29. oktober 2019

33-årig muslim fængslet: “… alle danskere tilhører satan”, “… jeg vil ikke lade en eneste vantro slippe”

‘Frygt for radikalisering’ skriver Ekstra Bladets Jan Søgaard, men uden egentligt at kende den pågældende muslim lyder radikaliseringen til at være en realitet. Han har fornyligt ‘anlagt skæg’, hørte ’stemmer om religiøse ting’, og lyder som svært ramt at ‘Sudden Jihad’. Han erkendte i retten, at kommentarer på Facebook i en dansk oversættelse godt kunne lyde ‘ekstreme og racistiske’. Fra EB.dk – Frygt for radikalisering: Truede med at skære hovedet af dronningen.

“‘Hvis jeg ser nogen vende tilbage til mig, så skærer jeg hovedet af dronningen og hele den royale familie, og jeg har advaret og kommer ikke til at slå andet end på halsen’, skrev den 33-årige ifølge sigtelsen på Facebook. …

For nylig havde den 33-årige givet udtryk for, at alle danskere tilhører satan…

Truslerne, som den 33-årige sigtes for, er skrevet fra hustruens lejlighed i København mellem 16. og 24. oktober. I Københavns Dommervagt blev han sigtet for fem konkrete trusler, som han nægter sig skyldig i.

17. oktober kl. 14.52 skrev han ifølge sigtelsen en tekst ved siden af et foto af Rasmus Paludan, der holder en koran: ‘Hvis du er en mand, så vis dit ansigt offentligt, og så kan du brænde koranens ord, så brænder jeg Danmark og alt hvad der er i Danmark inklusive dig‘.

18. oktober kl. 18.15 kom truslen mod dronningen og kongefamilien.

To minutter senere fortsatte opslaget på Facebook: ‘Jeg vil give jer en uges tidsfrist. Hvis I ikke stopper, kommer I til at stoppe jeres liv alle sammen og for evigt I horeunger. Jeg kommer til at dræbe lige så mange mennesker, som der er stjerner‘.

Samme dag, en halv time senere, fortsatte truslerne: ‘Og jeg vil ikke lade en eneste vantro slippe…’.”

Oploadet Kl. 00:47 af Kim Møller — Direkte link22 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/105486/trackback

22 Comments »

  1. Islam er fredens og fornuftens religion! Alle vi ignoranter og undersåtter må bøje os for det alvidende orakel, Jordens Messias, aka Morten Østergaard samt hans islamiske venner.

    Kommentar by Dansk Stolthed — 29. oktober 2019 @ 00:51

  2. Vanvid, religion, ideologi og politik. Foelges uhyggeligt ofte ad…

    Kommentar by krassisten — 29. oktober 2019 @ 01:02

  3. Er det ikke Main Stream iSlam?, som det prækes hver fredag og bedes til 5 gange dagligt:

    http://www.islaminfo.dk/artikler.asp?PgID=1924

    og som selv mindreårige ser den største ære i?
    – alt affødt af iSlammets 1400 årige retarderende indoktrinering af Fandens Voldsmanual: KOranen!

    Skab fred -> forbyd islam!

    Kommentar by M.S. Carstens — 29. oktober 2019 @ 01:09

  4. .

    En typisk skør vordende terrorist fra de islamistiske fanatikeres rækker. Og selvom han får et fængselsophold på et halvt, et helt eller to års fængsel, vil han sandsynligvis være lige så paranoid, fanatisk og blodtørstig når han kommer ud. Hvorefter han burde interneres i mange år, eller sendes langt ned i Afrika eller Afghanistan. Det sker nok ikke. Istedet burde han døgnovervåges, det sker nok heller ikke.

    Med de tilrejsende sydfra der frit kan vandre ind over vores grænser udenom vores kontrolposter, kan der snart være hundredvis eller tusindvis af potentielle eller aktive terrorister i vores land.

    Læs “Et etnisk kollektivt selvmords anatomi” hos Snaphanen.

    Kommentar by TP — 29. oktober 2019 @ 01:10

  5. Skal vi gøre noget ved før det bliver meget værre?
    Psychopater som denne daesch-kriger kommer vi snart til at opleve mange flere af. Kniv-stikkeri på åben, skubbe ventende tog passagere ud over perronen, køre lastbil ned af Strøget eller bare køre som sindssyg i GellerupParken! Det bliver meget værre!

    Vores Regime er trætte af den besværlige befolkning og er bgyndt at skifte os ud!, vi brokker os f.eks over at Kolbøtterne kan tage betalt orlov for at sejle jorden rundt, kan være syge i 9 mndr UDEN læge-erklæring, alt imens vi knokler livet af os for at betale verdens højeste skatter&afgifter til Velfærdstyraniet!
    (Kolbøtterne&Djøf´erne griner bare hånligt, fordi “der er squ da penge nok”!)
    Hvordan stopper vi det? forslag Tak!
    Siad. Ud af EU/FN! Direkte Demoktrati NU! Stem NB! Støt SK.
    P.

    Kommentar by Piotr — 29. oktober 2019 @ 01:16

  6. Så han postet dette på Faecesbook?
    Det tolker jeg som et rop om hjelp!
    Hva annet kan det være?

    Kommentar by Oslo/Norge — 29. oktober 2019 @ 01:19

  7. .

    Ps: Hørte lige “orientering” hos DRs P1: To timer der stort set kun handlede om hvor synd det er for “berigerne”, og om hvad FNs arabere og negre mener vil være godt for asylanter og migranter. Og så var der noget løgn om at EU forsøger at begrænse tilstrømningen af afrikanere.
    Der var intet om europæernes tab og lidelser pga. terror og mangedoblet kriminalitet.

    Kommentar by TP — 29. oktober 2019 @ 01:20

  8. # Piotr o1:16

    Mit forslag er at danskerne begynder at demonstrere i gule veste, og at de punktstrejker eller laver en generalstrejke. Men da de fleste danskere går med skyklapper, stikker hovedet i busken og putter vat i ørerne, sker der ingenting.

    Kommentar by TP — 29. oktober 2019 @ 01:27

  9. Den store luderbog – nu med griseblod. Bacon anyone?

    Kommentar by Iznogut — 29. oktober 2019 @ 01:51

  10. TP — 29. oktober 2019 @ 01:20:

    Fint nok TP, men hvem skal/kan/formår at sætte det i gang IRL?

    Du er så ofte ude med gode råd til andre, så kom bare frem med guldkornene, eller andet som kan bruges?

    – mange venter vist på det helt store gennembrud. Muligheden er der, så grib den TP -> du har jo mange som følger dig, så hvorfor sløje af på gejsten?

    Kommentar by M.S. Carstens — 29. oktober 2019 @ 02:48

  11. I det mindste skrev han ikke “tommy robinson” på facebook så de havde været nødt til at gribe ind..

    Kommentar by Per — 29. oktober 2019 @ 03:17

  12. Fredens religion eksemplificeret..

    I et mere rationelt tænkende samfund, var sådan et individ blevet “sporløst forsvundet” for længst, og alle ville have draget et lettelsens suk, og derefter snakket lidt om vejret.

    Kommentar by Kimski — 29. oktober 2019 @ 06:18

  13. Et liv med imam taler imod vesten og israel.
    Arabiske tv kanaler imod vesten.
    Rødt folketing imod vesten og jøder.
    En dag må vandpiben flyde over.

    Kommentar by Anonym — 29. oktober 2019 @ 06:30

  14. Det er værd at huske på de vise ord fra Tyrkiets kalif Erdogan:

    “Der findes kun ét Islam!”

    Kommentar by Revisoren — 29. oktober 2019 @ 09:50

  15. Islam er en smitsom sygdom. Smitte sker ved fødsel og kan forværres ved kontakt med lærde muhamedanere. Helbredelse kan kun ske ved frafald, som dog kan medføre tab af liv eller førlighed.

    Prognosen er rablende sindssyge.

    Kommentar by Bastardo — 29. oktober 2019 @ 10:00

  16. #11 Per
    Haha tak for morgen grinet!

    “… at kommentarer på Facebook i en dansk oversættelse godt kunne lyde ‘ekstreme og racistiske’”

    Man læser de mest besynderlige sætninger herinde på uriasposten. Ikke blot sproget, men selveste virkeligheden bliver gradbøjet.

    Kommentar by Realist — 29. oktober 2019 @ 10:40

  17. […] Se også 33-årig muslim fængslet: “… alle danskere tilhører satan”, “… jeg vil ikke lade en enes… […]

    Pingback by Livsfarlige kanonslag mod Rasmus Paludan: ‘En skam han ikke blev ramt og lam’ – Free Speech Blog — 29. oktober 2019 @ 11:05

  18. .

    Sjovt som feministen fru Carstens altid forstår at vrøvle og modsige sig selv, og at være spydig overfor andre bloggere som ikke deler hendes begejstring for feminisme. (o2:48) På en anden blog rakker hun mig ned med løgne om psykiatri, og her taler hun så ironisk om guldkorn. Iøvrigt lyder fru Carsten som om hun er den forvirrede “np”, bare under et andet navn. Begge bekræfter at feminister er fornuftens fjender.

    Kommentar by TP — 29. oktober 2019 @ 11:11

  19. Endelig en ærlig og rettroende muslim, og så fængsler de ham…

    Kommentar by Fascist — 29. oktober 2019 @ 14:18

  20. Mon lille Mette Frederiksen kan hjælpe os nu…vi var jo så godtroende at vælge denne regering…

    Kommentar by LarsB — 29. oktober 2019 @ 16:15

  21. Hvordan er han egentligt kommet til Danmark? Der er nogen som må stå tilbage med meget røde øre.

    Kommentar by Den Nervøse — 29. oktober 2019 @ 16:33

  22. Mainstream islam!

    Kommentar by Santor — 29. oktober 2019 @ 22:22

RSS feed for comments on this post.