11. december 2019

Radikale Katrine Robsøe (Twitter): “Vild med UDDANNELESpolitik, rødvin og human flygtningepolitik.”

Det er på sin vis dårlig stil at fremhæve en stavefejl, men De Radikale er lidt for selvretfærdige, og jeg er ikke et bedre menneske.

“Folketingsmedlem @radikale. Udd.- Erhvervs- og Integrationsordfører. Vild med uddannelespolitik, rødvin og human flygtningepolitik. …”

(Katrine Robsøe på Twitter, 2019)

Oploadet Kl. 10:25 af Kim Møller — Direkte link30 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/106605/trackback

30 Comments »

  1. Løst oversat: ‘I’m a Clone’.

    Kommentar by Kimski — 11. december 2019 @ 10:37

  2. “Vi vil afskaffe nationale test i indskolingen efter næste valg.”

    De Radikale

    Ha, ha, ha – Landsskadeligt skodparti!

    https://www.radikale.dk/content/afskaf-nationale-test-i-indskolingen

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 11. december 2019 @ 10:46

  3. Det lyder mere som en kontaktannonce end et politisk manifest, men det er vel tide. De kan vel ikke finde ud af at formulere sig lidt mere konkret.

    Kommentar by Santor — 11. december 2019 @ 10:46

  4. Rødvinen havde nok taget over…

    Kommentar by ino — 11. december 2019 @ 10:48

  5. Kære Radikale husk nu at når muslimerne overtager er det slut med rødvin!

    Kommentar by Den Nervøse — 11. december 2019 @ 11:05

  6. Hun har vel aldrig selv færdiggjort en uddannelse, og ligner derved de fleste andre MF-ere. Og erhvervserfaring skilter hun heller ikke med.

    Kommentar by JC — 11. december 2019 @ 11:10

  7. I hvilken ghetto er hun mon blevet valgt, takket være sin humane flygtningepolitk.

    Kommentar by JC — 11. december 2019 @ 11:13

  8. S
    T Ø S
    D

    Kommentar by Bastardo — 11. december 2019 @ 11:14

  9. Lidt for meget rødvin lidt for ofte forklarer en hel del…

    Kommentar by Islambert — 11. december 2019 @ 11:23

  10. “Vild med uddannelespolitik” – Flere stavefejl: Uddanne les politik; der mangler et, s, i less.

    Kommentar by T. Flodur — 11. december 2019 @ 11:24

  11. Synes faktisk det med “human flygtningepolitik” er en større fejl end den ubetydelige slåfejl. Hun er jo fuldstændig sindssyg.

    Kommentar by Fascist — 11. december 2019 @ 11:37

  12. Som flere her også nævner:

    For meget rødvin og for lidt uddannelse.

    Og ellers:
    Opsig konventionerne.
    Start repatrieringerne.

    Kommentar by Neuhammer — 11. december 2019 @ 12:34

  13. 28år og fuld af alle de rigtige meninger
    https://www.tv2ostjylland.dk/profil/katrine-robsoe

    kandidat i statskundskab og job som “personlig assistent” for Andreas Steenbjerg, så også check i boksen “manglende erfaring fra det virkelig liv”

    Eneste formildende islæt er hendes studentereksamen er fra Tarm gymnasium, så hun kan jo teoretisk være rundet af gode vestjyske forældre… men jeg tvivler

    Kommentar by redneck — 11. december 2019 @ 12:43

  14. Det går forrygende med integrationen.

    “Og knap 10 pct. af borgere, der har haft et forløb i specialenheden, har fået job eller er i gang med en uddannelse.”

    Det er nok mest uddannelsen, der kan jo pjækkes.

    https://www.kk.dk/nyheder/specialenhed-presser-ledige-bandemedlemmer-i-koebenhavn
    107 ledige med banderelationer har siden foråret mærket, at Københavns Kommune har skruet bissen på.

    Når ledige med banderelationer skal klippe pileurt eller slå græs for deres kontanthjælp, så møder de ikke op, og så stopper udbetalingen. Det er et af resultaterne, efter at en specialenhed i Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen i København siden 1. april har lagt ekstra pres på ledige med banderelationer, der får kontanthjælp.

    Ud af i alt 11 ledige med banderelationer, der er visiteret til den kommunale nytteindsats, er de 10 ikke mødt op og har derfor fået besked om, at deres kontanthjælp stopper. Og i alt 107 ledige med banderelationer er via specialenheden blevet aktiveret så meget som muligt eller indkaldt til ugentlige samtaler i jobcenteret.

    •I 2018 iværksatte Københavns Kommune en styrket aktiveringsindsats overfor ledige med banderelationer. I Budget 2019 blev der afsat 12,6 mio. kr. årligt i 2019-2020 til indsatsen.

    •Der har i alt været 107 borgere (ultimo november) tilknyttet specialenheden siden opstarten i april 2019. Der er typisk mellem 60 og 80 borgere tilknyttet specialenheden ad gangen. At tallet varierer skyldes bl.a. mange løbende fængslinger og løsladelser af personer i målgruppen.”

    “Der er typisk mellem 60 og 80 borgere tilknyttet specialenheden ad gangen.”

    Berigelsen skaber masser af jobs.

    Kommentar by tavsen — 11. december 2019 @ 13:02

  15. De Radikale ødelægger Danmark.

    Kommentar by Ewing — 11. december 2019 @ 13:05

  16. En medsøster -25 årig studerende – sidder nu og funderer over en lektion i livets skole.

    https://jyllands-posten.dk/premium/indland/ECE11735701/hun-skulle-bruge-penge-til-mad-nu-loeber-renterne-paa-kviklaanene-loebsk/

    jeg skal ikke kunne afgøre hendes økonomi, men udfra billedet at dømme bor hun ganske pænt og har både råd til lækkert tøj og potteplanter… men selvfølgelig er det synd for hende at hun er sådan på spanden at hun må tage kviklån til mad!

    Kommentar by redneck — 11. december 2019 @ 14:25

  17. Jeg er enig med Kim i, at det på sin vis er dårlig stil at rette stavefejl, og jeg gør det aldrig i kommentarfeltet. Men min kone og jeg reagerer alligevel, når autoriserede journalister på TV2 laver stavefejl i underteksterne; fejl, som ofte får lov til at stå hele dagen.

    Kommentar by Ole Madsen — 11. december 2019 @ 16:31

  18. #8 Bastardo, STD = Sexually Transmitted Disease = Kønssygdom

    Kommentar by Hr. Snusk — 11. december 2019 @ 16:51

  19. Det er ret skræmmende, at hun er repræsentativ for en meget stor del af vore politikere.

    Kommentar by Steffen Richter Nielsen — 11. december 2019 @ 16:52

  20. Et ulækkert, ondt menneske der støtte folkemord via befolkningsudskiftning.

    Kommentar by DetVARDanmark — 11. december 2019 @ 17:00

  21. De radikale lever til fulde op til deres navn. De går i sandhed radikalt til værks ved i selvgodhedens og humanismens navn at omstyrte samfundet og destruere alt godt. Glubske ulve i fåreklæder. En radikal vil hellere smadre vores fremtid end at skulle blive sat i bås med onde mennesker som Pia Kjærsgaard. En radikal må ha en helt unik evne til fortrængning.

    Kommentar by PiusXll — 11. december 2019 @ 17:40

  22. Dem som stemmer på det Radikale Venstre er faktisk nogle af de mest uintelligente mennesker i Danmark.

    For hvis man ikke kan erkende fakta som f.eks.:

    1) Der er mange udlændingeproblemer i Danmark.
    2) Politikerne har ikke gjort nok for at løse dem.
    3) Journalisterne har et medansvar ved ikke at behandle 1 og 2.

    Så er man bare for dum!!!

    Kommentar by Acharya Tuisto — 11. december 2019 @ 18:14

  23. Ifølge LinkedIn har hun en bachelor i Statakundskab!!!!!!!!!!!!!!

    Kommentar by Moth — 11. december 2019 @ 19:53

  24. #6 Hun er som rigtig mange andre på borgen cand.scient.pol.

    Uddannelse
    Kandidat i statskundskab, Københavns Universitet, 2015-2018.
    Bachelor i statskundskab, Aarhus Universitet, 2012-2015.
    Student, Vestjysk Gymnasium, Tarm, 2008-2011.

    Hun har hele ét års erfaring fra virkeligheden som konsulent hos DI…

    Kommentar by na — 11. december 2019 @ 20:02

  25. Katrine Robsøe og hendes politiske venner i Det Radikale Venstre, lever i en langt bedre verden end alle os andre.

    Kommentar by Erik Skifter — 11. december 2019 @ 20:15

  26. Hæ, endnu en hjernetom radigal udansk gås gjort til grin og udstillet på Uriasposten, dagen er ligesom reddet nu. lol

    Kommentar by LarsB — 11. december 2019 @ 23:14

  27. …servere de radiGale rødvin for mindre årige?
    P.

    Kommentar by Piotr — 12. december 2019 @ 00:04

  28. …Vild med rødvin, human flygtingepik, rødvin, rødvin og uddannnelllselses….rødvin, uddnnelllsrøv….shit..altså… uddanmarkspolipik…

    Stæm radikale vænstre (B).

    Kommentar by Iznogut — 12. december 2019 @ 04:28

  29. Oversat: “Vild med uddannelsespolitik, rødvin og hurtigst mulig ødelæggelse af nationen”

    Kommentar by Jens Larsen — 12. december 2019 @ 04:35

  30. Hun staver ikke forkert. Hun følte bare ikke for det “S” den dag

    Kommentar by BS — 12. december 2019 @ 10:06

RSS feed for comments on this post.