27. december 2009

‘Af alle mulige årsager’

Fra Sappho – Ministerrådgiver frygter muslimsk flertal i Danmark.

“Christopher Arzrouni, der er tidligere redaktør på Weekendavisen og nuværende spindoktor for fødevareminister Eva Kjer Hansen (V), mener, at det er naivt ikke at frygte et muslimsk befolkningsflertal i Danmark. Det fremgår af en meningsudveksling på det sociale medie Facebook.

[…]

Christopher Arzrouni

Med tanke på din baggrund (Arzrouni har armensk baggrund, red.). Hvordan tror du, at det vil gå Europas oprindelige befolkninger, når de i en ikke så fjern fremtid bliver et mindretal i Europa?”

Et par timer senere indløb svaret fra Christopher Arzrouni på Eva Selsings Facebook-væg:

“Kære Uwe Max Jensen,

Jeg vil da bestemt frygte fremtiden, hvis den skulle bringe et muslimsk flertal i Danmark. Af alle mulige årsager. Hvor naiv tror du, jeg er?”

Oploadet Kl. 06:32 af Kim Møller — Direkte link12 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/10637/trackback

12 Comments »

  1. “Hvor naiv tror du, jeg er?”

    Maaske ikke naiv, men høflig. Som armener har han jo first-hand erfaring, hvad der kan ske under muslimsk overherredømme.

    En mindre høflig armener ville alarmere danskerne om, at et lignende
    folkemord som fandt sted i Armenien, kan en skønne dag finde sted i Danmark.

    Kommentar by marius — 27. december 2009 @ 06:50

  2. Den virkelige sjove fra Nicolai Raastrup på berlingske tidende.

    “Åbenhed og imødekommenhed undermineres af medierne, der ifølge undersøgelser oftest præsenterer muslimer i et negativt lys.”

    Kommentar by dommedag — 27. december 2009 @ 07:26

  3. Den komiske krybende-ali nikkedukke raastrup, glemte vist også at nævne at i div kriminal statistikker især volds statestikkerne, nævnes ofte muslimerne som over repræsenteret!

    Kommentar by li — 27. december 2009 @ 11:00

  4. Sørgeligt at den højst komiske-ali nikkedukke raastrup, vælger at angribe medierne for at referere muslimernes præstationer! i samfundet, i stedet for at fjerne årsagerne til muslimerne dårlige adfærd, som logisk nok stiller dem i dårligt lys.
    Men, logik er jo en mangelvare hos de politiske korrekte virkelighedsfornægtere.

    Kommentar by li — 27. december 2009 @ 11:06

  5. Hvis der eksisterede muligheder for det Li nævner, at årsagerne til muslimers dårlige adfærd kunne fjernes, så var det givetvis sket for masser af år tilbage.

    Det er jo ikke så få denne adfærd har ramt, når man læser hvad de rettroende har bedrevet siden fremkomsten af islam.

    Hvad angår at alarmere danerne, og andre af Europas folkeslag, så er vi forlængst blevet advaret gennem den meget specielle muslimske adfærd og ikke mindst gennem Europas egne, historiske, som mere nutidige, erfaringer med islam.

    Man skulle egentlig tro at vi lider af den samme handlingslammelse som da Pesten marcherede ud over samtlige lande.

    Forskellen på dengang og nu er, at vi udmærket ved hvad vi skal gøre, men vi kan ikke få os selv til det !

    Kommentar by Vivi Andersen — 27. december 2009 @ 11:59

  6. Før det sker, at flertallet bliver muslimsk, skal vi have etableret en eksilregering i udlandet, der i god tid har bevæbnet det danske folk.
    Borgerkrigen undgår vi ikke, og vi skal ikke blive et nyt Kosovo.
    Den fadæse skal NATO ikke have lov at slippe godt fra mere end én gang.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 27. december 2009 @ 12:06

  7. Det er rart at der i det mindste er en anerkendelse af det problematiske med et muslimsk flertal (eller bare øget muslimsk indflydelse) i fremtiden – men (som sædvanligt) savner jeg en konkret (og realistisk) handleplan til at undgå dette kommer til at blive virkelighed.

    Flot vi frygter det – men hvordan skal vi så forhindre vore frygt i at blive virkelighed? Alt andet er “bare” tomme ord, selvom selv disse tomme ord har haft svære kår i dagspressen og medierne.

    Kommentar by Vantroende — 27. december 2009 @ 14:04

  8. Vivi Andersen
    tv 2 news lige nu eksperten der udtaler sig om problemet (fik ikke
    hendes navn) har ihvertfald ikke fattet en skid. AK AK,men du har helt
    ret nogle af os ved godt hvad vi skal gøre,og hvis vi ikke snart gør
    det vi godt ved er nødvendigt, tror jeg Nicolai Sennels spådom meget
    snart går i opfyldelse.I iran skændtes de lige nu om hvad en idiot
    sagde for 1500 år siden,for mig har det været SOLEKLART siden 1983
    så vidt jeg husker havde Fremskridt partiet fem mandater dengang
    omkring 200000 Danskere, gad vide hvor mange der har fattet det nu det
    kunne være sjovt med nogle nye tal.

    Kommentar by gravballemanden — 27. december 2009 @ 14:45

  9. I kolonitiden, da europas befolkning drog mod fremmede jagtmarker, tog en del til Nordamerika.

    Indianerne var lidt skeptiske, men høvdingene fandt ud af, at de få indvandrere umuligt kunne true deres kultur.

    Yassir Arafat: Vores kvinders livmodere er vores bedste våben.

    Ahmadinehaderen: Iranerne skal overbefolke denne verden.

    Kommentar by Janette Lund — 27. december 2009 @ 17:15

  10. Ved at hjemsende de mange økonomiske bekvemmelighedsflygtninge og lykkesøgere(de fleste af dem er fra islamiske middelalderstater), kan antallet af herboende korantilbedere redeceres mærkbart.

    Kommentar by Poul — 27. december 2009 @ 20:56

  11. Som Helle T S sagde paa DR2 den 26/12: vi blev aldrig spurgt. Jeg er sikker paa at danskerne havde sagt rungende Nej!

    Anti-sharia

    Kommentar by anti-sharia — 28. december 2009 @ 00:22

  12. Jo jeg fik jo hele samenhængen og brevet i min mailboks.

    Jeg havde svært ved at forstå, hvad Christopher Arzrouni egentligt mente, men kom jo sidenhen frem til, at han var noget nervøs for “musserne” bare det ikke lige gik ud over indtjeningsmulighederne i “nulæget”!

    Så meget for integritet og ligesom, det vigtige i “mit og mine børns liv” nu og her.

    Er det noget og sige til at vi andre af og til ser ud som om vi er grædefærdige?

    Kommentar by Hans Erling Jensen — 28. december 2009 @ 03:34

RSS feed for comments on this post.