3. november 2019

Makes me wonder…

Af uforklarlige årsager deltog jeg lørdag i Dystopia Extreme, der foregik i en nedlagt fabrikshal i udkanten af vejle. I en lille time blev jeg skreget ind i hovedet, skubbet frem og tilbage, spyttet i ansigtet og lignende. Man kan ikke fake autentisk frygt for zombier, og det hjalp ikke på min indlevelsesevne, at de optrædende mindede mig lidt om moddemonstranterne til et gennemsnitlig højreorienteret arrangement i hovedstaden. Trailer på Youtube.

(Foto: Dystopia Entertainment, udsnit)

“Extreme er vores absolut vildeste og mest skræmmende event! Du kommer ind i 2-mandsgrupper eller helt alene! Det bestemmer du selv. Du vil opleve voldsom berøring, samt specielle installationer og effekter, designet til at presse dig. Forvent at blive smurt ind i blod og få dit tøj ødelagt. Klaustrofobiske situationer og komplet mørke vil forekomme. Da nogle rum mørklægges, vil man ikke lægge mærke til makeup, kostume og kulisser i samme omfang som ved de øvrige aftener.” (Dystopia.dk)

Oploadet Kl. 19:04 af Kim Møller — Direkte link13 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/105646/trackback

13 Comments »

  1. .

    Må lige rette en lille misforståelse. Det var ikke et omrejsende teater der opførte en forestilling, for den var aflyst. Nej, det var de lokale afdelinger af “Alternativet”, “Enhedslisten” og “De Radikale” der holdt fælles kongres, og dem vi ser på fotoet er de nyopstillede kandidater til diverse byråd og folketingsvalget i 2O23.

    Kommentar by TP — 3. november 2019 @ 19:18

  2. Det kan være årets hold på journalist studiet

    Kommentar by k. m. — 3. november 2019 @ 19:31

  3. Rettelse:

    Undskyld, jeg kom til at skrive noget forkert på baggrund af løse rygter. Men nu har jeg fået sagen bedre belyst fra mere troværdige kilder:

    Fotoet forestiller det nye personale som kulturminister Joy Mogensen har ansat i sit kulturministerium, efter at de tidligere ansatte blev fyret, fordi de virkede ret ukultiverede.

    Kommentar by TP — 3. november 2019 @ 19:32

  4. Det er da dagens topnyhed. Bortset fra MSM her til aften videre bragte now news, i betragtning af at der i vort broderland, Sverige, er det sydlige stort set halvvejs bombesprængt. Uden kommentarer. G O S H .

    Kommentar by Jsch. — 3. november 2019 @ 19:51

  5. Kommentar by TP — 3. november 2019 @ 19:18.

    ‘The Walking Braindead’?

    Kommentar by Kimski — 3. november 2019 @ 22:24

  6. Hvis du nu havde taget en motorsav med havde det nok været sjovere ;)

    WTF – Du havde jo købt en billet ;)

    Kommentar by Santor — 3. november 2019 @ 23:19

  7. Hvis det går som en zombie,lyder som en zombie og ligner en…..

    Kommentar by Nielsen — 4. november 2019 @ 04:31

  8. Hele homo-, spelt- og multikultisegmentet er helt oppe i det røde felt, fordi en lille fedladen tyrker har valgt at trække sig fra Vild Med Dans, da han angiveligt har modtaget ubehagelige beskeder på nettet.

    De glemmer bare at fortælle, at selvsamme tyrker har hånet Pernille Vermunds alvorligt syge mor på nettet…

    (Dokumentation på Uwe Max Jensens blog)

    Kommentar by Revisoren — 4. november 2019 @ 07:49

  9. Hr. Møller.

    Der er ikke noget med uforklarlige årsager her.
    Du står jo selv bag- Uriasposten.
    Hvad i alverden forventer du?

    Kommentar by Peter Buch — 4. november 2019 @ 09:47

  10. WOW! betalte du for det?
    P.

    Kommentar by Piotr — 4. november 2019 @ 12:56

  11. #8 Revisoren, UMJ’s blog Balletmagnifique? Kan ikke finde noget om deforme Umut…

    Kommentar by Hr. Snusk — 4. november 2019 @ 12:57

  12. Sorry Hr. Snusk, det er naturligvis på Free Speech Blog, at du finder historien om lille deforme Umut…

    Kommentar by Revisoren — 4. november 2019 @ 14:01

  13. http://fightthepowerwithfreespeech.blogspot.com/2019/11/tyrker-forlader-vild-med-dans-haner.html?m=1

    Links, bitte-bitte-bitte!!!

    Kommentar by Hr. Snusk — 4. november 2019 @ 16:18

RSS feed for comments on this post.