16. november 2019

Yngre kvinde der overfaldt Stram Kurs’ Rasmus Paludan på Christiania: Karla Rebekka Afunugo…

Den yngre kvinde der torsdag eftermiddag slog Stram Kurs-leder Rasmus Paludan i ansigtet med flad hånd, erkender i en debat på Facebook, at det var hende. Den cirka 18-årige Karla Rebekka Afunugo høster efterfølgende ros i vennekredsen. På Instagram røber hun spirende politisk interesse for flygtningepolitik, omend hun ikke virker til at være organiseret politisk. Tidligere var hun dog aktiv i organisationen Danske Skoleelever. Efternavnet indikerer et eller andet tilhørsforhold til Nigeria.

(Karla Rebekka Afunugo angriber Rasmus Paludan, Christiania, 14. November 2019)

(Fotos: Facebook)

(Foto: Instagram)

“Jeg vil gerne have et forløb om flytninge. Jeg syntes det er meget vigtigt, for hvor mange ved etenlig hvad der foregår?” (Karla Rebecca Afunugo aka ‘ungdoms_politiker’, 2015)

Oploadet Kl. 10:48 af Kim Møller — Direkte link31 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/105940/trackback

31 Comments »

  1. Navlebeskuende finke. Ignorer hende.

    Kommentar by Bastardo — 16. november 2019 @ 10:58

  2. “etenlig” :-)

    Kommentar by BB — 16. november 2019 @ 11:01

  3. Er der nogen, der har erfaring med det militære feltudstyr? Hvor længe holder en feltmadras, før den skal udskiftes?
    (Jeg trak selv frinummer på sessionen)

    Kommentar by A-mad — 16. november 2019 @ 11:05

  4. Det er nok ikke pigens egentlige navn. Hun er ikke fra Vestafrika. Bare en lokal, formentlig dansk pige, som har taget et falsk, eksotisk navn. Hun er bestemt ikke en politisk trussel men en social stakkel fra social klasse 5.

    Kommentar by komment ar — 16. november 2019 @ 11:19

  5. Hvis det var en dansk kvinde, der havde slået en imam, så var det kommet på alle landets forsider, of kvinden ville være blevet fængslet og idømt en gedigen bøde for racisme og had. Nu er det jo ‘bare’ Paludan, så der sker nok intet.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 16. november 2019 @ 11:32

  6. Politisk vold bliver aldrig ok. Men den her pige er knap nok 18, og jeg tror ikke hun er særlig ressourcestærk.

    Kommentar by komment ar — 16. november 2019 @ 11:44

  7. Hun har sit eget Talkshow inden 10 dage, medierne elsker den slags

    Kommentar by Martin — 16. november 2019 @ 11:46

  8. Jeg vil sige at Rasmus Paludan får drevet nogle eksistenser frem i lyset med sine provokationer.
    Og filmet dem. det kan de ikke lide, nogen islamister tror også at det er forbudt at fotografere dem- de er så blevet klogere, velkommen på skærmen..

    Kommentar by Hul igennem? — 16. november 2019 @ 11:49

  9. Og bare det at høre christiania tv på videoen.

    Kommentar by P — 16. november 2019 @ 11:51

  10. Jacob Ellemann bliver en rædselsfuld formand for Venstre.

    Kommentar by k. m. — 16. november 2019 @ 12:05

  11. “Taaaaak” og små hjerte smileyer, vidner om at det har haft store konsekvenser for hende hos politiet at slå en politiker i ansigtet… Hende der kastede eddike på paludan i sidste uge har sikkert fået samme ikke-eksisterende straf. Til sammenligning fik ham der sprøjtede vand på helle thorning schmidt 40 dages fængsel: https://politiken.dk/indland/art5461978/23-årig-skal-i-fængsel-for-at-skyde-vand-på-statsministeren

    Kommentar by Per — 16. november 2019 @ 12:05

  12. Afunugo – hun har nok gået på RUC og opdaget, at hun mentalt er en neger

    Kommentar by BB — 16. november 2019 @ 12:11

  13. Selvretfærdig narcissistisk skolepige som ikke kan se sig selv i øjnene og derfor poster et billede fra dengang hun var attraktiv. Nu er hun sæd-dunk for en flok wannabe kriminelle småpushere.

    Jeg kender hende ikke, men jeg KENDER hende!

    Kommentar by Santor — 16. november 2019 @ 12:31

  14. På venstrefløjen mener man øjensynligt at politisk vold er i orden!
    Det giver egentligt stof til eftertanke.
    Betyder det så at de også accepterer vold mod dem selv, blot begrundelsen er politisk?

    Kommentar by Den Nervøse — 16. november 2019 @ 12:54

  15. Hun drømmer nok on neger pik

    Kommentar by redneck — 16. november 2019 @ 13:04

  16. 10. k.m. Jacob Ellemann bliver en rædselsfuld formand for Venstre.

    Netop.
    Det er fordi der ikke er så mange indvandrere ude vest på, som i byerne.
    I byerne er det ikke så mange venstre folk, der har set problemet Islam og ude på landet slet ikke.

    Derfor blev Jacob Elle-Bellemann blev valgt som formand for Venstre og ikke Inger Støjberg.

    Hun har set problemet, derfor kommer der et opgør mere i Venstre og det opgør håber jeg Hun vinder.

    Kommentar by Charles Nielsen — 16. november 2019 @ 13:10

  17. Jacob Ellemann lyder som en blanding af Zenia Stampe og Uffe Elbæk. Jeg spår han kommer til at dele skæbne med Fredrik Reinfeld når multi-kulti bryder sammen i Danmark

    Kommentar by k. m. — 16. november 2019 @ 13:28

  18. Moske hun er i familie med Greta Grødhovede fra Sverige ? Sverige er jo også en slags negerland.

    Kommentar by Islambert — 16. november 2019 @ 13:37

  19. Eftersom mine kommentarer igen blev fjernet på Stram Kurs youtube kanal, så er det godt at jeg kan bringe dem her:

    En af de positive effekter fra Rasmus Paludans og Stram Kurs, er at deres demonstrationer virker som en magnet, på det voldelige selvretfærdighedsegment.

    Der er noget at tænke over her. Hvorfor har vi som folk aldrig taget opgøret med den voldelige del af vores befolkning? Jeg tænker ikke på de fremmede fjender, for hos dem udgør den sadistiske vold, selve fundamentet i deres kultur.

    Stram Kurs demonstrationerne har altså synliggjort den politiske vold og delvis dens relation og omfang. Så hvad gør vi andre? Hvad er vores opgave i alt det her. Altså hvis vi har en?

    Med hensyn til voldskvinden, så håber jeg at Stram Kurs lægger sag an. Faktisk håber jeg at Stram Kurs har oprettet en afdeling, der kun beskæftiger sig med disse sager.

    Kommentar by Michael Nielsen — 16. november 2019 @ 13:45

  20. Jeg har altid haft fordomme om såkaldte “ordblinde” (læs; dovne/dumme elever) og de bliver kun bekræftet igen og igen. Endnu et produkt fra taberfabrikken Danmark, imens kineserne nu er både bedre, hurtigere, højere uddannet OG billigere end os.

    Kommentar by Fascist — 16. november 2019 @ 14:08

  21. Hendes profilbillede ligner noget fra Annoncelight, hvor hun tydeligvis er vant til at sælge lussinger og andre perverse ydelser.

    Kommentar by Fascist — 16. november 2019 @ 14:10

  22. Det er vel Idi Amins tvilling aka Bwalyas kneppeaffald.
    Stram Kurs 90 mandater eller undergang.

    Kommentar by Piphans — 16. november 2019 @ 15:00

  23. > komment ar

    Hendes danske mor har samme efternavn.

    Kommentar by Kim Møller — 16. november 2019 @ 15:39

  24. Karla har åbenbart negerblod i årene.

    Stensikker deltager i næste omgang Vild Med Dans…

    Kommentar by Revisoren — 16. november 2019 @ 17:01

  25. Hvad får den små Karla ellers tiden at gå med bortset fra at overfalde politiske modstandere?

    Må jeg gætte:

    Forældre der tilhører den “kreative klasse” med bopæl i det kridhvide Kartoffelrækkerne i speltsegmentet 2100 København Ø?

    “Studerende” på AFA-fabrikken Det Fri Gymnasium?

    Frivillig på asylcenter med mange virile negre og muhammedanere?

    Ellers nogle gode suttelæber på den lille voldelige frøken…

    Kommentar by Revisoren — 16. november 2019 @ 17:14

  26. Hvis hun er 18 år nu, så var hun 14 da hun skrev det sidste citat du tilskriver hende. Er ting folk sagde som 14-årige virkelig fair game?

    Kommentar by William — 16. november 2019 @ 17:43

  27. Møgsæk!

    Kommentar by Anonym — 16. november 2019 @ 18:56

  28. kommunister och annat slödder tycker ju inte om att bli filmade för de sysslar med kriminalitet, bidragsfusk men detta luder såg det som en merit att hamna på internet och att folk tycker att hon är en clown, det är hennes enda “talang” och “merit” att sitta framför sociala medier för att hon gav Paludan en lavett. Höjdpunkten i hennes meningslösa och tråkiga liv. Classy när du har en piercing i läppen. Var är hennes föräldrar? Missbrukare?

    Jag tycker det är bra att Paludan demonstrerar och provocerar dessa löss, varelser och kackerlackor. Tycker det vore ännu bättre om han hade en brandsläckare med sig och använde den när dessa losers vill slå på honom för poliserna är kommunister själva och sympatiserar med radikala av olika slag. Självförsvar.

    Kommentar by Kevin — 17. november 2019 @ 01:13

  29. Ja, det er typisk for venstreorienterede, bare tæsk løs på politiske modstandere. Hvor dum kan man være??!!.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 17. november 2019 @ 20:31

  30. Ja, hvad foregår der etenlig? :-)

    Kommentar by Casper — 18. november 2019 @ 10:00

  31. […] Se også Yngre kvinde, der overfaldt Stram Kurs’ Rasmus Paludan på Christiania: Karla Rebekka Afunugo … […]

    Pingback by Naser Khader sikrer familien: Islamisk Stat-medlemmer får lov at beholde dansk statsborgerskab – Free Speech Blog — 20. november 2019 @ 20:33

RSS feed for comments on this post.