28. november 2019

Bandekriminelle Adel Younes debuterer som prof-bokser: “… satser på at blive en positiv rollemodel”

Tidligere bandeleder Adel Younes vil gerne være rollemodel, og med tidens ikke-eksisterende formkrav, så har han gode chancer. Har har haft fast arbejde siden torsdag d. 7. november, kører en hård attitude, og er efter Facebook at dømme islamist. Han synes godt om WAKF (Det Islamiske Trossamfund i Danmark), ‘Profetens Budskab’ (Hizb ut-tahrir) og ekstremisterne Bilal Philips og Sheikh Khalid Yasin. Fra DR Online – Tidligere bandeleder bliver prof-bokser: – Mig kan du ikke køre over.

“Den første aften i februar kan Adel Younes helt legalt slå en anden mand i gulvet.

I Frederiksberg Hallerne får den tidligere bandeleder nemlig prof-debut som bokser i en alder af 29 år, og skal man tro hans træner fra Danish Fight Night-stalden, rutinerede Thomas Povlsen, så kan der blive smæk for skillingen.

Som 15-årig fik den unge forbryder faktisk et tilbud om at kombinere en anbringelse med boksningen med en plads på et opholdssted i Nordsjælland, som blandt andet omfattede overlevelsesture, boksetræning og en tre måneder lang træningslejr på Cuba.

Men to dage før han skulle afsted, fik han at vide, at der alligevel ikke var plads, og i stedet endte han på et i en DR-dokumentar, ’Isolation, straf og ydmygelse’, meget udskældt opholdssted, hvor han med egne ord fik en rigtig dårlig oplevelse.

– I dag arbejder jeg på et plejehjem, og jeg bruger resten af tiden på boksetræningen. Det er det her, jeg vil. Jeg har en masse gode mennesker, der bakker mig op og tror på mig, siger Adel Younes om det nye kapitel i sit liv, hvor han satser på at blive en positiv rollemodel.

(Adel Younes på Facebook, 2019)

Oploadet Kl. 11:17 af Kim Møller — Direkte link18 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/106305/trackback

18 Comments »

  1. Han kan angiveligt også deltage i boksestævner, imens han er efterlyst for knivstikkerier, hvis man spørger Universal Music. Ønsker ham alt held og lykke med boksekarrieren – i Pakistan. Man får brug for at kunne slå fra sig i den slags kulturer, hvor ethvert spørgsmål i samfundet afgøres ved vold. Så det er fin hjemsendelsesforberedelse.

    Kommentar by Fascist — 28. november 2019 @ 11:35

  2. Ja, det var selvfølgelig fordi han ikke kom til carribien på danskernes regning. Vi skylder ham en rejse – uden returbillet.

    Kommentar by Fascist — 28. november 2019 @ 11:37

  3. Dejlig type.

    Kommentar by Johnson — 28. november 2019 @ 11:41

  4. Hizb ut-Tahrir – nu også på plejehjem!

    Kommentar by Revisoren — 28. november 2019 @ 11:53

  5. De der præmie-perkere har en IQ på max 2 x skostørrelsen!
    Starte prof-bokse karrier som 29 årige. Er det en joke´, er hans træner allerede træt af ham?
    MAX 2 omgange, vi må holde øje med resultatet.

    SIAD! Støt SK! Stem NB! Støt IG! Direkte Demokrati NU! Ud af EU&FN!
    P.

    Kommentar by Piotr — 28. november 2019 @ 12:03

  6. Viser pistol-tegn med fingrene ! det starter godt

    Kommentar by k.m. — 28. november 2019 @ 12:03

  7. Man skal først være i praktik som hardcore bande kriminel, så er vejen banet for at blive rollemodel og kassen åben for fri afbenyttelse af statskassen.

    Det kan åbenbart betale sig.

    Kommentar by Jan Huus — 28. november 2019 @ 12:39

  8. Rollemodel for muhamedanske bandeledere og voldsmænd. Velbekomme.

    Kommentar by Bastardo — 28. november 2019 @ 12:39

  9. Som 29-årig er det måske også på tide at få noget konstruktivt ud af sit liv. Og Adel Younes må bruge de talenter han nu har. Han er glad for islam. Og han kan slås. Det er da altid en begyndelse. Hurra for Ørkenens Sønner.

    Kommentar by BE — 28. november 2019 @ 12:43

  10. Til 10.: GI bliver mistænkeliggjort, når de træner selvforsvar. Men kampsport ses som et middel til at gøre udlændinge til gode samfundsborgere.

    Kommentar by Henning — 28. november 2019 @ 13:24

  11. Flot bil, mon pengene er tjent på plejehjemmet?

    Burde en voldsdom ikke udelukke een fra professionel licens?

    Kommentar by redneck — 28. november 2019 @ 14:22

  12. Burde en voldsdom ikke udelukke arbejde med svage syge og ældre, som hurtig kan “overtales”

    Kommentar by Oppenheimer fan — 28. november 2019 @ 14:46

  13. Kæft nogen grimme negre

    Kommentar by Nielsen — 28. november 2019 @ 16:43

  14. > I dag arbejder jeg på et plejehjem

    Hermed en opfordring til alle, der har familie på et plejehjem, lige at sikre sig at det ikke er “deres” plejehjem, hvor denne person er ansat.

    Kommentar by Quark — 28. november 2019 @ 18:49

  15. Inden længe er han fisket op for; løgnehistorier til offentlige myndigheder, har ikke overholdt sine meldepligter, involveret i narkohandel, våbensmugling, leasingsvindel, momssvindel og almindelig tågehovede grov mold og kvindemishandling..
    Skulle han ikke bare være aflivet humant og økologisk, for længe siden? Ikke som en straf, men som en social foranstaltning? Et adfærdskorrigerende forsøg, der slog fejl, og blev afsluttet?
    Og samfundet kører bedre og befriet videre?

    Kommentar by Hul igennem? — 28. november 2019 @ 19:06

  16. #16 Hul igennem
    Jaa altså med andre ord en god rollemodel. Er det ikke dét det betyder?

    Hvorfor foregik træningslejren på Cuba af alle steder? Cuba! Var der ikke lidt mindre totalitære lande som Danmark kunne drive forretning med?

    Kommentar by Realist2 — 28. november 2019 @ 19:19

  17. @ Oppenheimer fan — 28. november 2019 @ 14:46
    Jo du har ret. Ligesom en “børneattest” kræves for arbejde med børn, burde der være krav om en vis moralsk standard for personale der har med svagelige borgere at gøre.

    Jeg ved ikke lige hvad man skulle kalde attesten? Neger-attest? Perker-attest? Eller måske bare straffeattest?

    Kommentar by redneck — 28. november 2019 @ 23:00

  18. Rollemodellen er med i et rollespil. Hans Jørgen Nielsen sagde attituderelativist.

    Kommentar by Moth — 28. november 2019 @ 23:53

RSS feed for comments on this post.