12. november 2019

Islamisk Stat-jihadist Ahmad Salem el-Haj er tilbage i Danmark: Opfordrede til drab på Hedegaard mfl.

Man får ikke ‘mindre terror i verden’, ved at nægte danske statsborgere indrejse, forklarede radikale Sofie Carsten Nielsen på TV2 News her til morgen. Hun forstår tilsyneladende ikke, at en nationalstat kan have andre prioriteter end en luftig utopi om global fred. Måske fordi hun ikke har behov for livvagt, som Hedegaard, Westergaard og Khader, der trues i den famøse video fra 2013. Når nu 28-årige Ahmad Salem el-Haj fik tildelt statsborgerskab, så skulle det være frataget ham igen, da han undsagde Danmark. Medierne kalder ham ‘fremmedkriger’, men hvis man betragter ham som dansker, så skulle han naturligvis kaldes for ‘landsforrædder’. Et ord der bruges alt for lidt.

En historie fra TV2 Online, der burde bekymre – Her er Syrienkrigeren, der er blevet anholdt i Danmark.

“Den dansk-palæstinensiske Syrienkriger Ahmad Salem el-Haj er ifølge TV 2’s oplysninger netop landet i Københavns Lufthavn efter at have siddet fængslet i Tyrkiet siden 2017.

Ahmad Salem el-Haj er født og opvokset i Gellerupparken ved Aarhus og tilhører salafist-gruppen ‘Kaldet til Islam’, der har udsendt flere danske Syrienkrigere.

Han rejste til Syrien i februar 2013 og optrådte samme år i en Youtube-video, hvor en række danske islamister skød på mål efter billeder af blandt andre forfatteren Lars Hedegaard, den tidligere statsminister Anders Fogh Rasmussen og den konservative politiker Naser Khader. …

I starten af 2017 blev han hårdt såret i et bombeangreb i Syrien.”

(Ahmad Salem el-Haj i Syrien, 2013; Fotos: Syrienblog)

“… gjorde sig især kendt med en video fra slutningen af august 2013, hvor han og en anden dansktalende muslim fra Syrien opfordrede til drab på en række personer, og foretog skydeøvelser med billeder af dem som mål. Målene var islam-kritikeren Lars Hedegaard, den muslimske politiker Naser Khader, tidligere statsminister Anders Fogh, muhammed-tegneren Kurt Westergaard, den tidligere muslimske imam Ahmed Akkari og den tidligere PET-agent i al-Qaeda, Morten Storm.” (Uriasposten, 2014)

(Skød til mål efter Lars Hedegaard, Morten Storm, Kurt Westergaard, Naser Khader mfl.)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/105827/trackback

89 Comments »

  1. Syrienkriger? Shame on you, TV2. Hvad med seriemorder, terrorist, sociopat?

    Sofiesen Carstensen Nielsensen er som sædvanligt altid storsmilende og dum som en dør.

    Kommentar by Henrik Petersen — 12. november 2019 @ 11:26

  2. FORAGT!

    Nu vil han have genopbygget sit sølle skrog gennem talrige operationer i det danske sundhedsvæsen, og derefter have højeste invalidepension.

    Lad os håbe, at han kan få lidt tid i fængslet, og at der er nogen danske mænd, der kan tage sig af ham.

    Kommentar by Bastardo — 12. november 2019 @ 11:29

  3. Erdogan truer med at sende resten at islamistbanden til Europa – som han kontrollerer!:

    ANKARA, Tyrkiet (AP) – Den tyrkiske præsident Recep Tayyip Erdogan advarede europæiske nationer tirsdag om, at hans land kunne frigive alle de islamiskstat fanger, det har, og sende dem til Europa, som svar på EU-sanktioner over Cypern.

    Erdogan advarede EU-landene: “ I bør revidere jeres holdning til Tyrkiet, der holder så mange IS-medlemmer i fængsel og som kontrollerer dem i Syrien.

    ht tps://federalnewsnetwork.com/world-news/2019/11/angered-at-eu-turkey-threatens-to-release-is-prisoners/

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 12. november 2019 @ 11:36

  4. Til gengæld får vi mere terror i Danmark!

    Kommentar by Realist2 — 12. november 2019 @ 11:37

  5. Når islamister og andre kulturfremmede administrativt kan tildeles statsborgerskab, kan de selvfølgelig også administrativt fratages samme. Men der er stort set ingen politisk vilje til at beskytte danskerne og bevare Danmark. I stedet for støtter man plyndring, udskiftning og etnisk udrensning af de “vantro” landsmænd og -kvinder.

    Kommentar by J HANSEN — 12. november 2019 @ 11:38

  6. Skal vi ikke sende Erdogans 70.000 tilhængere i Danmark tilbage til kaliffen?

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 12. november 2019 @ 11:38

  7. Slip endelig denne el-Haj løs i folketinget… Eller i DRs kantine… Så kan det være tumperne får sig en øjenåbner…

    Kommentar by Ignoranten — 12. november 2019 @ 11:55

  8. Man får ikke mindre terror i verden ved at nægte danske statsborgere indrejse….

    Det er da komplet naivt. I danmark ryger de i rehabilitering og bla bla bla. Går frit omkring og kan sætte verden i brand. I mange andre lande ville de blive holdt i fængsel til de dør.

    Jeg er absolut ikke fan at Erdog_n, men han går det som Danmark aldrig har magtet. “Værsgo, her er jeres kriminelle affald. Tag jer selv af det”

    Der var engang hvor allierede soldater fandt nogle lejre, og da de ligesom fandt ud af hvad lejrene var brugt til skød de SS-vagterne på stedet. ( alt mulig forbehold for forskellige SS´ere, lejre og tidspunkter ) Men den slags handlekraft ser man ikke rigtigt længere.

    Kommentar by Gregers — 12. november 2019 @ 11:56

  9. Krøblingen og hans slægtninge vil koste Danmark mange millioner, og årsværk til PET overvågning, og han vil være et samlingspunkt i den lokale moske. Flyt ham til Grønland i det mindste.

    Kommentar by Zatopek — 12. november 2019 @ 12:05

  10. Sofie Carsten Nielsen, er en tossegod kælling.

    Kommentar by Ewing — 12. november 2019 @ 12:06

  11. Dette er kronen på værket over 30-40 års naiv udlændingepolitik. Nu ved jeg ikke om hans statsborgerskab er erhvervet eller tildelt ved fødslen, men han eller hans forældre skulle aldrig have haft dansk indfødsret! Det er en forbrydelse mod danskerne.
    Ud over naive danske politikere og ligeså naive vælgere så er årsagen konventionerne, først flygtningekonventionerne fra en anden tid, med andre problemer, hvis vi have vilje kunne vi komme ud af flygtningekonventionerne ved at sende et brev med opsigelsen.
    Men skulle vi vælge at opsige dem, så var det nok slut med retrætejobs til danske politikere nede i EU! Dernæst statsløshedskonventionerne, som kun få lande har underskrevet og endnu færre implementeret, dem kunne vi såmænd også komme ud af i morgen, hvis der havde været politisk vilje! Men det er der ikke!
    Jeg hørte Inger Støjberg på News her til morgen, det var ynkeligt, hun angreb regeringen for ikke at fratage terroristerne deres statsborgerskab. Det kunne hun såmænd selv have gjort i sin lange tid som integrationsminister. Hun kunne kun lave en masse stramninger, som ingen virkning har haft. En gratis omgang!
    Mette Frederiksen giver den som stærk leder, syrienterroristerne er ikke velkomne! Ja ja men hvad gør hun ved det? Intet! En gratis omgang!
    Sofie Carsten Nielsen Er måske den mest faktaresistente politiker, hun tager ikke ved lærer overhovedet, hun har selv overhørt skyderier og ud over at være forfærdet, gør hun intet! Er hun da slet ikke i stand til at se, at det er et problem hun og hendes ligesindede selv har skabt? Rystende virkelig rystende!

    Kommentar by Den Nervøse — 12. november 2019 @ 12:08

  12. “dansker” – næh, nej. Han er muligvis politikerforræddernes landsmand, men han er ikke min

    Kommentar by BB — 12. november 2019 @ 12:11

  13. Hvorfor sender danmark ikke nogen snigskytter ud og begynder at sende de “danske” muhammedanske møghunde til en anden dimension?
    Skal den danske befolkning virkelig blive mere og mere indebrændte?
    Er det virkelig meningen at vi i fremtiden SKAL ende med blod på hænderne?

    Kommentar by Draugr — 12. november 2019 @ 12:12

  14. Når man sidder handikappet i et tyrkisk fængsel, så er de vantro danske skatteydere gode nok igen. Han bliver dyr.

    Kommentar by Fascist — 12. november 2019 @ 12:20

  15. Svinet er en fri mand inden jul, og forude venter en invalidepension, samt masser af sympati, og ikke kun fra alle de andre muslimer her i landet, men også fra hele MSM, AFA og de andre ekstreme venstrefløjsere, såsom Alternativet, SF og Enhedslisten, og selvfølgelig de Radikale, samt nogle stykker fra Venstre, LA, og Socialdemokratiet m.m …

    Kommentar by Christian Sørensen — 12. november 2019 @ 13:23

  16. Gad vide hvor mange kvinder, børn og bagbundne mænd han har tortureret og dræbt? Eller han var måske bare bager ligesom alle de andre syrienkrigere?

    Kommentar by redneck — 12. november 2019 @ 13:28

  17. > redneck 13:28
    Ja, han var i lære som kebabtekniker, blev sjovt nok islamisk gift med 2-3 lige så landsforæderridske burkaidioter og har nu 7-8 børn, som han skal familiesammenføres med. I Danmark naturligvis.

    Kommentar by Henrik Petersen — 12. november 2019 @ 13:38

  18. At have affald som Ahmad Salem al-Haj og Sofie Carsten Nielsen i Danmark er simpelthen for meget. Fratag den radigale Sofie hendes statsborgerskab på grund af landsskadelig virksomhed og send hende ud af landet.

    Kommentar by bjarne binee — 12. november 2019 @ 13:40

  19. #15 Ja, det er sært de ISIS mordere ikke skal til domstolen i Haag og have livstid.

    Kommentar by Zatopek — 12. november 2019 @ 13:40

  20. #9
    Hvad har grønlænderne nu gjort for det?

    Kommentar by Hul igennem? — 12. november 2019 @ 13:51

  21. @19 Ja, men også her gælder der muslim rabat. Modsat f eks Radovan Karadzic

    Kommentar by redneck — 12. november 2019 @ 14:08

  22. #16 redneck:

    https://www.dailymail.co.uk/news/article-3875112/amp/250-children-kneaded-death-bread-machines-men-baked-oven-Grieving-mother-reveals-evil-ISIS-thugs-swept-Syria-murdered-Christians-including-son.html

    ‘250 children were kneaded to death in bread machines and men were baked in an oven’: Grieving mother reveals how evil ISIS thugs swept into Syria and murdered Christians – including her son

    Kommentar by Hr. Snusk — 12. november 2019 @ 14:16

  23. Jamen hva fanen! det er jo sådan “die dumme dänen” vil ha det!
    “die dumme dänen” stemmer igen&igen&igen på de samme kolbøtter, der simpelthen er så fulde af LØGN, kan det blive værre?

    jamen hva fanen! der er jo penge nok, systemet vader faktisk rundt i penge.
    Pædofil-Jeppe rejste til det shithole Somalia i Øst-Afrika og uddelte 1Milliard DKK, 1000.000.000danske kroner til et negerland, der er så meget i kaos&anarki, at Pædofilen ikke turde forlade lufthavnen!

    OG Brita fortalte igår! der cirkulerede penge i systemet der bare ventede på at blive samlet op. EasyPeacy!
    Alle de dyre Djøfere i det offentlige, dem på de fede chef-poster havde mere travlt med, at være på FB end at passe deres arbejde. hahaha…

    Ja, som Fascisten skriver: “han bliver dyr” mon ikke! total rehabilitering, fysisk såvel som psykisk, lejlighed, uddanelse, indvalide-pension, familisammenføring etc.etc.

    Landsforrædere er et passende udtryk for de her svin!

    Vores helt egen kække Nick-Dik, kalder dem nu for “Fremmedkrigere” og udtaler, at de ikke “bør” komme til Danmark.
    WoW, nåhja, det var hvad han kunne manne sig op til, men han er jo feminist og har deponeret sine nosser hos Skrigeskinken, Mette Fusk!

    Nik-Dick og alle de andre “kolbøtter” stemte i øvrigt for, at EU forsat yder Milliard(euro) støtte til psykopaten Erdugal, i Optagelses-støtte til Tyrkiet, så de kan blive medlem af EU!
    det er ikke en joke!

    Kolbøtterne på Hoppeborgen er i fuld gang med at kvæle danskerne i Internationale konventioner! de mener i fulde alvor at konventioner er vigtigere end danskerne selv. Men det bliver meget værre!

    Støt SK! Stem NB! Ud af EU&FN! Direkte Demokrati NU! SIAD!
    P.

    Kommentar by Piotr — 12. november 2019 @ 14:18

  24. Neandertal- agtigt udseende mandsling klamrende sig til en AK 47, mens han drømmer om at gokke den af i tissekonen på 9 årige småpiger -Lige som hans store idol Pervert Muhammed.

    Langt bedre end at være Kebab-teknikker i DK.

    Ham hører vi sikkert mere til, når han mirakuløst rejser sig fra rullestolen, lige så snart han hører de helbredende ord: Asyl og (evig)KONSTANT -hjælp.

    Kommentar by MKM — 12. november 2019 @ 14:23

  25. Så er der guf for de lige så primitive danske nationalister på Uriasposten, som kun har en eneste ting på hjernen.

    Kommentar by Kurt Olsen — 12. november 2019 @ 14:23

  26. Ungeklimarådet i Frederikshavn har fået foræret 50.000 kr til “klima-aktivisme”

    hu-hej hvor det går ! undskyld en off-topic kommentar, men det viser at Danmark er dybt godnat på næsten alle planer.

    Kommentar by k.m. — 12. november 2019 @ 14:25

  27. Man kan hurtig beslutte sig til hvad der er bedst for Kurt Olsen

    Kommentar by k.m. — 12. november 2019 @ 14:28

  28. Pløk svinet, hvad skal vi fodre på ham for.
    Det er jo helt uden mening at gøre det.

    Det tyder på at Kurt Olsen har penge nok. Kurt Olsen: Tag svinet med tjæreskæg hjem til dig selv, så giver det mening.

    Kommentar by Charles Nielsen — 12. november 2019 @ 14:49

  29. Det Radikale Venstre er en gemen terrororganisation.

    Punktum.

    Kommentar by Revisoren — 12. november 2019 @ 14:50

  30. Kurt Olsen = Isam B.

    Kommentar by Revisoren — 12. november 2019 @ 14:53

  31. Kurt Olsen. Du bør se denne video inden du Hjemtager “Tjæreskæg”
    https://youtu.be/tW_7me1Nj7w

    hvis nødvendig: Zyklon B anbefales!

    Kommentar by Charles Nielsen — 12. november 2019 @ 14:54

  32. 20.
    #9
    Hvad har grønlænderne nu gjort for det?

    Grønlænderne har intet gjort, men det kunne være et sted at anbringe islamister i et udrejsecenter langt fra ligesindede i Europa. Mon ikke det ville motivere til hjemrejse mod syden at bo et sted med mørke det meste af året?
    Danmark bør have gavn af Grønland som modydelse til bloktilskuddet. De har signaleret at de er til fals for højestbydende, og at de smider Danmark ud den dag de kommer på den grønne gren, så det må allerede nu være noget for noget.

    Kommentar by Zatopek — 12. november 2019 @ 15:04

  33. https://www.dr.dk/nyheder/indland/syrienkriger-anholdt-professor-beskylder-politikere-vaere-hyklere

    – Det er dybt hyklerisk. Vi vil ikke have vores egen statsborger hjem, men vi anbringer selv udlændinge på tålt ophold, for at de skal rejse hjem igen. Og vi kritiserer de lande, der ikke vil tage deres statsborgere hjem, siger hun.

    – Vi er de eneste, der er forpligtede til at tage ham. Han kan jo ikke cirkulere rundt i Orbit (kredsløb i rummet, red.). Vi er nødt til at tage ham, siger Eva Smith.”

    Mette Frederiksen åbner op for debatten om konventioner, det er der vist ingen tvivl om at Eva Smith modsætter sig med næb og klør. Det er i det hele taget en katastrofe at give statsborgerskab til muslimer, som i kraft af deres religion afskyr demokrati, og altid vil arbejde for at gøre Islam gældende lov i Danmark.

    Kommentar by k.m. — 12. november 2019 @ 15:11

  34. Ingen muslimer skal have dansk statborgerskab. De taler med to tunger, kun meget få kan man regne med. Ahmad salem al-Haj skal nok snart have invalidebil og et rækkehus og sin kone og børn herop. Han har sikkert også fået sendt bistandshjælp til Syrien hver måned. Danskerne de fleste er så dumme så dumme.

    Kommentar by Ies — 12. november 2019 @ 15:30

  35. Ahmad Salem al-Haj har sikkert fået tilsendt bistandshjælp i de år han har været i Syrien.
    Nu skal han nok have invalidebil og rækkehus, når han har siddet inde et par år. Det er sikkert integrationen skyld, ikke god nok. Hans kone og børn kommer snart. Ih hvor det går, pengene dem tager vi bare fra sygehuse, ældre, skole, kultur. Vi er jo sådan et rigt land. Hvor er jeg træt af de dumme politikere- og de fleste danskere.

    Kommentar by IES — 12. november 2019 @ 15:36

  36. Pakken med islamistisk baggage burde sendes retur til afsender med “modtagelse nægtet”.

    Men nej. Nu kan Danmark få lov til at tage sig af baggagens invalide korpus under (forhåbentlig) evig forvarring. Med lidt held er skaderne så alvorlige, at der ikke bliver tale om 60 lange år.

    Kommentar by Quark — 12. november 2019 @ 15:48

  37. “født og opvokset i Gellerupparken ved Aarhus” – som DR lige har lavet endnu et program fra (“serien 180 dage i ghettoen” om gellerup var åbenbart ikke nok) hvor anders agger går rundt og insisterer på at gellerup forbliver et muslimsk parrallelsamfund så kulturradikale som ham selv kan blive ved med at udnytte muslimer til at demonstrere hvor tolerante de er, og taler nedladende til de få arabere der har taget danmark til sig. (scenen i køkkenet hvis nogen skulle se det) Det hed vist ”Anders agger: Ghetto” eller lignende, det ligger på dr/tv.

    Ham terroristen har sikkert allerede fået en koran på statens regning så han kan holde hadet til danskerne ved lige, imens kommunen er ved at lave en “århus model” til at belønne ham. Prøv at dokumentere det DR, eller forklar hvorfor grimhøjmoskeen (MUJ) hvor han er blevet radikaliseret har over 10.000 følgere på facebook, i et område hvor der aldrig har boet mere end 9.000 mennesker, og i dag kun bor 6.000. Lad os høre den socio-økonomiske forklaring på det, DR!

    Kommentar by Per — 12. november 2019 @ 15:58

  38. Familie sammenføring oveni.

    Kommentar by Anonym — 12. november 2019 @ 16:15

  39. Det er positivt, at Vesten vandt krigen mod Islamisk Stat.

    Som eksempel på, hvor eklatant nogen kan tage fejl, kan nævnes, at Enhedslisten ønskede, at vi gik i dialog med Islamisk Stat.

    https://www.berlingske.dk/politik/enhedslisten-opfordrer-til-dialog-med-islamisk-stat

    Kommentar by np — 12. november 2019 @ 16:52

  40. Islam og de fleste muslimer kan sammenlignes med ukrudt i menneskehedens have, noget man altid bør trampe på, så det kan holdes nede.
    ”Frihed gives kun for det gode, det samfundsnyttige, det moralske, det ærlige. En landmand giver dog ikke ukrudtet samme frihed til at gro som nytteplanter? Hvorfor skåne samfundets ukrudtsplanter.” (Landbo-Værnet 6, 1933, s.2).

    Politikerne har sammen med medierne og gutmenschen foregøjlet den danske befolkning, at det er en berigelse, at få så mange ikke-vestlige og kulturfremmede som muligt til landet, og at vi er bundet af vores såkaldte internationale forpligtelser. Men årene har med al ønskelig tydelighed vist, at vi tilsyneladende skal stå med åbne arme og tage imod en hvilken som helst kriminel, forbryderisk og afskyelig udlænding (læs muslim), som ikke ønsker at brødføde sig selv, men leve på offentlig forsørgelse, samtidig med at vi skal høre på deres evindelige kritik af vores livsførelse. Tilmed kan man gang på gang læse om stikprøve undersøgelser i såkaldte ”udsatte” områder, hvor social snyd er sat i system. Told´s ”tast-selv” er som bekendt omdøbt til ”tag-selv”. Og politikernes reaktion er hver gang overraskelse.
    Jeg må sige: Jeg har fået nok! Min venlighedsbank er løbet tør!

    Der er ikke plads til sentimentalitet, når man står over for den verdensomspændende fare som de fleste muslimerne udgør. En fuldstændig uddrivelse af muslimerne fra Europa er ikke et spørgsmål om moral, men et spørgsmål om landenes indre sikkerhed. Muslimens væsen og såkaldte religion vil altid bestemme hans handlinger. På samme måde som Coloradibillen ødelægger kartoffelmarken, ja er nød til at ødelægge den, sådan ødelægger muslimen landene og de etniske befolkninger, og de kan henholde sig til koranen og de tilhørende hadither.

    Ingenting skal der til, før muslimske mimoser råber og skriger, og trækker alle de kort der er stillet dem til rådighed af et blødsødent inkonsekvent samfund: Krænkselskortet, underdog-kortet, racismekortet, diskriminationskortet.

    Palæstinensere er dyr, der går på to ben (Menachim Begin,)

    Kommentar by der Adler — 12. november 2019 @ 16:56

  41. Pernille Skipper og Uffe Elbæk bliver nok besøgsvenner for ham i fægslet – den stakkel, som sikkert blev sat på en kold potte som spæd – og derfor lider af traumer, som resulterer i trang til at slå vantro og andre ihjel.

    Kommentar by Anonym — 12. november 2019 @ 17:05

  42. Pernille Skipper og Uffe Elbæk bliver nok besøgsvenner for ham i fægslet – den stakkel, som sikkert blev sat på en kold potte som spæd – og derfor lider af traumer, som resulterer i trang til at slå vantro og andre ihjel.

    Kommentar by Jørn Kjær — 12. november 2019 @ 17:06

  43. Retsstaten virker stadig, og hurra for det, ikkesandt np?

    Kommentar by Træt — 12. november 2019 @ 18:07

  44. Ahmad Salem el-Haj, IS, kriger, falsk betegnelse, nej han er IS; TERRORRIST.
    Dansker, HA, så skulle jeg være kineser. Nej, han er, og bliver ikke dansker fordi han ejer et dansk pas.
    Jeg forstår ikke hvorfor vi ABSOLUT skal kløjes med denne bastard. Nej lad ham, og alle hans kumpaner blive dernede til de rådner op. Allerhelst så jeg at de blev skudt.
    Kort proces.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 12. november 2019 @ 18:31

  45. >Zatopek kl. 15.04
    Jeg er også varm fortaler for at anbringe et udrejsecenter på Grønland. Men jeg tror nu, at somrene virker bedre end vintrene. Ahmed Akkari blev effektivt afislamiseret af at holde ramadan et par år på Grønland under midnatssolen (hvor man jo ikke må spise eller drikke imens solen er på himlen (i tre måneder)).

    Hvis nogen vil læse op på §101 og §102 om landsforædderi, kan de findes her:
    http://retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=209398#idd19d67f1-fb7d-42f3-bead-b1168cdc27f8

    Kommentar by Hertz — 12. november 2019 @ 19:14

  46. Egentlig er det trist man er kommet dertil at tage et statsborgerskab fra folk. Det burde i princippet være umisteligt. Det viser at der har været sløset groft med tildelingen de seneste årtier uden tanke for konsekvenserne. Så her står vi i dag med brutale udvisninger og retsopgør som lappeløsning. Andre lande som Schweiz og Luxembourg har altid været vældig påpasselige med tildeling af statsborgerskaber, så gæster kan sendes hjem uden problemer.

    Kommentar by Zatopek — 12. november 2019 @ 19:38

  47. Apropos palæstinensiske terrorister:

    Bent Blüdnikow skriver i dagens Berlingske, at den kulturradikale elites kælemuslim nr. 1, Yahya Hassan, har boet hjemme hos Martin Krasnik og hans familie i to måneder.

    Det var som bekendt selvsamme Martin Krasnik, der begik karaktermord for åben skærm på Lars Hedegaard, og under valgkampen kaldte han hædersmanden Rasmus Paludan for nazist.

    Hvem sagde hykleri og dobbelte standarder?

    Kommentar by Revisoren — 12. november 2019 @ 19:43

  48. #30
    Meget billigere at isolere ham på Livø, statsejet, ubeboet, 600+ barakpladser, meget langt til land til alle sider, tidligere brugt af Åndsvageforsorgen- af samme grund.
    Der kan han beskæftiges med kartoffelavl, til han selv skrider hjem til Islamisk stat, hvor han hører til, og som Danmark stadig er i krig imod- det er den militære straffelov der gælder landsforræddere som ham, desværre skyder vi ikke mere landssvigere der går over til fjenden!

    Kommentar by Hul igennem? — 12. november 2019 @ 19:57

  49. Træt kl. 18:07

    Du lyder nærmest triumferende. Man skulle tro, at du var på terroristernes side i kampen mod den vestlige verdensorden.

    Kommentar by np — 12. november 2019 @ 20:22

  50. Jeg har bare gennemskuet dig, dit radigale røvhul, som spilder vores tid med whataboutery.

    Huset brænder, og du vil diskutere hvilken farve gardinerne skal have.

    Kommentar by Træt — 12. november 2019 @ 20:24

  51. Træt kl. 20:24

    Det stikker dybere. Du er helt klart radikaliseret. En sprængfarlig bombe.

    Kommentar by np — 12. november 2019 @ 20:28

  52. Svinet får selvfølgelig en latterlig mild straf og om et halvt år går han igen frit rundt i Danmark og suger på skatteyderne!

    Hvis han virkelig fortryder, så begår han selvmord ( alene ) på et lokum, det er den letteste løsning for alle.

    Kommentar by Santor — 12. november 2019 @ 21:07

  53. Santor kl. 21:07

    “… om et halvt år går han igen frit rundt i Danmark …”

    Det vil nok kræve et mindre mirakel, efter som Ahmad Salem el-Haj sider i kørestol efter et bombeangreb. Blot en oplysning. Ingen sympati herfra.

    Kommentar by np — 12. november 2019 @ 21:22

  54. Jeg troede i øvrigt, at planen var, at “fremmedkrigernes” danske statsborgerskab hurtigst muligt skulle tages fra dem, så de kunne afvises ved den danske grænse. Men muligvis har el-Haj ikke dobbelt statsborgerskab, og derfor kan det danske statsborgerskab ikke tages fra ham.

    Kommentar by np — 12. november 2019 @ 21:28

  55. hvis trollen np (det radikale røvhul) var bedre informeret ville “hr-fru-frøken np vide, at terroristen kun har dansk statsborgerskab. Derfor hænger vi på det krigsgale røvhul, på samme måde som vi hænger på np

    Kommentar by k. m. — 12. november 2019 @ 21:34

  56. k. m. kl. 21:34

    Du virker meget uligevægtig. Had og vrede gør sig ikke godt i en debat. Et godt råd: Tæl til ti, inden du sender kommentaren.

    Kommentar by np — 12. november 2019 @ 21:50

  57. Det er da noget underlig noget, at hver gang jeg skriver en kommentar, skal jeg overfaldes af hadefulde kommentarer fra “k.m.” og “Træt”.

    Stop nu det personfnidder! I ødelægger debatten!

    Kommentar by np — 12. november 2019 @ 21:55

  58. Jeg fatter ikke, at der ikke for længst er oprettet/henvist til en vestlig international domstol, til at takle dette? Hvor er alle de internationale/EUske/…. instanser vi betaler til?

    Vi her OG POLITIKKERNE har kendt til at problemerne er der (deres udrejse, afståelse fra Danmark og deltagelse i krig mod vore egne soldater, …) i flere år og ligeledes at man ikke lokalt magter opgaven med retsforfølgelse/effektuering mod dem og at enhver sprække (offerkort/statsborgerskab/Erdogans “nye tropper”/krigsførelse i DK/EU/ …)vil medføre, netop de´t, som vi nu hænger på med terror-islamisten Ahmad Salem el-Haj og dem der følger!

    Både røde som blå regeringer er ansvarlige og eftersom Mette Marionette Frederiksen sidder på øverste post nu, så er det hendes forbandede PLIGT at gøre ALT for at beskytte Danmark og det danske folk!!!

    Der er KUN en vej:
    Til helvede med alle andre love og konventioner og hvad ellers tidligere ansvarlige har rodet os ind i; der er IKKE andet end den danske grundlov der gælder i Danmark og det er politikkernes/statsministerens forbandede PLIGT, at håndhæve dette og tilsidesætte alt andet derfor, Inkl. Konventioner/EU/FN og ALT andet!!!

    Er der opbakning til at stille ultimative krav herom? Hvordan?
    Kan vi samle os? Forslag imødekommes med hvad jeg kan bidrage med!
    Eller skal det igen bare forblive harme, udtrykt gennem nettet, som de ansvarlige politikker (dygtigt) har afskåret sig fra allerede i forkontoret til receptionen?

    PS
    og total OT:
    mærkeligt som der er vild og tung aktivitet i luftrummet over Thy/Vestkysten nu i aften.

    Kommentar by M.S. Carstens — 12. november 2019 @ 22:34

  59. Den kommende retssag mod, Ahmad Salem el-Haj, bliver en ubærlig ydmygelse af anklagemyndigheden og hele det danske retsvæsen – Ja selvfølgelig lige med undtagelse af forsvarsadvokaterne; de kan til gengæld forvente fede tider og velspækkede tegnebøger – Og klienten; han kan se frem til (årelange) massive rehabiliteringstilbud og evig forsørgelse!?

    Kommentar by T. Flodur — 12. november 2019 @ 22:46

  60. Politikerne danser som på glødende kul, de ved udemærket at befolkningen vil straffe dem hårdt, hvis IS terrorister vælter ind over grænserne! Og de kan ikke forhindre dem i at komme så længe vi er bundet af flygtningekonventionerne og statsløshedskonventionerne! Men opsiger vi de konventioner er det slut med bengnaver retrætejobs i EU for udtjente danske politikere! Så konventionerne bliver aldrig opsagt, med mindre vi får en grundlæggende udskiftning af vores politikere.

    Kommentar by Den Nervøse — 12. november 2019 @ 23:25

  61. Langt de fleste indvandrere har fået deres statsborgerskab foræret af Chrborg, der har kastet dem i grams, for at indvandrerne skulle kunne stemme på de radikale osv. Der har intet naivt været over indvandringspolitikken, det er kold og kynisk beregning der ligger bag iveren efter at importere så mange som muligt. I Lars Luskebuks tilfælde var ekstra importen af 15O.OOO berigere dog pga. et håb om at opnå et givtigt, overbetalt job i Bruxelles.

    Kommentar by J HANSEN — 12. november 2019 @ 23:40

  62. Det Radikale Venstre (B) hilser en vælger velkommen. En vaskeægte landsforrædder, hvis han absolut skal kaldes dansker.

    En ko født i en hestestald bliver ikke en hest, velda’?

    Kommentar by Iznogut — 12. november 2019 @ 23:42

  63. Ethvert tildelt statsborgerskab kan annnulleres, hvis der er politisk vilje til det. Og enhver udlænding der betragtes som en sikkerheds-risiko, kan interneres på en stor eller lille ø. Fra de almindelige fængsler er det blevet alt for let at flygte, bl.a. fordi der mangler fængselsbetjente. Flere og flere siger op pga. overbelægning, sparekrav, trusler, lave lønninger, dårlige arbejdsbetingelser og mangel på kolleger.

    Kommentar by J HANSEN — 12. november 2019 @ 23:47

  64. Endnu engang må mor dk tage den bagi af inva, nu fra voldens universitet. Erdo har på en måde ret, de er ikke hans ansvar. Eu burde få sin gitmo..

    Kommentar by Gaflen — 13. november 2019 @ 00:15

  65. .. Dettr vanvid kan kun fortsætte fordi msm rødnyt med fuldt overlæg laver fakenews om klima tegneserie experter, og Rasmusbashing…

    Kommentar by Gaflen — 13. november 2019 @ 00:18

  66. .. Hvorfor kommer lortetikkens artikler ikke med i presselogen, tv2? De ville miste al troværdighed. Gid trump bliver genvalgt og lidt fornuft smitter af på Europa..

    Kommentar by Gaflen — 13. november 2019 @ 00:22

  67. Han får højst et par år i et dansk luksusfængsel med alt betalt, inklusive tandlægebehandling og diverse underholdning. Her kan han spille helt overfor de øvrige islamister og undervise dem i terrorisme. Herefter kommer han ud til et liv i vellevned og lediggang som førtidspensionist, med alskens tillæg for dit og dat. Han får rigeligt med tid til at inddoktrinere sine mange børn til at hade alt hvad der er dansk.

    Han bliver symbolet på den forrykte folkeflytning fra Mellemøsten til Danmark som danske politikere har organiseret nu i 3-4 årtier.

    Kommentar by JC — 13. november 2019 @ 00:26

  68. Om denne fætter haj, som kvinde kan jeg ikke forestille mig en mere klam stodder! Han burde nægtes adgang alene af klamhed, ha. Først sexmyrde, så hjem til luksusland. I va

    Kommentar by Gaflen — 13. november 2019 @ 00:29

  69. .. Inva elsker den totale ydmygelse af mor dk. Hvorfor er der større og større våbenlagre i nordværst? Hvorfor er der pludseligt mangel på medicin?..

    Kommentar by Gaflen — 13. november 2019 @ 00:32

  70. Hvorfor sprænger der bomber foran næsen på statsmatronen og det er stadig, haha, bekymrende!? Hvorfor er england ikke ude af bruxshithole

    Kommentar by Gaflen — 13. november 2019 @ 00:36

  71. Pernille Skipper onanerer til hans foto.

    Kommentar by Johnson — 13. november 2019 @ 00:45

  72. Birthe Weiss tænker lystent: Bare han var min.

    Kommentar by Nielsen — 13. november 2019 @ 04:03

  73. Der sker ham intet. Der er ikke beviser for at han har deltaget i krigshandlinger. Højst været i området. Snart kommer familie herop.

    Kommentar by Anonym — 13. november 2019 @ 05:47

  74. Spørgsmål, som Uriasposten gerne må grave i: 1) Får Ahmad Salem el-Haj kontanthjælp eller anden form for understøttelse efter at han er landet i DK? (Og har han fået, mens han har været væk?) 2) Hvem betaler regningen til hans forsvarsadvokat? (Og hvad er beløbet – aktindsigt?) 3) Får han gratis lægehjælp og behandling til hans tilsyneladende sårede ben? – og 4) Han stammer tilsyneladende fra Gjellerupparken i Aarhus, men blev (så vidt jeg ved – ret mig, hvis jeg tager fejl) fremstillet for retten i København, hvor en stor del af hans familie var mødt frem med moralsk støtte. Kunne de virkelig få fri for arbejde alle sammen – eller huskede de at melde, at de ikke var til rådighed for arbejdsmarkedet, så de bliver trukket i ydelse. Eller er det bare igen-igen en skattebetalt tur.

    Virkelig en gevinst for Danmark. Jeg ville ønske, at der kunne udskrives en særskat til alle Væmligboere og tilsvarende for den ektrabyrde, der er pålagt det danske samfund!!!

    Kommentar by Realist — 13. november 2019 @ 07:36

  75. np

    I et halvt århundrede har mennesker som dig kæmpet benhårdt for at få så mange “kulturberigere” til Danmark som mulig.

    Nu er der langt om længe bevægelser rundt om i Europa der siger stop.

    Modstanden mod mennesker som dig gør tilsyneladende ondt på dig, men du skal fandme ikke klynke og sige “det er noget underlig noget” at vi må kunne tale om tingene.

    Det er lige præcis det vi ikke kan mere. Endeløse diskussioner gennem årtier har været nytteløse, fordi du og dine lidelsesfæller er naive-mere eller mindre ondskabsfulde mennesker som siger Eet men tænker noget andet.

    Nu ser du resultatet af din politik, så der er ikke andet at sige end den der ikke vil høre må føle.

    Kommentar by k.m. — 13. november 2019 @ 08:03

  76. > 25, Kurt olsen: “UP’s debattører har kun en ting på hjernen”. Det skyldes jo nok at dette virkelig er Danmarks største problem. Dette synspunkt deles af alle politikere, da de alle først og fremmest orienterer sig efter dette problem. Venstrefløjens mærkesag nr.1 er at problemimporten fortsættes og forstærkes, den nationalkonservative fløj erkender problemets omfang og har forgæves advaret i årevis, og de “anstændige” borgerlige ser helst problemet fejet ind under gulvtæppet så man ikke ser det.

    Kommentar by JC — 13. november 2019 @ 09:23

  77. De her slim-psykopater har erfaring fra kamp i bymiljø. Derfor må de ikke kommunikere med andre muslimer herhjemme. Ellers bliver erfaringerne jo optaget af de muslimske horder her til lands.

    Kommentar by Michel Nielsen — 13. november 2019 @ 09:42

  78. Politikerne er i øjeblikket meget bange for at få IS-krigerne hjem. Er det nu også fordi de er så bange for terroraktioner? Jeg tror at de først og fremmest er bange for vælgernes reaktion. Disse IS-krigere kommer jo i mediernes søgelys dag efter dag, og vil være omvandrene symboler på resultaterne af den vanvittige og helt uforsvarlige flygtningepolitik som de samme politikere har ført i årtier.

    Kommentar by JC — 13. november 2019 @ 10:03

  79. k.m. kl. 08:03

    “I et halvt århundrede har mennesker som dig …”

    Det er ren fantasi. Stråmænd på stråmænd.

    Det handler om, at DU overtræder regler for god debatskik på Uriasposten! Intet andet!

    Hver gang jeg kommer med en kommentar, overfalder du mig med en hadefuld kommentar, hvor du kalder mig “røvhul” osv.

    Du ødelægger og afsporer debatten.

    Jeg gentager: Stop nu dig selv! Stop det personfnidder!

    Kommentar by np — 13. november 2019 @ 10:10

  80. Hvorfor har man ikke en effektiv lovgivning mod landsforrædderi. Efter anden verdenskrig kunne man dømme folk for landsforrædderi, oven i købet til døden. Man burde kunne dømme IS-krigerne for landsforrædderi, om ikke til døden så til en rimelig hård straf.

    Kommentar by JC — 13. november 2019 @ 10:32

  81. np
    du har ret til at tænke og skrive som du vil

    jeg har lov til at kalde en spade for en spade

    Kommentar by k.m. — 13. november 2019 @ 10:58

  82. k.m. kl. 10:58

    Jeg tager kommentaren som udtryk for, at du fremover vil moderere dig.

    Kommentar by np — 13. november 2019 @ 11:12

  83. np

    tolk min kommentar som du vil, men husk lige på det ikke er dig der dikterer tonen her – det overlader jeg trygt til blogejer.

    Kommentar by k.m. — 13. november 2019 @ 12:09

  84. Hvorfor skal han ikke dømmes i Syrien i henhold til syrisk straffelov? Hvorfor smed tyrkerne ham ikke over på den anden side af bufferzonen til Syrien?

    Kommentar by Moth — 13. november 2019 @ 12:43

  85. […] (Mere om Ahmed el-Haj hos Syrienblog)Se også Islamisk Stat-jihadist Ahmad Salem el-Haj er tilbage i Danmark: Opfordrede til drab på Lars Hedegaa… […]

    Pingback by IS-terrorist rejser til Danmark: Skatteyderne får hospitalsregningen – Free Speech Blog — 13. november 2019 @ 13:23

  86. > Moth 12:43
    Fordi Danmark har krævet ham udleveret. Hint: Søren Pape Poulsen.

    Kommentar by Henrik Petersen — 13. november 2019 @ 13:59

  87. Islamister og troende fanatikere er i sande blodtørstige monstre, i praksis agerer de som vampyrer, bange for korset og altid parate til bagholdsangreb på de godtroende vantro.

    Kommentar by LarsB — 13. november 2019 @ 18:04

  88. Den lille yndige kommunist Pernille Skipper stopper som bekendt i Folketinget efter næste valg.

    Det er jo velkendt, at Enhedslisten har en særdeles stor forkærlighed for hardcore islamister, så mon ikke skægaben har en god chance for at få en sikker opstillingskreds?

    Kommentar by Revisoren — 13. november 2019 @ 18:25

  89. Jag skulle gissa att muslimen fick en bomb på sig för att han förtjänade det, han åkte till skitlandet Syrien för att mörda, halshugga, våldta, ha sexslavar och annat som bara muslimer sysslar med. Han hatade allt som är danskt, det land som försörjde honom med bidrag och nu när han behöver sjukvård i mångmiljonklassen vill ha tillbaka. Engelsmännen drog in passet på det muslimska luder som snackade skit om England och ville tillbaka till England för att leva på de engelska skattebetalarna när korthuset föll ihop. det måste handla om korruption när man tar tillbaka en som helt öppet visar på att han hatar icke muslimer, visar sin avsky för landet. Han borde vara tacksam mot de danska skattebetalare som gett honom alla de bidrag han levt på men så är det med muslimer. Icke vita ska visa återhållsamhet mot honom och muslimer medan han inte visade någon pardon mot de han våldtog, halshögg och mördade.

    Kommentar by Kevin — 14. november 2019 @ 16:19

RSS feed for comments on this post.