20. november 2019

Slagelse: Chokoladenisser der taler ind i ‘en højreorienteret dagsorden’, og en væbnet befrielsesaktion

Der blev affyret skud, da 24-årige Hemin Dilshad Saleh fra indvandrerbanden NNV tirsdag eftermiddag blev befriet af ukendte gerningsmænd fra Psykiatriske Akutmodtagelse i Slagelse. Han er glemt i morgen, for ugens vigtigste historie er langt værre. En mulig falsk profil har muligvis photoshoppet teksten på et billede af chokoladenisser, taget i en Fakta få kilometer derfra…

Vi undersøgte det og fandt ud af, at billedet skulle være taget i en butik i Slagelse. Men der står julemænd og juleblanding på de skilte, så det billede, der florerer på Facebook, er et totalt falsum.” (Jens Juul Nielsen, pressechef for Coop)

“Når vi taler manipulerede billeder, så er det fake news. Og her taler det ned i en højreorienteret dagsorden, som handler om religion og især islam. … Man taler ind i en fortælling om, at juletraditionerne i Danmark er under pres.” (Mads Kæmsgaard Eberholst, studielektor ved Roskilde Universitet)

(‘En højreorienteret dagsorden’ og efterlyst NNV-bandeleder Hemin Dilshad Saleh)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/106066/trackback

30 Comments »

  1. Man får jo helt lyst til at kvæde en Venstredrejet børnesang:

    Mester Jakob, mester Jakob
    Sover du, sover du?
    Hører du ej klokken, Hører du ej klokken?
    Dhimmi dan dum, dhimmi dan dum.

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 20. november 2019 @ 03:51

  2. Kontrasten mellem Brugsens plastik lort og det møgdyr som Jakob Ellemann har travlt med at multiplicere er vel til at få øje på.

    Kommentar by Nielsen — 20. november 2019 @ 05:52

  3. Hvor er det godt, at vi har importerede voldspsykopater til at fylde avisernes spalter ud. :-(

    Kommentar by Hertz — 20. november 2019 @ 06:23

  4. Og det forklarer jo også en anden af dagens nyheder:
    “Brug af tvang i psykiatrien er stigende“
    http://nyheder.tv2.dk/2019-11-20-lige-nu#entry-3159893

    Kommentar by Hertz — 20. november 2019 @ 06:28

  5. Fremtiden for dansk politi? https://nyheder.tv2.dk/udland/2019-11-09-betjent-arresterede-narkobarons-soen-saa-blev-han-draebt-af-155-skud

    Kommentar by anno — 20. november 2019 @ 07:07

  6. Ja vi er sgu haerlige

    Kommentar by dunk — 20. november 2019 @ 08:34

  7. Har man kigget efter skægaben i kælderen på Johanne Stalin Nielsens liebhavervilla i Valby?

    Kommentar by Revisoren — 20. november 2019 @ 08:40

  8. Nå, så nu ER det alligevel en Fakta-butik eller hur? For igår var der en COOP-mand ude med et argument at man lige skulle “se på billedet igen, for det er helt klart ikke en Fakta-butik, det er taget i”.

    Hvorfor snakker vi om Fakta i stedet for mentalt syge islamister? Jo, det gør vi fordi mentalt syge islamister er “normalen” for islamister, men danske forretninger som stille og roligt afskaffer julen, er indirekte støtte til mentalt syge islamister.

    Kommentar by Quark — 20. november 2019 @ 09:14

  9. Billedet er da ikke photoshoppet.. Det er da en ansat, der har lavet de der skilte.

    Kommentar by na — 20. november 2019 @ 09:23

  10. Muslimerne og multikultierne må være taknemmelige for at vi i Danmark bruger det gamle hedenske ord “jul” i stedet for, som i angelsaksiske lande, “Kristusmesse”. I så fald ville der virkelig være ballade.

    Kommentar by JC — 20. november 2019 @ 10:18

  11. Hele Slagelse er et stort islamistisk shithole.

    Punktum.

    Kommentar by Revisoren — 20. november 2019 @ 10:30

  12. Bandelederens eksempel bekræfter mig igen i tendensen til at sygeliggøre kriminalitet. Bandelederen havde intet at gøre i psykiatrien. Danskere er dumme og tror at dyssociale, altså onde mennesker kan kureres.

    Kommentar by Martin Olsen — 20. november 2019 @ 10:35

  13. Tydeligvis en atomforsker eller hjernekirurg, tak for berigelsen. Han er jo blot ude for at søge arbejde, det siger sig selv.

    Kommentar by Henrik Petersen — 20. november 2019 @ 11:02

  14. – na

    “Billedet er da ikke photoshoppet.. Det er da en ansat, der har lavet de der skilte.”

    Netop. Det virker mest sandsynlig. COOP taler udenom, alt imens medierne taler om højreorienteret manipulationer og falske profiler.

    Kommentar by Kim Møller — 20. november 2019 @ 11:06

  15. NETTO vil også være med til at ødelægge julen i Danmark – de sælger grankrans med fin rød julemand på en gynge, der hænger i et lille skilt med teksten:
    “MERRY X-MAS”

    Hvad kalder PK-genierne hos NETTO så denne kreation?
    “Vinterdekoration”!!!

    FØTEX argument for “vinterboller” var, at de skulle sælges hele vinteren
    Hvor mange “MERRY X-MASS” julemænd regner NETTO med at sælge i februar?

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 20. november 2019 @ 11:09

  16. Politiet har iværksat en aktion imod Hells Angels

    Er det bare mig, eller virker det ikke som en afledningsmanøvre? I stedet for at fange perkerbandernes leder går man efter de aldrende rocker i HA?
    https://ekstrabladet.dk/112/article7881172.ece

    Kommentar by redneck — 20. november 2019 @ 11:18

  17. Ej hvor sødt… personalet havde lige sat dialogkaffen over, så trækker de besøgende pistoler ud af kagedåserne og skyder ned i gulvet.

    https://jyllands-posten.dk/indland/politiretsvaesen/ECE11769118/pistoler-blev-gemt-i-en-kageaeske-ved-fangeflugt/

    Tænk hvis det hvade været chokolade julemænd?

    Kommentar by redneck — 20. november 2019 @ 12:29

  18. Når vi nu skal fejre “vinter” i stedet for “jul” må vi vel også forvente at kunne købe “julebryg” helt frem til april????

    Kommentar by redneck — 20. november 2019 @ 13:10

  19. Hahahaha! Ååh nej, Møller, det er jo en genialt sjov indledning! 😂 Du bør indstilles til Pulitzer prisen! Jeg er færdig af grin. Det gode ved den fangeflugt er, at han sikkert daffer til Sverige, hvor politiet er lagt ned. Bare brænd passet og sig ‘asuuul’!

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 20. november 2019 @ 13:15

  20. Jeg tror Elefantordenen er i udsigt til den der pløkker dette importerede retaderede møgdyr.

    Julemand bliver han ikke, da han derved kan kendes på sit lortansigt og hans tjæreskæg.

    Kommentar by Charles Nielsen — 20. november 2019 @ 13:30

  21. Han ser dum, afstumpet og psykopatisk ud. Om det er hans indre der slår igennem til hans ydre, eller om der hans ydre der har gjort ham dum og afstumpet, er ikke til at vide.

    Kommentar by JC — 20. november 2019 @ 15:37

  22. # redneck

    Halalhippierne på Carlsberg har jo allerede forbudt frække nissepiger i forbindelse med J-dag, så det er sikkert også snart helt slut med julebryg.

    Når vi skal fejre “vinter” næste år, står den nok på lunken kamelmælk…

    Kommentar by Revisoren — 20. november 2019 @ 15:52

  23. Hanne Lisbeth Knudsen’s logik er da for noller.

    1. Ikea, føtex og andre butikker fjerner beviseligt ordet jul fra katalogerne.
    2. Hanne’s lokale Fakta skilter dog med ordet jul.
    3. Derfor er punkt 1 blot noget der er opstået i Peter Skaarups hoved. Selvom det er bevist.

    Kommer Hanne’s fede jule røv aldrig i andre butikker?
    Arggh det var nok dumhed og navlepilleri for hele julen.

    Kommentar by Realist2 — 20. november 2019 @ 17:21

  24. https://www.dr.dk/nyheder/indland/bandeleders-flugt-bliver-hyldet-paa-sociale-medier

    Kommentar by P — 20. november 2019 @ 18:23

  25. Nu venter det vi så bare på det efterhånden obligatoriske julemarkedangreb (som planlagt reaktion på ISs seneste nederlag i Syrien), et eller andet sted i Europa. Tak til Rohde og andre fjolser der har lukket disse overtroiske galninge ind på europæiske område.

    Kommentar by LarsB — 20. november 2019 @ 19:29

  26. > redneck

    Jo da, det hedder jo ‘Vinterbryg’ nu. Glædelig vinter og godt Eid’år….
    Nissepigene bærer hijab og skænker told- og momsfri sodavand, indsmuglet fra Polen.

    24. december er Vinteraftensdag, 25. december 1. Vinterdag og så fremdeles…

    Ramadanen rykkes permanent til vinteren, så Eid altid falder 31. december, kaldet Eidsaften. Til glæde for de fleste, fordi der så kan ædes igennem 12-16 timer i døgnet, hvor det er mørkt. Bøvs…

    Kommentar by Henrik Petersen — 20. november 2019 @ 20:04

  27. Julen er atter kommet til sindssyge Danmark, der belaster det psykiatriske sundhedssystem med mennesker, vi bedst var helt og aldeles foruden.

    Desuden er vinterfestens indtog i varekatalogerne en kendsgerning, højreorienteret eller ej. Stik lige den! Danskere holder jo ikke vinterfest. Det er et alvorligt tegn på virkelighedsfornægtelse pludselig likke at kunne komme i tanke om, at vi ikke holdt vinterfest før, med vinterdekorationer, vintermedister osv. De multikulturelle prøver at lade som ingenting ved latter og hån.

    Kommentar by Uno — 20. november 2019 @ 20:56

  28. En sikker indikation på at voldsniveauet er forværret, sådan noget skete ikke for 20 år siden!

    Kommentar by Den Nervøse — 20. november 2019 @ 22:09

  29. Vi er vidne til domstolenes ufattelige naivitet! Domstolene er slet ikke gearet til kriminelle af den kaliber.

    Kommentar by Den Nervøse — 20. november 2019 @ 23:09

  30. […] (Mere om Føtex’ vinterboller her)Se også Slagelse: Chokoladenisser, der taler ind i ‘en højreorienteret dagsorden’, og en væbnet befrie… […]

    Pingback by Islamist bakker op om Føtex ‘s vinterboller – Free Speech Blog — 22. november 2019 @ 09:40

RSS feed for comments on this post.