1. januar 2020

BT: “… ligner optagelser fra borgerkrigen i Syrien, men videoen ovenfor er optaget midt i København.”

Christian fortæller i Facebook-gruppen ‘Amager’, at ‘familierne tør ikke længere komme ud og fyre af med børnene, og at det i det hele taget er ‘en trist vej vi er på vej hen ad’. Det ændrer dog ikke på, at hans personlige profil er et væg-til-væg tæppe af antipati imod Donald Trump og Rasmus Paludan. Historien om at Paludan stod til at komme i Folketinget blev eksempelvis kommenteret med: “Det er hvad der sker når mentalt ustabile mennesker får lov til at stemme…” Fra BT.dk – Gade forvandlet til kampzone: Børnefamilier holder sig væk.

Det ligner optagelser fra borgerkrigen i Syrien, men videoen ovenfor er optaget midt i København.

Holmbladsgade på Amager er en af Københavns livlige gader med adskillige cafeer, specialforretninger og et kulturhus. Men hver nytårsaften forvandles gaden til en krigszone, hvor grupper af unge skyder efter hinanden med bomberør. …

En video som Christian har optaget fra sit vindue et kvarter inde i 2020 viser, hvordan to grupper kæmper fra hus til hus med bomberør. Vildfarne skud farer i alle retninger og rammer både fortovet og husfacaderne. …

‘Lige nu er det nok for min søn at stå i vinduet og se på det flotte fyrværkeri, men om nogle år vil vi gerne ned på gaden og kaste med et par knaldperler. Det kan vi ikke, sådan som tingene er nu. Min kæreste har sagt, at hvis det bliver ved, så må vi finde et andet sted at bo,’ siger han.”

(Holmbladsgade, 1. januar 2019 ca. 00.15; Foto: Facebook)

Oploadet Kl. 22:10 af Kim Møller — Direkte link26 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/107070/trackback

26 Comments »

  1. Hykleriet vil ingen ende tage på den virkelighedsfjerne fløj, nu mærker og betaler de selv prisen for deres politiske naivitet. Denne boomerang-effekt er både dybt tragisk og ikke så lidt ustyrlig morsomt, faktisk. Selvforskyldt over hele linjen.

    Kommentar by LarsB — 1. januar 2020 @ 22:19

  2. De første skvulp i det, der kan blive en tsunami af vold i vesten – sat i gang af et jordskælv, som venstrefløjsidioterne selv har sat i værk og nu selv begynder at mærke konsekvenserne af. De troede, deres moral var som Titanic, men nu synker den dybt ned i havet og så gælder det om redde sig selv – for hvis der er én ting, de altid har været fremragende til at excellere i på venstrefløjen, så er det mig selv først-strategi.

    Kommentar by piusXII — 1. januar 2020 @ 22:20

  3. […] Se også BT: “… ligner optagelser fra borgerkrigen i Syrien, men videoen ovenfor er optaget midt i … […]

    Pingback by Muslimer gør en forskel « Snaphanen.dk — 1. januar 2020 @ 22:31

  4. Fyrværkeriamok i København og Aarhus hver nat de sidste 2 uger… super, så fanger vi den første bonderøv i jylland og giver ham 2 måndeder bag tremmer.

    Politi-logik så det batter

    Kommentar by redneck — 1. januar 2020 @ 23:06

  5. Igen vi ligger som vi har redt, neutralitet er fiktion og vi har levet med det radikale åg siden Zahle og Munch.

    Kommentar by Moth — 1. januar 2020 @ 23:11

  6. Åndsbollen skulle da begive sig ned i sin “mangfoldighed” som idioten sværger til.

    Muhammed-Østergaard (B) takker for stemmen.

    Kommentar by Iznogut — 1. januar 2020 @ 23:17

  7. “Det er hvad der sker når mentalt ustabile mennesker får lov til at stemme”

    Jeg stemte netop på Stram Kurs, fordi jeg gerne ser en fremtid i Danmark, hvor den slags mellemøstlig adfærd ikke er normalen. Dermed er jeg altså mentalt ustabil?!

    Christian udtalte: “Min kæreste har sagt, at hvis det bliver ved, så må vi finde et andet sted at bo”

    Skal det forstås således, at du hellere vil stikke halen mellem benene og flygte, end at erkende, at Rasmus Paludan og hans vælgere faktisk har fat i noget relevant, Christian?
    Er det ikke en voldsomt meget mere mental ustabil reaktion at rykke teltpælene op, frem for bare at sætte et kryds i stemmeboksen?
    Eller er din kæreste mentalt ustabil, siden hun åbenbart ikke er begejstret over den farverige mangfoldighed?

    Kommentar by Hr. Snusk — 1. januar 2020 @ 23:19

  8. tilføjelse…

    Christian får mig til at tænke på disse idioter i Ørestaden:

    https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/levakovic-oedelagde-idyllen-maatte-hyre-privat-vagtvaern/7932826

    “Vi er flyttet fra et belastet område for at komme et sted hen med et bedre nabolag, og så flyttede de ind efter kort tid.”

    Så flyt du bare Christian. Det er alligevel kun et spørgsmål om tid, før dit nye nabolag bliver lige så fucked up, som det nuværende.

    Kommentar by Hr. Snusk — 1. januar 2020 @ 23:22

  9. “Christian fortæller i Facebook-gruppen ‘Amager’, at ‘familierne tør ikke længere komme ud og fyre af med børnene,”

    – så er der da alligevel en vis retfærdighed; Christian og ligesindede i området, har da fået fuld valuta for det som de stemte på!

    – lad det ikke disse vælgere brede sig/udflytte, for vi er mange, uden for segmentet RV+ og de røde ismer, som ønsker fred og frihed for vore børn og efterkommere!!!

    Kommentar by M.S. Carstens — 1. januar 2020 @ 23:45

  10. https://www.bt.dk/krimi/fire-maend-slog-og-roevede-21-aarig

    “De fire gerningsmænd, der beskrives som mellemøstlige af udseende, passede den 21-årige op og bad ham om en cigaret, men det afviste han.”

    (Bemærk den sædvanlige journalistfidus med at skrive at voldsforbryderne “bad om”, når de krævede)

    Men man er altså mentalt ustabilt, hvis man stemmer på det ene af de to partier, som reelt vil gøre noget ved det, Christian?

    Jeg gætter på, at du er ca. 15-20 yngre end jeg, og det er måske en del af forklaringen på dine tåbeligheder – du kender simpelthen ikke et Danmark, hvor man IKKE risikerede at blive overfaldet af fire tilfældige idioter på gaden. Et Danmark, hvor unge mennesker ikke gik med kniv for at bruge den til overfald. Et Danmark hvor gruppevoldtægter var et ukendt begreb.

    Du kender ganske enkelt ikke Danmark som det var, og derfor fatter du ikke, hvor meget vi har mistet allerede.

    Kommentar by Hr. Snusk — 1. januar 2020 @ 23:47

  11. Om nogle år vil det være Kalashnikov affyringer og håndgranat eksplosioner din søn står og kigger ned på, og han kan takke dig og dine “mentalt stabile” ligesindede for det, Christian.

    Kommentar by Kimski — 2. januar 2020 @ 01:06

  12. Fjolset til Christian havde ingen sniber. !!

    Efter hans mening er man mentalt retarderet, når man kan se hvad det hele ender med.
    Rasmus Paludan´s og Trump´s vælgere kan se det

    Kommentar by Charles Nielsen — 2. januar 2020 @ 01:15

  13. Hvor er det fryd for det lille Christian-svin, simpelthen dejligt.

    Kommentar by Johnson — 2. januar 2020 @ 01:30

  14. Ja-ja, lille Christian.
    Sådan går det når de notorisk mentalt ustabile og fanatisk virkelighedsfornægtende humanister/multikulti elskere, høster frugterne af deres kryds i stemmeboksen.

    Kommentar by Danskeren — 2. januar 2020 @ 07:52

  15. Ja hvordan tror man Ghettoerne opstod? Nuvel når mascokisternes moral skælder ud på dem som tør og vil forandre det til noget bedre, fordi de tør sætte ansvaret Der hvor det hører hjemme, så må de jo fortsætte med at bo i Ghettodannelserne.Ingen grund til at hjælpe dem med den moral de lægger for dagen. Støt SIAD. God weekend. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 2. januar 2020 @ 07:52

  16. Christian er måske ikke det bedste navn at have i fremtidens Danmar

    Kommentar by redneck — 2. januar 2020 @ 07:56

  17. https://ekstrabladet.dk/112/kvinde-med-baby-beskudt-med-fyrvaerkeri-jeg-har-aldrig-vaeret-saa-bange/7936929
    – Hvis det bare var mig, så var det, hvad det var, men jeg står med et barn, og jeg skriger til dem, at jeg står med et barn, og så retter de det mod mig. Der kunne man have slået ihjel, siger hun.

    Kommentar by k.m. — 2. januar 2020 @ 08:10

  18. En person fra Toftlund er straks-dømt for at skyde fyrværkeri mod andre. Han er givetvis en hvid dansk mand. De brune gerningsmænd (undskyld, unge) – slipper formodentlig for straf.
    Det er som under besættelsen, hvor Politiet og retsvæsen løb besættelsesmagtens ærinde.

    De røde svins løsning er at forbyde salg af fyrværkeri til private …….

    Kommentar by Bilka — 2. januar 2020 @ 08:11

  19. Jeg boede på Vesterbro i 80erne, det vi ser på videoerne er ingenting i forhold til hvad jeg så hvert nytår på Vesterbro dengang. Med den forskel folk sjældent skød efter hinanden og aldrig efter fremmede.
    En blanding af vesterbroere, studerende i billige lejligheder , BZere og indvandrere holdt nytår i gaderne.
    Der var flere bål i Istedgade hvert år ,mandskabsvogne med politi i sidegaderne.
    En gang vovede en mandskabsvogn sig tæt på et af bålene og igangsatte slukning.
    En BZ spurtede forbi og smed et kanonslag ind i en mandskabsvogn halvt fyldt med betjente. Den langlemmede BZer spurtede ned af sidegaden forfulgt af betjente i tung kampudrustning imens andre blev hjulpet ud af den røgfyldte vogn.
    Jeg tror han slap væk.

    Kommentar by Poul Sørensen — 2. januar 2020 @ 09:00

  20. Noget andet er så at jeg flyttede fra Nørrebro for ca ti år siden, bla pga stemningen i området blev tiltagende giftig.

    Kommentar by Poul Sørensen — 2. januar 2020 @ 09:02

  21. Man skal måske tvangsfjerne børn fra de røde/radikale, så de ikke kan opfostre nye generationer fatsvage idioter !!!

    Kommentar by k.m. — 2. januar 2020 @ 09:16

  22. Kommentar by k.m. — 2. januar 2020 @ 08:10
    ‘At skyde efter andre med fyrværkeri er både farligt og uacceptabelt – ikke mindst når det sker mod en kvinde med et lille barn på armen. Jeg vil gerne understrege, at sådanne sager som udgangspunkt er strafbare, og at der bliver kørt målrettet på at stoppe denne tendens,’ skriver politiinspektør Flemming Madsen i en mail til Ekstra Bladet.

    Som udgangspunkt… Bemærk hvordan han lige levner plads til araberrabatten i den udtalelse.

    Kommentar by Lider af danskhed — 2. januar 2020 @ 09:36

  23. Lider af danskhed 09:36

    Jeg er ikke så meget optaget af selve angrebet, som det moderen siger
    “– Hvis det bare var mig, så var det, hvad det var”

    Hun siger rent ud : Skyd på mig, slå mig ihjel hvis I vil, men lad mig være i fred når jeg står med mit lille barn på armen

    Kommentar by k.m. — 2. januar 2020 @ 13:36

  24. 23. km 13:36
    Defaitisme!

    Kommentar by Den Nervøse — 2. januar 2020 @ 14:48

  25. Vi har uforløste Syrienkrigere rendende frit rundt og kæmpe hus til hus. Altid noget det ikke er rigtige raketter eller skud, men jeg tror vi kan vente dette hvert år når mørket falder.

    Kommentar by Zatopek — 2. januar 2020 @ 16:25

  26. Kommentar by k.m. — 2. januar 2020 @ 13:36
    God pointe du har der, hun accepterer jo, at hun skal angribes. Præcis som flertallet af vælgere i stemmeboksen. Men hvorfor kan folk ikke se, at de næste er børnene? Fik denne ene vælger øjnene op, eller er det glemt til næste valg?

    Kommentar by Lider af danskhed — 2. januar 2020 @ 16:51

RSS feed for comments on this post.