da, at også (trans)mænd kan få menstruation! Men hun er måske en af de her trans-fobiske og onde, hvide nationalister! Reeeeee!

    Kommentar by Jens Larsen — 24. oktober 2019 @ 00:27

  15. Dunk + Jens Laursen:

    https://dagensblaeser.net/2019/10/23/far-taber-sag-om-7-aarig-soen-der-nu-vil-blive-kemisk-kastreret/

    Kommentar by Hr. Snusk — 24. oktober 2019 @ 20:19

  16. THREE YEAR OLD BOY: “MOMMY TELLS ME I’M A GIRL”

    https://www.youtube.com/watch?v=4zDrmHR02wA

    Kommentar by Hr. Snusk — 24. oktober 2019 @ 21:05

RSS feed for comments on this post.