21. november 2019

DR-moderatorer (Julie, Amalia, Melissa, Mette) til kamp for 15-årige Smillas flydende kønsidentitet…

Søndag bragte 21 Søndag et længere indslag om 15-årige Smilla, der til DR fortæller, at hun nogle gange er en pige, andre gange en dreng. Til dagligt går hun på en såkaldt ‘rollespilsefterskole’ ved Hobro, der nu har lavet særlige ‘kønsneutrale værelser’ for børn med flydende kønsidentiteter, børn der ‘hverken definerer sig som pige eller dreng’. Debatten om emnet er også denne gang polariseret på Facebook, og atter vælger DR-moderatorene side. Det drejer sig foruden Julie, om Amalia (Lehmann Mosgaard Kristiansen), Melissa og Mette.

Herunder udvalgte eksempler.

Oploadet Kl. 00:57 af Kim Møller — Direkte link12 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/106084/trackback

12 Comments »

  1. “Vores virkelighed” – ups, DR. Det var vist et Freudian Slip.

    De DR-moderatorer lyder som 99% af venstretumperne på Twitter, btw.

    Kommentar by Quark — 21. november 2019 @ 01:27

  2. Synes hun skulle tage en tur indenom en venlig psykiater saa vil hun faa det meget bedre.Hvis det altsa generer hende

    Kommentar by dunk — 21. november 2019 @ 02:16

  3. Den ene dag er jeg en kondicykel, den næste en malerpensel.
    Og hvis nogen siger at det ikke passer er de onde !!
    Disse mennesker er SINDSSYGE !!

    Kommentar by Anonym — 21. november 2019 @ 06:54

  4. Og det er den danske befolkning med til at betale til? At nogle dumsmarte piger kører deres feministiske, LGBTQ agenda på FB gennem DR3? Den statsfinansierede propaganda maskine skulle fanme snart lukkes! Så kan de tøser få lov til, at køre deres feminist show på FB I DERES FRITID, FOR DERES EGNE PENGE!

    Kommentar by Jonas — 21. november 2019 @ 07:34

  5. Det er virkelig sære tider vi lever i.

    Kommentar by Den Nervøse — 21. november 2019 @ 08:03

  6. Godt spørgsmål du stillede, Kim.

    Kommentar by Johnson — 21. november 2019 @ 08:23

  7. Skridtfascismen breder sig.. selvfølgelig også meget nemmere end at se virkeligheden i øjnene; og det er overbefolkning og islamisme.

    Kommentar by Hul igennem? — 21. november 2019 @ 10:28

  8. Stop med at se DR, det ikke så svært.

    Kommentar by Dennis — 21. november 2019 @ 11:52

  9. Mon ikke Julie, Amalie, Melissa, Mette og de andre stupide tøsebørn er venstreradikale studiner rekrutteret direkte fra RUC?

    Kommentar by Revisoren — 21. november 2019 @ 12:06

  10. Er det Soph på nederste billede? Jeg har svært ved at tro det kommende fra DR. Men hun er en underholdende og intellligent pige.

    Kommentar by Nielsen — 21. november 2019 @ 12:10

  11. At DR bruger licens midler på dette SYGE stunt! Ufatteligt!
    “This is the new Normal” det har Regimet bestemt.
    DR er ikke desto mindre Tvangs finansieret, tak til Tullermanden/DF
    P.

    Kommentar by Piotr — 21. november 2019 @ 13:46

  12. Freaks, all of them.

    Kommentar by Kimski — 21. november 2019 @ 15:09

RSS feed for comments on this post.