28. november 2019

Bonnichsen: “Jeg ved fra mit virke, som praktiker i værnet af Danmark, hvad der skaber terrorister…”

Tidligere PET-chef Hans Jørgen Bonnichsen lyder mere og mere som Enhedslistens Rosa Lund, og har han nogensinde haft analytiske evner, så har han det ikke mere. Drengen som Bonnichsen gerne vil have til Danmark, er barn af somaliske statsborgere i Syrien, og har aldrig været i Danmark. Hans Jørgen Bonnichsen for fuld Islam-apologi i Fyens Stiftstidende – Højrefløjens mørke sniger sig ind på midten.

“‘Dansk barn. Hm. Barn af en somalisk mor der havde tilsluttet sig Islamisk Stat. Han bliver sikkert en lige så stor succes som de andre somaliere vi har i Danmark.!’

Det er ordene i en perfid tweet fra det nu tidligere folketingsmedlem for DF, Kenneth K. Berth som en reaktion på, at et 11 måneders forældreløst barn med dansk statsborgerskab blev hentet hjem til Danmark fra ‘Helvede på Jord’, al-Hol-lejren i Syrien.

… stemningen i Folketinget er en bastant afvisning – uanset skyld eller ikke skyld – overfor hjemtagelse af både børn og voksne fra IS-lejrene. … Big Mamma Frederiksen og ligesindede tror, at de ved deres handlinger står vagt om Danmark. Handlinger, man ikke engang byder bandekriminelle og drabsmænd.

Jeg ved fra mit virke, som praktiker i værnet af Danmark, hvad der skaber terrorister, og det gør had og ønsket om hævn, og det er lige præcis det, vi fremmer gennem de nævnte handlinger.

… Er det virkelig nødvendigt at appellere til ’svinehunden’ i vores indre ved at skabe et ekstremt negativt og forvrænget syn, ja selv på børn af indvandrere og især af muslimerne som være fuldstændig anderledes og en trussel for vores værdier.?”

(Hans Jørgen Bonnichsen i 2015)

Oploadet Kl. 01:19 af Kim Møller — Direkte link40 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/106300/trackback

40 Comments »

  1. Hvor er min brækspand. At høre om den tosse er lige så slemt,som at læse noget af den der idiotiske islamapologet som jeg heldigvis lige har glemt navnet på. Ja eller at læse Carsten Jensen eller Jan Guillot. Jørgen Bræk Simonsen var hans navn

    Kommentar by Nielsen — 28. november 2019 @ 01:24

  2. Hvorfor er Bonnichsen ikke færdig i politik og medier. Hvor meget kan man tage fejl, og stadig have nogen, der gider citere en ?

    Kommentar by BB — 28. november 2019 @ 01:32

  3. BB, for at holde løgnen om det multikulturelle paradis ved lige. Der er kun os med den “indre svinehund” der står i vejen for Utopia.

    At barnet skal “hjem” til sine bedsteforældre, der som bekendt fyldt deres egen datter med den hadefulde ideologi, er kun et problem for naziracister. Alle de gode mennesker har forstået, at muslimerne bare skal mødes med tillid og kærlighed, så skal det nok gå altsammen.

    Kommentar by Hr. Snusk — 28. november 2019 @ 01:44

  4. Hans Jørgen Bonnichsen er det den rablende psykopat som blev ved med at belære os om, at der med sikkerhed ikke var muslimske terrorister blandt de fupflygtninge som kom væltende ind i EUSSR.
    Stram Kurs 90 mandater eller undergang.

    Kommentar by Piphans — 28. november 2019 @ 02:12

  5. Yup Piphans,det er lige hvad det er. Umennesket er en plage for hans omgivelser.

    Kommentar by Nielsen — 28. november 2019 @ 02:16

  6. Bare ganske få facts:
    Faderen: Ikke dansk statsborger, men nu afdød.
    Moderen: Ikke dansk statsborger, men interneret som IS-sympatitør.
    Ungen: Ikke dansk statborger, men født i islamisk-boom-fuckistan et sted.
    Hvordan fanden kan det gå til at det pludseligt er et problem for Danmark?

    Og ellers:
    Opsig konventionerne.
    Start repatrieringerne.

    Kommentar by Neuhammer — 28. november 2019 @ 02:24

  7. Gamle idiot.

    Kommentar by Ewing — 28. november 2019 @ 02:31

  8. PS. Glemte at skrive:
    H.J.Bonnichsen er en idiot af rang.
    At der stadig er nogle som tager ham alvorligt, må være et cadeau til den danske journaliststand. Udueligt, som i UDUELIGT.

    Og ellers:
    Opsig konventionerne.
    Start repatrieringerne.

    Kommentar by Neuhammer — 28. november 2019 @ 02:33

  9. Så var der lige Slimane han læste fuldstændig forkert.

    Han kommer fra en familie, som åbenbart holder på den forkerte hest…hans onkel blev hængt af englænderne som simpel krigsforbryder.

    Kommentar by Michael Sjøberg — 28. november 2019 @ 02:59

  10. Hvad har du sniffet i for næsebor
    Lille Bonnich-boy.

    Inspector Clouseau er jo en ren Einstein, hvis man skulle sammenligne med Bonni-ouseau 😁

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 28. november 2019 @ 06:44

  11. Og lige nu flyder tv over med en ny sag om en mor og to børn.
    Smidt red barnet hælder vand ud af ørene.

    Kommentar by Anonym — 28. november 2019 @ 07:03

  12. Bonnichsen er godt gammeldags dum. Den nævnte udtalelse om, at man ikke behøvede at “frygte terrorister blandt flygtninge”, faldt kort tid før terrorangrebet i Paris med 130 døde og over 350 sårede begået af … (trommehvirvel)… terrorister, der havde gemt sig blandt flygtninge!
    http://en.m.wikipedia.org/wiki/November_2015_Paris_attacks

    Når han har taget SÅ meget fejl, SÅ mange gange, hvorfor skal vi så stadig belemres med denne såkaldte “ekspert”. Er der nogen anden grund, end at han siger det, Journalistisk Venstreparti gerne vil høre, uden at det iøvrigt har nogen forbindelse til virkeligheden?

    Kommentar by Hertz — 28. november 2019 @ 07:34

  13. Var det Bonnichsens eller Slimanes onkel, der blev hængt som krigsforbryder?

    Kommentar by Træt — 28. november 2019 @ 07:46

  14. Onkel Bonnichsen tegner og fortaeller, for guderne maa vide hvilken gang. Men hyggelig, rar og tillidsvaekkende virker han jo, saa derfor vil man nok osse fremover trille ham ind paa scenen igen naar omstaendighederne forlanger det…

    Kommentar by krassisten — 28. november 2019 @ 07:48

  15. Ja vold og terror har ikke noget med Islam at gøre siger de blinde og døve, imens de meget gerne moralisere. Idiotiet af Politisk fejhed i højsædet. Føj for den lede. Både på mikro og makroplan kan man se virkeligheden, der hvor islam blander sig med andre kulturer og også internt i shia- sunni regi. Perverst at den slags moralister stadigvæk tages til orde i MSM. Støt SIAD. Generation Identitære. DDF og DDL. God torsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 28. november 2019 @ 07:48

  16. Ah ja Bonnichsen, medie-katten der havde 9 liv, hvad er han nede på nu?

    #11 Hertz
    Det husker jeg tydeligt. Mage til fusentaster skal man lede længe efter. Hvordan kan han nogen sinde have arbejdet i PET?
    Jeg tror dog ikke at han har lavet så meget som én dags ærligt arbejde, han var sandsynligvis politisk valgt og kollegerne ignorerede ham sikkert. Så kunne de lave rigtigt arbejde uden at han ødelagde det.

    Hvorfor tror jeg det? Fordi at det er ikke muligt at få sådan en post, når man er så hjernedød som ham. Til gengæld er han perfekt som politikernes “mand” i PET. Så kan de styre PET gennem stedfortræder. Jeg ved det bare!

    Kommentar by Realist2 — 28. november 2019 @ 07:51

  17. Mon ikke man kan finde Bonnichsen på de skakternede gulve i frimurerlogen.

    Kommentar by Jan Huus — 28. november 2019 @ 08:04

  18. Jeg er ret sikker på, at han i en af sine bøger (“Den vinkende hånd” eller noget i den retning) skriver, at var ganske langt ude på venstrefløjen da han var ung.

    Han skriver intet om, at han holdt op med den straks narrestreger senere i livet.

    Kommentar by Henrik — 28. november 2019 @ 08:07

  19. Er barnet dansk statsborger eller ej? Der er modstridende oplysninger.

    Hvis begge forældre er somaliske statsborgere og barnet i øvrigt aldrig har været i Danmark, så kan det aldrig nogensinde have dansk statsborgerskab.

    Bonnichsen skriver, at barnet har dansk statsborgerskab og udtaler sig altså som sædvanligt imod bedre vidende, hvis det er forkert.

    Det mest skræmmende er, at vi har haft en så venstresnoet chef for PET i så mange år.

    Kommentar by Larsen — 28. november 2019 @ 08:23

  20. Svinehunden kan han finde når han ser sig i spejlet.

    Kommentar by Hagmann — 28. november 2019 @ 08:57

  21. Citat fra artiklen: “Jeg ved fra mit virke, som praktiker i værnet af Danmark”.
    Det er ligefrem flabet af Hans Jørgen Bonnichsen at udtale sig således, når man som almindelig dansker ved selvsyn og selvoplevelse gang på gang oplever hvor negativt Danmark har udviklet sig.
    Enten er han ubeskrivelig dum, eller også får han betaling for at udtale sig således. Det er typer som Hans Jørgen Bonnichsen der er medskyldige i at det hele går ad hel…. til.

    Kommentar by Henning Jensen — 28. november 2019 @ 09:02

  22. Er det ham der har luftet tanken om at politiet bruger for mange penge på at beskytte Paludan? og aflysningen af et partimøde i Middelfart?

    Politiet er bagud i efterforskning fordi kriminaliteten eksploderer.

    Det ved Bonnichsen godt, men det skyldes ikke de få ekstremister på højrefløjen, som vi selvfølgelig også har i Danmark.

    Jeg tror aldrig det kommer dertil, at PET forbyder Enhedslisten at holde landsmøde, fordi de ikke kan garantere for medlemmernes sikkerhed.

    Kommentar by k.m. — 28. november 2019 @ 09:03

  23. Bonnichsen var ikke chef for PET, men en afdelingschef hos PET.
    Det må være de indeklemte frustrationer og misundelse, der får ham til at søge oprejsning hos de røde.

    Kommentar by Oppenhaimer fan — 28. november 2019 @ 09:08

  24. Bonnichsen var i en ganske kort periode leder af den operative del af PET. En ikke særlig succesrig periode. Det er nok mest ham selv, der husker at han har været leder i PET. Hos politiet husker man mest Bonnichsen som en meget talende karrieresøgende betjent, som gjorde alt for at hævde sig på andres bekostning. Han gjorde sig ikke særligt bemærket med noget tjenesteligt, som var til gavn for politiet, mest var det alene til gavn for ham selv. Allerede den gang vidste personalet i politiet, at Bonnichsen var venstreorienteret.

    Kommentar by Erik Skifter — 28. november 2019 @ 09:31

  25. Bonnichsen må være bonkammerat med den ligeledes forhenværende knippelsvinger Niels Jørn Schak Krog, som altid er at finde på søheltens og de andre islamofiles side i JP’s kommentarspor.

    Kommentar by Træt — 28. november 2019 @ 10:17

  26. Ulbricht: “Niemand hat vor eine Mauer zu bauen…”
    Busch sen. : “Watch my lips, no more taxes…”
    Bonnichsen: “Ingen grund til at frygte islamisk stat-folk blandt flygninge…”
    Listen kunne fortsaettes i det uendelige; onkel Bonnichsen befinder sig i bedste selskab.

    Kommentar by krassisten — 28. november 2019 @ 10:34

  27. Mediernes yndling, H.J. Bonnichsen, er en pladderhumanistisk nar. Hans forklaringsmodel på terrorisme er politisk korrekt og forvrænget. “Had og ønske om hævn”. Ja, det kan være rigtigt nok. Men hævn for hvad. Fordi DK har forsørget dem og deres hadske familier i årevis og set med mildhed på deres dovenskab og kriminalitet? Hadet skyldes den islamiske tro der indpoder had til de vantro. Og det der skal hævnes er, at det er de vantro der klarer sig godt mht. til økonomi og er i stand til at opbygge velfungerende samfund. Mens muslimerne kun bliver rige hvis de støder på en oliekilde i baghaven, og kun skaber uproduktive middelaldersamfund.

    Kommentar by JC — 28. november 2019 @ 10:42

  28. Bonnichsens popularitet hos medierne, skyldes selvfølgelig hans venstreorienterede verdensbillede, der passer som hånd i handske til journaliststandens.

    De forsømmer aldrig en chance for at føre ham frem i felten, og de lægger altid meget vægt på hans forhenværende titel, der i deres øjne bestyrker validiteten af deres eget forvrængede verdensbillede.

    Dette verdensbillede bygger i høj grad på at der er mange her i verden det er meget synd for, fordi de er blevet ofre for den vestlige verdens ondskab. Heriblandt indtager fupflygtninge, muslimer og islamister en fremtrædende stilling.

    Kommentar by JC — 28. november 2019 @ 10:57

  29. Ak ja, når man ser, hvor stort postyr og komplikationer, der rejses for at holde tilmed de værste trusler ude, bliver det mildt sagt noget af et hyr med at iværksætte remigration med demografisk signifikans. Vi får vist brug for vor egen udgave af Duterte.

    Kommentar by Peter Neerup Buhl — 28. november 2019 @ 11:27

  30. Er det blævrende flæskebjerg konverteret til fredens religion?

    Kommentar by Revisoren — 28. november 2019 @ 11:49

  31. Hans Jørgen Bonnichsen er indbegrebet af, hvad der er galt i Danmark.
    Fra Den Store Hukommelse:

    Dansk-Algieren Slimane Hadj Abderrahmane. Fanget dec.2001 i Pakistan nær den afghanske grænse af amerikanske soldater, og indsat på Guantamano. I 2004 overført til DK efter store forhandlinger mellem dansk/amerikanske myndigheder, hvor den operative chef ved PET, Hans Jørgen Bonnichsens mellemkomst, gjorde alt for at servicere ham, bl.a. til en lejlighed, i 2007 dømt for tyverier af 2 pas + 3 Dankort samt bedrageri for over 100.000 kr. medens han var ansat som postbud i Greve.
    Dræbt februar 2013 som såkaldt hellig kriger.

    Tro mig, vi kommer til at hænge på flere af sådanne halvhjerner. Store i kæften når de er i flok, og ynkelige når det ikke går som beregnet.

    Kommentar by der Adler — 28. november 2019 @ 12:19

  32. Hvis den ene eller for den sags skyld begge mine bedsteforældre boede i USA, og måske oven i købet var amerikanske statsborgere, så ville jeg ikke blive dansk-amerikaner!
    Jeg ville stadig være dansk også selvom begge mine forældre var døde!
    Men den logik gælder åbenbart ikke for somalier.
    Skulle mine amerikanske bedsteforældre vælge at tage mig til USA, så er jeg sikker på at de ville skulle forsørge mig uden at de amerikanske skatteydere måtte til lommerne! Derimod er jeg sikker på at de somaliske bedsteforældre ruller hele den, af danskerne, skatteyderbetalte velfærdsrødeløber ud!
    Nu vil jeg formodentligt blive set på som ond og modbydelig af den samlede venstrefløj!
    Men havde det ikke været mere passende om bedsteforældrene tog fra Danmark til Somalia for at forsørge deres somaliske barnebarn?
    Naturligvis er det synd for drengen at hans forældre har været så onde og modbydelige at de har rejst ned for at kæmpe mod b.la. danske soldater. Men der er rigtig mange børn i hele verden det er synd for! Endda mere synd for end denne dreng, for han er så heldig at have nogle bedsteforældre som forstår den somaliske kultur og som bare kan rejse til Somalia for at rede ham. Vi kan ikke rede alle børn i verden som det er synd for, men der er andre som har større behov end ham!

    Kommentar by Den Nervøse — 28. november 2019 @ 12:21

  33. Bonnichsen lever som alle andre radiGale, han lider af Oikofobi, totalt had til fædrelandet samt dets borgere!

    Han har aldrig værnet om Danmark & danskerne(tværtimod), han har aldrig været praktiker, idet han har haft folk til det beskidte, hvor store omkostninger det har haft/fået, forbliver en hemmelighed i PET.

    Hans forudsigelser er helt forkerte gang på gang, (der ved idioten!),
    ikke desto mindre skal mSm altid lige høre på hans idioti!

    At PET acceptere alle hans rygter/historier om PET, er ufatteligt, han burde have tavshedspligt. Virker langt værre end Scharf!

    P.

    Kommentar by Piotr — 28. november 2019 @ 12:21

  34. Retssystemet i Danmark, dyrt og overbelastet allerede, er ikke skabt til at sluse terrorister ind i danske fængsler eller samfundet.
    Terrorister fra Al Qaeda og ISIS begyndte længe inden Muhammedkrise og Smykkelov. Drivkraften er religion og had til Vestens udenrigspolitik, ikke danske forhold.
    ISIS krigere avlede børn som led i en terrorstrategi om overlevelse og spredning. De børn bliver tikkende bomber mange af dem. De bliver måske mere radikale af at vokse op i en ISIS flygtningelejr, men det er svært at forudsige uanset hvad.

    Kommentar by Zatopek — 28. november 2019 @ 14:08

  35. @ 35 Zapotek

    Med muslimske gener, og opvokset med den syge mands såkaldte religion, så kan det kun gå galt. Skidtet har intet at gøre i Danmark.

    Måske 5% af MF forstår hvad islam står for, resten er totalt blanke, derfor bliver Danmark ødelagt til ukendelighed.

    Kommentar by der Adler — 28. november 2019 @ 14:31

  36. Problemet med Bonnichsen er at han tror at hvis vi bare lader være med at provokerer muslimerne, så bliver de medgørlige, fredelige og bidragende borgere! Det gør de ikke!
    Jo mere vi føjer os, jo mere vi giver efter for salami metoden, jo mere vi betaler til dem, des mere hader de os, des mere ser de os som svage, des mere foragter de os og des mere mener de sig berettiget til at dominerer os!

    Kommentar by Den Nervøse — 28. november 2019 @ 15:07

  37. Bonnichsen er som alle de andre der får en højt placeret position i en magt og formidlings institution. Screenet for afvigende tankesæt der kan få båden til at vippe. Papegøjer der svare i henhold EU, globalismen med de erklæret verdensmål. 100% mainstream hjernevasket.

    Kommentar by Jp — 28. november 2019 @ 15:23

  38. Problemet med Bonnichsen (og Bonnier) er at han tror han gør godt for andre,medens han i virkeligheden gør ondt.
    Tag den SHITpolitiSTAT

    Kommentar by Nielsen — 28. november 2019 @ 18:14

  39. Der er virkelig folk som er så naive at de tror at blot man lefler for de muslimske indvandrere, giver dem i pose og sæk og i øvrigt retter ind efter deres religion, så bliver de rare,fredelige og venligt stemte over for de vantro. Det gør de slet ikke. I deres machokultur er denne holdning et udtryk for en foragtelig svaghed, som bekræfter dem i at de har mulighed for at komme til at dominere de vantro. De vil blot udnytte situationen til at stille yderligere krav og forlange stadig mere underkastelse.

    Kommentar by JC — 28. november 2019 @ 22:13

  40. Spændende at se hvordan Bonnichsen får givet den onde højrefløj skylden for de to terrorangreb i London og Haag.

    De stakkels muhammedanere er vel blevet krænket over juleudsmykningen i gaderne, og eneste udvej er naturligvis, at slagte tilfældige vantro…

    Kommentar by Revisoren — 30. november 2019 @ 09:50

RSS feed for comments on this post.