8. december 2019

Århus: 46-årig mand blokerede Randersvej, havde ‘et stort palæstinensisk flag’, “… og en køkkenkniv”

Århus er ikke København, men demografi er skæbne, og kursen er lagt. Her et kulturmøde ved Århus Akademi på Randersvej, lørdag aften. Illustrative billeder kan ses på Presse-fotos.dk. Fra TV2 Østjylland – Bevæbnet mand viftede med flag midt i trafikeret vejkryds

“En 46-årige mand gjorde sig lørdag aften ekstra bemærket i trafikken, da han stillede sig op midt i krydset ved Randersvej og Vejlby Ringvej. Med sig havde han et stort palæstinensisk flag, som han viftede med, og en køkkenkniv.

– Det viste sige at være en psykisk uligevægtig person, og han blev kørt på Psykiatrisk Hospital, siger Michael Ørum til TV2 ØSTJYLLAND.”

Oploadet Kl. 13:08 af Kim Møller — Direkte link34 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/106580/trackback

34 Comments »

  1. Jeg har svært ved at komme i tanke om en ligevægtig araber?

    Kommentar by Hertz — 8. december 2019 @ 13:55

  2. Er alle perkere ikke psykisk syge i deres rådne hoveder?

    Kommentar by Knud Madsen — 8. december 2019 @ 14:19

  3. #1 og #2 Jo

    Kommentar by dunk — 8. december 2019 @ 14:21

  4. Han var ikke truende siger en lokal politi pædagog.
    Hvad skal der til for at virke truende udover en kniv og et flag der viser sympati med en flok lystmordere?

    Kommentar by Erik — 8. december 2019 @ 14:31

  5. Jeg tror da jeg ville bedømme ham som terrorist i aktion, og forsøge at beskytte andre danskere, hvis jeg lige kom igennem krydset i min bil.

    Kommentar by Gregers — 8. december 2019 @ 14:34

  6. Hvilken terrorist er helt ligevægtig?
    De er noget vi kommer til at se oftere og oftere!

    Kommentar by Den Nervøse — 8. december 2019 @ 14:38

  7. Hvorfor får vi ikke at vide af TV2 ØSTJYLLAND om den kronragede, der svingede med det palæstinensiske flag, var palæstinenser – indvandret eller af afstamning? Det er jo det første spørgsmål enhver normalt tænkende må stille. Er det underforstået eller skjult? Og i givet fald hvorfor? Er det den public service/hjernevask vi betaler 3½ mia kroner om året for?

    Kommentar by A-mad — 8. december 2019 @ 14:41

  8. Mangler psykiatrien penge eller har de for mange patienter? Har hørt at HAMAS varetager velfærden på Gaza-striben. Mon ikke det palæstinensisike selvstyre, der så gerne vil anerkendes, har en sengeplads til den palæstinensiske patient? Der er sgu lang vej til egen stat, hvis man ikke engang selv kan tilbyde en seng til syge borgere.

    Kommentar by Fascist — 8. december 2019 @ 14:45

  9. I øvrigt den måde myndighederne slipper for at erkende at det er terrorisme!

    Kommentar by Den Nervøse — 8. december 2019 @ 14:55

  10. Ud med det svin.

    Kommentar by Ewing — 8. december 2019 @ 15:22

  11. Det evige spørgsmål: Sindssyg eller muslim?

    Kommentar by BB — 8. december 2019 @ 15:27

  12. >11
    Er der forskel?

    Kommentar by Erik — 8. december 2019 @ 15:53

  13. Breaking News: Jyllands-Postens og DR’s udenrigsredaktion og bogtillægs-redaktion har nedladet sig selv til at bringe denne trivielle historie fra det virkelige andedamsliv i vores eget land: https://ekstrabladet.dk/112/kvinde-slaaet-ned-paa-diskotek/7907710

    Kommentar by Roskilde — 8. december 2019 @ 16:37

  14. Det skal ikke kun være negativt. Her er en god historie. Helsingørs konservative borgmester Benedikte Kiær fylder 50 år. Hun er fantastisk. Jeg stemte selvfølgelig på Rasmus Paludan til folketingsvalget, men Benedikte Kiær gør det virkeligt godt i Helsingør:

    https://sn.dk/modules/fsArticle/?articleid=894477

    En sød tand, et hemmeligt sted, et politisk forbillede og muligheden for at skalte og valte med en million kroner. Mød en anden side af borgmester Benedikte Kiær.
    Borgmester Benedikte Kiær fylder 50 år på tirsdag den 10. december, og i en anledning har vi stillet hende en række spørgsmål, som er med til at tegne et privat billede af dagens fødselar.
    Hvis der ikke var noget, der hed Det Konservative Folkeparti, hvilket politisk parti ville du så være medlem af ?
    Det Konservative Folkeparti har eksisteret i over 100 år, og der er mange kilometer i mit kære parti. Så det bliver ikke relevant at kigge efter andre partier
    Når du skal slappe fuldstændig af, hvor og hvordan gør du det ?
    Når jeg er sammen med Lauge og Lærke – og selvfølgelig min mand Lars, og hvor mobilen er lagt godt til side. Og ultimativt når vi er på ferie sammen.
    Hvad er din hemmelige last – og hvilken officiel last har du ?
    Jeg er ikke tilhænger af hemmelige laster. Derimod er jeg helt åben om min last med søde sager.
    Beskriv din perfekte dag – hvis den er støvsuget for møder af enhver art.
    Det er helt klart en dag sammen i familien, hvor vi er sammen om det, der er lige for os og får nye oplevelser sammen. Det kan være en skøn sommerdag i haven, en tur til Helsingborg med sundbussen eller en cykeltur, hvor vi tager på oplevelser i vores kommune.
    Hvis du virkelig skal forkæle familien, hvad finder du så på ?
    At vi tager en rask beslutning og tager på weekendudflugt. F.eks. tog vi til Legoland to dage i efterårsferien – og det var en fantastisk dejlig tur, som Lauge stadig taler om.
    Hvad er din livret – og hvad drikker du til den ?
    Smørstegt friskfanget rødspætte med nye danske kartofler. Og selvfølgelig jordbær med fløde og sukker. Og hertil vil jeg drikke enten kold rosevin eller en kold pilsner
    Hvis du var journalist og skulle interviewe et af dine allerstørste forbilleder, hvem skulle det så være – og hvorfor? Hvad ville du spørge om?
    Jeg ville gerne interviewe Poul Schlüter, som på fantastisk vis fik navigeret Danmark godt igennem en svær tid. Og vil spørge ham, om han vil beskrive de personligt største oplevelser i sin tid som statsminister.
    Hvilken ven fra din barndom, som du ikke ser i dag, husker du bedst? Og hvorfor?
    Der var en pige, som jeg legede med og hvor jeg for første gang oplevede at være i et hjem med problemer, skænderier og forfærdelige ting. Jeg husker tydeligt, hvor utrygt det var at overnatte hos hende og høre de meget voldsomme opgør mellem hendes forældre. Og det var hendes hverdag. Husker hende bedst, for hvordan er det sidenhen gået hende?
    Hvis du kunne sende et julekort til en afdød – hvem vil du sende kortet til, og hvad vil du skrive på det?
    Jeg ville sende et julekort til min mor og fortælle om hendes to fantastiske børnebørn – Lauge og Lærke – og hvor meget vi savner hende.
    Fortæl hvordan du gerne ser din hverdag, hvis du en dag får brug for at komme på plejehjem.
    At der er masser af hyggelige stunder med min familie og mine venner. Og jeg har mulighed for at være aktiv.
    Har du et hemmeligt yndlingssted i Helsingør ? Hvor er det ?
    Har mange – utroligt mange – yndlingssteder. Men naturen ved Hellebæk – Hammermøllen, Hellebæk Kohave og dammene – er fantastisk. Men havnemiljøerne i vores kommune hører også helt klart til mine favoritsteder.
    Hvis du fik en million kroner og måtte bruge dem fuldstændig efter for-godt-befindende, hvad ville du så bruge pengene til?
    Så vil jeg meget gerne skifte min benzinbil ud med en el-bil. Tage familien med på eventyr og få styr på haven. Og så i denne juletid give en stor pengesum til organisationer, der sikrer en god jul for dem, der har det svært og er alene.
    Hvilken slags musik kan du bedst lide at høre ?
    Jeg er mest til musik a la U2 og Kashmir
    Hvilken bog har du sidst læst ?
    Er i fuld gang med Mørkeland af Niels Krause-Kjær
    Hvordan fejrer du privat din 50 års fødselsdag ?
    VI holder middag for familien og i weekenden middag med vennerne. Alt sammen hjemme, så børnene kan være med, indtil de skal i seng.

    Kommentar by Roskilde — 8. december 2019 @ 16:53

  15. Alle islamister er psykisk syge og uligevægtige.

    Kommentar by Hul igennem? — 8. december 2019 @ 17:06

  16. “The is no cure for islam”

    Kommentar by BB — 8. december 2019 @ 18:02

  17. Et gæt….20 mænd….
    https://www.bt.dk/krimi/kvindes-haand-spraengt-i-stykker-af-20-ukendte-maend

    Kommentar by P — 8. december 2019 @ 19:53

  18. >BB
    Det har du ikke ret i. En hel ramadanmåned under midnatssolen, hvor muslimer jo ikke må spise eller drikke, så længe solen er på himlen, kurerer dem alle på den ene eller den anden måde. Se bare Ahmed Akkari efter hans Grønlandsophold.

    Kommentar by Hertz — 8. december 2019 @ 20:33

  19. @Hertz – desværre, selv ikke midnatssolen kan få bugt med de sataner, for er der midnatssol skal de blot følge kalederen fra mekka

    Although fatwas have been issued declaring that Muslims who live in regions with a midnight sun or polar night should follow the timetable of Mecca,[18] it is common practice to follow the timetable of the closest country in which night can be distinguished from day.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Ramadan

    Kommentar by redneck — 8. december 2019 @ 20:43

  20. OT
    Frisk gjort af Stram Kurs.

    https://youtu.be/OfkzUYcHMUg
    Stram Kurs brænder koranen af foran Grimhøjmoskeen.

    MEN SÅ: Kom Shariapolitiet råbende og skrigende, De ville have æren af at slukke ilden i luderbogen.
    Ja: Så blev det alligevel Jul.

    Kommentar by Charles Nielsen — 8. december 2019 @ 21:15

  21. Var det Bubber?

    Kommentar by Michael — 8. december 2019 @ 21:47

  22. Er danskere virkelig så meget dummere end fx russere, amerikanere og israelere? De ville bare køre sådan en stodder ned! Nu skal vi koste millioner på ham de næste år. Goddaw mand økseskaft! Står han med en kniv og er til fare for andre, så må man jo godt handle præventivt og uskadeliggøre ham.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 8. december 2019 @ 22:52

  23. Hvis KOrantilbederene blev IQ-testet, hvor høj en procentandel ville da mon vise sig, at være psykisk behandlingskrævende?


    https://socialstyrelsen.dk/handicap/udviklingshaemning/om-udviklingshaemning/udviklingshaemning-i-tal
    der omhandler danskere, kan man læse, at de hyppigste årsager for, de skønnede 50.000 ramte er:

    Følger af for lav fødselsvægt
    Omsorgssvigt/ ekstrem mangel på stimulation igennem barndommen
    Infektioner/forgiftninger
    Kromosomfej

    Hertil skal vi så, for KOrantilbederenes vedkommende tilføje almenheder som retarderende indavl, opvækst med massiv overstimulering af had mod andre og voldsstimuli af ukendte dimensioner (gennem nonstop parabol tv fra hjemegnene + fysisk og psykisk vold i hjemmet), incest?, børns overholdelse af Ramadundaen/omsorgssvigt under samme og ikke mindst social kontrol og forventning om at leve op til familiens/klanens/bandens ære allerede i skolegården, tillige med en opvækst i et velfærdssamfund, der er forældrene dybt i mod.
    Følger af KOranskoler og opdragelseslejre ikke at forglemme.

    Men en sådan, ellers meget relevant, forskning, skal vi nok ikke forvente.

    “der Adler” gav på et tidspunkt oplysning om, hvor mange pladser disse lage beslag på, på en psykiatrisk afdeling i Kbh/Sjællandsområdet?. Sådanne oplysninger burde komme ud, til info for Journalistisk Venstreforbunds følgere (Hr og Fru Danmark).

    Som jeg før har skrevet, så kan vi sagtens rumme vore egne og give dem et godt liv, men vi kan ikke for de samme penge* give fremmede, med overskud af ramte, fri adgang til samme**.

    *samme penge, da netop KOrantilbederne jo tillige lægger negativ beslag på et andet parameter: bidrag til samfundskassen!
    ** at de overhovedet har fået adgang til vort land, er en anden katastrofe.

    Kommentar by M.S. Carstens — 8. december 2019 @ 23:38

  24. “Lige meget hvem du er, så velkommen her…”

    Kommentar by DS — 9. december 2019 @ 11:16

  25. Hej k.m. Jeg synes ikke jeg skjuler min hensigt: At få afskaffet indkomstskatten. Det er tyveri og vi burde holde os for gode til at være ofre for politikernes kriminalitet. Og jeg ser da også gerne at muhammedanerne bliver forvist fra Danmark og at vi får ærlige penge. Men den for mig at se største krænkelse af vores personlige frihed er som sagt skatter og afgifter. Desuden krænker politikerne også den private ejendomsret,ved bl.a. at tage børn fra folk og ekspropriere ejendom.

    Den ville ikke vise sig i OT )-:

    Kommentar by Nielsen — 9. december 2019 @ 12:51

  26. >Roskilde 16:53
    Godt set. De “konservative” er socialdemokrater i pænt tøj.

    Kommentar by Nielsen — 9. december 2019 @ 15:30

  27. Er i helt oppe og støde over at Tommy har lavet dokumentaren “Shalom”, der handler om de stakkels jøder i England i stedet for de hundredetusinde voldtaget brittiske piger som den jo egentlig skulle handle om og som folk har støttet økonomisk? Jeg mener jo jeres loyalitet ligger jo ikke har de hvide europæere før jøderne!

    Kommentar by Torsten — 9. december 2019 @ 17:48

  28. Kort proces: Træd speederen i bund ved første ‘allahu’, end of story.

    Kommentar by Kimski — 9. december 2019 @ 19:47

  29. #29
    afhænger af hvilken bil man sidder i. Ville ikke gøre det i en UP

    Kommentar by jesper — 9. december 2019 @ 21:59

  30. Kommentar by jesper — 9. december 2019 @ 21:59.

    Så må der sgu lige bakkes og køres frem igen et par gange, for dronningen og fædrelandet. Hvor der er vilje er der vej.

    Kommentar by Kimski — 10. december 2019 @ 00:08

  31. Kimski, og så har De Anstændige endnu en løgnehistorie om højreekstremistisk vold mod en af de stakkels brune. Og du bliver straffet med bl.a. et afradikaliseringskursus.

    Kommentar by Hr. Snusk — 10. december 2019 @ 00:33

  32. Kommentar by Hr. Snusk — 10. december 2019 @ 00:33.

    Jamen, lad os da endelig få en snak med “De Anstændige”:

    Journalists drink too much, are bad at managing emotions, and operate at a lower level than average, according to a new study.
    https://www.businessinsider.com/journalists-brains-function-at-a-lower-level-than-average-2017-5?r=US&IR=T

    “Jamen, Hr. Betjent, det var mørkt, og det så bestemt ud som om han stod med en pistol, så da han begyndte at råbe allahu ackbar gik jeg nok lidt i panik, og fik så trådt på speederen i stedet for bremsen.”

    ;)

    Kommentar by Kimski — 10. december 2019 @ 01:21

  33. Der er ufatteligt mange af Islamisk tænkende dødsjihadister der burde have psykiatrisk behandling og indespærres fra denne dødskulturreligion….men jeg lider nok bare af Islamafobi (som vist er FN-godkendt :-)). :-) :-) :-). Støt SIAD. God jul :-). mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 10. december 2019 @ 06:56

  34. Det beviser jo med al tydelighed hvilke fatale følger fætter/kusine parringer i den yderste konsekvens kan have.
    Smid dem dog ud af landet!!!.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 10. december 2019 @ 21:34

RSS feed for comments on this post.