21. december 2009

Abdul Wahid Pedersen og Zubair Butt Hussain i audiens hos Ahmedinejad

Torsdag sidste uge demonstrerede Frit Iran mod Ahmedinejad under hans deltagelse i COP15. Dagen efter var Ahmedinejad vært for en møde med toneangivende muslimer, og på Presiden.ir er der lagt en række billeder online. Her ses blandt andet Abdul Wahid Pedersen, Zubair Butt Hussain, Majid Tim Zakaria og Nadeem Niwaz, der hver især er involverede i muslimske interesseorganisationer såsom Muslimernes Fællesråd, Muslimer i Dialog og Islamisk Trossamfund.

(fuld størrelse)

(fuld størrelse; bemærk Khomeini)

(fuld størrelse; Majid Tim Zakaria, Abdul Wahid Pedersen, Nadeem Niwaz, Zubair Butt Hussain)

(fuld størrelse)

(fuld størrelse)

Mere på Snaphanen.

Oploadet Kl. 16:00 af Kim Møller — Direkte link45 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/10540/trackback

45 Comments »

  1. Manden med den sjove grønne hat var bedre som R&B sanger i Århus! Men det kan jo blive småt for enhver? Hvordan han kom fra at være en habil R&B sanger til at være muslimsk imam i DK er for mig indtil videre en gåde, men jeg kender på den anden side et par stykker, der kom sære hjem fra rejser til Østen. Nogle idag bag hegnet andre udenfor. Måske kan vi stadig få Abdul Wahid Pedersen til at give et af de gamle R&B numre?

    Kommentar by anti-marx anno dazumahl — 21. december 2009 @ 15:52

  2. De værste tilhængere af selvmords kulten holder møde i et land fuld af vantro aber, vi må simpelthen ligge i top af verdens dummeste folkefærd.

    Kommentar by Fritz — 21. december 2009 @ 17:14

  3. Er han racist, eller hvorfor er det kun muslimer han inviterer ???

    I en tid med så megen dialog havde det da været smukkere hvis folk af alverdens smukke religioner var samlet i stedet.

    Kommentar by Superman — 21. december 2009 @ 17:22

  4. Bemærk at ingen andre muslimer fra selskabet ønsker at blive set med narrehat på. Som min gamle katolske bedstemor plejede at sige det: “konvertitterne er altid de værste!”

    Hvis Abdul Wahid har lov til at sige, at han går ind for stening af utro kvinder og agter at indføre sharialov, når der engang er muslimer nok i Danmark til at indføre den demokratisk, har jeg så også lov til at sige, at jeg, hvis jeg en dag, inshallah, skulle komme til magten(ligeledes på demokratisk vis selvfølgelig!), agter at save Wahids hoved af, sætte det på en majstang og danse omkring det hver midsommer, eller ville det være at betragte som en dødstrussel?

    Kommentar by Egtvedpigen — 21. december 2009 @ 17:23

  5. Hvor er der en flok rockere med håndgranater når man mest behøver dem..

    Kommentar by Mike — 21. december 2009 @ 17:23

  6. 5. Mike
    De gemmer sig vel, for hvis det ikke er vores nye herskere der skyder dem, så er det politiet. Det er sku hårde ods.

    Kommentar by Fritz — 21. december 2009 @ 18:15

  7. Dem som kæmpede for Danskernes frihed i 40erne må føle sig godt til grin idag. Det er sørgeligt.

    Kommentar by Morten P — 21. december 2009 @ 18:39

  8. Hamrende god research. Abdul igen-igen rides… …rides… well, again I guess.

    Det er pga. indlæg som dette at jeg (og dine øvrige læsere) læser med. Bøjer mig ydmygt.

    Kommentar by WilliamJansen — 21. december 2009 @ 18:40

  9. Mirakuløst !!!!!!!!!!
    Danmarx Radio og TV2 har da ikke beriget seerne med en reportage i den anledning ???
    Underligt?? Hvorfor mon ikke??? Har de ikke fingeren på pulsen? Eller er det ikke nyhedsstof, som danskerne kan tåle at se?
    Havde det nu været Jonni Hansen og hans 50 uintelligente supportere, så havde vi set det 15 gange, en uge i træk.
    Nogle påstår, at “journalisterne”, med vilje, undlader at bringe den slags, da man i modsat fald kunne sættes i bås med DF.
    Det kan vi da ikke tro, vel?
    Himmel, hvor er det sygt og ganske TYDELIG manipulation.
    KIM, hvem er i stand til at oprette en neutral TV-kanal, der IKKE censurerer nyhederne? . Det er på tide, at der kommer et modspil.

    Kommentar by ramses-2 — 21. december 2009 @ 18:46

  10. en flok narrerøve .
    Og det finder venstrefløjen en berigelse.
    Suk.

    Kommentar by pk — 21. december 2009 @ 18:58

  11. Fromt macho mandemøde på et højere plan. *host*

    Mellemøstlig macho religion har efterhånden kronede dage i vestlige lande – og giver tilrejsende koran opdragede mænd – og drenge – stor magt – over både kvinder og vestlige mænd og samfund – og imens denne religion? gradvist formørker og indskrænker vores del af verden og frihed og lige muligheder, så aner centrum-venstre ikke hvilket ben den skal stå på i frastødende og regnorme-agtig benovelse, ydmyghed og berøringsangst. Det er et trist skue – og fatalt.

    Centrum-venstre – og andre – politikere og tilhængere svigter den frie kvinde og mand – og børn – og det frie ord, vestlige samfund og værdier – ved ikke at tage afstand fra teokratiske Iran og tilhængere. Og ved ikke at tage afstand fra et FN i demokratisk underskud. Og ved ikke at undre sig over Islamisk Trossamfunds og Muslimer i Dialog. Og ved ikke at undre sig over hvorfor sekulære Danmark nu skal have bederum på de fleste universiteter (videns og forskningscentre) og andre uddannelsessteder. Og ved ikke at tage stilling til hvor meget teokratiske tørklæde krav, faste, ramadan og halal mad krav egentlig skal fylde i Danmark i offentlige institutioner – og i folkeskolers og børneinstitutioners pædagogik og undervisning. Og ved ikke at tage klar afstand fra sharia lov og dermed religiøs ulighed for dansk lov.

    Hvor er jeg trods alt glad for at der er nogen danske mænd – og kvinder – der klart tager afstand fra dette groteske religiøse macho cirkus. Tak skal I ha’ her på Uriasposten. Og på Snaphanen. Keep up the spirit and good work. :)

    Kommentar by Liva — 21. december 2009 @ 19:03

  12. Nutidens nazier til højbords.

    Frank Aaen & Co. er vel kommet til audiens efterfølgende.

    Kommentar by Cicero — 21. december 2009 @ 19:06

  13. >10. helt enig.

    Kommentar by Mea Culpa — 21. december 2009 @ 19:20

  14. Mm hm! ‘Muslimer i dialog’.

    Kommentar by Den spedalske — 21. december 2009 @ 20:01

  15. Interessant hjemmeside.
    Her kan læses, at præsidenten sætter pris på, at 4 filmfolk afstod fra at rejse til Danmark til en filmfestival i 2007 på grund af muhammedtegningerne. De ville selvfølgelig blive belønnet af den hellige profet engang.

    http://president.ir/en/?search=rapid&querystring=denmark&LangID=en&SearchType=0&MediaType=0&SearchInTitle=1&SearchInLead=1&SearchInBody=1&ResultsPerPage=10&Catagory=0&start=1

    Tuesday 27 February 2007 – 16:41
    President appreciates filmmakers boycotting Denmark film festival

    President Mahmoud Ahmadinejad on Tuesday appreciated Iranian filmmakers who refused to participate in Denmark film festival in protest at the blasphemous caricature published by a Danish newspaper against Prophet Mohammad (Peace Be Upon Him) last year.
    The boycott of the Denmark film festival by four Iranian filmmakers including Ahmad Miralaei and Mohammad Shirvani in protest at the blasphemous act by the Danish newspaper was given wide coverage in the Western media.
    President Ahmadinejad said that refusal of the Iranian filmmakers to attend the Denmark film festival indicated their commitment to the religious principles and of course they would be rewarded by the holy Prophet (PBUH) in the hereafter.
    He hoped that blessings of such actions will be revealed in the Iranian film industry.
    Tehran, Feb 27, IRNA

    Kommentar by boppo — 21. december 2009 @ 20:29

  16. “Muslimernes fællesråd har ingen forbindelse til Iran”

    Zubair Butt Hussain, Muslimernes Fællesråd, i forbindelse med Moske-sagen.

    Fuck hvor har de det dog nemt, ikke en eneste seriøs journalist finder det relevant.

    Gad vide om det havde gået nogen forbi, hvis direktøren for Cepos og formanden for Trykkefrihedsselskabet havde taget til “konference” med erklærede nazister.

    Kommentar by DaLi — 21. december 2009 @ 20:39

  17. Hvordan kan man sidde til bords med en, som er ansvarelig for at unge bliver myrdet, voldtaget, tortureret i hans faengsler? Det sjove er at hans gerninger er alle i ISLAMs navn.

    Kommentar by Ruzbeh Asbert — 21. december 2009 @ 21:11

  18. Kim Bildsøe Lassens(DDR)interview med Ahmedinejad gav mig et anfald af ophidselse. Det kan manden med den sjove grønne hat ikke længere.

    Kommentar by Menig 442 — 21. december 2009 @ 23:01

  19. Hvorfor ikke skifte til(bede)lses(rum) på universiteter og andre uddannelsessteder ud med lokaler til (oplysnings) undervisning i og debat om bl.a. den nye bog: Frihedens væsen. Fra Perikles til Hirsi Ali. Red. Michael Jalving og Lars Hedegaard. Og mange andre værker om samme emne. Et blik ind i den vestlige kulturs lange og seje kamp for tale- og tankefrihed – og for demokrati ikke mindst.

    Kommentar by Liva — 21. december 2009 @ 23:20

  20. Jeg hader at jeg ikke ved, hvor meget deres efterretningsvæsen ved og hvor meget de har indfiltreret Danmark.

    Jeg hader at jeg ikke ved, hvor mange midler diverse muslim-nazi-teams (muslimer i dialog etc ), råder over.

    Jeg hader at det officielle Danmark fuldstændig hemmeligholder og holder hånden over disse folke-dræbere. Det drejer sig om enormt mange mennesker og enormt meget magt.

    Gad vide om alt kører efter manualen, eller måske bedre end forventet?

    Een ting er sikkert. Disse mennesker stopper aldrig. De stopper ikke af sig selv. De stopper først, når der er nogen der stopper dem. Og historisk set, så stopper de først, når alle som een er stoppet. På den ene eller anden eller tredie måde.

    Dette fatter vi bare ikke i lille freds-apatiske Danmark. Som om vi aldrig har været i krig!?.

    De æder os, stille og roligt, som en snyltehvepselarve æder sig igennem en levende træbille.

    Der er kun 3 muligheder. Enten gør vi noget ved dem inden 3de verdenskrig, eller også gør vi noget ved dem i slutningen af 3de verdenskrig, eller også taber vi og udryddes.

    Og statslederne.. Davos-menneskene, er fuldstændigt ligeglade. De er hævet over masserne, som fårehyrder, men uden at føle det ringeste ansvar. Måske ser de faktisk en løsning på befolkningseksplosionen i form af en global borgerkrig? En ny form for socialdarwinisme?

    Survival of the lowest moral and the highest greed?

    Kommentar by Marco Mekkerskij — 21. december 2009 @ 23:44

  21. Forstår ikke hvad det er I er så vrede over – herregud – undskyld, Allah forbarm mig, den danske nazifører før og under krigen: Fritz Clausen var da også i audiens hos Hitler. Den slags er helt naturlig for renegater.

    Undre mig over Frank Åen ikke var med, for den sags skyld Villy Løwnhals.

    Kommentar by T. Klitgaard Fuur — 22. december 2009 @ 08:43

  22. Dette er ikke mindre end en skandale – og alvorlig krænkelse af Danmarks suverenitæt! Een ting at vi er “forpligtet” af FN konventionen at huse diverse kannibaler ala Mugabe og diktatorer som Ahmadinejad og Chavez – men de fik kun lov at komme til Bella Centret og ikke drive propganda, og ja, god-gammeldaws udktryk – landsskadelig virksomhed. Det skulle være oplagt at Umin udtrykkede dette ved ankomsten og at PET forhindrede Chavez og Homo-killer at køre rundt i København! Hotel – Bella Center – Hotel. Ved misbrug af denne privilægium – at være i et demokratisk, fredlig land – direkte tur til et kold rum uden indvendige hændtag i Kastrup mens de samt bodyguards ventede på deres jet ud af landet. Hvor er indignation, i det mindste hos DF? Hvor er Messerschmidt, Camre? At være hånet i eget land af sådane åbenlyst sindsyge, farlige personer, under påskud af diplomatisk immunitet?

    Kommentar by Oldo — 22. december 2009 @ 09:57

  23. Det er da dejligt at se sunni og shia muslimer , persere og araber kan mødes under så fredlige forhold , og så med intet mindre end antikrist himself for bordenden .

    Måske en fredelig sameksistens i kalifatet snart er en mulighed og alle de flygtede derfor i en nær fremtid kan vende hjem fra de urenes lande .

    Nu er der så heller ikke nogen anstændige der længer kan “moderere” Butt og Reino Arild ind i debatten uden at vide det ikke bare er Broderskabet , men altså også Den Islamiske Republik Iran man har til bords . Hvor multi kan det blive ?

    Hele historien omkring moskeen i København må også gå om da det jo nu er tydeliget at der ikke var tale ham vores moderate muslim som bagmand , men om Isamisterne der kun brugte den moderate muslim som stråmand . . .

    Godt arbejde der fra Snaphansi !

    Kommentar by KR | leukofobi.dk — 22. december 2009 @ 10:53

  24. Hov fik ikke lige sagt at min navneændringen fra Mosemanden til mine initialer er sket for at glæde vores opportunist “William Jansen” der som bekendt har det meget svært med anonymitet .

    KR står for Kristian Rasmussen , skriv det ned William !

    Kommentar by KR | leukofobi.dk — 22. december 2009 @ 11:01

  25. Hvad fanden betyder “Denmarki Muslims”?

    Er det måde at understrege på, at de ikke er “Danish Muslims”?

    Kommentar by MartinH — 22. december 2009 @ 11:11

  26. Er Reino Arild Pedersen primært Irans eller Saudi Arabiens marionet?

    Kommentar by FriKapitalist — 22. december 2009 @ 11:11

  27. Også en iransk Venstre-politiker fra Århus deltog i konferencen.

    Kommentar by . — 22. december 2009 @ 12:05

  28. Komisk, at Pedersen som den eneste har taget nytårshatten på til dette arrangement. Er det et eksempel på, at konvertitter vil optræde som de mest hellige af alle?

    Og så er der for resten ikke mere at grine ad.

    Kommentar by Crass Børsting — 22. december 2009 @ 12:07

  29. I går aftes kunne man i nyhederne på TV2 se/høre at en kulturberiger fra Palæstine er dømt til 6 måneders fængsel for vold imod en skolelærer.
    Der var INTET om sagen i D(DR).
    Man så/hørte den dømte, på arabisk, han kan ikke dansk udtale at dommen er uretfærdig.
    Vedkommende blev præsenteret som værende: Bistandsmodtager.
    Der menes nok kontanthjælpsmodtager, men at oppebære kontanthjælp kræver at man er til rådighed for arbejdsmarkedet.
    Det er denne kulturberiger ikke, da han ikke taler/forstår dansk.
    Hvorfor modtager denne personage så kontanthjælp?
    Og hvem var/er det lige der er så glad for kulturberigelsen?
    SKOLELÆRERE.
    Så kan de lære det.

    Kommentar by En ikke rettroende. — 22. december 2009 @ 14:20

  30. #29. Hans reaktion var typisk muslimsk offer-reaktion. Jeg har ikke gjort noget forkert. Det var skolelæreren, der krænkede min datter, så jeg gjorde bare hvad er var nødvendigt.

    Idioten har iøvrigt appeleret.

    Og hvorfor Fanden er han her i landet?

    Kommentar by Peter R — 22. december 2009 @ 15:04

  31. Ja, og hvor ligger Palæstina?

    Kommentar by PeterK — 22. december 2009 @ 17:46

  32. 30.Peter R

    Det er rigtigt, at muslimers reaktioner ofte er at trække offer-kortet.

    I den vestlige del af verden regnes denne adfærd for at være infantil, når det er voksne mennesker, der optræder på den måde.

    Generelt set lære vesterlændinge, at mennesket er ansvarlig for eget liv.

    Men sådan spiller klaveret ikke i den arabisk-islamiske del af verden.

    Der betragtes mennesket ikke som et selvstændigt og værdifuldt individ, men som et objekt, der er underlagt islam, stammen og familien .

    Egen fri vilje og respekt for individet er ikke-islamisk opfindelser.

    Der er skam mening i, at muslim betyder slave.

    Kommentar by Vivi Andersen — 22. december 2009 @ 19:17

  33. 28

    Voksbatikkens renæssance i ‘dansk’ kontekst. ha ha..

    Kommentar by Liva — 22. december 2009 @ 19:50

  34. Jeg får fysisk kvalme af at se den bavian stå og slikke en af verdens nulevende cancerbylder af en diktator i røven.

    Føj for satan!

    Kommentar by Johnny Dolly Doe — 22. december 2009 @ 21:05

  35. Og så har denne Hitler-in-a-dinner-jacket indrejseforbud i EU. Dette forbud er naturligvis ophævet af OIC’s majonetdukket Ban Ki-Moon.

    Kommentar by Pinstripe — 22. december 2009 @ 22:04

  36. Jeg har lige set på TV2 News, at Abdul Wahid Pedersen og Zubair Butt Hussain er på forsiden af Jyllands-Posten i morgen. Så slap de alligevel ikke for at komme i mediemøllen. Endelig lidt at glæde sig over…

    Kommentar by Jan Christensen — 23. december 2009 @ 01:46

  37. Jeg vil lige nu sige, at ordet narrehat her har dobbelt betydning, netop fordi der under narrehatten befinder sig en ægte nar.

    Kommentar by li — 23. december 2009 @ 05:10

  38. #31 PeterK *Ja, og hvor ligger Palæstina?
    ***

    Jeg kan i hvert fald fortælle dig hvor lille gaza/wannabe-vestbredden er, nemlig på den beskidte side af Dronning Louises Bro.
    Bare gå efter lugten af sur gammel sved, olieret arabere, fordærvet lammekød med et strint af hvidløg og du bliver styret lige derhen..

    Kommentar by Mike — 23. december 2009 @ 07:13

  39. Tjaa nogle msulimer besøger en konference med Ahmadenijad….og nogle Nationalkonservative arrangere!!! en konference med Geert Wilders.

    To gange narrehat som Li, ville sige…

    Kommentar by Martin — 23. december 2009 @ 14:39

  40. Og hvor mange mennesker er det nu lige Geert Wilders har slået ihjel/givet ordre til at slå ihjel? Hvor mange gange har han truet med eller opfordret til vold, krig e.l.? Det er godt nok en god sammenligning, du kommer med, Martin. Din intellektuelle styrke er skræmmende.

    Kommentar by Jan Christensen — 23. december 2009 @ 16:47

  41. Og Martin, hvad tror du der ville ske med os om vi begyndte at tale vidt og bredt om at vi nok skal sørge for at få skabt det våben, der skal lægge Israel øde for jøder ?

    Den lille tæppepisser fra Iran har faktisk denne agenda og han lægger overhovedet ikke skjul på det!

    Kommentar by Vivi Andersen — 23. december 2009 @ 20:24

  42. PS

    Men billederne er ganske interessante da det er sjældent man får set hele den forbryderiske families overhoveder samlet på et sted på en og samme tid.

    Kommentar by Vivi Andersen — 23. december 2009 @ 20:26

  43. slap dog lige af folkens….take a chill pill!!!!!!!hvorfor reagere i så voldsomt på dette…muhammed-tegningerne er værre og det fik man søreme også at mærke…..muslimer har deres goe ret til at klage over forholdene i dk

    Kommentar by h.a.m — 6. april 2011 @ 11:49

  44. Hold kæft en flok narrøv som har skrevet alle de her racistiske kommentar. hvorfor alt den had. har muslimerne nogensinde gjort Danmark noget ondt.muslimer udgøre 1/6 af verdens befolkning. det bliver en hård kamp for racister som jer at ¨få dem alle til at skifte religion. nogle af de meste lattelig kommentar på denne hjemmeside. kan virklig godt forstå hvordan en sosu medarbejder som PIA kjærsgaard kan være top leder for det danske racistiske parti DF. Det siger sig selv når hun får stemmer fra uciviliserede mennesker og folk der er så dumme at høre, snakker en masse lort om muslimer og indvandre at det giver kvalme

    Kommentar by Kasper Sundin — 9. april 2011 @ 03:36

  45. kaspar sondin, (der er ikke meget sun din)
    som en en del af en flok narrøv, mener jeg at trods musklimer udgøre en stor del af verdens befolkning og nogle måsge er sosuarbejderere – men du har vist ikke beståt din efterskole endu. det er godt at du har lært at stave til rascist – det har du sikkert lært på gader og stræjer.
    Men knøver der er du sgu int-
    hilsen

    Kommentar by cand. idiot — 13. april 2011 @ 22:41

RSS feed for comments on this post.