9. november 2019

Lars Andersen: “Politiet vil have DNA fra indvandringskritiker, der har postet billede på nettet”

Oploadet Kl. 09:45 af Kim Møller — Direkte link26 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/105780/trackback

26 Comments »

  1. […] […]

    Pingback by Føtex på knæ for muslimerne – Free Speech Blog — 9. november 2019 @ 11:01

  2. Godt nok ubehageligt at se på. Føj hvor er min respekt for politiet helt væk.

    Kommentar by nej — 9. november 2019 @ 11:03

  3. DET ER FULDSTÆNDIG HORRIBELT. Hvad går der af vores politi og retsvæsen? Og det her er jo ikke første gang man anholder folk og lægger dem i håndjern, for at være kritikere af islamismen og regeringens politik mht. indvandring osv. Nu er det åbenbart både på Fyn og i Horsens at politiet misbruges af politimestre. Det her er DDR-agtigt, udemokratisk, urimeligt og i strid med grundloven.

    Kommentar by J HANSEN — 9. november 2019 @ 11:05

  4. Dansk Sharia Politi styres nu af islamisttyper som Asmaa Abdol Hamid og Elvir Abaz sammen med deres underkuede dhimmier Poul Løhde og Sharia-Jeppe mfl.
    Engang var der dygtige og ærlige betjente, som fynske Kim Thyssen, der kunne berette om Vollsmose:

    “Kim Thyssen fortæller… at Bøgeparken primært er beboet af arabere, og at det er en gruppe statsløse palæstinensere, der sætter dagsordenen i forbindelse med kriminaliteten i området.
    Mange af dem, som lokalpolitiet har med at gøre, er tillige svagt begavede. Områdets skolepsykologer har endog karakteriseret nogle af de unge som værende på “sinkestadiet”, sådan som det hedder i fagsproget.

    Fagpersoner i Odense Kommune, som DANSK POLITI har talt med, siger samstemmende, at omsorgssvigt, manglende stimulation og følgerne af fætter-kusine-ægteskaber er hovedårsagerne til, at flere af områdets unge er småt begavede…

    – De her unge har et lavt ordforråd, de er impulsstyrede og ikke konsekvens-orienterede, og derfor er de meget svære at nå ind til. De har simpelthen ikke de redskaber, der skal til for at diskutere. Mange af dem har desuden en ekstrem forkærlighed for ild. I løbet af sommeren registrerede vi over 100 arnesteder bag Bøgeparken, beretter Kim Thyssen…”

    Ærlig snak må man sige – men en ærlig snak ,der ikke længere tolereres af Dansk Sharia Politi!

    Følger man linket til artiklen http://www.politiforbund.dk/Default.aspx?id=635&ProductID=PROD740&PID=4238

    Mødes man nu af et lakonisk:

    404 Ups noget gik galt!

    Ja, det må man sige! – Noget er gået HELT GALT med Dansk Politi og Danmark!!!

    Sandheden er ilde hørt hos Dansk Sharia Politi!

    http://www.uriasposten.net/archives/7914#comments

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 9. november 2019 @ 11:16

  5. Nyeste link til artiklen – Som nu er sletttet af Dansk Politi – inden for det sidste år, da artiklen igen fik aktualitet på nettet

    https://www.dansk-politi.dk/artikler/2009/september/det-var-kun-et-spoergsmaal-om-tid

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 9. november 2019 @ 11:21

  6. Almindeligt politiarbejde har Dhimmitiet ikke ressourcer til, men det her..?

    Kommentar by Jens — 9. november 2019 @ 11:43

  7. Sikke et svin af en politibetjent. Godt I sætter fokus på sagen – sindssygt er det.

    Kommentar by Johnson — 9. november 2019 @ 12:38

  8. Der er vel ikke andet at gøre end at sætte hårdt mod hårdt og sørge for at ens Advokat er “up to date” med islam og islam-kritik samt politiets aggressive fremfærd overfor os der vil benytte os af vores frihedsrettigheder.

    Alle der har blot den mindste mistanke om at de kan blive afhentet af sharia-politiet klokken lort om natten bør forberede sig.

    Samtidig skal der arbejdes politisk for at fjerne politiets indblanding i folks on-line aktiviteter. Danmark er IKKE et diktatur hvor politiker og politi kan censurere borgerne men et frit land hvor borgerne kan ytre sig frit og HVIS de begår ulovligheder i forhold til det de ytre sig om kan dem der føler sig krænket gå rettens vej som det altid har været tilfældet.

    Danmark behøver ikke et politi der farer rundt og agere på folks krænkede følelser. Vi har brug for et politi der forhindre og opklarer forbrydelser, såsom vold, voldtægt, mord, skyderier, dødskørsel, indbrud og alle andre kriminelle foreteelser, begået mod den Danske befolkning.

    Sæt i gang!

    Kommentar by Santor — 9. november 2019 @ 12:46

  9. Føj for satan.

    Men det kræver også en karakterbrist at blive politibetjent.

    Kommentar by Træt — 9. november 2019 @ 12:51

  10. Betjenten har en slående lighed med Rasmus Holme Nielsen, Enhedslisten, beskrevet tidligere på Uriasposten. Der er måske også en politisk lighed ?

    Kommentar by k.m. — 9. november 2019 @ 13:03

  11. Hvis du Helle Kyndesen, politidirektør for Østjyllands Politi (som omfatter politiet i Horsens) læser med her, så har du en enestående mulighed for at kommentere/afkræfte Lars Andersens videoindslag.

    Jeg tror gerne, at Uriaspostens (flere tusinde ugentlige læsere) vil høre din kommentar til den knusende uretfærdighed Lars Andersen viser os på vedhæftede videoklip!

    Nu håber jeg, at du kan forklare os, at der et eller andet sted i din organisation, er noget der er gået rivende galt? Og at du kan forsikre os om, at den slags politiarbejde aldrig igen vil finde sted i din politikreds!?

    For det er vel ikke sådan, at den type anholdelser Lars Andersen viser os, er udenfor din indflydelse? – At ordren kommer ovenfra; fra politikerne via justitsministeriet?

    Metoden, disse nålestiksoperationer som vi ser anvendt her, kender vi godt fra militærdiktaturer og politistater – Og indrømmet, metoden er ualmindelig effektiv hvis man vil have befolkningen til at bøje nakken og holde kæft!

    Kom nu Helle Kyndesen; vi kan ikke klare at vente ret længe på dit dementi!?

    Kommentar by T. Flodur — 9. november 2019 @ 14:03

  12. Det må unægteligt være noget nemmere at udføre den slags “politiarbejde”, end det er at skulle forholde sig til en større flok halvsinker med lavtsiddende ører, der udstøder uforståelige gurgle og ralle lyde i munden på hinanden, mens de kaster kanonslag om sig som konfetti til en nytårsfest.
    Specielt hvis man er en feminiseret blød dansk mand, af tvivlsomt mod og mandshjerte..

    Kommentar by Kimski — 9. november 2019 @ 14:51

  13. Den overordnede politi ledelse er djøffer, intet andet, og har ikke en skid forstand på almindeligt politi arbejde.
    Ledelsen kommer ikke fra korpset, men fra justits ministeriet, sanktioneret af skiftende uduelige justitsministre, der heller ikke har den fjerneste anelse om politi arbejde.

    Kommentar by Finn A. Skov — 9. november 2019 @ 14:57

  14. 8-Santor
    Når du skriver “sette hårdt mot hårdt” får jeg helt andre tanker enn det å skaffe seg en dyktig advokat, tanker som jeg holder utenfor Uriaspostens kommentarfelt fordi vi er ikke helt “der” ennå, og hadde vi kommet “dit” allerede hadde jeg vel også holdt (helt) kjeft på nettet.
    I alle fall er dette syke forhold.

    Kommentar by Oslo/Norge — 9. november 2019 @ 15:05

  15. Stram Kurs, og andre, bør nok snart demonstrere mot myndigheter og deres lakeier, heller enn primært å provosere muslimer og venstrevridde på gateplan.
    ..jeg støtter det også, men mest av følelsesmessige grunner, om det er særlig smart å prioritere er jeg høyst usikker på.

    I Oslo kom det snø natt til i går. Vinteren er her, snart kan jeg gå på ski igjen (-:

    Kommentar by Oslo/Norge — 9. november 2019 @ 15:14

  16. ..og ønsker For Frihed lykke til med sin demonstrasjon i dag, på 81- års markeringen for Krystallnatten.
    Er det ikke også 30 år siden Berlinmurens fall?
    Ble kommunismen mindre farlig av det? Mitt svar er nei, for nå kommer angrepet innenfra og tildels ovenfra i våre egne samfunn!
    Sees.

    Kommentar by Oslo/Norge — 9. november 2019 @ 15:30

  17. Klag straks til det uafhængige politiklagenævn, Retsudvalget og statsadvokaten!

    Kommentar by H. Nielsen — 9. november 2019 @ 16:39

  18. Os: Retsudvalget og justitsministeren bliver nødt til at blive informeret om disse ting!

    Kommentar by H. Nielsen — 9. november 2019 @ 16:40

  19. https://www.dansk-politi.dk/artikler/2009/september/det-var-kun-et-spoergsmaal-om-tid

    Hvis man har lyst til at læse artiklen

    https://web.archive.org/web/20180602101401/http://www.dansk-politi.dk/artikler/2009/september/det-var-kun-et-spoergsmaal-om-tid

    Kommentar by jesper — 9. november 2019 @ 18:32

  20. Og en ting til fru Helle Kyndesen, hvornår er din grænse nået? – Af din sildesalat kan jeg forstå, at du har været udstationeret, og formentlig har du set mere elendighed end de fleste? – Har du ikke børn og børnebørn som du ønsker skal leve i et frit land med ytringsfrihed- og frihedsrettigheder? – Så sig dog fra menneske!

    Kommentar by T. Flodur — 9. november 2019 @ 20:43

  21. Det er en af Dansk Folkepartis enorme forsømmelser, at de ikke har fået reduceret, strammet eller allerbedst helt fjernet racismeparagraffen.

    Strafferammen blev sat så højt i kølvandet på nazismen, og indbefatter eventuelle trusler om vold og mord mod hele etniske grupper. Trusler om vold og mord vil selvfølgelig stadig kunne straffes uanset om racismeparagraffen fjernes.

    Argumentet politisk for at beholde racismeparagraffen har været, 1) Pres fra det gode selskab, altså FN, EU, USA, OECD, Nordisk Råd osv. 2) Særligt hensyn til den jødiske minoritet i Danmark 3) Den er “til at leve med” fordi straffene har været små ift. straframmen.

    Men den bør væk, ligesom blasfemiparagraffen er der ikke behov for paragraffer, der giver særstatus ud fra etnisk oprindelse.

    Kommentar by Zatopek — 10. november 2019 @ 09:49

  22. Santor — 9. november 2019 @ 12:46 skrev:

    “Alle der har blot den mindste mistanke om at de kan blive afhentet af sharia-politiet klokken lort om natten bør forberede sig.”

    Og jeg kan anbefale, at nationalt sindede skriver eventuelt “farlige” tekster på USB dongler med lagret hukommelse for så at gemme disse dongler væk langt fra laptops og lignende.

    Det skal bare ikke være for let for politiet.

    Kommentar by T. H. — 10. november 2019 @ 17:40

  23. […] […]

    Pingback by Alle fordømmer jødehadet: Hvorfor trives had mod jøder i Danmark? – Free Speech Blog — 11. november 2019 @ 11:14

  24. Ja nu var der en Dansker, som blev fængslet efter antiterrorloven for at have kæmpet imod “Islamisk Stat”, imens Danmark åbenbart SKAL tage imod en IS kriger, som Tyrkiet sender tilbage. Gad vide om vi kan nægte at modtage ham, ligesom alle de Somaliere o.a som vi åbenbart ikke kunne sende hjem, fordi modtagelandende nægtede at modtage dem????

    Imamer får fri adgang til DR for at lave pr for Islam, imens Islamkritikere fængsles???? Pervers jura til katastrofal Civilisationsødelæggelse. Støt SIAD. God mandag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 11. november 2019 @ 15:38

  25. Såfremt medlemmerne af Churchill-klubben levede i dag, havde de så gjort sig umage for at bruge det rigtige tidspunkt, på det rigtige sted, til at på-spraye det korte ord “STAT”, lige efter det korte ord “POLITI”, på politiets biler?

    Altså med sort skrift og med samme skrifttype som politiet bruger på deres biler.

    Og hermed starte en bølge af ikke voldelige opmærksomheds-aktioner mod politistaten?

    Ovenstående er på ingen måde en opfordring, men ganske enkelt en tanke, da jeg netop har læst en bog om denne, en af de første modstands-grupper i det besatte Danmark.

    https://da.wikipedia.org/wiki/Churchill-klubben

    Kommentar by Michael Nielsen — 11. november 2019 @ 16:38

  26. det jag inte förstår varför polisen inte tar DNA på de fransmän, latinamerikaner, amerikaner, fd japanska prostituerade, muslie roch negrar som söker asyl för i Sverige söks det asyl i flera olika namn och har man sökt asyl i Sverige så har man sökt asyl i annat EU land också. Det är därför man har alla dessa gränskontroller för krimninella rör sig över gränserna oftast med buss och behöver ta ut de bidrag de får i de olika falska identiteter. I Malmö var det en muslim som åkte fast för att han försökte få ut mer än ett körkort, en trafikinspektör tycte det var undelrigt att muslimen som fått körkort i en viss kategori återigen gjorde samma prov men det visade sig att muslimen hade sökt och fått asyl i flera olika namn och körde upp gång efter gång så att han kunde sälja av körkort svart till sina muslimer. det var efter att man skärpte sina egna interna processer som muslimer började spränga entréer till trafikskolor för det var ju andras fel att man saknade normalintelligens för att ta ett kortkort. Om man är analfabet och inte ens klarar av att skriva på sitt eget skitspråk kanske det är tecken på att man är inavlad förlorare, om man inte ens klarar av att prata svenska så att resenärerna på bussen muslimen kör, hur kan man ta ett busskörkort…om man inte kan svenska och klarar av att tolka trafikreglerna och löpande situationer? Det är därför man ser bilder på bilar med svenska skyltar som gör en u-sväng där det är dubbel spärrlinje. Något som kostar körkortet och enorma böter för en vit man eller kvinna. Vill man möta en muslim itrafiken eller åka buss med en muslimsk förare speciellt i en skitstad som Malmö?

    Kommentar by Kevin — 15. november 2019 @ 02:01

RSS feed for comments on this post.