6. december 2019

DR-succeshistorie: Jenan valgte kærligheden – “Thomas konverterede til islam, parret blev gift…”

Medierne er gode til at caste, og rollefordelingen er givet på forhånd. Er det en historie om racisme i nattelivet, så er ofrene velklædte arabiske eller pakistanske mænd. Når det handler om ‘uopfordrede berøringer’, så er offeret en smuk eksotisk udseende 21-årig medicinstuderende kvinde. Skurkene er naturligvis fulde danskere.

Succeshistorierne har ofte en skabelon med samme tendens. Eksempelvis er godt for integrationen, at 24-årig Jenan forelskede sig i en dansk fyr, og valgte kærligheden. Fra DR Online – 24-årige Jenan: ‘Hvis man finder kærligheden, skal man fandeme holde fast i den’.

“Da Jenan fortalte sin mor, at hun havde fået en ny kæreste, var reaktionen ikke ligefrem kram og kys. Kærestens navn var nemlig Thomas – en dansker. Moderen var nervøs for den store forskel på deres kultur og religion. Hun ville have, at forholdet skulle afsluttes, og det var ikke til diskussion. Jenan var ulykkelig.

I en måned gav Jenans mor hende den kolde skulder og sagde ikke et ord til hende. Men Jenan ville ikke give op. … Jenan havde egentlig også forsøgt at date mænd med samme arabiske baggrund, som hun selv kom fra. Det ville være det letteste. Men så mødte hun Thomas og blev forelsket i den danske fyr med det rødlige skæg. Hun faldt for hans selvironi og hans humor, som er meget lig den irakiske humor. Thomas konverterede til islam, parret blev gift, og i dag bor de sammen.”

(Collage: 24-årige Jenan)

Oploadet Kl. 01:35 af Kim Møller — Direkte link31 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/106524/trackback

31 Comments »

  1. Det passer vel danske mænd som Thomas godt at konvertere og få en islamisk brud. Hvad rager det andre end dem selv, tænker han vel? Min egen personlige lykke går forud for alt andet, er måske en anden tanke.

    Landsforædderi kan være danske fissemænd, såvel som danske feltmadrasser. Ægte ludere er ærligere mennesker.

    Kommentar by Uno — 6. december 2019 @ 02:17

  2. Tuscher og piercede bryster…og så skal han konvertere????

    Kommentar by Michael Sjøberg — 6. december 2019 @ 02:45

  3. Melder historien noget om at Thomas bare konsekvensløst kan opløse ægteskabet, ved at udtale højt, at han lader sig skille fra Jehan tre gange, eller er han reelt et livstidsgidsel i den pagt med djævlen han nu så blåøjet har underskrevet?

    Der mangler også noget om hvad Thomas’ forældre mener om den store forskel i kultur og religion, eller er det bare mindre interessant end Jehans følelser?

    Eller er den kulturelt gynocentriske enøjethed simpelthen bare noget begge kulturer har til fælles, således at mænd per definition opfattes som pak-æsler der kan lokkes til at trække hele læsset, bare man hænger en kusse på den pind foran, hvor der normalt hænger en gulerod?

    I så fald er kampen mod Islam allerede tabt, for efter 60 år med feminisme og de deraf følgende enlig mor opdragelser, er der mere end rigeligt af danske betahanner, der vil sælge resten af deres rygrad for sådan et tilbud.
    Islam har dermed heller ikke længere brug for polygami-faktoren som den fremherskende selvudslettelses-drivkraft, som man ellers normalt ser det i de arabiske lande.

    Kommentar by Kimski — 6. december 2019 @ 03:32

  4. Der findes næppe nogen mere foragtelig,end en dansker der bliver muslim.

    Kommentar by Nielsen — 6. december 2019 @ 04:04

  5. Hmm. . . det er da ren fiktion dette herover, ikke?
    Det er lidt som i “Alice i eventyrland”, hvor Alice pludselig ser en lille talende kanin, og følger efter den ned i kaninhullet, og kommer til det mystiske land hvor alt kan ske.
    Jenan sammen med sin rød-skæggede viking er oplagte emner til næste sæsons ”Vild med dans”.

    Kommentar by Henning Jensen — 6. december 2019 @ 04:13

  6. Iflg. Journalistisk Venstreforbund, med DR* som enevældig diktator på den skattefinansierede/-støttede fjerde statsmagt i Kongeriget Danmark, er det så en succes, når lands egne konverterer og underkaster sig en fremmed magt, der med en bestialsk ideologi** gør kvinder og børn til mænds sexslaver og kampvåben*** og ophøjer det til en guddommelig affære?

    Det næste bliver vel, at de også vil kalde det succes, når landsegne tilslutter sig “hjemvendte” IS-krigere???

    Må de (medsamt politikkere i de nu genvalgte partier), som de første, på den islamiske liste over vantro, nyde den begærede succes:
    http://www.islaminfo.dk/artikler.asp?PgID=1924

    * Danmarks Ruin på alle planer, niveauer og dybder!
    ** – der langt overgår alle andre!
    *** – inkl. retten, til om/afskæring af kønsorganer, under forhold som ville få Dansk Dyreværn på Breaking News over hele linjen, hvis det var dyr det gik ud over!

    Kommentar by M.S. Carstens — 6. december 2019 @ 04:57

  7. Jeg var vist en postgang for hurtig…oh well.

    Kommentar by Michael Sjøberg — 6. december 2019 @ 05:00

  8. +Sharialudere berømmes på skammeligste vis; og de sædvanelige selvusikre drengerøve fra kællingedominerede baggrunde, slæber deres utilfredsstillede skrumpenosser gennem islamistisk søle, i håb om bare lidt medfølende kusse- fjolser; der findes no such thing!

    Kommentar by Hul igennem? — 6. december 2019 @ 07:39

  9. Thomas konverterede til islam, parret blev gift, og i dag bor de sammen.”

    Lige dér springer kæden af for mig og hele artiklens grundlag falder smmen med et redøvende brag som kun halal-hippier og venstrefløjs-venligboer kan ignorere.

    Kommentar by Vantroende — 6. december 2019 @ 08:26

  10. Hun kunne for så vidt også være den der konverterede!
    Dette er ikke en historie om god integration og da slet ikke god assimilitation , det er en historien om submission – undekastelse – Det er sådan set en historie om at integration aldrig vil lykkes og assimilitation slet ikke! Derfor er der kun repatriering, som brugbar løsning. Alternativet det er Malmø, her tror jeg kun det er Morten Østergaard, Pernille Skipper og desværre efterhånden også Jacob Ellemann, som mener at integrationen går fint!
    Det er på tide, hvis ikke for sent, at finde megafonen frem og tåbe over gader og stræder at vi er på vej til tilstande som Malmø! Hver dag sit drab, hvis ikke dobbeltdrab, hver dag sin bombe eller skyderi og hvis svenskerne er heldige bare et par voldtægter og røverier på en rolig dag!

    Kommentar by Den Nervøse — 6. december 2019 @ 08:53

  11. I nattelivet tages den nyeste teknologi i brug, så vi kan få noget at vide om et stort problem, som bør bekymre os alle.

    DR’s dokumentarserie kan fortælle noget om, hvad der ligesom er lykkedes for nogle ganske få mennesker. Der er ikke nødvendigvis tale om alvorlige problemer, men måske noget vi kan kalde “udfordringer, som kan overvindes med lidt god vilje”.

    Det er så muligt, at der i nogle familier er en helt anden reaktion, end at mor er tavs i en måned. Men – who cares?

    Kommentar by BE — 6. december 2019 @ 09:16

  12. Invasionsstyrken kræver naturligvis tvangskonvertering af etniske danskere – ligesom Rushy-Racist

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 6. december 2019 @ 09:34

  13. De skriver “thomas konverterede til islam” med samme naturlighed som “thomas skiftede tøj”, jeg kan slet ikke sætte ord på hvor meget jeg afskyr DR efterhånden.

    Kommentar by Per — 6. december 2019 @ 10:07

  14. DanMarX Radio er helt væk.

    Kommentar by Johnson — 6. december 2019 @ 10:16

  15. @12 Per – præcis og ditto.

    Kommentar by Johnson — 6. december 2019 @ 10:18

  16. Konvertere til muhamedanisme!!!! ?????
    Hvor foragteligt. Fy for helvede dog, føj for satan.
    Jeg fatter ikke, at nogen kan synke så dybt.

    Kommentar by Knud Madsen — 6. december 2019 @ 11:17

  17. Det siger da lidt om den Tolerance der ligger i Islam. Kalder mand det succes for hvem og hvad? Føj for den lede.

    Kommentar by Michael Unna — 6. december 2019 @ 11:46

  18. Der findes kun to slags mennesker i verden. De som er vantro, og de som indrømmer det.

    Kommentar by Fascist — 6. december 2019 @ 12:46

  19. TV2 go,morn havde onsdag en ung muslimsk medicinstuderende kvinde i studiet der skulle fortælle om hvor ubehageligt det var når hun havde taget sin pæne kjole på i weekenden når man skulle i byen, hun mente at kjolen var skyld i at unge mænd ragede hende i skridtet og det havde givet hende traumer en indkaldt psykolog gav hende ret i den traumatiske oplevelse, det der mangler i beretningen at det er næppe etnisk unge Danske mænd der går rundt i nattelivet og rager kvinder i skridtet, sandheden kommer aldrig frem, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 6. december 2019 @ 12:55

  20. Det burde retfærdigvis være hende der konverterede, eftersom de skal bo i det kristne land Danmark. Det vil hendes familie naturligvis ikke acceptere, da deres børnebørn så vil blive kristne. Det er jo ikke derfor famlien er kommet til Danmark. Det er for at udbrede islam med kvindernes livmoder som våben. Hvor er danskere dog blevet dumme, uvidende og defaitistiske. Lands- og kulturforræddere, slet og ret.

    Kommentar by JC — 6. december 2019 @ 13:55

  21. *Vantroende kl. 08:26
    Meget præcist skrevet. At DR fremstiller det dom en succeshistorie, viser kun hvor langt ude de er! De har helt åbenlyst intet fattet, og hvad værre er så fornærmer de os på vores intelligens, hvis de tror vi accepterer det som vellykket integration!

    Kommentar by Den Nervøse — 6. december 2019 @ 14:12

  22. Den Nervøse har jo ret. Der er ikke tale om integration, men om at islam møver sig ind og kræver dansk underkastelse. Thomas underkaster sig. Det havde jeg ikke gjort.

    Kommentar by ino — 6. december 2019 @ 14:36

  23. Piercede bryster…..? Kan Jenan foretage amning af nye kulturberigere med disse metalstykker indstukket – og hvad siger Thomas til disse metalstykker, når han skal gokke den af i Jenan som foreskrevet af Pædofeten?

    Hvem kender ikke Sura 2: ” Jeres kvinder er pløjejord for jer, så gå til jeres pløjejord, som i vil”

    Men Thomas har den fordel, at svigermor forhåbentlig er permanent indpakket i burka og er lænket til komfuret – som en ægte Allahs slave bør være. Og iøvrigt holder sin kæft, undtagen når hun bliver spurgt.

    Ved nærmere eftertanke er der egentlig mange fordele ved at være muhammedaner – altså for liderlige mandspersoner. Wallah!

    Kommentar by MKM — 6. december 2019 @ 15:44

  24. Indiske aner? Jeg er ikke fra Indien, men prøv igen 😂

    Kommentar by smukmedicinstuderende — 6. december 2019 @ 19:41

  25. En muslimsk hustru skal bare gøre som manden ønsker – Og det uden palaver. Det lyder jo som det halve paradis. Sådan nogle skulle man have 2 3 stykker af. Det burde være en menneskeret !

    Kommentar by Oppenhaimer fan — 6. december 2019 @ 21:54

  26. 26. Muslimske hustruer skal nok gøre, hvad du ønsker. Sådan da. Men husk, det er noget for noget. Mandens underkastelse er absolut overfor de andre mænd og imamen mv. Du får adgang til kvinder, for din forhud og din totale lydighed.

    Dertil kommer kravene fra kone og svigerfamilie. De er mellemmænd til andre grene af familien/ klanen. Hvis konen dør før tid, kan du blive tvunget sammen med hendes grimme søster.

    Konen har også ret til at beklage sig fra morgen til aften om manglende materiel begunstigelse. Det er ikke usædvanligt med en masse smykker mv. Kvinder i den kultur er i endnu højere grad opdraget til at være krævende, uselvstændige og nærmest barnlige.

    God fornøjelse og velbekomme til de mænd, der vil lade sig indrullere i det muslimske verdensbroderskab. For at få noget arabisk/arabisk kusse.

    Kommentar by Uno — 6. december 2019 @ 23:04

  27. Lavintelligens blandt KOranens tilbedere, lader sig ikke fornægte. Ej heller med smileys som trumf.
    Men IQ for skattebetalte studerende efterlader til gængæld en del at ønske sig!

    Det ser ud, som om ordene “Hvad ikke alle kan lære, skal ingen lære” nu også gælder for de højere uddannelsesniveauer?

    Kommentar by M.S. Carstens — 7. december 2019 @ 00:04

  28. @25
    “Indiske aner? Jeg er ikke fra Indien, men prøv igen 😂”

    Det har været et kvalificeret gæt med udgangspunkt i dit navn og din fysiske fremtoning. Det er ikke nødvendigt at gætte yderligere.

    Du må more dig godt – af en eller anden grund.

    Kommentar by BE — 7. december 2019 @ 06:22

  29. “Irakisk humor og selvironi”. Prøv med humor og ironi overfor en araber og få en kniv i maven. Det er arabisk humor.

    Kommentar by JC — 7. december 2019 @ 07:12

  30. Det er lige ved, jeg vil betale ham for at tage de tre koner mere, han nu har ret til…

    Kommentar by A. Nysted — 7. december 2019 @ 10:51

  31. @Kim Møller

    Kan du skrive en kort bemærkning om hvorfor billedet blev udskiftet (før var det en ansigtsløs kvinde, der reklamerede for et ur ved at holde det foran sine piercede, gennem-trøjen-stive brystvorter)? Var det en forkert person, der var afbilledet?

    Kommentar by Quark — 8. december 2019 @ 13:01

RSS feed for comments on this post.