27. november 2019

Middelfart: Syrisk dreng lokkede kat til sig, og kaster den højt op i luften – filmet og delt online…

Der cirkulerer i disse dage en video, hvor en dreng mishandler en kat. Jeg hører på vandrørene at der tidligere har været problemer med drengen (YF), der angiveligt har syrisk afstamning, og pt. går på en folkeskole i Middelfart. Han skulle være anmeldt til politiet.

(Kat mishandles, Nørre Åby, form. November 2019; Fotos: Tilsendt video)

Oploadet Kl. 02:09 af Kim Møller — Direkte link40 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/106264/trackback

40 Comments »

  1. Vi mener jo, at dyremishandling er tidlige tegn på psykopati. Imidlertid er det udbredt i en hel kulturkreds. Der er tale om en kulturel umodenhed, som vi desværre hertillands ikke har erkendt.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 27. november 2019 @ 03:14

  2. Den som smider ham ind til løverne i Zoologisk Have (før fodringstid) gør en god gerning for landet og danskere.

    Kommentar by Nielsen — 27. november 2019 @ 05:31

  3. Lige nu virker OT ikke for mig

    https://www.tr.news/supporting-the-truth/
    https://www.youtube.com/watch?v=qTOMXSngoQ0
    Enemy of the State bliver igen angrebet

    Kommentar by Nielsen — 27. november 2019 @ 07:19

  4. Katten har nok set racistisk ud, så det stakkels krigstraumeramte offer fra de varme lande, får formentlig en klækkelig skatteyderbetalt erstatning, samt ligeledes skatteyderbetalt mentor,psykolog og støttepædagog.

    Kommentar by Danskeren — 27. november 2019 @ 07:37

  5. Beretninger fra lande som netop Syrien omhandler drenges antændelse af store pattedyr med benzin. Dette er ikke begrundet i “krigens gru”, men er en mentalitet, der naturligvis kan kaste et forklarelsens lys over de grusomheder, syrere – og andre fra kulturkredsen – notorisk begår mod andre mennesker.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 27. november 2019 @ 07:49

  6. Straks jeg hørte historien her kom tanken om indvandrere og dyremishandling
    https://www.tv2fyn.dk/middelfart/heste-skaendet-igen-er-det-drengestreger

    Kommentar by k.m. — 27. november 2019 @ 07:58

  7. Den syriske hverdagsdyremishandling er godt beskrevet (og tegnet) i The Arab of the Future af Riad Sattouf (halvt fransk, halvt arabisk Charlie Hebdo-tegner):
    http://viewcomics.me/the-arab-of-the-future/issue-TPB_1_%28Part_2%29/6

    Kommentar by Hertz — 27. november 2019 @ 07:59

  8. Man siger jo at begyndelsen til fuldvoksen psykopat. Er sengevædning, ildspåsættelse og dyremishandling.

    Kommentar by XXXXX — 27. november 2019 @ 08:54

  9. Føj for pokker. Hvem har filmet handlingen?
    Nå, man må jo ikke “tale” et alvorsord med knægten, uha så trækkes racismekortet. Jeg bor tæt på en feriekoloni for københavnske skoleelver. En sommer var der en elev (kulturberiger) der sparkede til min hund, det slap han ikke godt fra. Efterfølgende fik jeg mig en snak med en af de tilknyttede skolelærere. Jeg oplyste ikke hvem gerningsmanden var, det var ikke nødvendigt, jeg blev dog ikke anmeldt for vold.

    Kommentar by UTROLIGT. — 27. november 2019 @ 08:58

  10. Berigelsen vil ingen ende tage. Det er en gave der bliver ved med at give.

    Kommentar by Santor — 27. november 2019 @ 09:07

  11. Det vidner om vores “elites” provinsialisme, at islam forhold til dyr kommer bag på os. Sverige har importeret en voldsom mængde dyremishandling, og her forklarer en muslim selv, hvorfor det forholder sig sådan. Den er god at blive klog af:

    Politiker angående det nya djurplågeriet: “Att tortera djur anses vara en rolig lek i Mellanöstern”

    http://katerinamagasin.se/politiker-angaende-det-nya-djurplageriet-att-tortera-djur-anses-vara-en-rolig-lek-mellanostern/

    Kommentar by Snaphanen — 27. november 2019 @ 09:37

  12. Selvfølgelig skal det fejres, når man har fået asyl og integrationsydelse af Forrædertinget, der kan sammenlignes med Assads løn hjemme. Der mangler bare en AK-47, der kan give en glædessalve op i luften mod katten. Rammes den, lovpriser Allah ens tilværelse.

    Kommentar by Fascist — 27. november 2019 @ 09:47

  13. Kommentar by Danskeren — 27. november 2019 @ 07:37

    Hvis du som muslim har lyst til at kaste en kat, er det Allahs vilje. Hvis katten overlever eller ikke overlever, er det Allahs vilje. Du skal ikke tage stilling til noget selv. Allah klarer det hele.

    Kommentar by Fascist — 27. november 2019 @ 09:48

  14. Vær nu lidt overbærende; det er formentlig en af de Radikales kommende kærnevælgere.

    Kommentar by Henning Jensen — 27. november 2019 @ 10:20

  15. Han skulle ha’ saadan en roevfuld

    Kommentar by dunk — 27. november 2019 @ 10:34

  16. Millioner af umodne islamister spilder voksne menneskers tid og penge, udenfor de reservater der er sat af til islamister.

    Kommentar by Hul igennem? — 27. november 2019 @ 10:37

  17. Måske vi kan fodre sultne afrikanere med islamister? Der er jo nok af dem, og måske afrikanerne får islamgalskab..?

    Kommentar by Hul igennem? — 27. november 2019 @ 10:39

  18. 400 gram hakket islamist på tilbud i islamistbutikken Netto. Hvidløg tilsat.

    Kommentar by Hul igennem? — 27. november 2019 @ 10:41

  19. Gad vide hvad Kattens Værn vil sige – vore journacister og pindemadsparty-medietosser er – vanen tro – larmende tavse og går på kattepoter.

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 27. november 2019 @ 11:12

  20. Ja – Ja muslimer og dyr! https://barenakedislam.com/2015/07/27/muslim-animal-abuse-torturing-helpless-animals-for-fun-and-entertainment-not-just-food/

    Kommentar by Pallemand — 27. november 2019 @ 12:37

  21. Ny variant af halalslagtning?

    Kommentar by Revisoren — 27. november 2019 @ 13:10

  22. Helt uangribelige undersøgelser viser at der blandt mellemøstlige muslimer er et betydeligt fravær af empati. Altså Manglende forståelse for andres rettigheder og følelser.
    Det burde vi måske have tænkt på inden vi importerede store mængder af dem!

    Kommentar by Den Nervøse — 27. november 2019 @ 13:34

  23. Desværre kan en kat ikke skelne perkere fra normale nordboere, så den tillid, som den udviste overfor et fremmed menneske, har sikkert lidt et alvorligt knæk. Nu er alle fremmede mennesker en potentiel trussel. Tak Muhammed! Nu bliver der lidt færre tilfældige hyggelige møder mellem katte og mennesker. Noget som jeg ellers selv er ret glad for, når det sker.

    Kommentar by Hr. Snusk — 27. november 2019 @ 13:51

  24. […] Mens de andre partier langsomt, men sikkert er begyndt at stramme skruen i forhold til Syrienkrigerne, plæderer Enhedslisten ‘s Rosa Lund på Twitter for, at Danmark skal skaffe en Syrienkriger med tyrkisk statsborgerskab til landet, så vi kan “holde styr på” ham. Enhedslisten ved du, hvor du har … Se også Middelfart: Syrisk dreng lokkede kat til sig, og kaster den højt op i luften – filmet og delt onl… […]

    Pingback by Enhedslisten ‘s Rosa Lund vil have tyrkisk Syrienkriger til Danmark – Free Speech Blog — 27. november 2019 @ 14:42

  25. Er der mon tale om Yamen Farj?

    Kommentar by Lasse Andersen — 27. november 2019 @ 15:18

  26. I meget gamle dage var vores forfædre afstumpede nok til at slå katten af tønden.
    I øvrigt gør børn og unge nogle afstumpede ting fordi de ikke tænker dybere, såsom at skyde fugle med luftgevær. Det er ikke sikkert de ender som psykopater, men det er i hvert fald umodenhed.

    Kommentar by Zatopek — 27. november 2019 @ 15:47

  27. Dyremishandling er vist udbredt i den kultur. Det styrker deres selvfølelse at de kan føle sig overlegne i forhold til andre levende væsener, ved at være i stand til at mishandle dem. Det er det samme mod og følelse af overlegenhed der fører islamister til at torturere fangne gidsler. Og til at begå vold mod vantro når de er mange nok i forhold til offeret.

    Kommentar by JC — 27. november 2019 @ 16:26

  28. Så er Zatopek (Polsk?) igen på banen med apologi.

    Min kone fortæller at de også med vore øjne var afstumpede overfor dyr i Polen. FOR HALVTREDS ÅR SIDEN.

    Kommentar by Træt — 27. november 2019 @ 16:31

  29. # Træt

    Zatopek er zigøjner…

    Kommentar by Revisoren — 27. november 2019 @ 16:42

  30. #27 Træt
    Det hedder perspektivering.
    Altså.. jeg er jo enig i at indvandring fra fremmede lande skaber farer, udgifter og mange problemer, men det er ikke interessant for mig at dæmonisere enkelte flygtninge, for jeg ser på det samlede billede. Uanset om en flygtning fra land X er flink og dygtig er det også uinteressant, han skal ikke ind.

    Kommentar by Zatopek — 27. november 2019 @ 17:07

  31. Der er forskel på hvilke fremmede lande vi snakker om ifbm. indvandring.
    Det er mere folks religion og indstilling til livet og sit “nye” land der tæller

    Kommentar by k. m. — 27. november 2019 @ 17:38

  32. Kære allesammen. Ih altså, jeg syntes faktisk at der er mange negative kommentarer her på tråden. Ja, jeg ved godt at der har været lidt negativitet i luften, de sidste, tja, to, tre, tja-hm, fire, fem årtier, men ærlig talt, så skal det da ikke ødelægge den gode stemning.

    Katten gjorde jo ikke modstand, vel. Den har sikkert selv ville det. Ligesom vi jo heller ikke gør modstand – vel. Vi har det da osse godt, ikke sandt. Vi er faktisk rigtige lykkelige.

    Hvorfor sætter i jer ikke ned, i en rar og hyggelig rundkreds. Så kan vi allesammen holde hinanden i hånden, mens vi synger de nye arabersange fra sangbogen. Dem om Allah, Profeten og den hvide mands overherredømme.

    Tænk ikke på katten mere, vinden tog den, det var Allahs vilje.

    Ha nu en rigtig god dag.

    Kommentar by Michael Nielsen — 27. november 2019 @ 17:43

  33. Jeg fik i klasse med en katte mishandler. Han blev kaldt katte Mons og var sinke

    Kommentar by redneck — 27. november 2019 @ 18:00

  34. # 13 Kommentar by Fascist
    Det er nu ikke helt rigtigt.
    Bistandshjælpen,tolkebistanden,førtidspensionen m.m.m. Behøver allah ikke at blande sig i, det klarer danskerne.

    Kommentar by Danskeren — 27. november 2019 @ 19:02

  35. Det koster at fodre på 800.000 dyremishandlere..

    Kommentar by Hul igennem? — 27. november 2019 @ 22:34

  36. Synes at have set de billeder før for flere år siden.

    Kommentar by Michael Thestrup — 28. november 2019 @ 01:17

  37. > Lasse Andersen
    Er Yamen Farj gerningsmandens navn? Og er Farj hans families navn?

    Kommentar by Nielsen — 28. november 2019 @ 01:32

  38. Videoen er slettet på YT.

    Det ville være mere troværdigt, hvis billederne var skarpe. Det KUNNE godt være en narrestreg.

    Kommentar by Bastardo — 28. november 2019 @ 15:27

  39. – Bastardo

    Den er god nok. Drengen har også tidligere mishandlet en and mv.

    Kommentar by Kim Møller — 28. november 2019 @ 16:21

  40. 39 Kim
    Jeg anfægter ikke din kildekritik. Jeg ville bare gerne se skarpere billeder.
    Det at videoen er slettet på YT, er vel nærmest et kvalitetsstempel.

    Kommentar by Bastardo — 29. november 2019 @ 17:35

RSS feed for comments on this post.