9. januar 2020

Koran-tro ekstremister uenige om vejen, men ikke destinationen: OK at stemme for at undgå Paludan?

TV2 News bragte tidligere på ugen et interview med salafisten Nina Bint Parviz, der indtil for kort tid siden var personlige venner med en 28-årig kvinde, der sammen med fire andre er sigtet efter terrorparagraffen for at anskaffe våben. I retten bar hun ‘en sort klædedragt og sort slør’, noterede jeg her på siden i tidligere opdatering.

Det siger alt om Islams tekstlige udgangspunkt, at konvertitter ofte tager det sidste rejehop fra salafisme til egentlig terrorvirksomhed, kort efter introduktion til religionen. Der er ingen moderate her. Det er Koran-tro ekstremister, der vil gøre Danmark til en del af Dar ul-islam (‘Islams hus’), og uenigheden kredser om sekundære detaljer – hvordan det skal ske i praksis. Man kunne argumentere for, at en stor børneflok (og livslang offentlig forsørgelse) ville bringe dem tættere målet, end våbenkøb med henblik på en terroraktion.

Bemærk Nina Bint Parvizs forklaring på, at hun stemte til folketingsvalget. Hun har ikke brug for våben, men har brug for status quo, det Pernille Vermund kalder ‘mere af det samme’. Fra TV2 Nyhederne – Veninde til terrorsigtet konvertit: Hun sagde, jeg gik ind for afgudsdyrkelse.

“Nina Bint Parviz lever efter en meget konservativ retning indenfor islam – såkaldt salafisme. … nærmest lige så hurtigt som de blev venner, mistede de to kontakten igen, fortæller Nina Bint Parviz, da hun besøger TV 2 for at fortælle om sit kendskab til den 28-årige terrorsigtede kvinde. …

På et tidspunkt begyndte de to veninder at tale om Danmarks demokrati.

Nina Bint Parviz argumenterede for, at det var i overensstemmelse med islam at stemme ved Folketingsvalget for at forhindre Rasmus Paludan og Nye Borgerlige at blive valgt ind. At det var en nødsituation, og at muslimer derfor i dette tilfælde kunne stemme.

Men konvertitten mente ikke, at dette var i overensstemmelse med hendes overbevisning om, at Gud er den eneste lovgiver.”

(Collage: Nina Bint Parviz, Instagram)

“… hvorfor skulle jeg føle et ansvar? Hvad har det med sagen at gøre, at jeg ikke giver hånd og ikke går ind for demokrati, og hun så begår terror? Det er jo to vidt forskellige ting.” (Nina Bint Parviz, muslim)

Oploadet Kl. 10:43 af Kim Møller — Direkte link44 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/107270/trackback

44 Comments »

  1. Det virker til at de arabere, der er grimmest, også er de mest radikale

    Kommentar by John Sorensen — 9. januar 2020 @ 11:35

  2. Salafist, terrorist hvad vil disse personer i Danmark udover at provokere demokratiet, ingen som i ingen af dem hører til i Danmark, tilbyd dem en enkelt billet til de lande hvor deres tilslutning til stening af kvinder og pædofile mænd, Rasmus Paludan derimod er frihedskæmper, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 9. januar 2020 @ 11:39

  3. A a d ØV Bvadr Føj Kan vi ikke blive fri fo de kvalmende billeder?

    Kommentar by Nielsen — 9. januar 2020 @ 11:41

  4. Ud med den tosse.

    Kommentar by Ewing — 9. januar 2020 @ 11:45

  5. Kim
    hvis du skriver om hende en anden gang, kunne du så lade være med at vise billede?

    Kommentar by Bastardo — 9. januar 2020 @ 12:11

  6. > Bastardo
    Du må da indrømme,at hun er ulækker at se på. Foruden hendes påklædning,religion og etnicitet.

    Kommentar by Nielsen — 9. januar 2020 @ 12:36

  7. I dette tilfælde vil jeg mene det er på sin plads med heldækkende sort sæk over hovedet.

    Kommentar by Danskeren — 9. januar 2020 @ 12:37

  8. Der er ikke større hykler i denne verden end venstreorienterede, muslimer og mørke mennesker.

    Jo så skulle lige være Allah.

    Kommentar by Jan Huus — 9. januar 2020 @ 12:46

  9. Ah vi skal ikke frygte dem. Thi vi har jo hele Folkekirken med alle Dens præster, som har svoret med edsaflæggelse til præsteembedet at sådanne lærdomme skal bekæmpes. Især en lovreligion, som den Islamiske, som ville få Jesus Moder dømt for hor, og derfor stennings dødsdømt (Hun kunne vel ikke skaffe 4 vidner …kun 3 vise mænd) ud fra den islamiske overbevisning som er strammere og værre end den farisæiske (var/er), Jesus blev jo også dødsdømt for blasfemi, ligesom mange i f.eks Pakistan. De skal nok vide at beskytte Danmark som et kristens land,bl.a via paragraf 4 i Grundloven, så ingen af de værste Salafister ville kunne underskrive den, hvis de skulle blive valgt ind, og dermed kan de ikke komme i Folketinget. Godt vi har Folkekirkens præster, som giver fabelagtig modstand (ja ja ja ja. …sort humor). Støt SIAD. God torsdag og weekend, hvis jeg ikke gider skrive i morgen. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 9. januar 2020 @ 12:48

  10. Og så undre folk sig over, at 28% af danskerne vil have sparket alle muslimer ud af Danmark …

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 9. januar 2020 @ 13:29

  11. Er det tilfældig de alle er så grimme, rundkindede typer som indfødte arabere ?
    Noget med dårlig selvværd? eller social status på bunden af samfundet?

    Kommentar by k.m. — 9. januar 2020 @ 13:35

  12. #10 Jørgen, undre sig over, at det kun er 28%…

    Kommentar by Hr. Snusk — 9. januar 2020 @ 13:42

  13. Sporgsmaal hvor er den Danske Folkekirke,jeg mener de udrydder,kristne zoroastere paa overtid i Mellem Oesten ,Nigeria osv osv har I tabt maelet,folkevalgte politikere er vores nuvaernde tilstand oensk vaderdig,simple sporgsmaal,foroevrigt er islam det totalt modsatte af hvad disse typer i dag lever af,hvis ikke det var saa tragiskt saa ville det vaere til at grine sig ihjel over,vaagn nu op for f ….

    Kommentar by dunk — 9. januar 2020 @ 14:18

  14. Omtal nu salafisten Nina Bint Parviz pænt!
    Hun er jo bare en enkelt af Morten Østergaards brune Radikale partis mange vælgere, og hun følger blot, og bakker naturligvis op om, partiets linje.

    Kommentar by Henning Jensen — 9. januar 2020 @ 14:23

  15. 99% etniske danskere vil udrydde muslimer

    Kommentar by Stevie — 9. januar 2020 @ 14:43

  16. Kommentar by emmagad — 9. januar 2020 @ 11:39

    Hey…de skal ikke have nogen tilbud om billetter til udrejse m.m.

    De skal bare indfanges på enhver tænkelig måde og med magt sparkes ud af landet uden nogen form for forklaring, hensyn, valgmulighed osv…bare ud af landet til et andet muslimsk land og uanset om de vil have dem eller ej…ingen valg eller forbud…de skal bare sættes af i landet eller lige inden for grænsen…måden er ligegyldig…ud skal de!

    Kommentar by Black Watch — 9. januar 2020 @ 16:26

  17. 15) Ikke som mennesker men som muslimer måske. Det ville være dejligt.

    “Lad de små børn komme til mig” Youtube: “Islams not for me”

    Støt SIAD. God torsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 9. januar 2020 @ 16:34

  18. Er du sikker på at det er Nina Bint Parviz på billedet for det ligner sku mere et fedesvin i en sort sæk aka en negerluder.

    Kommentar by Piphans — 9. januar 2020 @ 16:39

  19. Nina Bint Parviz der er konverteret til iSlam (Fandens ideologi) og som m´sLim, nu frivilligt, agerer Fandens egen tro tjener, der har forpligtet sig til, at indfører helvede over alt på jorden også her i Danmark, jeg har et spørgsmål til dig:
    Hvor klam, ulækker og haram-infiseret tror du selv, at du vil blive anset for, blandt dine egene, hvis (Den Hellige Treenige Gud forbyde det) iSlam får din ønskede udbredelse i Danmark?
    Jeg vil inderligt anbefale dig, et tre måneders ophold*, som fuldbyrdet kvindelig medlem af en iSlamfamilie, i et af de lande, hvor Fanden allerede har fået det som ønsket, inden du svarer!

    * mangt en m´sLimsk familie sender deres afkom på sådanne “oplevelses-rejser”, så de kan nok hjælpe dig.

    – og helt ærligt, Nina Bint Parviz, det må da tillige være den ultimative ære at udvise, for det iSlam du har valgt at tjene? Ellers er du bare en tilløbende nyttig idiot i de kredse, du nu færdes i.

    Jeg gentager her min udvidelse, af en del af den kristne trosbekendelse:
    “Jeg forsager Djævelen og ALLE hans gerninger og AL hans væsen og jeg forsager hans tilbedere, afskyr hans nyttige idioter og foragter enhver der tjener penge/præstige derpå!”

    Kommentar by M.S. Carstens — 9. januar 2020 @ 16:57

  20. Der findes næsten ikke ord, der kan beskrive ens dybtfølte foragt overfor denne menneskefjendske og krigeriske overtro…izlam… Jeg føler en trang til opkast, hver gang galningene toner frem som hende der, en god islamist lyver og frasiger altid ethvert ansvar. Er danskerne da blevet komplet bims og mistet al forstand, hvordan kan det lade sig gøre på blot få år, få så det sindssyge vanvid ud af landet.

    Kommentar by LarsB — 9. januar 2020 @ 17:11

  21. […] Ulykken sætter indirekte fokus på, at mange vestlige borgere i dag har mellemøstlige rødder.Se også Koran-tro ekstremister uenige om vejen, men ikke destinationen: OK at stemme for at undgå Rasmus Pa… […]

    Pingback by Flystyrt i Iran: Vestlige statsborgere med mellemøstlige navne – Free Speech Blog — 9. januar 2020 @ 17:49

  22. Breivik kunne pløkke en del af disse møgdyr.
    Så han bør løslades omgående.

    Nu kan jeg jo godt være lidt sakastisk:
    Hvis han ikke bliver løsladt, kan Nej Jeg vil hellere skrive”Vil” der gå flere til end bare de 77.

    Husk: Det jeg har skrevet er ikke ensbetydende med at jeg holder med manden i hans foregående handlinger.
    Er der nogen der bliver Hidsig, så skriv endelig.

    Kommentar by Charles — 9. januar 2020 @ 17:53

  23. Oprigtigt talt så er jeg chokeret over at læse overstående! Hvem har dog besluttet at vi skal have folk hertil, med så fremmed en kultur og ligefrem udemokratisk og fjendtlig kultur, eller måske mangel på samme!
    Jeg kan simpelthen ikke se andre muligheder end repatriering! Det er urimeligt at vi skal finde os i at der er kommet folk hertil som mener at en eller anden ørkengud og hans aggressive skrifter skrifter, skal stå over vores demokratiske grundlov.
    Et er at en dansk kvinde konverterer, det må vi finde os i, men at kvinden klædt som sorte slyngel fra Disney skal stemme, har jeg mere end svært ved at accepterer. Jeg kan ikke mindes at jeg nogensinde er blevet spurgt om hun og hendes slags skulle have lov til at slå sig ned i Danmark og nu skal jeg pludselig accepterer at hun skal deltage i demokratiske valg på lige fod med danskere, som har levet her i generationer! Beklager jeg kommer aldrig til at accepterer vores politikers udemokratiske forbrydelse mod etniske danskere!

    Kommentar by Den Nervøse — 9. januar 2020 @ 18:48

  24. Flæsker og bankekød for islam.

    Kommentar by Hul igennem? — 9. januar 2020 @ 19:02

  25. EUrabia satanisterne sørger for transporten og leveringen. Mullah-Østergaard (R) og Co. sørger for velkomsten og indretningen.
    Arbejdet med at ødelægge Danmark og slå danskerne ihjel er nøje planlagt.
    Ingen er så effektive som barbarerne fra krigsideologien iSlam.

    Kommentar by Iznogut — 9. januar 2020 @ 19:46

  26. Danske medier forsvarer et blodtørstigt monster. Enjoy the show. Idioterne flokkes om, at udstille deres syge tilhørsforhold.

    En dejlig iran-amerikaner fortæller lidt sandheder:
    https://www.youtube.com/watch?v=1C888mSyD7s&feature=emb_logo

    Kommentar by Iznogut — 9. januar 2020 @ 19:58

  27. Forrædere er som regel dybt foragtet af begge lejre. De anses som nyttige idioter og sparkes ud når de ikke kan bruges længere.

    Kommentar by Gregers — 9. januar 2020 @ 21:00

  28. Jeg har længe (ca. 20 sekunder) siddet og tænkt på, hvor jeg tidligere har set dette bulne/spritvaskede ansigt – Nu bliver jeg helt bleg; det er sgu da en forklædt fødevareminister (Minister for fødevarer, fiskeri og ligestilling og minister for nordisk samarbejde) social(demokraten) Mogens Jensen, som laver sjov med os, gosh! – Den mand har, fandenbroderemig humor, den ros skal han trods alt have!

    Kommentar by T. Flodur — 9. januar 2020 @ 21:05

  29. @ Iznogut (19:59) – To brune øjne jeg nylig så …

    Kommentar by Ole Madsen — 9. januar 2020 @ 21:49

  30. Fra artiklen : “Ifølge en ekspert i jihadisme er konvertitter særligt udsatte for at blive radikaliseret.”

    Udsatte?

    De har sgu da selv meldt sig ind i foreningen.

    Kommentar by Santor — 9. januar 2020 @ 22:33

  31. Svinekæber er eftertragtet spise i Kina.
    Er der her udsigt til et rekord stort hammerslag på auktionen?
    Vægten fejler da i alt fald ikke noget og måske kunne det give lidt skattekroner tilbage til A-skatteyderene, der måtte bøde for foderet?

    Kommentar by M.S. Carstens — 9. januar 2020 @ 22:56

  32. OT

    Iranske Heshmat Alavi

    I haven’t been so happy in a very long time! As an Iranian, I say thank you to U.S. President Donald Trump & all those involved in killing this ruthless terrorist.

    Chamberlain appeased Hitler, resulting in 60 million dead. Obama appeased #Iran’s regime, allowing Qasem Soleimani lead the killing of hundreds of thousands of people inside Iran & across the Middle East.

    Covering #Iran & #MidEast, especially what MSM won’t. Have a passion for exposing Tehran apologists/lobbyists. Blocked by mullahs’ dictator

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 9. januar 2020 @ 23:51

  33. Flyet rammer jorden
    https://twitter.com/HeshmatAlavi/status/1215398756616757248

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 9. januar 2020 @ 23:51

  34. Så er det tid til Rally – WWG1WGA:
    https://www.youtube.com/watch?v=VzePH6z5c2A
    Enjoy the show

    Kommentar by Iznogut — 10. januar 2020 @ 01:03

  35. Apropos sindssyge muslimer, nu sammenligner Fake News fandeme den muslimske terrorist Qasem Soleimani med Elvis og prinsesse Diana.
    Stram Kurs 90 mandater eller undergang og præsident Donald J. Trump forty more years.

    Kommentar by Piphans — 10. januar 2020 @ 01:29

  36. Glemte lige at The New York Times sammenligner Soleimani med Martin Luther King, det kan næsten ikke blive mere sindssygt.

    Kommentar by Piphans — 10. januar 2020 @ 01:35

  37. Det sjove er, at Nina Bint Parviz højst sandsynligt har givet flere stemmer til Stram Kurs – og at det er hvad hun er bedst til – hvad valgkamp angår. Rasmus Paludan burde sende hende en hilsen og sige tak for hjælpen.

    Kommentar by BE — 10. januar 2020 @ 03:58

  38. Deres kødfulde, indsnørede ansigter ligner altid svulmende dejklumper, der presses ud af trange bollesprøjter, i en grad, så de sliksultne munde krænges grådigt tilbage, som i afmægtig undren over at der ikke er endnu mere fedtkage at slubre i sig..

    Kommentar by Hul igennem? — 10. januar 2020 @ 04:25

  39. Hul igennem? — 04:25

    Ha, ha! Super godt skrevet Hul igennem – Humoren driver ned af væggene, sådan skal det gøres! – NB: Den du leverede (3. okt. 19) om Ylva Johansson var sgu også en stor nydelse ;-)

    “Og billig er hun ikke; det koster dyrt at holde en suppefisk på 300 pund i søen”

    Kommentar by T. Flodur — 10. januar 2020 @ 05:47

  40. Nuvel. Islam er og bliver en -usekulær diktatorreligion med dens førerprofet ideal (som Hitler vel kopierede-f.eks sammenligner Karen Blixen -Mein kampf- bogen med-koranen-)- det er en kendsgerning, som ikke ændres en tøddel. Da den muslimsk sekt underafdeling-Ahmydaiierne (fra Pakistan- rimelig human tolkning) – mente at der også kunne komme flere profeter, blev de af de 4 retsskoler dømt som frafaldne og blev (og bliver) ligeså forfulgt som kristne og jøder og andre vantro.
    Så vi skal ikke forvente andet fra Muslimer eller mennesker der bekender sig til Islam (de er heldigvis lette at beregne). Støt SIAD o.a i den dur. Pause. God fredag og god weekend. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 10. januar 2020 @ 08:33

  41. Utroligt at der er en verdensreligion med 1½ mia troende(?), der har som religiøst mål at tvinge ikke-troende til at tilslutte sig deres tro og hvis de nægter, så vil de dræbe dem.
    Marxismen – en verdensreligion, der har nogle af de samme totalitære træk – er jo nærmest en børnefødselsdag til sammenligning?

    Kommentar by A-mad — 10. januar 2020 @ 09:58

  42. GRIB TIL VAABEN

    Kommentar by Holger D. — 11. januar 2020 @ 02:31

  43. 1 stk. klam halal-rullepølse…

    Kommentar by Revisoren — 11. januar 2020 @ 14:37

  44. […] Læs om Jens Rossens venligbo-kollega Mads Nygaard herSe også Koran-tro ekstremister uenige om vejen, men ikke destinationen: OK at stemme for at undgå Rasmus Pa… […]

    Pingback by Venligbo bag rattet: Taxachauffør smider danske ‘racister’ ud af bilen – Free Speech Blog — 13. januar 2020 @ 11:32

RSS feed for comments on this post.