17. december 2019

Susan, mor & antiracist: “.. jeg blev bekræftet i at man ikke kan lade sine børn færdes frit i dette land”

Susan Arkin beretter på Facebook, at hendes 14-årige dreng lørdag blev overfaldet af 7-8 indvandrere i Fields. Kommentarene blev det dog lidt for barske, og derfor indskrev hun tirsdag det man kunne kalde ‘en antiracistisk disclaimer’. Susan er gift med tyrkiske Muhittin, og den overfaldne er en ganske almindelig gamer-interesseret dreng der på Facebook følger Anders Hemmingsen, Maserati Danmark og Recep Tayyip Erdoğan. Her i sin helhed.

“EN advarsel til alle forældre.

I lørdags var min søn sammen med sin fætter. De er begge 2 nogle meget søde drenge på 14 år, som aldrig har lavet ballade. Om eftermiddagen spørger de om de må tage til Fields, for at gå i biografen. Jeg spørger om de ikke kan tage i City 2 i stedet, da vi bor tæt på, og jeg ikke er meget for at de færdes i København. Drengene insisterer, og de får lov at tage til Fields. Omkring klokken 21 ringer min søn til mig, da filmen er færdig og de skal til at tage hjem. Da jeg ikke har mulighed for at hente dem, skal de tage toget.

Ca. en halv time senere ringer min søn igen tror jeg, men det er ikke min søn, det er en mand fra Københavns Politi! 1000 tanker når at flyve rundt i hovedet på mig, inden han når at fortælle hvorfor han ringer! Min søn og hans fætter er blevet overfaldet af 7-8 indvandrer drenge, ved metrostationen i Fields. De var kommet mod min søn og fætter med en kniv, hvorpå drengene prøver at løbe væk fra dem. Min søn har astma og kan derfor desværre ikke løbe så langt, så han er nødt til at stoppe, og dette resulterer i at han får flere slag i hovedet. Hans fætter er også stoppet, og forsøger at skubbe drengene væk fra min søn, og får også selv et slag i ansigtet.

Jeg er simpelthen i shock! Det er drenge i alderen 13-16 år. Jeg ved ikke om det er dem eller deres forældre der burde have et ordentligt lag tæsk… Og til alle de voksne mennesker som så det ske, men intet gjorde, i skulle fandme skamme jer!

Min værste frygt blev desværre til virkelighed, og jeg blev bekræftet i at man ikke kan lade sine børn færdes frit i dette land😪

Del meget gerne, så andre forældre kan blive advaret. Og måske de forældre der bare bliver ved at få børn, uden at ane Hvad de foretager sig, skulle til at vågne lidt op!”

(Susan Arkin på Facebook, 17. december 2019)

Oploadet Kl. 12:41 af Kim Møller — Direkte link34 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/106762/trackback

34 Comments »

  1. Sønnen følger Erdogan på de sociale medier
    Jamen han er da en god dreng

    Kommentar by k. m. — 17. december 2019 @ 13:11

  2. Hendes ældste dreng, synes godt om Zenia.S

    Kommentar by Ewing — 17. december 2019 @ 13:12

  3. Nu er en af besættelsesstyrkens unger blevet overfaldet af nogle af de andre besætteres afkom.
    Det går rigtigt godt med kulturberigelsen.

    Kommentar by Danskeren — 17. december 2019 @ 13:31

  4. Ja, K.M. den fangede jeg også!
    Til alle dem der vil Danmark + dem der ikke vil Danmark. Væn jer til mere kriminalitet, overfald & vold!
    SIAD! Støt SK! Stem NB! Direkte Demokrati NU! Ud af EU/FN!
    P.

    Kommentar by Piotr — 17. december 2019 @ 13:31

  5. “Og til alle de voksne mennesker som så det ske, men intet gjorde, i skulle fandme skamme jer!”

    To perkere der er ved at få tæsk af nogle andre perkere. Og folk vil ikke blande sig. Lyder fornuftigt.

    Kommentar by Hr. Snusk — 17. december 2019 @ 13:32

  6. Muhittin, hvad laver du i Danmark ?

    Kommentar by Ewing — 17. december 2019 @ 13:42

  7. *Piotr kl. 13:31
    Ja til mere direkte demokrati, ja at stemme på NB. Nej til at støtte SIAD og det skriver jeg selvom jeg under ingen omstændighed vil lade Islam få indflydelse på Danmark

    Ja vi kommer til at vende os til mere kriminalitet, mere vold og flere voldtægter.
    Vi bliver nødt til at betragte indvandregrupperne ud fra gennemsnit, og selvom ovennævnte familie opfører sig ordentligt, arbejder og forsørger sig selv må vi erkende at specielt Palæstinensere og Tyrkere hører til blandt de mest kriminelle befolkningsgrupper og helt ærligt bliver jeg nervøs når sønnen følger Erdogan, en fascistisk lommediktator, og at han syntes godt om Zenia Stampe forværre kun indtrykket! Hvor velintegrerede er familien egentligt?
    Kunsten i fremtiden bliver at få de utilpassede, kriminelle og ikke selvforsørgede ud og så favne de ordentlige mennesker! I dag flygter de ordentlige og de kriminelle hæger sig fast! Jeg kan ikke se anden løsning end NB. tre krav stop skaden ved st stoppe yderlige indvandring, ud med kriminelle, konsekvent efter 1. dom og så må de forsørge sig selv!

    Kommentar by Den Nervøse — 17. december 2019 @ 14:07

  8. Kære Susan,
    Du lyder som om du har styr på familien og afkommet. Det er supergodt.

    Du har ret i, at man ikke mere kan lade sine børn færdes frit i Danmark. Du kan vel ikke være i tvivl om, at det er et forholdsvist nyt fænomen, som skyldes mængden af dumme drenge/mænd, som er opdraget i den muhamedanske “kultur”, i stort omfang af deres mødre.
    Så det bliver nok ikke bedre, før vi (forhåbentligt med din hjælp?) får bekæmpet den muhamedanske hadefulde “kultur” med alle midler.

    Vil du være med?

    Kommentar by Bastardo — 17. december 2019 @ 14:50

  9. At 14:07, Den Nervøse

    Det hedder ikke “vende sig til”.
    Det hedder “vænne sig til”. Det kommer af, at man gør noget til en “vane”

    Kommentar by Bastardo — 17. december 2019 @ 14:54

  10. – at man ikke kan lade sine børn færdes frit i dette land.”

    Nej, det kan man desværre ikke mere, efter vi haft fire årtiers “berigelse,” af voldsparate muslimer. Ud med denne befolkningsgruppe, den er undergravende.
    Hvorfor skulle man blande sig, når to grupper perkere strides, man har vel sit liv kært.
    Ja MINE børn er så søde, men noget er helt galt med opdragelsen, når man følger idioten Erdogan og den faktaresistente Zenia Stampe, så er man ude på et ovredrev.

    Kommentar by der Adler — 17. december 2019 @ 14:58

  11. *Bastardo
    Naturligvis tanketorsk.

    Kommentar by Den Nervøse — 17. december 2019 @ 15:02

  12. Håber at hele lorte familien får tæsk og bliver smidt ud af vores land.
    Stram Kurs 90 mandater eller undergang.
    Ps.
    Minimum én officiel mindedag om året for Sankt Glistrup.

    Kommentar by Piphans — 17. december 2019 @ 15:09

  13. Muslimer æder muslimer. Det har jeg nu intet imod. Hvis de så blot kun gjorde det.

    Kommentar by P — 17. december 2019 @ 16:08

  14. Antiracist er anti hvid.

    Kommentar by Jan huus — 17. december 2019 @ 16:24

  15. Har der været noget overfald eller mord, hvor ikke en mor udtaler, at hendes søn altid var uskyldsren og aldrig havde gjort noget galt? Altid hjalp gamle damer over gaden, endda selv om de ikke ville over?
    Jeg ville heller ikke røre en finger for at adskille en flok perkerunger, måske heppe lidt på dem!

    Kommentar by Knud Madsen — 17. december 2019 @ 16:42

  16. To børn på 14 år er 20 kilometer fra hjemmet kl. halvti-ti om aftenen. Hmmm.

    Kommentar by Henrik Wegmann — 17. december 2019 @ 16:58

  17. Sådan bliver det fremover bare meget mere, du bliver bange i eget land, for tilsidst at adlyde overmagten. Det er dette der er meningen, det er islam indmarch i vort land.

    Kommentar by IES — 17. december 2019 @ 17:16

  18. Perkerunger i større flok tæver perkerunger i mindre flok. Perkermor mener (som de altid gør,) at hendes lille perle SLET ikke har gjort (eller kan gøre) noget galt, og er ren som nyfalden sne. Det var de andre, der først trak kniv. Osv. Osv. Gab. Dagens ikke-nyhed fra savannen.

    Kommentar by Hertz — 17. december 2019 @ 18:23

  19. Ophæv mindstealder for sigtelse og dom. Lighed for loven.

    Uden for afspærringer, der oftest er på private områder, med mere eller mindre overvåget areal er det et helvede derude.

    Der er da rigeligt materiale til både krimier og gyserfilm i vore dage.

    Kommentar by Peter Buch — 17. december 2019 @ 18:33

  20. Big karma, muslimske teenagere der trækker kniv i offentlig rum skal udvises sammen med hele klanen, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 17. december 2019 @ 20:11

  21. Mange steder i England er interetniske konfliker normen. Det kan ofte være muslimer mellem muslimer, afrikanere mellem afrikanere. De hvide er flygtet fra disse områder og er derfor heller ikke ofre. Men der er også censur om disse konfliker fordi multikulturen lever på fortælingen om hvid racisme og undertrykkelse er brune og sorte ædle vilde.

    Kommentar by CCC — 17. december 2019 @ 20:12

  22. Kommentar by emmagad — 17. december 2019 @ 20:11

    Skal de trække kniv?

    Kommentar by Fascist — 17. december 2019 @ 20:31

  23. Som Susan påpeger, har det selvfølgelig intet med kultur eller religion at gøre. Blev selv overfaldet af en gruppe Jehova-drenge, der stod og “hang ud” og røg hash på Fisketorvet for noget tid siden. Flere af deres venner fra Indre Mission og den lokale folkekirke kom også til og begyndte i samlet flok at tildele mig adskillige slag og spark. Endelig kom fire katolikker og røvede min telefon og pung. Det har absolut intet med islam at gøre – kristne børn er berygtede for deres utallige gaderøverier og meningsløse overfald. Hver gang man hører ordene “røveri”, “gruppe” og “overfald” i samme sætning, er det nærmest sikkert, at navne som “Anders”, “Rasmus” og “Peter” står bag.

    Kommentar by Fascist — 17. december 2019 @ 20:36

  24. Hun troede ellers at hun havde beskyttet sit afkom ved at få det med en perker, men der troede hun fejl.

    Dumme feltmadras

    Kommentar by Træt — 17. december 2019 @ 20:48

  25. #9
    Præcist. Sproget skal være et af de stærkeste kort mod fordummelse.

    Kommentar by Hul igennem? — 17. december 2019 @ 20:57

  26. […] And now to the actual point, I’m always a fan of satire, sarcasm, parody and one of the comments at Uriasposten had them all. […]

    Pingback by Crime and Culture, the Next Chapter | Things to Remember, Things to Cherish — 17. december 2019 @ 22:54

  27. Feltmadras

    Kommentar by Nielsen — 18. december 2019 @ 00:06

  28. Selvfølgelig har hun FIRE børn. Tiden løber ud for os danskere. Hvornår vågner masserne op? Hvor længe kan medier og politikere holde den demografiske virkelighed skjult?

    Kommentar by DetVARDanmark — 18. december 2019 @ 00:10

  29. Ja, men Susan Arkin og slige kan vel ikke forvente meget andet, end det som mangt en etnisk dansker bliver udsat for, på både gader og stræder, i skolegårde og natteliv, såvel som i bybusser og svømmehaller, når hun og familjen, såvel som andre i hundredetusindtal, slæber hele deres ufravigelige voldsideologi med sig ind i vort, tidligere, så fredelige land?

    Hvordan skulle det da kunne blive anderledes her, end de shit hools de og deres lige selv er ansvarlige for og “flygtede” fra??
    Måske skulle Susan Arkin, og enhver anden med volds-ideologien iSlam og KOranens ufravigelighed som ophøjet livskoncept, ihukomme, at de til enhver tid er mere end velkomne til, at forlade Danmark og i stedet vælge hjemegne/destinationer, hvor en sådan adfærd, på rettelig vis, håndteres ud fra ideologiens egne, ufravigelige, foreskrifter???

    iSlam kan IKKE gradbøjes og er IKKE kompatibel med dansk, kristen kulturarvs, demokratiske velfærdsansvar/ansvarskontrakt, så pak venligst unger og rygsæk og smut derhen, hvor Erdogans/iSlams ideologier er i højsæde, så ville de “mønster eksemplariske børn”
    være på hjemmebane og udleve/få iSlam-ideologisk retfærdighed blandt hver andre!

    – og vi andre vil kunne give vore børn og efterkommere deres retmæssige arv, til et frit og velopbygget livsgrundlag!

    Kommentar by Anonym — 18. december 2019 @ 00:32

  30. Ja, men Susan Arkin og slige kan vel ikke forvente meget andet, end det som mangt en etnisk dansker bliver udsat for, på både gader og stræder, i skolegårde og natteliv, såvel som i bybusser og svømmehaller, når hun og familjen, såvel som andre i hundredetusindtal, slæber hele deres ufravigelige voldsideologi med sig ind i vort, tidligere, så fredelige land?

    Hvordan skulle det da kunne blive anderledes her, end de shit hools de og deres lige selv er ansvarlige for og “flygtede” fra??
    Måske skulle Susan Arkin, og enhver anden med volds-ideologien iSlam og KOranens ufravigelighed som ophøjet livskoncept, ihukomme, at de til enhver tid er mere end velkomne til, at forlade Danmark og i stedet vælge hjemegne/destinationer, hvor en sådan adfærd, på rettelig vis, håndteres ud fra ideologiens egne, ufravigelige, foreskrifter???

    iSlam kan IKKE gradbøjes og er IKKE kompatibel med dansk, kristen kulturarvs, demokratiske velfærdsansvar/ansvarskontrakt, så pak venligst unger og rygsæk og smut derhen, hvor Erdogans/iSlams ideologier er i højsæde, så ville de “mønster eksemplariske børn”
    være på hjemmebane og udleve/få iSlam-ideologisk retfærdighed blandt hver andre!

    – og vi andre vil kunne give vore børn og efterkommere deres retmæssige arv, til et frit og velopbygget livsgrundlag!

    Kommentar by M.S. Carstens — 18. december 2019 @ 00:37

  31. Ingen normale mennesker kan leve i fred og tryghed, når islam er til stede.
    Her er så et eksempel på 2 fraktioner af tvangsunderlagte ideologi-slaver angriber hinanden.
    Der var sikkert ikke nogle vantro i nærheden at være fælles om, at angribe først.

    Forbyd krigsideologien islam og alle vanvidsbarbarer i dets kølvand.

    Kommentar by Iznogut — 18. december 2019 @ 03:05

  32. Susan er en mor, der vil have de danske normer for sin søn, at man kan færdes to og to eller alene uden at overfaldes. Godt så!

    Jeg mener ikke kun det drejer sig om islam. Susan er præget af dansk opvækst med en dansk mor og en palæstinensisk far. Det er to vidt forskellige kulturer, men det lader til at det danske til dels er blevet fremtrædende i den der historieløse so me – agtige udgave, med bløde antiracistiske floskler. Hun er ikke spærret inde i tørklæde, ser moderne ud. Hun er ikke bange for at benævne overfaldsdrengene som indvandrerdrenge. Men er hun rede til at forsvare Danmark! Tvivler. Hun har valgt en tyrker som ægtefælle og de er jo typisk Erdogan- nationalister og islamister.

    Hun har ikke overvejet, at mennsker er flokdyr, og vores individualiserede måde at kunne gå fredeligt rundt i mindre enheder, og særligt tillade det for kvinder også, er fordi vi som flok har besluttet er sådan det skal være.

    Hendes børn vil endda være ekstra udsatte, fordi de i forhold til overfaldsgrupperne skiller sig ud med dansk tiltro til at færdes på egen hånd, det vil være en ekstraordinær provokation i den sociale fornedrelsesproces der foregår.

    Nu er hun jo ikke den første mor i verden, der tror hun ved alt om sin søn. Forklaringen kan lægge et helt andet sted.

    Kommentar by Uno — 18. december 2019 @ 08:11

  33. Træt — 17. december 2019 @ 20:48: Hun er selv halvperker (halvt palæstinenser). Sønnen er max 25% etnisk dansk, og da han er Erdogan fan er han formentlig muslim.

    Kommentar by Odo — 18. december 2019 @ 21:30

  34. Tak for korrektionen.

    Efter min definition kan hun være dansker, idet hun har en dansk forælder og dansk sprog og kultur var repræsenteret i hjemmet.
    Hvis dansk også var dominerende og hun som voksen aktivt har været dansk, så er hun dansker.

    Ditto for sønnen, men har har jo valgt ikke at være dansk, ved at like Erdogan

    Kommentar by Træt — 18. december 2019 @ 23:26

RSS feed for comments on this post.