29. november 2019

TV2 Echo-video: 18-årige Cecilia blev voldtaget af to mænd under et ferieophold i Paris…

Som 18-årig turist i Paris, faldt danske Cecilia Johanne i snak med en hvid skaldet bokser og en sort hiphopper med dreadlocks. De narrede hende op i en lejlighed, hvorefter hun blev voldtaget i flere timer. I dag er hun 25 år, og klar til at fortælle historien.

Oploadet Kl. 02:03 af Kim Møller — Direkte link20 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/106323/trackback

20 Comments »

  1. Hun kunne da virkelig lære noget af Jacob Holdt. Prøv nu at sige ja og være lidt positiv.

    “…et slags menneske, jeg ikke havde stiftet bekendtskab med før. Og så måtte jeg jo som rejsende prøve at få det bedst mulige ud af det ved at åbne op…”

    Kommentar by BE — 29. november 2019 @ 02:38

  2. Sådan er det når man vil ud og opleve fagre nye verden, uvidende og dum vil man ramme verdens virkelighed der i dag er rå og udadreagerende og det har Cecilia så mærket på sin krop, hun skal stemme på stram kurs for at få satisfaction ellers fortsætte med at tilfredsstille kæleperkerne, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 29. november 2019 @ 03:30

  3. Sorte hiphoppere som ikke har nogen respekt for kvinder … har jeg aldrig hørt om før. Det må være noget nyt…

    Egentlig burde jeg have ondt af hende, men jeg er sgu snart så ligeglad med de dumme kællinger, der bliver bløde i knæene og fugtige i fugen, når de ser en af de spændende brune.

    Kommentar by Hr. Snusk — 29. november 2019 @ 03:56

  4. I dag er jeg alenemor, og jeg har kæmpet med PTSD, fødselsdepression, stress og angst siden voldtægten, som jeg pænt havde fortrængt i min hashtåge. For 1,5 år siden kom hele min oplevelse tilbage, jeg startede til psykolog. I dag er jeg kun påvirket af lidt angst en gang imellem.

    og

    Mit liv er ikke lutter af glimmer og glitter, og jeg siger tingene som de er

    -Kan man læse på hendes hjemmeside.
    Jo det er synd for hende Hr. Snusk og det er også synd for hendes dreng,at hun fik ham med en tabertype,som åbenbart har forladt hende,da hun oplyser at hun er alenemor.
    Der er en vigtig pointe i emmagads kommentar,at hvis hun ikke vil smide de fremmede ud af Danmark,bliver situationen ikke bedre,hverken for hende selv eller hendes medsøstre.

    Kommentar by Nielsen — 29. november 2019 @ 04:36

  5. Marokko. Og islam har ret med hensyn til kvinder.

    Kommentar by River — 29. november 2019 @ 06:34

  6. Godt at hun fortæller sin historie, det kan andre unge lære af.

    Hun blev manipuleret og overrumplet og sagde ikke fra i situationen, fordi de (også bogstaveligt) kørte rundt med hende.

    Det er rigtig synd, og ikke hendes skyld. Hun var bare umoden, og ikke rustet til at møde onde mennesker. Respekt for at hun ikke tier, og de bedste ønsker til hende.

    Kommentar by Zatopek — 29. november 2019 @ 06:45

  7. Hvordan mon hun ernærer sig i dag? Hvem betaler hendes lejlighed, fladskærm, tv pakke iPhone junkfood, friplads til barnet osv

    Kommentar by redneck — 29. november 2019 @ 07:48

  8. BE — 29. november 2019 @ 02:38

    “Hun kunne da virkelig lære noget af Jacob Holdt.” Det er lige præcist det: Jacob Holdts svinestreg er, at han træder på alverdens traumatiserede voldtægtsofre bare for at vise, hvor et fantastisk humanistisk menneske, han selv er.

    Kommentar by traveler — 29. november 2019 @ 08:12

  9. Lyder rigtigt spændende. Lad mig gætte: I dag er hun “coach”?

    Kommentar by Michael — 29. november 2019 @ 09:10

  10. Det burde have været mette f(uck) eller enhver anden af de røde aljebeholdere og landsforrædere i stedet for Cecilia selvom hun har været fucking naiv.
    Stram Kurs min. 90 mandater eller undergang.

    Kommentar by Piphans — 29. november 2019 @ 09:59

  11. #7 Lader til hun er fitness instruktør mm. og under uddannelse. Formodentlig klarer hun sig hovedsagelig selv.

    Kommentar by Zatopek — 29. november 2019 @ 10:24

  12. Hvorfor sagde hun ikke bare “JA!”, som Jakob Holdt har lært os?

    Kommentar by Børge-Muhammed — 29. november 2019 @ 14:27

  13. Der må være noget trunten har misforstået.

    Hun har tydeligvis ikke set programmet på DR, hvor Puk Damsgaard og Suzanne Brøgger er på venindetur til Syrien.

    Her fremgår det jo tydeligt, at islamister bare er mennesker som du og jeg.
    Som lille Puk udtalte: “De har bare et mere højreorienteret syn på religion”…

    Kommentar by Revisoren — 29. november 2019 @ 15:21

  14. – Revisoren

    Det der Brøgger-snak. Har du link?

    Kommentar by Kim Møller — 29. november 2019 @ 16:20

  15. Grim historie. Man væmmes når hun fortæller:
    “Han siger til mig, at nu skal jeg rigtig mishandles”.

    En fremmed er ikke altid en ven. Hvorfor lærer vi ikke de unge mennesker det her?

    Kommentar by Realist2 — 29. november 2019 @ 18:01

  16. # Hr. Møller

    Programmet med slyngveninderne Puk & Suzanne i Syrien blev sendt på DR1 onsdag kl. 20.45.

    Kommentar by Revisoren — 29. november 2019 @ 18:19

  17. Så vidt jeg husker var det også den gamle afdankede feminazi Suzanne Brøgger, der for år tilbage kaldte Morten Messerschmidt for en “vammelsmuk arier”.

    Brøgger er vel en “kvindelig” udgave af Carsten Jensen?

    Kommentar by Revisoren — 29. november 2019 @ 18:58

  18. https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/titusindvis-goer-oproer-mod-verdensomspaendende-epidemi/7888749

    “Verden over demonstrerer titusindvis i disse dage mod vold mod kvinder.

    På bygninger skrev aktivister navnene på franske kvinder, som i år er blevet dræbt af deres nuværende eller tidligere partner.”

    I kunne jo begynde med at holde jer langt væk fra de spændende bad boys.

    Kommentar by Hr. Snusk — 30. november 2019 @ 00:11

  19. Kommentar by Hr. Snusk — 30. november 2019 @ 00:11.

    “- Og så er det også noget, der ’smitter’. Vi ved fra undersøgelser, at vold kan gå i arv. Har man forældre, der er voldelige, vil nogle børn arve volden og selv slå eller mishandle, når de bliver voksne, siger hun.(Henriette Laursen, direktør for KVINFO.)”

    Der er for alvor kommet nye boller på feministsuppen dér, selv om hun ikke direkte siger det lige ud. Førhen var vold i hjemmet, ifølge feministerne, udelukkende noget kvinder blev udsat for. Desværre for Henriette og hendes medsøstre har omfattende research nu påvist, at kvinder faktisk initierer +70% af al volden i hjemmet, specielt mod deres egne drenge.
    http://newscastmedia.com/domestic-violence.htm

    Så ud over dit råd om at holde sig væk fra bad boys, er det nok også på sin plads at tilføje, at hvis kvinder ikke lærte små drenge at vold mod de svagere er okay, gennem deres eget eksempel, så ville der 100% sikkert også være betragteligt mindre af den, når den svage part er vokset op og blevet den stærkeste.
    Nogen gange ligger man altså præcist som man har redt op til…

    Kommentar by Kimski — 30. november 2019 @ 04:18

  20. En fremmed er blot en ven du endnu ikke har mødt.

    Kommentar by Bilka — 2. december 2019 @ 17:22

RSS feed for comments on this post.