14. november 2019

Leder i Dagbladet Information: Når danskere stemmer på Støjberg mfl. “… er der et mentalt problem”

Lasse Ellegaard var chefredaktøren på Dagbladet Information, der stoppede Lars Villemoes’ kritiske dækning af Blekingegadebanden. Villemoes kendte personer i miljøet, og var hermed ifølge Ellegaard inhabil i forhold tidens største terrorsag. Grotesk leder af Lasse Ellegaard i Dagbladet Information, onsdag i sidste uge – Hysteriet omkring en tyrkisk rapport – spis nu brød til.

“Reaktionerne på den tyrkiske tænketank SETA’s rapport om det danske fremmedhad er et drab på budbringeren i stedet for på budskabet… i stedet for at hæfte sig ved indholdet af rapporten – som i øvrigt nævner, at der findes danske politikere og ngo’er, der modarbejder fremmedhad – går de danske protester efter budbringeren.

Og det er da korrekt, at SETA, som ‘tænketanken’ hedder, er et tvivlsomt papir. Etableret af Erdogans chefideolog og rådgiver, Ibrahim Kalin, med opgave at levere ‘politisk-økonomisk samfundsanalyse’, havde SETA fra begyndelsen et respektabelt ry som forskningsplatform, men i dag betragtes den som Erdogans ‘akademiske propagandaben’ også i Tyrkiet. I august omtalte vi her i avisen en SETA-rapport, der hængte danske politikere ud som PKK-agenter uden skygge af dokumentation. …

Opstandelsen omkring de to akademikeres rapport om danskernes ‘etnokrati’ forekommer lovlig hysterisk. Enhver med åbne øren og øjne i hovedet er da på det rene med, at i et samfund, hvor politikere som Pernille Vermund (NB) og Inger Støjberg er folkevalgte, og hvor typer som Martin Henriksen (DF) og Rasmus Paludan (SK) jævnligt har været til stede i de elektroniske og trykte medier, er der et mentalt problem.

Forhåbentlig kan det nye folketingsflertal gøre noget ved problemet ud over de kosmetiske ændringer af den værste idioti, der indtil videre er fjernet. Imens spiser vi brø’ til.”

(Grafik: Facebook)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/105894/trackback

27 Comments »

  1. Spær ham inde og smid nøglen væk.

    Kommentar by k.m. — 14. november 2019 @ 12:41

  2. Det er egentligt lidt ironisk, at en presse der ikke laver andet end at pumpe halve sandheder, og direkte løgne ud i døgndrift, samtidigt er så helt enormt modtagelige for muslimsk taqyiia.
    Der må jo være tale om en eller anden form for mentalt problem, når løgnere ikke selv kan genkende en løgn…

    Kommentar by Kimski — 14. november 2019 @ 13:03

  3. Det er statsstøttet indoktrinering fra de globalistiske kommunister

    Kommentar by H. Nielsen — 14. november 2019 @ 13:04

  4. Avisen Information er sindssyg.

    Kommentar by AN — 14. november 2019 @ 13:15

  5. lasse ellegaard kalder selv SETA “et tvivlsomt papir” men når andre påpeger dette er det problematisk, go figure!

    Moské det hænger sammen med at SETA udbreder det samme løgnagtige budskab som lasse ellegaard men at han ikke vil sættes på samme hold som SETA. Jeg tror det er lasse ellegaard der er mentalt forstyrret.

    Det hedder vist “Kognitiv Dissonans” og er en udbredt mental forstyrrelse på venstrefløjen. Somme ville endda påstå at denne mentale dysfunktion er en forudsætning for at være venstreorienteret, og somme har nok ret!

    Kommentar by Santor — 14. november 2019 @ 13:28

  6. Information har ligesom de fleste andre MSM haft et mentalt problem med Islam. Islam er grundlæggende tydelig og med utallige (et hav af) beviser, og alene i dens konstruktion en- usekulær diktatorreligion (med en Førerprofet- Muhammedanisme)- med hvad deraf følger i Dens religiøse selvforståelses humankatastrofale natur. Jeg tillader mig at være så arrogant overfor Information og de øvrige MSM, så jeg ikke gider at fremvise virkeligheden for dem. Information er ligesom de øvrige MSM (tildels minus JP) totalt afstumpede i Deres selvforståede ingorantiske arrogance overfor alle de ofre Islam skaber, både hvad krig, terror, undertrykkelse, og andet sindssyg religiøs herrerfolksmentalitet. Jeg skammer mig inderligt over MSM konsensus, og takker for denne her blog, Den Korte Avis, og lokalradioerne, samt TR-tv o. a youtube medier. Det kan godt være at nogle politikere virker desperate overfor den udvikling Islam skaber, at de laver nogle underlige happening (kage fra Inger Støjberg), men der er også Folk som Rasmus Paludan som modigt tør stå frem. Folk, som Glistrup som dengang virkede totalt outtræede, og DF advarsler, havde og fik jo fuldstændig ret, imens MSM totalt åndeligt fejt og afstumpet moralisere på Islams vegne.Jeg ved jo ikke om hvor dybt arabiske oliepenge har gjort indflydelse på Information, men jeg håber da det er motivet, for ellers kan jeg ikke forklare samtidins åndelige prostitution overfor så pervers en religion som Islam, som både på Makro og Mikro plan er en Human katastrofe uden sidestykke fra andre religioner i den sammenhæng. Men Venstrefløjens fejhedsmoralisering til fordel for en religion, som Hitler beundrede, kan kun forklares med åndelig medløbsfejhed- Stockholmssyndrom, eller åndelig prostitution. I og for sig er jeg flintrende ligeglad, for jeg har for længst opgivet MSM seriøsitet, etik og moral, og anbefaler man støtter Den korte Avis, TR- tv, lytter til reklamefinancieret radioer, ser Tysk TV, eller støtter denne blog. Støt SIAD, Generation Identitære, eller andre i den dur. God torsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 14. november 2019 @ 13:35

  7. Tja Lasse Ellegaard, jeg skulle nu mene at når man som du, bekender sig til en ideologi der gennem det sidste århundrede påførte menneskeheden ufatteligt megen død og ødelæggelse og hvor efterladenskaberne ej var andet end nød og elendighed. Ja så er du vist ej den rette til at tale om andres mentale forstyrrelser.

    Så lyt til et godt råd – søg en læge…….

    Kommentar by Erik Øhle — 14. november 2019 @ 13:40

  8. Enhver med åbne øren og øjne i hovedet er da på det rene med, at i et samfund, hvor politikere som Pernille Skipper og Morten Østergaard er folkevalgte, og hvor typer som Lasse Ellegaard, David Trads og Per Nyholm jævnligt har været til stede i de elektroniske og trykte medier, er der et mentalt problem.

    Kommentar by Voldposten — 14. november 2019 @ 13:51

  9. Helt enig Voldspost,folk der læser lortet i MSM er dem med mentale problemer. Som k.m. så rigtigt skrev. “Spær ham” (Lasse Ellegaaard) “inde”. Han er jo dybt åndssvag.

    Kommentar by Nielsen — 14. november 2019 @ 14:10

  10. Undervurder ikke hjernevasken af dem fra venstrefløjen. Har selv været der.

    At aflære hjernevasken om det skønne multikulturelle samfund, det tager den tid det tager.

    Så meget gerne flere demonstrationer mod berigerne! For demonstrationerne har absolut en effekt.

    Kommentar by Michael Nielsen — 14. november 2019 @ 14:20

  11. Lasse Ellegård har boet i Tyrkiet i årevis. Måske hans loyalitet er en kende splittet.

    Kommentar by Hr. Snusk — 14. november 2019 @ 16:09

  12. Atter et rigtig godt argument imod tvangs-financeret mediestoette.
    Medmindre “Information” har bevaret sin journalistiske integritet og takket nej til denne stoette…

    Kommentar by krassisten — 14. november 2019 @ 16:30

  13. Jeg indrømmer blankt, at mit “mentale problem” er kommunister som Lasse Ellegård! specielt når de skal finansiere deres projekter med mine penge.
    Støjberg har ikke været fremragende, men tanken om nogen som helst anden på den post, giver mig squda mareridt!

    Michael U: venligst del dit udmærkede skriv lidt op i afsnit! Tak.

    Stem NB! Støt SK! Støt GI! Direkte Demokrati NU! Ud af EU&FN! SIAD!
    P.

    Kommentar by Piotr — 14. november 2019 @ 16:49

  14. Paludan overfaldt.

    Kommentar by Anonym — 14. november 2019 @ 17:22

  15. https://www.berlingske.dk/politik/tidligere-topfigur-i-alternativet-afsloerer-nyhed-midt-i-radioprogram-jeg hun er udnævnt til toppost hos nationalhykler. Com

    Kommentar by Gaflen — 14. november 2019 @ 18:18

  16. Siden hun har tænkt sig en jordomrejse på buisclass for at genopfriske det globale rødhyklerei, er alternative alt for alternative

    Kommentar by Gaflen — 14. november 2019 @ 18:21

  17. Vi bør skrive julesange til Rasmuses hyggedemoer,.. Mød op på nørrebums.. Nu det jul igen og vold er cool igen.. Freedomcarrols..

    Kommentar by Gaflen — 14. november 2019 @ 18:27

  18. Lasse Ellegaard er 75, gennemsnitsalderen for mænd ved dødsfald er 79.

    Stop al statsstøtte til medier nu.

    Kommentar by Peter Buch — 14. november 2019 @ 19:06

  19. Mon ikke at det er redaktionen hos Information, der er problemet.
    Den anskuelse hælder JEG i hvert fald til.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 14. november 2019 @ 19:07

  20. De frelste er vores tids adelige. Når jeg ser og hører dem på fjernsyn får jeg lyst til at brække mig ud over dem og det der er værre.
    De ser ikke eller vil ikke se voldtægterne på vores piger, volden på vores sønner og drabene på vores kære.
    Men er der en af vores landsmænd der skulle formaste sig til at se skævt til en nijabkone, bliver hele propagandamaskinen og udskamningen sat i gang.

    Jeg kan ikke lade være med at se disse landsforrædere og folkesvigere som baroner og baronesser der griner af, vi andre ikke har noget at spise mens de selv mæsker sig i alverdens godheder. Og det samtidig med de synes vi er nogle moralsk fordærvede svin.

    I et “Debatten” program, var der en alm. kvinde (lærer) inde og skulle diskutere skoler. Da hun fik taletid kunne man godt fornemme på Kjærsgaard hvor samtalen ville dreje sig hen(voldsparate indvandrere) og hun blev hurtigt afbrudt. Her var en kvinde der stod på en skole med problemerne op til halsen og fik lov at nyde frugten af de “intetanede” politikers beslutninger. Men her gjaldt demokratiet ikke. Det er kun for dem der er på den rigtige side af muren. Kun for dem der kan mæske sig i egen godhed og benytter en stor del af deres tid sammen i gloriepudserklubben.

    Der skal nok en asteroide til, før tingene forandres.

    Kommentar by Kratossen — 14. november 2019 @ 19:24

  21. Var lige parat til at læse den nye bog om Erdogan men tvivler nu på Ellegaards dømmekraft.

    Kommentar by Moth — 14. november 2019 @ 21:16

  22. Nu ved jeg ikke om Lasse Ellegaard er psykiater? Jeg tror det ikke og hvis jeg har ret så er det Lasse Ellegaard, som benytter sig af en usædvanlig grim tone i debatten, noget han ellers beskylder andre for! Han har på ingen måde mere ret til at beskylde folk for at være psykisk syge, end jeg har til at kalde ham sindssyg! Så måske vi skulle lade være med det!
    Lasse Ellegaard benytter sig af det eneste han kan, når argumenterne hører op, nemlig udskamning, og udskamning er ikke noget argument.
    Lasse Ellegaard repræsenterer hvad jeg kalder danskerhadet, han støtter op om en rapport betalt af en fascistisk diktator, en helt forkert rapport i øvrigt.
    Danskerne er ikke racister, men de er trætte af kriminalitet, voldtægter, vold skyderier, bander og manglende selvforsørgelse, danskerne er kort sagt trætte af at blive udnyttet. De er også trætte af at blive udskammet, samt at blive løjet overfor at få fortalt at det er konspirationsteorier når de kan se at de bliver udskiftet!

    Kommentar by Den Nervøse — 14. november 2019 @ 21:33

  23. Taberne bliver mere og mere hysteriske, efterhånden som de ser, at de har tabt..

    Kommentar by Hul igennem? — 14. november 2019 @ 22:47

  24. Det røde Lasse-svin spiser falaffel med pine-død kød i Jalla-bin-Sitans navn.

    Kommentar by Iznogut — 15. november 2019 @ 00:13

  25. Vi fik gjort op med nazisterne efter befrielsen i 1945 og frihedskæmperne erobrede nazisternes avis i Store Kongensgade og den illegale avis Information blev til et legalt dagblad dér.

    Desværre fik studenteroprøret i 1968 Information til at skifte fra at være frihedskæmpernes avis, til at være en avis, der kæmpede for kommunistisk diktatur. Det fortsætter åbenbart med, selvom kommunismen, jerntæppet og Muren faldt med et brag for 30 år siden.

    “Børge Outze var en dansk debattør, journalist, redaktør, modstandsmand og grundlægger af såvel det illegale Information som Dagbladet Information.” wiki

    “Allerede i 1943 havde planer om at fortsætte som legalt dagblad været diskuteret – ganske vist ud fra den betragtning, at adskillige af de gamle legale dagblade under krigen havde kompromitteret sig selv og ville lukke, når krigen var forbi.” Fra Det Kgl.Bibliotek. Informations illegale kunder. Information går over jorden i krigens sidste dage

    Allerede i 1943 har Outze diskuteret avisplaner med lederen af modstandsgruppen Korps Ågesen, Valdemar Alexander Georg Luigi Maria greve af Rosenborg.

    Greven er en kendt skikkelse i det københavnske natteliv og anses af tyskerne for at være en simpel playboy. Under det tykke lag brylcreme gemmer sig imidlertid en hærdet fremmedlegionær og sabotør.

    Nu kan greven til Outzes store tilfredshed fortælle, at han har afsat 66 mand til ’Gruppe Information’, der skal erobre en trykpresse, så snart Tyskland som forventet kapitulerer.

    »Der er udbredt enighed om at gå efter maskinen fra den nazistiske avis Fædrelandet, der holder til i Skt. Annæ Passage bag Kongens Nytorv. For som Outze senere forklarer det: »Vi havde regnet ud, at det var det eneste trykkeri i Danmark, tyskerne i hvert fald ikke ville sprænge i luften!« Klip fra ‘Fra illegal pamflet til dagbladet Information’

    Kommentar by A-mad — 15. november 2019 @ 07:58

  26. Den senile olding har tilsyneladende været et nemt offer for kalif Erdogans hjernevask…

    Kommentar by Revisoren — 15. november 2019 @ 09:45

  27. Information er en landsforræderisk avis. Punktum.

    Kommentar by LarsB — 15. november 2019 @ 20:28

RSS feed for comments on this post.