2. november 2019

Paludan angrebet af blåøjet verdensredder: “Vi hader dig. Dit fede svin. Det er dig der er problemet.”

Fredag demonstrerede Rasmus Paludan og Stram Kurs på Nørrebros Runddel, og det blev vanen tro ikke vel modtaget. En blåøjet verdensredder-blondine, der læser på RUC, mens hun forfølger en skuespillerkarriere, konfronterede Paludan med vendinger såsom: “Vi hader dig. Dit fede svin. Det er dig der er problemet. Det er dig der er problemet.”

Hun forlader demonstrationen, og vender kort tid efter tilbage (med en hund i snor), og kaster en gullig væske mod Paludan, der rammer partilederen og en meddemonstrant. Hun anholdes sekundet efter, og sparker ifm. anholdelsen ud efter kameramanden. Det får politibetjente til at henstille til fotografen: “Du må ikke fotografere den anholdte”.

Det hele kan ses på Youtube. Kvindens navn er Eva Cassandra Hoff Winther-Schmidt, og på RUC har hun blandt andet skrevet opgaver om Donald Trumps kvindesyn, Israel-palæstina og det koloniale sprogs påvirkning af Kenyas kulturelle identitet. Om ti år, når hun bliver voksen, og kan stave til ansvarlighed, sender hun sine børn i en liljehvid privatskole.

Politimand (hipsterskæg): Du skal lige lade være med at filme.
Kameramand: Jeg har lov til at filme.
Politimand (AEH): Du skal holde afstand. Du har lov til at filme, men skal holde afstand.
Kameramand: Hvad er afstanden. Tre meter?
Politimand (AEH): Det er politiets vurdering. – du har lov til at filme, men hold afstand.
Politimand (hipsterskæg): Du må ikke filme vores anholdte.
Politimand (AEH): Du skal ikke filme de anholdte. Væk med dig! Væk med dig!

Eva Cassandra Hoff Winther-Schmidt (RUC.dk)

Oploadet Kl. 16:34 af Kim Møller — Direkte link133 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/105632/trackback

133 Comments »

  1. Perkerpansere? Kvalmende!

    Kommentar by krassisten — 2. november 2019 @ 16:39

  2. Send hende til Sverige.

    Kommentar by Ewing — 2. november 2019 @ 16:46

  3. Mon ikke den lille blonde Eva Cassandra er på gaden med raslebøssen i morgen, når terrororganisationen Dansk Flygtningehjælp afholder landsindsamling?

    Husk at låse døren godt og grundigt!

    Kommentar by Revisoren — 2. november 2019 @ 16:49

  4. Det bliver da spændende at se hvad et syreangreb på en Dansk politiker koster.

    Hvis straffen er lav nok kan der hurtigt komme en ny trend hvad det angår.

    Personligt håber jeg hun får 4 – 6 år men håbet er som bekendt lysegrønt.

    I øvrigt er angrebet slet ikke nævnt i MSM endnu!

    Kommentar by Santor — 2. november 2019 @ 16:52

  5. RUC = Grimhøjmoskeen

    Kommentar by Revisoren — 2. november 2019 @ 16:58

  6. .

    Det må være Greta Thunbøfs søster, der blev bortadopteret til en marxistisk dansk familie for nogle år siden. Den og RUC har så lige siden hjernevasket den søde pige, som er blevet forvandlet til en stakkels tosse. At hun er dum og fjollet i dag kan hun nok ikke gøre for?

    Kommentar by TP — 2. november 2019 @ 17:00

  7. Eva Cassandra Hoff Winther-Schmidt………hahahaha. RUC

    https://forskning.ruc.dk/en/studentProjects/?format=&page=135 og

    World Wide Helpers

    http://www.worldwidehelpers.org/user-31230

    Kommentar by BB — 2. november 2019 @ 17:03

  8. Vi lader til evig tid navnet Eva Cassandra Hoff Winther-Schmidt stå som påmindelsen om, hvorfor Folkedomstolene i Europa kom hurtigt nærmere.

    Kommentar by Dansk Stolthed — 2. november 2019 @ 17:15

  9. .

    Hendes syreangreb er garanteret starten på en kometagtig politisk karriere. Om lidt er hun DRs og TV2s heltinde, om et år eller to vil hun blive budt hjertelig velkommen på zombiernes, åndsamøbernes og vampyrernes højborg midt i København. Valgt ind af både kommunister og berigere. Derefter bliver hun politisk ordfører for et parti som enhedslisten, alternativet eller Venstre, og i næste omgang bliver hun nok Danmarks tredje kvindelige statsminister.

    Kommentar by TP — 2. november 2019 @ 17:16

  10. Eva Cassandra Hoff Winther-Schmidt udtalte på video den 1. november 2019 om Rasmus Paludan: “Jeg håber du en dag bliver skudt.” Nej, Eva Cassandra Hoff Winther-Schmidt… du kommer som én af de første for den demokratiske men ikke tilgivende Folkedomstol i Danmark.

    Kommentar by Dansk Stolthed — 2. november 2019 @ 17:19

  11. Kosmopolit – hun har passet handikappede børn i Uganda :-)

    Kommentar by BB — 2. november 2019 @ 17:25

  12. “Du skal ikke filme de anholdte!”
    Som sharia panseren, så nydeligt siger på perkerdansk.
    Vorherre til hest for et land vi efterhånden lever i…

    Kommentar by O — 2. november 2019 @ 17:29

  13. Apropos højre

    https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/tysk-by-indfoerer-kriseberedskab/7858679

    Kommentar by Anonym — 2. november 2019 @ 17:32

  14. Selvfølgelig har hun læst på RUC… Hvornår er der nogen der fra de borgerlige partier som undersøger det sted og fratager dem støtten? Det er jo venstrefløjens koranskole!

    Og som andre nævner truede den “mangfoldige” møgso også med at skyde paludan, det er det sidste hun siger i videoen før hun går væk første gang.

    Kommentar by Per — 2. november 2019 @ 17:33

  15. Var Kramme-Charlotte og Sharia-Jeppe også til stede som en del af “politistyrken”?

    Kommentar by Revisoren — 2. november 2019 @ 17:33

  16. Den lille pige er ked af det og sur.
    Men heldigvis hjælper politimændene hende, det har de fået besked på at de skal.
    Pigen går hjem med sin søde hund. Den siger hende ikke imod.

    Kommentar by Bastardo — 2. november 2019 @ 17:35

  17. Det er dog lidt utydeligt om hun vil skyde ham eller ønsker ham skudt, men intet af det får jo nogen konsekvenser alligevel i det her tegneserieland.

    Kommentar by Per — 2. november 2019 @ 17:39

  18. Eva Cassandra Ruc Ba Hoff Winther-Schmidt har haft nogen ambitiøse forældre – medmindre hun selv har købt sine navne.

    Kommentar by Bastardo — 2. november 2019 @ 17:43

  19. FEDT! nu er infiltreringen af offentlige myndigheder, der anvender magt startet! havde forventet det ville ske hurtigere efter islamisten, æslet aSSmæ DoolAb fik job i Odense.

    I Frankrig foregår der pt. undersøgelse af hvor dybt infiltreret fransk Politi og deres Gendarmer, allerede er blevet af islamister, specielt efter morderne på fire politifolk for nylig.

    Herligt med muslimer i Politiet, de er da til at handle med. Vi går fede tider imøde.

    Siad! Ud af EU/FN. Stem NB! Støt SK. Direkte Demokrati NU!
    P.

    Kommentar by Piotr — 2. november 2019 @ 17:45

  20. Med navne som ‘Galatea Kraghede Bellugi’ og ‘Aragorn Xavier Nikolei Damgaard’ blandt hendes medstuderende på RUC, er der åbenlyst nogen forældre der skulle være gået lidt mindre heftigt til vandpiben, selvom det sikkert har bidraget voldsomt til den fornødne ideologiske grobund for poderne.

    Som tidligere nævnt, så vi får brug for en fandens masse sakse, når det her forhåbentligt engang er overstået, og lige hvad dét angår, er jeg en varm fortaler for at holde traditionerne i hævd.

    Kommentar by Kimski — 2. november 2019 @ 17:47

  21. Bedemåtte skæg er 100% islamistbevis.

    Kommentar by Hul igennem? — 2. november 2019 @ 17:52

  22. Luk RUC. Internér Eva Cassandra Hoff Winther-Schmidt i en af de stadig fungerende Gulag lejre* :-)

    *Do Gulags still exist in Russia?
    Elhanan Boragin, Born in the USSR. Keeping an eye on major developments
    Tragically, they still do.
    And in some respects, they are even worse than before. Sentences are longer, torture is still practised, no accountability before the law on the part of the prison administration and staff. In the older Soviet days, officials were still accountable for their conduct.
    Of course, numbers of those imprisoned, tortured, and murdered are much less than those during Stalin. But the system is still there run by the same people. (Quora Jan 6, 2018 )

    Kommentar by A-mad — 2. november 2019 @ 18:00

  23. “mens hun forfølger en skuespillerkarriere”
    – Kim Møller.

    Rolig, nu. Hun går kun på Gøglerskolen, bedre kendt som kommunernes go-to løsning for langtidsledige uden fremtidsudsigter.

    “Om ti år, når hun bliver voksen, og kan stave til ansvarlighed, sender hun sine børn i en liljehvid privatskole.”

    Mon ikke hun får nomineret sig selv til en ‘Darwin Award’ længe inden?

    Kommentar by Kimski — 2. november 2019 @ 18:01

  24. .

    Lad os nu lige prøve at være seriøse og retfærdige et øjeblik. For pigebarnet HAR jo ret. Det er Rasmus Paludan der ER problemet.

    Altså for kommunisterne, feministerne og gak-gak humanisterne!

    Han afslører dem jo dagligt, og påviser, at den såkaldte berigelse slet ikke er nogen berigelse, men tværtimod en belastning og en trussel. Han påviser også at snakken om integration og multi-kulti lyksalighed er løgn og pølsesnak. For indvandringens omkostninger bliver større og større, både på de økonomiske, kriminelle og sociale/sundhedsmæssige områder.

    Det er bare SÅ pinligt for godheds-, indvandrings-industrien, DR, Pollertiken og VK, de radikale osv. Derfor ser de Rasmus som et virkeligt problem. For dem altså.

    Så Greta Thunbøfs søster har jo fuuuuldstændig ret: Rasmus er problemet! Han udstiller hvordan politiske galninge udskifter danskerne, han henleder opmærksomheden på at vi er på vej mod svenske og norske tilstande.

    Kommentar by TP — 2. november 2019 @ 18:03

  25. Det danske shariapoliti?

    Det danske politi er selvfølgelig også infiltreret af korandyrkere.

    Det skal nok gå godt…

    Kommentar by Polka — 2. november 2019 @ 18:10

  26. Sørgeligt. . .Men det danske samfund kommer aldrig til at få positivt udbytte af denne person. Intet værdiskabende for Danmark fra hende.

    Kommentar by Kenny — 2. november 2019 @ 18:12

  27. Den klamme shariamadras er nu sikker deltager i næste omgang Vild Med Dans…

    Kommentar by Revisoren — 2. november 2019 @ 18:19

  28. Hun er endestationen for hendes race. Det er da gangske fornuftigt. Naturen renser hende ud.

    Kommentar by Torsten — 2. november 2019 @ 18:26

  29. Mon ikke snarere hendes mulat-unger eller halv-arabiske afkom slet ikke evner skolen ;-)

    Problemet for hende bliver, at der ikke vil være nogen danske skatteborgere tilbage til at financiere gildet …

    Kommentar by Migranter gider ikke telte — 2. november 2019 @ 19:05

  30. Om lidt kommer den nye generation af Grønjakker på banen; så får Eva Cassandra Bullshit Hoff Winther-Schmidt formentlig lejlighed til at smage sin egen medicin – Og hvis der til den tid findes spor af retfærdighed, så ryger de to Skipper-skræk-perkere med i købet!?

    Kommentar by T. Flodur — 2. november 2019 @ 19:11

  31. Luk RUC, de uddanner ikke andet end venstreradikale. Et “universitet”, som uanset hvordan du vender og drejer det, er en ren underskudsforretning. Alle de “humanister”, der ikke er dygtige nok til en rigtig universitetsuddannelse, læser humaniora på RUC, for der kan man selv vælge sine fakta, i modsætning på de naturvidenskabelige uddannelser, hvor fakta er fakta!

    Kommentar by Den Nervøse — 2. november 2019 @ 19:19

  32. Hvorfor bærer nogle betjente sikkerheds briller?

    Kommentar by Anonym — 2. november 2019 @ 19:26

  33. AEH i politi-etaten kan være et problem:

    En annen sier det slik: «Familien og Allah står over norsk lov.» Vedkommende fortsetter slik: -Det er vanskelig for mange av dem å være med på aksjoner mot sine egne landsmenn. Konsekvensene kan bli store både for storfamilien her og i opprinnelseslandet.

    Ansatte med pakistansk opprinnelse utpekes som «verstingene». Særlig påfallende er det for norske betjenter at pakistanske betjenter ikke rapporterer saker som handler om personer med pakistansk bakgrunn. Så mye for den «kulturelle kompetansen», PU-sjef Hojem Ervik?

    Eller som en politikilde sier det: «Kulturkompetanse har vi (norske) nok av. Det er viktigere å forholde seg til norsk lovgivning.»

    https://www.rights.no/2018/03/korrupsjon-avvises-av-pu-sjefen-men-nye-kilder-bekrefter-tilstanden/

    https://www.rights.no/2018/04/politimann-sparket-for-ulovlig-data-snoking-i-andres-privatliv/?fbclid=IwAR1EuZUozFFgnNqCxiTiwTOaWFdXgOAaIlFaq85QnezEwjRQKri369A03tQ

    Kommentar by SaneGoo — 2. november 2019 @ 19:32

  34. #6
    Hun kommer i fjernsynet.. i “Vildt På Syre” .

    Kommentar by Hul igennem? — 2. november 2019 @ 19:33

  35. Uhyggeligt at se de to perkere i politiuniformer. Så har de sparket døren ind.

    Kommentar by popeye — 2. november 2019 @ 19:56

  36. Politiet handler uprofessionel umiddelbart efter hun smider væsken, og viser desværre mere sympati for terroristen end Paludan og hans følge.

    Kommentar by k. m. — 2. november 2019 @ 19:56

  37. Det er nemt at se hvad hun er ude på da hun kommer tilbage anden gang, det er godt nok dårligt politiarbejde det der, medmindre…

    Mon ikke alle de radikale kvinder i statsmedierne har en stiltiende aftale om at intet skal bringes om Paludan?

    Kommentar by Jens — 2. november 2019 @ 20:00

  38. Hvis det virkeligt var syre, og hun ingen straf får, så lukkes der op for syreangreb. Også på politikerne. Mon de lamme-i-roen politikere fatter det??? Hun får da nul straf. Måske både på 1:500 kr.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 2. november 2019 @ 20:01

  39. Ser ud til at Københavns Politi har stjålet G4S “smarte” taktik; Giv en fætter beskyttelsespenge for at holde sine andre fætre væk. Gad vide, hvad en ISIS leder skal have, for at iklæde sig politiuniform og udstede følgende fatwa: “Ved Allah, wallah de vantro hunde i Danmark er gode nok. De betale mig jizya/vantroskat, så wallah ingen jihad mod dem i år”

    Kommentar by Fascist — 2. november 2019 @ 20:40

  40. Bemærk det selv fremover; Togkontrollører, parkeringsvagter og butiksdetektiver går aldrig dansker-dansker mere. De har altid mindst en kæleperker/fætter på vagt. Det er ganske enkelt en forudsætning for sikkerheden.

    Kommentar by Fascist — 2. november 2019 @ 20:43

  41. Som sædvanlig kan vi nøjes med at se på vores nabolande, for at vide hvad fremtiden bringer. Her er nogle eksempler fra UK:

    ht tps://metro.co.uk/2017/10/11/british-transport-police-bans-white-men-from-its-recruitment-workshops-6992490/amp/

    ht tps://www.westyorkshire.police.uk/about-us/inclusion-and-equality/inclusion-and-equality/equality-employment

    ht tps://www.dailymail.co.uk/news/article-406385/Police-force-admits-discriminating-white-recruits.html

    ht tps://www.thesun.co.uk/news/6836737/britains-armed-forces-branded-too-white-after-failing-in-pledge-to-hire-more-black-and-asian-officers/

    UK Army vil også inkludere muslimer. Her er en reklamevideo på 41 sekunder, men hav alligevel brækspanden klar:

    https://m.youtube.com/watch?v=OQ4OoPNY_YM

    De lavede også én for homoer og én for kvinder, fordi hæren har brug for flere muhammeder, svanser og kællinger

    Kommentar by Hr. Snusk — 2. november 2019 @ 20:46

  42. .

    I Muslimske lande er syreangreb relativt almindelige. Som regel er det kvinder der angribes. Er det en stærk syre kan ofrene blive blinde og få ætset ansigtet væk, så en smuk kvinde på sekunder forvandles til en tragisk og grotesk/hæslig figur. Og skaderne kan ofte ikke afhjælpes. Straffen for alvorlige syreangreb bør være psykopatforvaring i mange år.

    Kommentar by TP — 2. november 2019 @ 20:47

  43. (((Eva Cassandra Hoff Winther-Schmidt)))

    Kommentar by Erling — 2. november 2019 @ 20:49

  44. #3 Santor, jeg tør godt vædde en kasse lunkne Thor-pilsnere på, at det ikke får nogle retslige konsekvenser for kosten.

    Kommentar by Hr. Snusk — 2. november 2019 @ 20:50

  45. Bemærk indsatsleder Stefans kropslige reaktion ved ca. 2:53
    Hvad mon han havde gjort, hvis ikke han blev filmet?

    Kommentar by Hr. Snusk — 2. november 2019 @ 20:52

  46. Er det ikke mere nødvendig at spørge om politiets bevogtning af Paludan er skuespil efter ordre fra højere sted?
    Indsatsleder var da nærmest uforskammet over for Paludan, som var han bange for både at blive filmet og stillet til ansvar

    Kommentar by k. m. — 2. november 2019 @ 21:26

  47. hvorfor er der arabere i dansk politi? De mennesker er endnu mere kriminelle end det almindelige politi?

    ???

    Kommentar by Michael Nielsen — 2. november 2019 @ 21:45

  48. #36

    k. m., indsatslederens adfærd er meget lig en kriminel persons adfærd, der naturligvis ikke vil filmes, mens forbrydelsen begås.

    #32
    TP, jeg deler holdingen om en meget streng straf. Så derfor udelukker jeg psykiatrien, da den er en del af politistaten. Her begås utallige kriminelle handlinger, af ekstrem grov karakter, overfor de indlagte. Personer der som oftes ikke er psykisk syge, men i stedet er blevet manipuleret eller tvunget ind – af et sygt system.

    Fængsel i isolation er bedre til syre-kasteren fra Nørrebro.

    Kommentar by Michael Nielsen — 2. november 2019 @ 21:52

  49. Skræmmende at det er nødvendigt at dokumentere politiets adfærd. Men det er så også grunden til at det ikke kan gøres for lidt. Optag optag og optag. Fra flere vinkler og gerne uden at de bemærker det. Sørg for at komme op i højden. Et træ, din høje varevogn med stærk tagbagagebærer, et hotelværelse ovenover begivenhederne.

    Kommentar by Gregers — 2. november 2019 @ 22:07

  50. Politi er BUND RÅDDEN og infiltreret.
    Se blot på Kbh´s Politi og Asmaa-Abdol-Hamid-Banden (Fyns Politi) Overtrædelse af Grundlovens §79 in mente.

    Kære venner. Politikorpset er ikke til at stole på længere.
    Der er Musviner i korpset. Fy Fahn.

    Kommentar by Charles Nielsen — 2. november 2019 @ 22:28

  51. Jeg ser med gru: På Roskilde Universitet uddannes der ikke andet end lort.
    Er der så bare det eneste Universitet, hvilket jeg næppe tror.

    Kommentar by Charles Nielsen — 2. november 2019 @ 22:33

  52. De to Sharia rø……r er let genkendelige på deres (Tjæreskæg)

    Her er en Ironiske sang:
    https://youtu.be/gngRjNK8YuQ
    Lil Leif – Skinhead Preben

    Kommentar by Charles Nielsen — 2. november 2019 @ 22:36

  53. Kim kan du bekræfte at der var tale om syre eller er det bare ‘hype’? Jeg læste på youtube at nogen af demonstranterne mente det kunne være eddikesyre ud fra lugten …

    Når man ser de her voldelige kommunister så får man tanken: Er de hjernevaskede til at være voldelige, eller er det bare en undskyldning for at lade det indre dyr slippe løs?

    Tåkrummende opførsel!

    Kommentar by Realist — 2. november 2019 @ 23:29

  54. Indvandre politibetjente! Prøv at spørg politiet i Paris om de syntes det er en god ide?

    Kommentar by Den Nervøse — 2. november 2019 @ 23:33

  55. De synes IKKE det er en god idé, med Tjæreskægs-betjente.

    Kommentar by Charles Nielsen — 2. november 2019 @ 23:35

  56. #43 Realist, det var nok bare hendes egen urin.

    Kommentar by Hr. Snusk — 3. november 2019 @ 00:22

  57. .

    Når de tre politik-kvinder i Berlin synes at det er en god idé at omdanne Europa til en afrikansk/arabisk jungle, fattiggård, galeanstalt og slagmark, så ER det en god idé. Basta!

    Merkel, Ursula og Ylva er alle tre meget intelligente, og véd hvad de snakker om. Og Jelved, Zenia, Joy Mogensen, Pernille Weiss, Pernille Skipper, Pernille R-Theil, Pia Dyhr, Stine Bosse, Rosa Lund, Eva Cassandra og mange, mange andre feminister og politik-kvinder i Danmark, Sverige og Norge giver dem ret.

    Så mange kloge kvinder kan ikke tage fejl: det med idioti, landsforræderi og kollektivt selvmord er højeste mode. Alle der mener noget andet er håbløst gammeldags og bagud, og bør sendes til psykolog. Helst en kvindelig.

    Også visse typer af “mænd” bakker politik-kvinderne op: F.eks. Jan E Jørgensen, Lars Quisling, DF-Tullesen, Uffe Elbæk, Søren Papkasse, EU-Uffe og Morten Østergaard.

    Det er derfor en fastslået kendsgerning, at afrikanisering bare er alletiders gode idé.

    Med kvinderne ved roret går vi nok allesammen en strålende og meget civiliseret fremtid i møde.

    Kommentar by TP — 3. november 2019 @ 00:26

  58. .

    I Malmø og andre svenske byer er der nu bombeeksplosioner “hvert andet øjeblik”.

    Svenske kommuner går nu fallit på stribe. Snesevis af dem er konkurs.

    Antallet af migrant-forbrydelser er nu så stort, at mange svenskere er begyndt at forstå at vold og død ligger på lur overalt i byerne. Bl.a. fordi stadig flere læser net-aviserne.

    Rekord i tvangsfjernelser af danske børn. Men mange flere bør fjernes, mener de røde.

    Mogens Jensen fra S mener vist at vi har for meget ytringsfrihed her i landet.

    Kommentar by TP — 3. november 2019 @ 00:57

  59. Perkere, nu forklædt som hipposvin.
    Det går jo skidegodt !

    Kommentar by Bilka — 3. november 2019 @ 01:25

  60. “Kvindens navn er Eva Cassandra Hoff Winther-Schmidt”

    En detalje….

    “Cassandra or Kassandra … was a woman in Greek mythology cursed to utter true prophecies, but never to be believed. In modern usage her name is employed as a rhetorical device to indicate someone whose accurate prophecies are not believed.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Cassandra

    Kommentar by BE — 3. november 2019 @ 05:34

  61. Der skal altså gøres noget ved de røde svin, det er sidste udkald.

    Kommentar by Johnson — 3. november 2019 @ 08:02

  62. Jeg længes, jeg længes efter den dag, da 4 idioter fra mængden af idioter intervives af en 5.te i TV2´s deadline om et hvilken som helst emne UDEN at det handler om at tilsvine Donald Trump på flest mulige måder. Kan de dog ikke selv blive trætte at høre på egne dumheder?

    Den slags er der ellers så rigeligt af i JP og Berlingske

    Kommentar by pseudonym — 3. november 2019 @ 08:21

  63. Skal vi mødes på torvet foran rådhuset kl 11? Husk at tage jeres lommeknive med (dem under 7cm uden lås) så skal vi sgu nok sige de idioter et par sandheder.
    PS aflyses i tilfælde af regnvejr

    Kommentar by redneck — 3. november 2019 @ 08:23

  64. Fra en anden offentlig institution har jeg oplevet, at hvis man som bruger på en eller anden måde får vækket afdelingslederens mishag, har de en araber ansat, som man får stukket ud næste gang som en disciplinærstraf.

    Københavns politi har opfordret Paludan til ikke at komme på Nørrebro, og når han kommer der alligevel, får han stukket tre arabere ud i stedet for rigtige betjente.
    Desuden er der en regering, som lyder til at tænke mere i linje med, at kritikere bør overlades til deres skæbne.

    Kommentar by AN — 3. november 2019 @ 08:29

  65. Tjaa, der burde jo møde 10000 op til hver eneste demonstration. Men rødsvinenes terrortaktik virker jo. Så længe man har noget miste, holder man sig væk. Men en skønne dag bliver skruen strammet for meget, og så eksploderer det hele. Det bliver frygteligt, og det bliver ene og alene rødsvinenes skyld.

    Kommentar by Lider af danskhed — 3. november 2019 @ 08:31

  66. Koranklodser er intet værd. De er sat op som symbolpolitik for at vise handlekraft.

    For kort tid siden bad politiet om 300 ekstra overvågningskameraer.
    Her sker det at en skingrende skør kvindemenneske smider noget på Paludan, og bagefter siger politiet du må ikke filme gerningsmanden.

    Hun er klar over hvad hun gør og ved der filmes. Fra starten af videoen kan politiet se hun er ekstrem aggressiv, men følger hende ikke da hun vender tilbage med glasset, tværtimod er der et stort hul i opdækningen – bevidst eller bare dårlig politiarbejde ?

    Det er et eller andet fordækt ved de to araber-betjente, som om det er dem der styrer indsatsen, efter Paludan er ramt.

    Medier og Folketing havde travlt med at benægte sharia-politi på Rådhuspladsen ved den muslimske fællesbøn.

    Sandheden er derude, den venter kun på at blive afsløret.

    Kommentar by k.m. — 3. november 2019 @ 08:43

  67. Skulle man tage 80 timers såkaldt samfundstjeneste, for at bearbejde smatsoens fjæs?

    https://www.bt.dk/krimi/grotesk-forloeb-i-voldssag-lang-ventetid-gav-rabat-til-silas-lunds-voldsmand

    “Brækket næse, hjernerystelse og flere tandskader.”

    Meeen, mon ikke retssystemet alligevel kan arbejde effektivt, hvis en af systemets håndlangere bliver overfaldet.

    Kommentar by Hr. Snusk — 3. november 2019 @ 09:11

  68. Hvordan kan det forklares at så mange hvide kvinder bliver våde i trusserne og pip i låget når de ser en N****, araber, “farvet” osv.?

    Kommentar by Nissen — 3. november 2019 @ 09:13

  69. #49
    Og der ser man hvad hun vil signalere med sit numerologiske påtagede navn. Hun er så bare en nassertøs uden større profetiske evner, for så ville hun nok lægge sit liv kraftigt om.

    Kommentar by Hul igennem? — 3. november 2019 @ 09:24

  70. Rasmus Paludan skal da bare gøre, som indsatslederen opfordrer til. Indgiv en anmeldelse som så ryger i politiets syltekrukke, hvor adskillige andre sager allerede ligger som f.eks. sager om lommetyverier. Når der så er gået et par måneder, så vil Rasmus Paludan få et brev i Eboks om, at sagen henlægges pga. mangel på beviser.

    Kommentar by T. H. — 3. november 2019 @ 09:26

  71. Hun er nok den del af RUC segmentet som tager en uddannelse ingen kan bruge til noget. Hun fik bare betalt for at sidde og læse noget hun syntes var sjovt i en hyggegruppe(kaldet studiegruppe). Når disse RUC studenter for et brev på de er kloge nægter de at tage et job i Netto.Så vil de hellere gå på understøttelse. De ved nemlig godt at de ikke kan bruge deres såkaldte uddannelse til noget bag efter. De kan ikke grave et hul i jorden, drive en pølsevogn eller tage et simpelt rengøringsjob.

    Kommentar by jrp — 3. november 2019 @ 09:50

  72. Nu har jeg prøvet 2 gange på OT både med og uden link.
    muslimsk indvandrer er kritiske overfor muslimske indvandrere.

    »Der var åbenlys forskelsbehandling. En ressourcesvag, dansk alkoholiker blev presset til det yderste, mens en ung sund mor med somalisk baggrund fik lov at slippe, fordi det hele var så synd for hende,« forklarer Ali Aminali i sin bog ‘Alis Danmarkshistorie’, som udkommer 5. november.

    »Mange flygtninge og indvandrere føler ikke, de behøver at arbejde. Og socialrådgiverne kommer desværre til at hjælpe dem med at undgå at komme i arbejde.

    Set i BT

    Kommentar by Erik — 3. november 2019 @ 11:20

  73. Med det politiopbud vil der være en risiko for sudden jihad. Jeg håber at poltiledelsen ved hvad de gør.

    Kommentar by BE — 3. november 2019 @ 11:31

  74. En venstreorienteret psychobitch(måske medlem af venstre eller de konservative) der får de mohammedanske dhimmistrissere til at krybe som usle hunde – velkommen til Mohammedanmark.

    Kommentar by Piphans — 3. november 2019 @ 11:34

  75. .

    Man kan godt få det indtryk at “højrefløjen”, dvs. dem som er modstandere af afrikanisering, islamisme, folkemord og Danmarks udslettelse, er meget passive i sammenligning med den røde/radikale/skabsradikale fløj. Der er mange hæderlige undtagelser, Rasmus Paludan, “Identitær” og forældre som demonstrerede mod at få deres skoler invaderet af muslimer, men alt i alt er der næsten ingen modstandere af Danmarks undergang som demonstrerer i gaderne. Det kan godt undre, for de burde jo protestere i hundredtusindvis. For hvis Chrborgs gamle partier fortsætter på samme kurs, vil danskerne også blive ofre og tabere i hundredtusindvis. Der vil opstå samme forhold som i Sverige, Libanon og Venezuela, forhold med skandaler, terror, blodbade, økonomiske sammenbrud, kaos, sygdomsepidemier, bomber, borgerkrig og massedød.

    Foreløbig går både DR, Pollertiken og V, K, DF og alle de røde partier ind for endnu mere indvandring. Plus censur. (Marrakech-traktaten!!)

    Kommentar by TP — 3. november 2019 @ 11:42

  76. At 62
    Radigal, Einsatzgruppe Left, oder Alternative.

    Kommentar by Bastardo — 3. november 2019 @ 11:43

  77. Hvorfor har nogle af betjente sikkerheds briller på?

    Kommentar by Anonym — 3. november 2019 @ 11:43

  78. #59
    Præcis. Menneskelignende affald og vandrende socialudgifter..
    Egentligt mærkeligt med alle de mennesker , der konstant står og bæller et eller andet i munden hele tiden- Er det en suttereaktion, eller går deres liv bare ud på at bælle sodavand?

    Kommentar by Hul igennem? — 3. november 2019 @ 11:46

  79. Muslimerne er åbenbart igang med at infiltrere politiet. Hvor ligger deres loyalitet når det det gælder. Hos de danske myndigheder eller hos de muslimske parallelsamfund?

    Kommentar by JC — 3. november 2019 @ 11:50

  80. Hun er virkelig vanvittig. Et eksempel på religøs fanatisme når den giver mest grotest udslag. Et skræmmende resultat af mange års hjernevask i danske skoler og læreanstalter. Med sådanne hystader som modstandere kan Paludan kun vinde frem i tilslutning.

    Kommentar by JC — 3. november 2019 @ 11:55

  81. En pinlig sag for RUC at de producerer den slags kandidater. Kan en sådan type blive PhD-er, kan der ikke være meget respekt tilbage for denne titel.

    Kommentar by JC — 3. november 2019 @ 11:57

  82. PS:

    Sålænge landsbytossen Tullesen er i spidsen for DF, er partiet stærkt svækket eller intet værd. Han accepterede Marrakech-traktaten, han har intet gjort for fattige, syge og nødstedte danskere, folkepensionister eller almindelige danskere i de fire år 2O15-2O19, og nu har han foreslået at 12O MILLIARDER kroner fra olieindtægter KUN må bruges på co2-bekæmpelse og lignende. Ikke een krone derfra vil han bruge på sundhedsvæsnet, social velfærd eller bedre forhold for menige danskere. Tullesen er ikke en DF’er, men en asocial, lyserød bums og klima-tosse forklædt som DF’er.

    Kommentar by TP — 3. november 2019 @ 11:58

  83. […] Weekendavisen ‘s debatredaktør Søren K. Villemoes forsøger sig med en politisk korrekt bemærkning på Twitter om forholdene på Nørrebro og bliver straks irettesat. Se også Rasmus Paludan fra Stram Kurs angrebet af blåøjet verdensredder: “Vi hader dig. Dit fede svin. D… […]

    Pingback by Politisk korrekte Søren K. Villemoes irettesat på Twitter – Free Speech Blog — 3. november 2019 @ 12:02

  84. Muslimer har gennem årene ofte betjent sig af de afskyelige og barbariske syreangreb mod deres egne døtre og familiemedlemmer. Det smitter åbenbart til den danske venstrefløj. Men det må betegnes som en falliterklæring at den ikke kan klare sig på andre måder i debatten. Jeg håber hun får en streng straf for at kaste med syre. Det burde straffes som mordforsøg.

    Kommentar by JC — 3. november 2019 @ 12:02

  85. Hmmm, hun taler om små pikke, men har brug for at flashe sin telefon som var det en anden penisforlænger – hvordan mon hun har tjent til sin telefon, man hører jo så meget om hvad piger gør for den slags …

    Kommentar by Migranter gider ikke telte — 3. november 2019 @ 12:06

  86. Jeg overværede en somalisk familie med 3-4 børn blive taget i at køre i metroen uden rejsehjemmel. De så bare dumme og måbende ud. Muligvis var de alle retarderede. Eller også var det et skuespil eller de troede virkelig at alt er gratis i Danmark (for dem altså). Måske er de undskyldte. Myndighederne og politikerne har jo næsten givet dem den opfattelse.

    Kommentar by JC — 3. november 2019 @ 12:13

  87. Eva Cassandra er prototypen på, hvad der er galt i Danmark. En dum so med et udviklende år i et beskyttet værksted for europæiske piger og nogle år på det næste beskyttede værksted RUC, skaber mennesker løsrevet fra tid og sted og med en aggressiv holdning til mennesker, der ikke længere gider etablere deres beskyttede værksteder.

    Vi har ikke brug de kandidater. Eva Cassandra er ligegyldig, hun er tom, derfor meget farlig. Hun er malet op i et hjørne, hendes verden bliver snart revet omkuld.

    Eva den første kvinde, Cassandra budbringersken, Eva Cassandra den sidste kvinde, der ikke forstod budskabet.

    Kommentar by Uno — 3. november 2019 @ 12:15

  88. Så sandt, Uno.

    Kommentar by Johnson — 3. november 2019 @ 12:19

  89. Ups, vidste ikke, at dysfunktionelle Greta Thunberg har en storesøster af de samme dysfunktionelle og temmelig forstyrrede forældre, der skubber børnene, der ikke forekommer helt raske, foran sig.

    I samme boldgade en kronik i Politiken (hvor ellers?) af Mary Consolata Namambe. Evig krænkelse.

    At hende Thunbergs søster med det meget lange numerologinavn i videoen bliver afvist og måske anholdt af muslimske skægaber (tak, Kaptajn Haddock) må siges at være skæbnens ironi. Hun er i hvert fald lige så meget ude af kontrol som sin søster Greta.

    Betjentene: Nå, så véd vi, hvad vi kan forvente fra dén side. Intet, som i ingenting. Nedlæg politiet, ville det faktisk gøre en forskel??

    Kommentar by Henrik Petersen — 3. november 2019 @ 12:36

  90. #70
    Enig JC. Syrekasteren Cassandra bør få en særdeles streng straf.

    Det kommer desværre ikke til at ske, eftersom hun støtter destruktionen af hendes eget land og hendes eget folk.

    Men. Som andre har været inde på, når borgerkrigen for alvor går i gang, og de overlevende ofrer, for politistatens og muslimernes evige vold, så ramler hendes verdensbillede sammen. Først da forstår hun hvad hun har gjort mod sit land.

    Og med hendes ukontrollerede temperament i mente, så tror jeg at hun begår selvmord.

    Jeg er ikke glad for det resultat, da hun tydeligvis er en hjernevasket og nyttig idiot for “det nye Danmark”.

    Kommentar by Michael Nielsen — 3. november 2019 @ 12:36

  91. Rettelse af indlæg 76:

    #70
    Enig JC. Syrekasteren Cassandra bør få en særdeles streng straf.

    Det kommer desværre ikke til at ske, eftersom hun støtter destruktionen af hendes eget land og hendes eget folk.

    Men. Som andre har været inde på, når borgerkrigen for alvor går i gang, og de overlevende ofrer, for politistatens og muslimernes evige vold, kommer frem i vores nye massemedier, så ramler hendes verdensbillede sammen.

    Først da forstår hun hvad hun har gjort mod sit land. Så med hendes ukontrollerede temperament i mente, så tror jeg at hun begår selvmord.

    Jeg er ikke glad for det resultat, da hun tydeligvis er en hjernevasket og nyttig idiot for “det nye Danmark”.

    Kommentar by Michael Nielsen — 3. november 2019 @ 12:38

  92. “Først da forstår hun hvad hun har gjort mod sit land.”

    Det tror jeg så ikke at du skal regne med. Hun er så grundigt hjernevasket, at hun kun kan se det, som hun har lært at se: Den hvide, kapitalistiske, ciskønnede mands patriarkalske undertrykkelse af alle minoriteter (incl. kvinder som reelt udgør en lille majoritet).

    Det er altså vores skyld når muhammed går amok, når pengetræet ikke længere bærer frugt, og når hendes veninder bliver voldtaget og tævet af negre og muslimer.

    Kommentar by Hr. Snusk — 3. november 2019 @ 13:05

  93. OT du’r ofte ikke, så her en vildt god artikel af en iraner, hvor han fortæller om den ækle forskelsbehandling på jobcentrene, når det gælder hvide danskere og nougatbrune eller sorte !! Det har vi vidst i lang tid, men når en indvandrer siger det, så lyttes der! Iranere er klogere end arabere, tyrkere og negre, så langt hellere iranere ind i dk, og UD med rosset! 😡 https://www.bt.dk/politik/muslimsk-flygtning-mange-flygtninge-gider-ikke-arbejde

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 3. november 2019 @ 13:05

  94. Det er RUC selvforherligende i 3die potens at acceptere en opgaven som er tydelige racistisk med koloniherre mentalitet.

    “The effects of a previously colonial language on a student’s cultural identity in Kenya”

    Eva Cassandra og RUC fungere som bedrevidende dansk koloniherre over hvordan de stakkels uvidende kenyanere, der stadig skal opfatte sig selv som ofre efter 56 som selvstændig.
    Det er da en racistisk nedvurdering af kenyaners intelligens som vil noget..

    Kommentar by Oppenheimer fan — 3. november 2019 @ 13:21

  95. #79 Løsriv: “Iranere er klogere end arabere, tyrkere og negre”
    Perserne er ihvertfald – men de er jo også ariere ligesom os. Men det må man jo ikke sige…

    Kommentar by Hr. Snusk — 3. november 2019 @ 13:47

  96. Vores allerældste forfædre fandt hurtig ud af at undgå indavl.

    Muslimer brød naturens orden ved at lytte til Muhammed, og de lever stadig efter tradition med fætter/kusine forhold.

    Det er en ikke uvæsentlig årsag til at det går ad helvede til i deres lande.

    Kommentar by k.m. — 3. november 2019 @ 13:57

  97. Man kunne spørge om Danmarks erhvervsliv har brug for ingeniører eller eksperter i Trump’s kvindesyn, Israel/Palæstinakonflikten og Kenyas koloniale sprog?
    Hvad vil sådan en kvinde kunne bibringe samfundet andet en uanvendeligt kævl og bævl? Og hvilket studie berettiger at man beskæftiger sig med sådant uanvendeligt sludder, i min verden bør de danske skatteydere ikke misbruges til at uddanne sådanne kandidater, som ingen har brug for, måske med undtagelse af Enhedslistens politbureau!

    Kommentar by Den Nervøse — 3. november 2019 @ 14:35

  98. Gad vide om der var nogen, som opdagede det, hvis man lukkede RUC?
    Lærerne og de studerende naturligvis, men ellers?

    Kommentar by Den Nervøse — 3. november 2019 @ 14:37

  99. Det kan godt undre, for de burde jo protestere i hundredtusindvis. For hvis Chrborgs gamle partier fortsætter på samme kurs, vil danskerne også blive ofre og tabere i hundredtusindvis….

    Kommentar by TP — 3. november 2019 @ 11:42

    Der er en mulighed for at gå på gaden i næste weekend.

    Lørdag d. 9. november Start: 13:00 Slut: 15:30 Sted: Israels Plads ved Nørreport Station i København

    Og det er For Frihed som står bag. Af hensyn til eventuelle naive så skal disse ikke forstå det således, at fordi der er en udenlandsk ung kvinde ved navn Amina Sardar blandt talerne, at det så bliver en rolig dag.

    Heller ikke det faktum, at det er en markering af krystalnatten i 1938, og at det så vil afholde nogle venstreekstreme tumper for at stå og råbe og skrige. Men hvis man bruger sin sunde fornuft, så sker der ikke noget.

    Kommentar by T. H. — 3. november 2019 @ 15:27

  100. Hun har lukket sin facebook profil.

    Kommentar by Ewing — 3. november 2019 @ 15:51

  101. Det er ikke længe siden, at Den Korte Avis berettede om, hvordan politiet i Berlin er gennem-infiltreret af islamistiske tilvandere og deres afkom.
    Jeg gemte linket i kategorien “Kommer snart i en by nær dig” og jeg har flere gange, bl.a. her på UP, selv skrevet om hvorledes den islamistiske invasion netop bruger infiltrering i samfundsvigtige organer som strategisk våben mod vantro og frem mod decideret islamisk herredømme.
    – Nu er det bevist! Så hurtigt går det nu, at Danmark allerede er på højde med de lande, vi ellers henviste til, som værende til skræk og advarsel.

    Det går vist også helt i tråd med de advarsler/beviser, der beskriver islamiseringens fremfærd og intensiteten af “hellig krig” i forhold til islamisternes procentvise del af befolkningen. Husker jeg rigtigt, når jeg mener at have set, at det nu er ni procent for Danmarks vedkommende?
    – for ikke at nævne de strategier, som islamistiske organisationer selv har lagt frem, som retningsgivende for nutidig fuldbyrdelse af iSlams hensigt – og KOranens påbud i Danmark.

    Og som vi ser det gang på gang, så er segmentet af Venstrefløjen og RVs naive medløbere nu så idealistiske forblændet, at islamisterne både bruger dem både som feltmadrasser og kanonføde/frontkrigere, hvilket også er en vigtig del af den islamistiske strategi.

    Alt dette kan SKs videoteam nu dokumentere på mindre end ti minutter, tillige med et politisk motiveret angreb, der må have været planlagt, hvis glassets indhold lugtede af eddike/eddikesyre.

    Det er sq ikke så lidt/få, RUC-studinen Eva Cassandra Hoff Winther-Schmidt her, i “selvophøjet humanistisk retfærdighedsrus”, får afsløret/kriminaliseret af det/dem hun så ivrigt curler.
    I min optik beviser det tillige, at visse ismer har øget tiltrækningskraft proportionelt med lavere intelligent kvotient.

    Det er stærke og uafviselige beviser, SKs her kan lægge for retten. Må de, nidkært, forfølge sagen i alle dens elementer og må vi stå dem bi, hvis den dømmende magt svigter/med hvad vi kan.

    Kommentar by M.S. Carstens — 3. november 2019 @ 16:26

  102. Det er Eva Cassandra Hoff Winther-Schmidt, der er problemet. Rasmus Paludan er kun bare et symptom på problemet.

    Kommentar by Martin — 3. november 2019 @ 16:29

  103. M.S. Carstens kl. 16:26

    “… hvorledes den islamistiske invasion netop bruger infiltrering i samfundsvigtige organer som strategisk våben mod vantro og frem mod decideret islamisk herredømme. Nu er det bevist!”

    Tværtimod.

    Politi med indvandrerbaggrund står og beskytter Rasmus Paludan og hans grundlovssikrede ret til at ytre sig. Det er hædersmænd, som står vagt om demokratiet.

    Hvilken utaknemmelig opgave!

    På den ene side bliver de svinet til af radikaliserede venstreorienterede og indvandrere.

    På den anden side bliver de svinet til af det yderste højre og en racismedømt partileder, som har svindlet i processen for at blive opstillingsberettiget.

    Hvis det ikke er udtryk for succesfuld integration, så ved jeg ikke hvad.

    Punktum!

    Kommentar by np — 3. november 2019 @ 17:34

  104. Nu må de sidste tykhovede efterhånden forstå at np er faret vild fra Modkraft

    Kommentar by Træt — 3. november 2019 @ 17:46

  105. Paludan svindlere ikke op til valget, men udnyttede et hul i loven, som anti-demokrater fik travlt med at lukke efter SK havde opnået tilstrækkelig stemmer. Riskær gjorde det samme, han var bare ikke så populær og trak sig igen

    Kommentar by k. m. — 3. november 2019 @ 18:23

  106. […] Hoff Winther-Schmidt i forbindelse med fredagens demonstration på Nørrebros Runddel. (Foto: Uriasposten)Læs hele historien på […]

    Pingback by Rasmus Paludan og Stram Kurs angrebet af mødeterrorist Eva Cassandra Hoff Winther-Schmidt – Free Speech Blog — 3. november 2019 @ 18:39

  107. Hos Økonomi- og Indenrigsministeriet medgiver man nu, at systemet til digitale vælgererklæringer nok skulle have været designet anderledes, så betænkningstiden på syv dage ikke kunne omgås

    Kommentar by k. m. — 3. november 2019 @ 18:42

  108. # Træt, kl. 1746:

    “Nu må de sidste tykhoveder da forstå at “np” er faret vild fra Modkraft”.

    Ja, feministen “np” og hendes fans er vist alle ret fladpandede hyklere og pragteksemplarer (eller ekstremister) fra venstrefløjen.

    Kommentar by TP — 3. november 2019 @ 18:44

  109. Tænk hvis det havde været øslem eller zenia der var blevet angrebet med syre?? Ramaskrig i pressen og samtlige politikere havde fordømt det. Nu er det RP og han er selv ude om det??

    Kommentar by popeye — 3. november 2019 @ 18:49

  110. Hendes forældre skal skamme sig over den manglende opdragelse af hende. Skam jer!

    Kommentar by Dansk Stolthed — 3. november 2019 @ 19:22

  111. Hvorfor må anholdte demonstranter ikke filmes?. Hvornår er det blevet politiets opgave at beskytte lovbrydere??.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 3. november 2019 @ 19:46

  112. np — 3. november 2019 @ 17:34 :

    Not! Take it or leve it.

    Men tak, den holdning gør en del af dine kommentarer mere forståelige.

    Kommentar by M.S. Carstens — 3. november 2019 @ 20:34

  113. Endelig vågnede du, M.S. Carstens.

    Kommentar by Træt — 3. november 2019 @ 23:38

  114. #102 np
    Det er vel kun indtil at deres kvindelige chef siger at det er deres tur til at hente A4 papir til printeren. Og de så smugler en keramisk kniv ind på politigården, og skærer hovedet af en kollega og stikker 3 andre ihjel. Og bagefter finder man ud af at de har usb nøgler derhjemme med følsomme oplysninger fra politiet, som med stor sikkerhed er delt med en tredje part.
    Det skulle da vel ikke være første gang den slags er sket …

    Kommentar by Realist — 4. november 2019 @ 00:10

  115. >Realist 00:10
    Bemærk blot nederste billede i denne tråd.

    Kommentar by Nielsen — 4. november 2019 @ 05:27

  116. Sandsynligvis får hun blot en betinget straf og en løftet pegefinger. Dansk lovgiving er håbløst bagefter udviklingen. Den er desuden indrettet på at dommerne (som i gamle dage) var mænd med en håndfast holdning til kriminalitet. I dag er de fleste dommere kvinder, der lige så godt kunne have læst til børnepædagoger.

    Jurister snakker altid om “retssikkerhed”. Det er noget med at vi skal tage hensyn til forbryderne fordi det er synd for dem, at de har haft så dårlige vilkår, at de naturligvis måtte ty til kriminalitet. Lovlydige borgeres ret til at kunne færdes trygt i deres eget land er ikke omfattet af begrebet “retssikkerhed”.

    Kommentar by JC — 4. november 2019 @ 09:19

  117. .

    Træt, 17.46

    Ja, der har længe været noget tvetydigt og muggent ved feministen “np”s kommentarer. Nu ved vi hvorfor. Hun er en rød ekstremist og hykler der ind imellem udgiver sig for at være konservativ og på danskernes side. Mens hun i virkeligheden er en varm tilhænger af afrikanisering og islamisering.

    Kommentar by TP — 4. november 2019 @ 10:42

  118. Det er jo interessant at vide, at hun kender Kevin Shakir og justitsministerens rådgiver Michael Baunsgaard Schreiber.

    Kommentar by B — 4. november 2019 @ 11:18

  119. Først idag i bt
    https://www.bt.dk/krimi/rasmus-paludan-angrebet

    Kommentar by Anonym — 4. november 2019 @ 15:24

  120. Hjernevasket og mere end moden til indlæggelse. Hvor muslimer får galskaben ind med modermælken og pisken, har hun blot tillært sig sin, hun har aktivt gjort sit for at blive dummere.

    Kommentar by LarsB — 4. november 2019 @ 15:53

  121. Efter at have set videoen med denne overfaldskvinde Eva Cassandra Hoff Winther-Schmidt, kan jeg konstatere, at Eva Cassandra Hoff Winther-Schmidt mener følgende:

    * Overvægtige mennesker er nogle svin.
    * Mennesker der udtaler sig kritisk om islam er et problem.
    * Rasmus Paludan har et lille kønsorgan. Hvad har hun imod små mandlige kønsorganer? Er mænd med små kønsorganer alle nogle svin?
    * Politifolk der passer deres arbejde og beskytter truede islamkritiske demonstrationer mod hendes ligesindede voldsamøber, bør (udeladt) sig selv i hovedet. Jesus.
    * Mennesker der påpeger islams fejl, er idioter.
    * Man må gerne kaste væsker efter mennesker man er uenig med.
    * Man må gerne tale grimt til andre, men må ikke få det samme igen.
    * Man må gerne ønske at andre mennesker bliver skudt i hovedet.

    Alt i alt en failed opdragelse af denne Eva Cassandra Hoff Winther-Schmidt. Det er så den tolerante venstrefløjshumanisme. My ass.

    Kommentar by Dansk Stolthed — 4. november 2019 @ 16:50

  122. BT har historien nu. De vil gerne tale med kvinden, som de ikke ved hvem er.. planen er nok at skabe sympati omkring hende

    https://www.bt.dk/krimi/rasmus-paludan-angrebet

    Kommentar by Martin — 4. november 2019 @ 17:15

  123. Nu har vi hendes navn – hvis hun ikke straffes hårdt af loven burde folk jo opsøge hende på hendes adresse og fortælle hende hvad man mener om hende. Hun skal ikke slippe for straf.

    Kommentar by Bragesen — 4. november 2019 @ 17:53

  124. Martin, BT kunne jo spørge hendes medstuderende ‘Galatea Kraghede Bellugi’ og ‘Aragorn Xavier Nikolei Damgaard’ om de kan hjælpe med at formidle kontakt 😂

    (Tak til #20 Kimski for at grave de navne frem)

    Kommentar by Hr. Snusk — 4. november 2019 @ 19:12

  125. Træt — 3. november 2019 @ 23:38:

    Næ, jeg har såmænd blot, i et meget vidt omfang, forbigået np i tavshed* og kun en enkelt gang før henvendt mig, med et lignende spørgsmål, som jeg ikke fik svar på**, da Tæppe Tisserne igen, igen, spolerede debat-flovet, med deres ubændige trang til opmærksomhed.

    * med mindre altså, at np agerer med/under andre profilnavne
    ** det fik jeg så nu og vist til fleres tilfredshed og opklaring ;-)

    Kommentar by M.S. Carstens — 4. november 2019 @ 21:50

  126. M.S. Carstens kl. 21:50

    Det er godt, at du giver dig selv mundkurv på, for du taler så nedsættende om dine medmennesker.

    Det er rædselsfuldt, at du sammenligner muslimer med slam.

    Kommentar by np — 4. november 2019 @ 23:07

  127. np — 4. november 2019 @ 23:07:

    – Præcis så rædselsfuldt, som det muslimer, ikke bare sammenligner mig/os med, men ligefrem er pligtige til:
    http://www.islaminfo.dk/artikler.asp?PgID=1924
    hvis de ikke selv vil undergå samme???

    Kommentar by M.S. Carstens — 4. november 2019 @ 23:16

  128. Nogle der ved om TV2 eller DR har kørt historien? eller om de er i gang med at lave en reportage sammen med Stram Kurs?

    Kommentar by Michael Nielsen — 5. november 2019 @ 13:28

  129. Jag antar att det är “polis”-muslimerna på bild som har kommentarer på om kameramannen får filma eller inte. Muslimerna gör sin egen tolkning av lagen, hur det passar dem så att de ska ha så lite att göra. I Malmö kan poliserna inte ens svensk lag, kanske förklarar varför muslimerna blir inkvoterade till polisjobben och varför polisanställda kastar på luren när man ringer in till Malmöpolisen, eller varför det är så många utredningar på malmöpoliser som säljer konfidentiell information till kriminella (inklusive narkotikabaroner och människosmugglare) och varför det är så populärt bland malmöpolisen att göra tillslag där det garanterat finns mycket svarta pengar.

    Såg att der var en hel hord med medförfattare på uppsatserna som den rabiata Cassandra varit med på. Med så mycket folk som författat dessa “uppsatser”, vem har skrivit vad. Man kan fråga sig, med så mycket kameror på så liten yta, om det inte hade varit smartare att bete sig som en männniska men jag antar att Cassandra inte har något att förlora, hon är redan en så stor loser att hon inte har något att förlora. Att bete sig värre än en varelse som i detta fallet ser hon som en tillgång. Då kan hon lägga till det på sitt korta CV.

    Kommentar by Kevin — 5. november 2019 @ 14:28

  130. Michael Nielsen — 5. november 2019 @ 13:28:

    Mig bekendt har det ikke været nævnt på tv. End ikke bare som en kort notits og jeg tror bestemt heller ikke, at noget medie med skattebetalt tilskud/finansiering arbejder på det -> Journalistisk Venstreforening vil da for alt i verden undgå, at bringe sine håndlangere/politiske venner i fedtefadet, med så tydelige beviser, på segmentets kriminelle og udemokratiske virke.

    Kommentar by M.S. Carstens — 5. november 2019 @ 18:23

  131. Tja, så er danske journalister ifølge M.S. Carstens kriminelle og udemokratiske.

    Jeg ved ikke, om jeg nogen sinde har været der. For ret skal være ret: Jeg var engang radikaliseret. Ikke i handling, men i ord.

    Men jeg blev klogere. Jeg vil bl.a. gerne takke M.S. Carstens for at jeg er vendt tilbage på dydens smalle midtervej og kæmper imod islam og masseindvandring med saglige argumenter.

    Kommentar by np — 5. november 2019 @ 19:31

  132. np — 5. november 2019 @ 19:31:

    “Tja, så er danske journalister ifølge M.S. Carstens kriminelle og udemokratiske.”

    Den vil jeg gerne lige frabede mig*, da de sidst nævnte i min sætning er deres håndlangere/politiske venner og som følge der af, er det deres håndlangere/politiske venner der er ment efter kommaet:
    “med så tydelige beviser, på segmentets kriminelle og udemokratiske virke.”

    *Mine MENINGER om danske journalister, har jeg her kun svagt hentydet som værende Journalistisk Venstreforbund (i MSM) i almen med, at de er støttet/finansieret af tvangsbetaling fra borgerne -> i øvrigt med velsignelse af SAMTLIGE nu genvalgte partier på Borgen, som først tvang borgere med I-pad/mobiltelefon til at finansiere DR+ og ved sidste medieforlig velsignede finansieringen tvangsopkrævet over skatten, som i bedste DDR-stil. Konservative på Borgen stemte ? til dette?

    ………….

    Midt søgende er en god ting, at hænge sin hat på, så længe man ikke har fundet sit/sine egne rødder/meningers vægt og bevis, der er stærkt nok til, ikke at behøve, at støtte sig til/med andres preference.

    -> ja, somme tider endda sågar fra/mellem rød-blå, afhængig af popularitets-raten, for at score næste plus, på det politiske CV/eget boost af selvværd.

    PS.
    ingen her nævnt og ingen glemt; blot til stille eftertanke, for sig selv.

    Kommentar by M.S. Carstens — 5. november 2019 @ 22:18

  133. De der muslim betjente, hvor er deres nummer på skuldre?
    Er der stjålne uniformer i omløb?

    Kommentar by Anonym — 6. november 2019 @ 16:29

RSS feed for comments on this post.