28. november 2019

Historien om lykkeridderen Bernio Verhagen: Professionel fodboldspiller på Instagram…

“Jeg har set Danmarksserie-spillere, der var klart bedre.”, fortæller en Næstved-spiller til DR.dk, og det står efterhånden klart at Bernio Verhagen, ikke var professionel fodboldspiller, men en fuldfed instagram’ende lykkeridder. Det var godt så længe det varede, blandt andet med hotelophold med en chilensk modelkæreste, men han vågnede op til en røverisigtelse, og er pt. varetægtsfængslet.

Sød lille historie fra DR Online – En plattenslager kom til Viborg: Tre ting du skal vide om fodboldfuskeren.

“Det er sjældent, at en spiller i den danske 1. division stjæler overskrifter i danske medier. Men det er også sjældent, at man støder på personer som Bernio Verhagen. …

Den 25-årige hollænder kunne fremvise et omfattende cv med ophold i blandt andet Holland, Moldova, Chile og Sydafrika. … Men både bold.dk og B.T. har været i kontakt med flere af klubberne, hvor man intet kendskab har til Bernio Verhagen.

B.T. har fortalt, hvordan Verhagen angiveligt har brugt en falsk agent for at få kontrakter. Politiken har fortalt, at han tidligere har udgivet sig for at være FCK-spiller. Og tidligere på måneden kunne B.T. berette om en kæreste, som anklagede Verhagen for vold og frihedsberøvelse.”

(Fotos: Bernio Verhagen og Nayaret Muci på Instagram, 2019)

Oploadet Kl. 11:49 af Kim Møller — Direkte link28 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/106308/trackback

28 Comments »

  1. Han er ikke mere hollænder end min bare røv

    Selv om DR svinger sig op til at beskrive manden som svindler, undlader de ikke at gøre en sort afrikaner til hollænder.

    Kommentar by k.m. — 28. november 2019 @ 11:58

  2. Må jeg anbefale den storkriminelle neger at skifte til Ishøj IF i Danmarksserien.

    Her kan han blive holdkammerat med den tidligere landsholdsspiller og amatør-gangster Nicki Bille.

    En perfekt angrebsduo…

    Kommentar by Revisoren — 28. november 2019 @ 12:01

  3. Hvilket blot beviser, at danskerne stadig er et tillidsfuldt folk. Det er glædeligt.

    Nu mangler vi bare at vænne os af med at have tillid til muhamedanere og negere.

    Kommentar by Bastardo — 28. november 2019 @ 12:34

  4. Nyd det så længe det varer.
    Snart skal “imam” Østergaard og Enhedslisten forsvare et nyt mindretal- etnisk danskere.
    https://jyllands-posten.dk/indland/ECE11786828/i-denne-kommune-er-67-pct-af-alle-nyfoedte-foedt-af-indvandrere-eller-efterkommere/

    Kommentar by k.m. — 28. november 2019 @ 13:12

  5. Viborg FF sikke en flok amatører

    Kommentar by Dennis — 28. november 2019 @ 13:22

  6. Så bette Bernio er fra Nederlandene ?? Er det så Zwarte Piet han udgiver sig for, når han laver ballade i DK ?? Mon ikke han er født i Nigeria, og er mere bekvemmelighedsflygtning end fodboldspiller ?!?🤔🤪🤥

    Kommentar by Stem_niller — 28. november 2019 @ 13:32

  7. OT:

    De snerpede feminister i Enhedslisten er nu ifølge Berlingske gået totalt i selvsving over, at den gamle kulturradikale Bertel Haarder har skrevet ironisk om Ninna Hedeagers voldtægtssag i en julesang.

    Frøken Skipper forlanger en offentlig undskyldning fra gamle Bertel, da humor åbenbart ikke er i højsædet hos centralkommiteen i Enhedslisten.

    Jeg har aldrig hørt Pernille Skipper tage afstand, når danske “kunstnere” og “musikere” kommer med infame skældsord og dødstrusler mod borgerlige politikere og debattører…

    Kommentar by Revisoren — 28. november 2019 @ 13:34

  8. https://jv.dk/artikel/id%C3%B8mt-f%C3%A6ngsel-og-udvisning-fors%C3%B8gte-at-smugle-65-kilo-khat-ind-i-landet

    “Hollænder”!

    Kommentar by k. m. — 28. november 2019 @ 13:36

  9. Kæft,en grim neger.

    Kommentar by Nielsen — 28. november 2019 @ 13:46

  10. Fodbold idioter er ligeså slemme som folk på enhedslisten. De hepper på et hold som er fyldt med negere bare fordi de har en trøje på. Se på billeder af det franske landshold bare for 20.år siden og så idag. Ved sidste EM skrev mange afrikanere på twitter, at det var Afrika mod Europa. Afrika var det “franske” landshold.

    Kommentar by CCC — 28. november 2019 @ 14:55

  11. Og selvfølgelig har en eller anden stupid skøge valgt at få barn med ham. Det blandingsprodukt, som er genetisk bagud på point fra begyndelsen, og samtidig kommer til at vokse op uden en far, skal Danmark nok få glæde af.

    Kommentar by Hr. Snusk — 28. november 2019 @ 16:47

  12. k.m. har en bar hollænderrøv. Og …

    Kommentar by Nielsen — 28. november 2019 @ 17:14

  13. Kulturberigelse.

    Kommentar by Ewing — 28. november 2019 @ 17:18

  14. Der er så meget indvandrerkriminalitet, både vold og svindel af alle typer, så politi og retsvæsen reelt er brudt sammen (voldsom stigning i henlagte sager, selv om forbrydelsen er klar), og medierne kan kun overkomme at dække det groveste. Muhammedanmark anno 2019.

    Kommentar by Zatopek — 28. november 2019 @ 17:28

  15. @ Revisoren! har du et link til Bertel-Bims´s ironi?
    P.

    Kommentar by Piotr — 28. november 2019 @ 17:50

  16. Og så synes skærmen: “Your comment is awaiting moderation” og sluddr som Gentaget kommentar fundet; det ser ud som om, at du allerede har sagt det!

    Kommentar by Nielssen — 28. november 2019 @ 17:56

  17. OT

    Bertel Haardeers Julesang.

    Helt anderledes hetero er Hedeager-drengen: Én var ej nok, han vill´ ha´ to med i borgmestersengen! Han møved´ med dem begge, og han pilled´ lidt for meget! Han tro´de, at i Enhedslisten var der fælleseje! M E N hvorfor skal de vær´ så striks´ og hindre Enhedsliste-sex, lad ham dog få en dejlig heks med hjem til jul!

    Men havd fanden er så melodien.

    Kommentar by Charles Nielsen — 28. november 2019 @ 18:21

  18. Bertel Haarders sang rammer plet. Humor er bedre end alt andet. Og det bliver endnu morsommere af at se og høre Pernille Skipper.

    Kommentar by Ole Madsen — 28. november 2019 @ 18:33

  19. Det mest skræmmende er, at flere end 11.200 idioter finder denne usling spændende nok til rent faktisk at klikke “følg” på instagram.

    Kommentar by Quark — 28. november 2019 @ 18:43

  20. Tak Charles Nielsen, du kom mig i forkøbet med Haarders nye juleklassiker.

    Jeg kender heller ikke melodien, men nu kan Tue Hammer da sidde og nynne den i spjældet…

    Kommentar by Revisoren — 28. november 2019 @ 18:56

  21. Yallah.

    Hvordan med holdet? det er jo et tilbageslag, men kom igen, der må være bedre og mere normale ok spillere..?

    Kommentar by Hul igennem? — 28. november 2019 @ 18:57

  22. Ser at de få lykkeriddere i redox endnu ikke har skrevet noget som helst om Stram Kurs rigskongres– er de gået bag om dansen, var der egentlig ikke noget nyt, er de blevet for(selv)fede? Fat socialnas Cats?

    Kommentar by Hul igennem? — 28. november 2019 @ 19:33

  23. OT
    Bertel Haarders julesang har min opbakning. Han gør kun grin med det absurde, og det håber jeg Venstre støtter ham i. På tide der bliver sagt fra overfor krænkelseskulturen.

    Kommentar by Zatopek — 28. november 2019 @ 21:20

  24. Begrebet landskamp i betydningen “ædel kappestrid mellem nationer og folkeslag”, har mistet sin relevans. Hvorfor skal man som europæer sidde og heppe på sit lands landshold, hvis det mest består af afrikanere. Det landshold der har støvsuget Afrika og Sydamerika for flest fodboldstjerner i dyre domme, har størst vinderchancer. Nå, det må fodboldentusiasterne selv om. Selv ser jeg aldrig fodbold. Man kan ikke interessere sig for alt. Men jeg godter mig lidt over at det professionelle fodboldhold er blevet fuppet af denne afrikaner.

    Kommentar by JC — 28. november 2019 @ 21:59

  25. Næste kontrakt er med FCMidtafrika

    Kommentar by Egon Olsen — 28. november 2019 @ 23:22

  26. Bertel Haarder kommer sig på hans gamle dage. Nu mangler jeg bare at høre fra ham,at EU er en terroristisk korrupt politikerklub,som er skadelig for Danmark.

    Kommentar by Nielsen — 29. november 2019 @ 05:07

  27. Hvad fanden ser hvide kvinder i sådan en abekat-lignende stodder. En gang i mellem må man tage sig til hovedet over hvide, naive kvinders trang til at mænge sig med negre og muslimer. De burde jo på forhånd vide, at det går galt. Er det virkelig rygtet om den store p** – der får dem til indlade sig med dem???

    Kommentar by Jørn Kjær — 29. november 2019 @ 15:52

  28. #28 Jørn, måske. Men ihvertfald har der fra de “progressive”, i årevis, kørt en massiv propaganda for raceblanding (næsten altid sorte mænd med hvide kvinder) og en samtidig dæmonisering af det hvide patriarkat. Se på Hollywoods og reklamebranchens forbandede lort.

    Kommentar by Hr. Snusk — 29. november 2019 @ 23:08

RSS feed for comments on this post.