27. november 2019

Om Yahya Hassan: Medieeliten krænker ofrene ved at banalisere ‘hans kontinuerlige voldsadfærd’

Foruden de nævnte krænkelser af kvinder, har Yahya Hassan fået domme for trusler og vold, og har blandt andet skudt en mand. Medieeliten bruger den kriminelle palæstinenser til at positionere sig, og hykleriet er næsten det værste. Kommentar af Nis Asbjørn Mollerup i Information – Krænkeren Yahya Hassan får frit spil af medie- og kultureliten. Det er bizart.

“Til Yahya Hassans held har den danske kultur- og medieelite valgt at overse alle de mennesker, som han groft har forulempet, og man har banaliseret hans kontinuerlige voldsadfærd som ungdommelige smuttere.

Han har stalket en kvinde i flere år og brudt et polititilhold igen og igen, og han har krænket kvinder seksuelt og truet dem på livet. Alt sammen noget han er dømt for.

Alt dette er sket uden nogen fordømmelse eller reel problematisering fra elitens side. Weekendavisens chefredaktør Martin Krasnik ringede ind til den lukkede afdeling for at høre den kognitivt usammenhængende voldsmand brøle om sit psykosefremkaldende kokainmisbrug, men spurgte i sit interview aldrig til hans alvorligste krænkelser.

Adam Holm, Paprika Steen, Jes Stein Pedersen og Poul Nesgaard udviste alle medlidenhed med Hassan i programmet 4. division på P1. De mente, at Hassan havde brug for et kram oven på dommen. …

Han har nemlig hverken vist nogen troværdig form for anger endsige overbevisende tegn på forandring. Der er trods alt tale om et konsistent voldsmønster og mennesker, der har fået dybe ar på sjælen. Det er der tilsyneladende ingen, der bider mærke i. …

Den nye udgivelse indeholder endda digtet ‘Tilhold’ om Hassans ekskæreste, som han hyppigt har brudt sit polititilhold imod. Det betyder, at den psykiske vold fortsætter… Som samfund må vi erkende, at tusinder af mennesker har ladet sig besnære af en afstumpet charlatan, hvis eskapader har plaget mange menneskers liv, mens han har pirret de dannede med sin provopubertære karisma.

(Yahya Hassan, kriminel digter; Foto: Youtube)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/106274/trackback

18 Comments »

  1. Elsket af MSM og hattedamer. Kunst skal være farlig.

    Kommentar by Bastardo — 27. november 2019 @ 11:59

  2. Hver gang jeg læser om Yahya Hassan, tænker jeg uvilkårligt på Kejserens Nye Klæder, hvor alle de åh så kloge og bedrevidende intet turde sige i frygt for at tabe anseelse i de andres øjne.

    Kommentar by Realist — 27. november 2019 @ 12:13

  3. Sorry, Kim og I andre frikadeller her i kommentarsporet, men jeg kan ikke undgå at bemærke Krasniks og andre i det jødiske samfunds forelskelse i Yahya Hassan. Han er som dem; en fremmed blandt en uoplyst og primitiv danske majoritet. “Danskerne – de er så dumme” må vi forstå.

    Kommentar by Børge-Muhammed — 27. november 2019 @ 12:53

  4. Hvor fanden er terrororganisationen KVINFO og alle metoo-kællingerne henne?

    Peter Aalbæk blev offentligt kastreret og slagtet af alle femi-nazierne, bare fordi han havde klappet en piccoline i røven.

    Kommentar by Revisoren — 27. november 2019 @ 13:00

  5. Den kæderygende misbruger YiHaa (eller var det Jihad) Hassan brøler altid, derfor skriver han udelukkende ulæseligt i versaler. Læste ca. 4 linier af vrøvlet i – ja, netop, Politiken, skrevet af en kvindelig beundrer.

    Som dog i det mindste medgav, at hun var lige så blæst som de kvinder, der opsøger andre sociopater, tænk Peter Lundin, tænk Peter Madsen, i fængslet, draget af disse sociopaters et-eller-andet.

    > Børge-Muhammed: Dit bizarre jødehad er lige så enfoldigt og ligegyldigt som dine venners.

    Kommentar by Henrik Petersen — 27. november 2019 @ 13:24

  6. Ved folketingsvalget i 2015 stillede den storkriminelle muhammedaner som bekendt op for Nationalpartiet.

    Mon ikke den lille islamofile Simon Emil kan bruge Hassan som kandidat i sit nye skrantende parti Fremad?

    Kommentar by Revisoren — 27. november 2019 @ 13:33

  7. > Henrik Petersen: Dit bizarre i-SLAMhad er lige så enfoldigt og ligegyldigt som dine venners.

    Henrik, jeg synes, du skulle ta’ en snak med din thai-kone om jøders indflydelse i Vesten.

    Kommentar by Børge-Muhammed — 27. november 2019 @ 13:42

  8. *Henrik Petersen og Børge Muhammed
    Måske personlige skænderier burde foregå et andet sted.

    I øvrigt mener jeg at Yahya Hassan for for meget medie opmærksom.

    Kommentar by Den Nervøse — 27. november 2019 @ 14:25

  9. Man må vist nok ikke skrive hvad Yahia er, men den type kan fremtræde charmerende for nogen men fra andre mere vidende er de bare sleske. Slesk passer fremragende på Yahia.

    Kommentar by John Sorensen — 27. november 2019 @ 14:30

  10. Billig Portvin og slesk tale har altid virket fremmende på tåber!

    Kommentar by Finn A. Skov — 27. november 2019 @ 15:22

  11. der er ikke noget galt med billig portvin

    Kommentar by jesper — 27. november 2019 @ 17:08

  12. Yahya Hassan er en stor lyriker; synd for ham, at han i de senere år, er løbet ind i alvorlige psykiske problemer (forskyldt/selvforskyldt; det rager mig en høstblomst!) synd er det sgu!

    Jeg købte hans første digtsamling og køber formentlig også den senest udkomne – At der er en hel dværgehær af kløgtige anmelderskiderikker som feder sig på hans talent gør ikke digtene dårlige!

    Oplev ham i vedhæftede video, hvor han i den grad sætter tingene på plads/taler fra leveren. Det synes jeg (hans forudsætninger taget i betragtning) er flot klaret af sådan en ung knægt – Den omstændighed, at den fidele Krasnik ikke fatter hvad der forgår er selvfølgelig en ekstra pointe!?

    https://www.youtube.com/watch?v=xV8yIobkWNE

    Kommentar by T. Flodur — 27. november 2019 @ 17:39

  13. Klappe perker nummer eet

    Kommentar by redneck — 27. november 2019 @ 17:41

  14. #9 Jesper, jo den fra Netto er virkelig elendig. Brugsens er væsentligt bedre.

    Kommentar by Hr. Snusk — 27. november 2019 @ 17:57

  15. […] (Mere om Sikandar Siddique her)Se også Om Yahya Hassan: Medieeliten krænker ofrene ved at banalisere ‘hans kontinuerlige voldsadfærd’ […]

    Pingback by Naser Khader støtter Alternativet: Muslimske politikere hetzer Stram Kurs – Free Speech Blog — 27. november 2019 @ 19:58

  16. #10
    Om Yahia H. er en stor digter, vil jeg stå hen i det uvisse, men jeg læste også med interesse hans første digtsamling, og vil også læse den anden, selvom han er omklamret af Carsten Jensen- segmentet.
    Måske Isam B. vil sætte musik til, og indspille det med moskeens mandskor?
    Så går Politiken’s kunstdiktatorer da helt amok?

    Kommentar by Hul igennem? — 27. november 2019 @ 22:44

  17. 9. Jesper, Hvem siger der er noget galt med billig portvin

    Kommentar by Charles Nielsen — 27. november 2019 @ 22:48

  18. En ubehagelig personage,der spiller dagens piano taet paa perfekt.
    Lyriske udgydelse, vi lever i er frit samfund ikke?

    Kommentar by dunk — 27. november 2019 @ 23:34

RSS feed for comments on this post.