24. november 2019

Hawrae Ketabi, ‘Integrationsnet’: “Jeg vil knuse hver eneste knogle på den der vil brænde Quranen…”

Integrationsmedarbejder Hawrae Ketabi har tidligere haft ansættelse på asylcentre i Nordjylland, og kendte Lisa Borch, teenagepigen fra Kvissel, der kærestede med ældre indvandrere og endte med at myrde sin mor. Han er vild med Johanne Schmidt-Nielsen, men ikke særligt begejstret for folk der krænker hans hellige Koran…

(Integrationsmedarbejder Hawrae Ketabi; Fotos: Facebook, 2019)

“En af de personer, der kender Lisa Borch på tætteste hold, er Hawrae Ketabi. Han taler dagligt med Lisa Borch, som nu er på en sikret institution, indtil hun fylder 18 år og skal afsone i fængsel.

Da jeg mødte Lisa i 2012 var hun en helt almindelig pige – kreativ, sød, rar, venlig og godhjertet. Men hun havde nogle problemer, siger Hawrae Ketabi.

– Hun var meget interesseret i andre kulturer og begyndte at gå sammen med nogle personer fra flygtningelejren her i Frederikshavn. Det var hendes mor helt forståeligt ikke glad for og gav hende forbud mod at se dem. Det endte med, at Lisas dagligdag blev et stort skænderi, og hun følte ikke, at nogen forstod hende, fortæller Hawrae Ketabi.” (TV2, 18. februar 2016)

Oploadet Kl. 17:55 af Kim Møller — Direkte link51 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/106195/trackback

51 Comments »

  1. Der er ingen grænser for hvilke skræmmende folk, der er lukket ind i Danmark og EU. Sverige har opdaget, de har en Irakisk slagter som statsborger under andet navn.

    https://www.dr.dk/nyheder/udland/medier-kritiseret-irakisk-forsvarsminister-er-svensk-statsborger

    Statsborgerbegrebet er blevet groft uforsvarligt tildelt i millioner af tilfælde i EU, ikke mindst i vores nærmeste nabolande Sverige og Tyskland.

    Kommentar by Zatopek — 24. november 2019 @ 18:24

  2. Med den indstilling integrationsmedarbejder Hawrae Ketabi her giver udtryk for at have, så vil det næppe nogensinde lykkes at integrere mig i “det muslimske”.
    Jeg må “nøjes med” at forblive dansker, og Gud være lovet for det.

    Kommentar by Henning Jensen — 24. november 2019 @ 18:30

  3. Det uhyggelige er, at det offentlige(staten) ansætter en person som truer med vold

    Kommentar by k. m. — 24. november 2019 @ 18:36

  4. Vi er til grin, at vi skal betale for dem.

    Skin-demokrati. Vi har aldrig fået valget eller demokratisk bestemt der skulle 1 mio fremmede ind i Danmark ( folketingsspørgsmål fra Martin Henriksen fra DF viste der er 1 million fremmede!

    Kommentar by H. Nielsen — 24. november 2019 @ 18:41

  5. Jeg vover en bemærkning mere.
    Billedet herover, med portrættet af Hawrae Ketabi, har i baggrunden en lille lyseblond grædende dreng med et kors om halsen i en bombet by. Hvordan hænger det sammen?
    Er det en trussel? Er det et scenarie han planlægger skal ramme os?

    Kommentar by Henning Jensen — 24. november 2019 @ 18:57

  6. Hold kæft, en led taber. Ud med ham !

    Kommentar by Ewing — 24. november 2019 @ 19:04

  7. Ulækre undskyldning for et menneske, men lad os da endelig få gennet rotterne ud af deres huller så alle de fatsvage kan fatte problemets omfang….

    Kommentar by FrafaldenModerat — 24. november 2019 @ 19:06

  8. Ræven vogter høns!

    De er er overraskede over at det hele går ad helvede til, er enten løgnagtige eller svært mentalt retarderede. Da der er få i den sidste kategori, så er vi omgivet af en masse feje løgnere…

    Hvornår begynder hjemsendelserne?

    Kommentar by Polka — 24. november 2019 @ 19:14

  9. Pas på han er under kraftig påvirkning af Johanne Schmidt -Nielsen.
    Man kan diskuterer om han burde gå frit rundt i Danmark!
    Inden han beslutter sig for at knuse enhver knogle på koranafbrændere, bør man forklarer ham, at det ikke er ulovligt at brænde koranen i Danmark, at koranen er en bog og enhver ejer af en bog må gøre med den hvad han vil!

    Tolk? Et retsskrivningskursus anbefales!

    Kommentar by Den Nervøse — 24. november 2019 @ 19:16

  10. Altid godt at få klar besked. Så kan man forholde sig til virkeligheden uden at skulle tolke mene eller tro noget.

    Er der en venlig sjæl der lige sender en anmeldelse til hans arbejdsgiver så han kan blive smidt ud af landet?

    Kommentar by Santor — 24. november 2019 @ 19:25

  11. Og derfor er det så vigtigt at Paludan brænder den af! Fortsæt endelig.

    #5 Henning Jensen
    Ja det virker mærkeligt at en troende muslim skilter med et kors, jeg tror ikke det er på en positiv måde.
    Samtidig har drengen en rød rose i hånden, så nu er symbolikken da fuldendt :)
    En ting jeg har lært: Muslimer går rigtigt meget op i symboler, og deres egen historie.

    Kommentar by Realist2 — 24. november 2019 @ 19:34

  12. Virkelig sød fætter, ham den retarderede. Kan man slippe af med ham (ja, det koster nok, men alligevel…) før han volder mere skade i landet?

    Kommentar by Henrik Petersen — 24. november 2019 @ 19:34

  13. Nåja, og så er hans såkaldte ‘tolkning’ nok endnu dårligere end Google Translate. Skægabe og korantosse….

    Kommentar by Henrik Petersen — 24. november 2019 @ 19:37

  14. https://da-dk.facebook.com/tvmidtvest/videos/10157404780840512/
    Interview TV2 Midtvest.

    Her er han også, virker jo til at være flink og rar, en pædagogisk invandrer type. Det er det ansigt han og TV2 viser udadtil.

    Men så læser man ovenstående artikel, og nu er han religiøs stjernepsykopat.

    Der er noget der ikke stemmer her ….

    Kommentar by Realist2 — 24. november 2019 @ 19:39

  15. Henning – 18.57 – godt set! Det er ikke tilfældigt! Den mand bør PET nok have øjnene rettet på, for uha, det strider jo mod menneskerettighederne at sende sådan een tilbage til grotterne, så ham slipper vi ikke af med. Menneskerettighederne omfatter kun mohammedanere, må man huske. Forresten har PET nok for travlt med at kigge efter alle de ‘farlige’ højreorienterede, til at kere sig om samfundets ægte trusler; de importerede. Hvad mon han lærer de unge qua integrationsarbejdet??

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 24. november 2019 @ 19:44

  16. Hvis du Hawrae Ketabi virkelig har dine meningers mod, så vil jeg foreslå, at du forsøger at realisere den udtrykte voldsparathed (især den med at knuse knogler) på et af de brune værtshuse i Århus eller Ålborg.

    Start med Kurts Mor, Fredens Torv, Aarhus. Vent med at snakke løs, til henved lukketid 0.30/0.1 deromkring – En rigtig God Jul og god fornøjelse ønskes herfra!?

    Kommentar by T. Flodur — 24. november 2019 @ 20:09

  17. Det er fuldstændig groteskt, at denne mand kan gå rundt på fri fod. Hvis man kigger bare en brøkdel af sagen om Lisa Borch igennem, er det soleklart, at han er en af dem der har været primus motor i radikaliseringen af hende. Hun kom ind i et miljø med stakkels flygtninge i Frederikshavn, som kunne påvirke hende, og uden ham ville hun aldrig have mødt de mennesker.

    Fuck dig Hawrae hvis du læser dette. Du ved hvem jeg er, og hvis jeg ser dig i nærheden af mig, melder jeg dig for dødstrusler, baseret på dine “jeg vil løse det med vold” udtalelser. At du kan kalde Lisa for “en helt almindelig pige” da du mødte hende, siger alt om hvor syg du er.

    Du hører ikke engang hjemme i fængsel. Det er for mildt. Jeg håber du bliver smidt hjem til dit lorteland. Du kan tage Danny Adballah, som også radikaliserede Lisa, i hånden og svanse hjem. Det ville være bedst for alle.

    Jeg kører hver dag forbi det hus din lærling stak Tine ihjel, og hvis det ikke havde været for dig og de andre af satans disciple, ville det aldrig være sket.

    Kommentar by Michael Jensen — 24. november 2019 @ 20:11

  18. “Accepter livet!” Jaja, det er godt med dig, bare du ikke slutter derfra at livet osse accepterer dig. Forresten er den lorte-manual rigtig god til at fyre op i kakkelovnen med…

    Kommentar by krassisten — 24. november 2019 @ 20:14

  19. Hvis man har en teenage søn eller datter som får problemer og skal i kontakt med kommunen, så hav en advokat klar til at følge sagen, for det er næsten 100 % sikkert at den unge falder i køerne på en kommunist eller islamist.

    Kommentar by Flaskeposten — 24. november 2019 @ 20:17

  20. “kløerne” skulle der stå….

    Kommentar by Flaskeposten — 24. november 2019 @ 20:19

  21. @, Den Nervøse: Klog af skade er jeg blevet meget tilbageholdende med at kritisere andres sprogbrug, men det hedder altså “retskrivning”, ikke “retsskrivning”, hvilket sidste angår den slags skrivning man finder i domstolene!
    Dansk er dælme en svær sprog som også formand Pia fandt ud af;-))

    Kommentar by ino — 24. november 2019 @ 22:00

  22. Indbegrebet af religiøs hjernevask, han ligner slet ikke et menneske men en plastikdukke. Ud, ud og atter ud med den slags tumper.

    Kommentar by LarsB — 24. november 2019 @ 22:13

  23. Dialog eksisterer ikke i den verden, derfor kan de aldrig indgå i et demokratisk land. Forbyd islam.

    Kommentar by IES — 24. november 2019 @ 22:21

  24. En typisk muhamedansk ekstremist, som aldrig burde have været lukket ind, og som ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG må ansættes i det offentlige.

    Kommentar by Bastardo — 24. november 2019 @ 23:04

  25. Håber at PET holder et vågent øje.
    Hvis han får lov til at udøve terror, vil hans arbejdsgiver og kolleger sige i flok: “Vi er meget overraskede, han var en af de bedste og sødeste, vi nogensinde har arbejdet sammen med”.

    Kommentar by Bastardo — 24. november 2019 @ 23:09

  26. Du skal hjem, Hawrae. Hjem til dit lorteland.

    Kommentar by Johnson — 24. november 2019 @ 23:11

  27. Det forekommer mig mere og mere nødvendigt, at stille skarpere krav til folk, som lønnes af offentlige midler (vore skattekroner). Det er absolut ikke mere nok, med forelæggelse af de uplettede attester, som der kræves i dag, for at arbejde inden for det offentlige eller at have med børn at gøre!
    Hvad med at tilføje et krav om en IQ, der mindst tangerer evnerne til, at understøtte et demokratisk samfund?*

    Det ville måske også give anledning til plus-punkter på mange andre barometre i vore nutidige samfundsproblemer?

    * https://jyllands-posten.dk/debat/ordeterdit/article4485372.ece/

    Kommentar by M.S. Carstens — 24. november 2019 @ 23:12

  28. Tillykke dumskere, psykopat muslim/islamisten står og pisser os direkte ned i munden samtidig med at vi kaster vores penge efter ham.
    Danskerne er ubetinget verdens dummeste folkefærd, 100% dummere end negere.
    Stram Kurs 90 mandater eller undergang.

    Kommentar by Anonym — 24. november 2019 @ 23:13

  29. Så fat det dog: Nu er det Hawraes tur! Om bag i køen Arne!

    Kommentar by redneck — 24. november 2019 @ 23:15

  30. Tillykke dumskere, psykopat muslim/islamisten står og pisser os direkte ned i munden samtidig med at vi kaster vores penge efter ham.
    Danskerne er ubetinget verdens dummeste folkefærd, 100% dummere end negere.
    Stram Kurs 90 mandater eller undergang.
    Ps.
    Er det bare mig, eller er der ikke et eller andet helt galt når man lader en syg muslim/islamist være i kontakt med en syg dansk pige?

    Kommentar by Piphans — 24. november 2019 @ 23:17

  31. “jeg er den jeg er og liver alrig en anden”,det er da godt, saa kan han fint smutte hjem ,her er der ikke brug for hans type

    Kommentar by dunk — 24. november 2019 @ 23:37

  32. Hvad ville venstrefløjen mon ha sagt hvis en indremissionsk mand havde sagt tilsvarende? Venstrefløjen og islam elsker begge magten og vil gøre alt for at få magten og derfor hader de kristendommen som er den eneste virkelige magt i verden der hylder kærligheden og afslører menneskers hykleri og egoisme. Venstrefløjen vil så gerne fremstå som gode men de er glubske ulve der er helt uden godhed.

    Kommentar by PiusXll — 24. november 2019 @ 23:46

  33. At PiusXII:
    👏👏👏

    Kommentar by Bastardo — 24. november 2019 @ 23:57

  34. Politikerne misbruger Grundlovens paragraf om religionsfrihed til at legitimere den muslimske masseindvandring. Men hvis viljen havde været tilstede og hvis politikerne havde prioriteret Danmarks fremtid højere end de forældede konventioner, kunne de have stoppet den muslimske masseinvasion uden at diskriminere mht. religion. Langt de fleste “flygtningesimulanter” er muslimer, og kunne være stoppet ved at holde fupflygtninge ude.

    Kommentar by JC — 24. november 2019 @ 23:58

  35. Kommentar by Piphans — 24. november 2019 @ 23:17

    Hø…hva´ havde du ventet af verdens dummeste folk?

    Kommentar by Black Watch — 25. november 2019 @ 00:06

  36. Ingen vanvidsbarbarer med krigsideologien i blodet kan integreres i vores danske samfund. De hverken kan eller vil.
    Dette “beriger-svin” er endnu et tydeligt eksempel. Muhlla-Østergaard (B) er lige glad, så længe de stemmer på ham og kommunisterne hos Enfoldighedslisten (Ø).

    Kommentar by Iznogut — 25. november 2019 @ 00:35

  37. Mere rablende religiøst vanvid, fra endnu en af de skingrende psykotiske “berigere” vi konstant belæres om, har noget værdifuldt at bidrage til Danmark med.

    Desværre overgås de jo i udtalt sindssyge af den stemmemajoritet, der synes at dét at få knoglerne brækket, blive trampet på, få øjnene stukket ud, og derefter bidt, er “et værdifuldt bidrag til dansk kultur”.

    Det er nok også det de fleste skal have oplevet helt tæt på, enten personligt eller for en af deres nærmeste, før vi ser nogen ændringer i den måde folk stemmer på.

    For hvis man stadigvæk seriøst tror på, at der kun skal en koranafbrænding til, for at tænde religiøse fanatikere som Hawrae Ketabi af, så er man sgu’ mere naiv end man har lov til at være: ENHVER undskyldning kan og vil blive brugt, lige så snart de er mange nok.

    Kommentar by Kimski — 25. november 2019 @ 01:31

  38. Disse præmie-perkere har det med, at pludselig dukke op som voldsforbrydere eller voldtægsmænd eller lige frem pædofile.

    Bare vent, det kommer, det kommer!
    Præcis som med de pædofile i midt-England, “the Grooming Case”.
    Også, lutter gode “englænder” der arbejde med etniske engelske mindreårige piger fra fattige kår! NICE!

    Desværre kan vi ikke slippe af med disse volds-psykopater, som denne Hvavrea, han er desværre ikke dem eneste!
    Lad os brænde nogle Koraner!

    Støt Paludan! Stem NB! SIAD! Ud af EU/FN! Støt GI! Direkte Demokrati NU!
    P.

    Kommentar by Piotr — 25. november 2019 @ 01:45

  39. Europa har været til grin i flere årtier nu, vi har kun de barske tider i vente, lad de muhammedanske tosser vise deres ansigter og sande intentioner.

    Kommentar by Draugr — 25. november 2019 @ 02:48

  40. Jeg vil knuse enhver knogle på den der vil læse koranen.

    Kommentar by Nielsen — 25. november 2019 @ 03:11

  41. hver eneste

    Kommentar by Nielsen — 25. november 2019 @ 03:11

  42. Er det Nasser Kahders bror?

    Kommentar by Anonym — 25. november 2019 @ 03:13

  43. Nå ja, og Asmaa Abdol Hamids mand var som bekendt ansat som “integrationskonsulent” i den ræverøde Albertslund kommune.

    Han takkede for tilliden ved at malke kommunekassen for 6 millioner kroner…

    Kommentar by Revisoren — 25. november 2019 @ 06:14

  44. PET vil, uden at give en fornuftig forklaring, tjekke danske betjentes familier = snage i e-mail og deres færden på internettet.
    En PR medarbejder fra “sikkerhedstjenesten” snakkede noget om terrortrusler i nyhederne.

    Det kan jeg ikke se noget formål med, andet end et trin opad i overvågningssamfundet. Er man ude på at stække etnisk danske betjente? ved at de også skal frygte for deres families tryghed ? ikke fra de kriminelle men staten, deres arbejdsgiver.

    Kommentar by k.m. — 25. november 2019 @ 07:49

  45. Nu du siger det k.m.

    Den forhenværende Bonnichsens fade ånd af selvhad mod danskerne hænger over systemet, og lur mig om ikke der primært vil blive slået ned på betjente med hjertet det rette sted sted (De må vel findes, skønt de hidtil har holdt ultra lav profil), mens bandeperkere i politiuniform, kramme-Charlotte og sharia-Jeppe går helt fri.

    Kommentar by Træt — 25. november 2019 @ 08:02

  46. Gad vide om det er lovligt? Godt nok er det ikke trusler mod en navngiven person, men trusler er det unægteligt!

    Kommentar by Den Nervøse — 25. november 2019 @ 08:56

  47. *info kl. 22:00
    Ok ok men mon ikke han har brug for både retsskrivning og retskrivning.
    Det er altid godt at kende dansk lov ;-)

    Kommentar by Den Nervøse — 25. november 2019 @ 09:00

  48. Typisk muslimsk voldspsykopat. Træder gerne på dansk kultur og værdier, men er hysterisk i forhold til sin ideologis voldsmanual.

    Bemærk desuden, hvordan han behændigt taler med to tunger.
    Den forstående, bekymrede fornuftens stemme, når han udtaler sig til medierne.
    Som han ved, at det røde/lyserøde segment labber i sig.

    På sociale medier derimod viser den muslimske vold og ondskab sig i fuldt flor. Men som muslim har han jo frie hænder, selv skandaløse udtalelser som disse får ingen konsekvenser for hans ansættelse.

    Kommentar by Jern Henrik — 25. november 2019 @ 11:10

  49. Ja nu i siger det. Er staten kriminel? Som jeg ser det,har den opført sig kriminelt siden 1903,hvor den vedtog lov om lovliggørelse af tyveri fra danskere.

    Kommentar by Nielsen — 25. november 2019 @ 12:26

  50. Det er ganske forfærdende, at en sådan psykopat, der tydeligvis lider af islamisk religiøst vanvid, har fået tilladelse til at opholde sig her i landet. Men det problem burde kunne løses med anmeldelse med henvisning til straffelovens §266 – trusler, hvor der står: “Den, som på en måde, der er egnet til hos nogen at fremkalde alvorlig frygt for eget eller andres liv, helbred eller velfærd, truer med at foretage en strafbar handling, straffes med bøde eller fængsel indtil 2 år”. Med andre ord: psykopaten burde ikke gå løs rundt i vores samfund. Anmeld ham så han kan komme ind og bure hurtigst mulig for efterfølgende, at blive sendt ud af landet.

    Kommentar by Svend Gønge Borg — 25. november 2019 @ 20:30

  51. k.m. og Træt, jeg kommer til at tænke på det kinesiske social credit score system, hvor det at være i familie med eller ven med en dissident, kan få alvorlige konsekvenser.

    Kommentar by Hr. Snusk — 26. november 2019 @ 16:55

RSS feed for comments on this post.