13. januar 2020

Herboende shia-islamister mindes dræbt terror-general på Rådhuspladsen: “… hvert land er Karbala.”

Søndag afholdt shia-islamister relateret til Imam Ali Moskéen en mindehøjtidelighed på Rådhuspladsen i København for Qasim Soleimani og andre ‘martyrer’, der blev dræbt under fredagens vellykkede angreb mod den terroristiske iranske general. Arrangementet tiltrak små 100 tilhørere. Se evt. Presse-fotos.dk.

(Mindehøjtidelighed for Qasim Soleimani og andre ‘martyrer’, Rådhuspladsen, 12. januar 2020)

Interessant i den forbindelse er Saif Shah Muhammads opslag i Imam Ali Moskéens debatgruppe på Facebook, der må siges at være åben for fortolkning: “Hver dag er Ashura og hvert land er Karbala.” Karbala er en hellig by indenfor shia-Islam på grund af ‘Slaget ved karbala’ i år 680. Slaget om Danmark…?

(Saif Shah Muhammad på Facebook, 10. januar 2020; Foto: Facebook, red.)

Man kan som Radio4-værten Nima Zamani kalde dem ‘præstestyret i min baghave’. Her sakset fra EB.dk.

“I 1985 flygtede mine forældre fra Iran til Danmark. … vi slap ikke helt for denne islamisme. Den forfulgte mine forældre ud af Iran. Nu forsøger den igen at forfølge os. Denne gang i Danmark. Den iranske islamisme ånder i vores baghave. I mine forældres lidt udenfor København. Og i min på Frederiksberg.

Imam Ali Moskeen, der er tinglyst og finansieret af det iranske præstestyret, ligger et langt stenkast fra mine forældres hjem. I dag kl. 18 afholder Imam Ali Moskeen en mindehøjtidelig for den iranske General Qassem Soleimani. Det foregår på Rådhuspladsen, et langt stenkast fra mit hjem.

De mennesker, der vælger at møde op til dette arrangement, har intet at gøre i Danmark.

Sympatiserer man med det iranske præstestyre og en Soleimani, der i islamismens navn har flere tusinde uskyldige iraneres, herunder både kvinder og børn, liv på samvittigheden, har man intet at gøre i Danmark.”

(Foto: Free Speech Blog, der har flere)

(Foto: Facebook)

Oploadet Kl. 06:09 af Kim Møller — Direkte link31 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/107324/trackback

31 Comments »

  1. Roger Scruton er desværre død. Ær hans ånd.

    Kommentar by Nielsen — 13. januar 2020 @ 06:40

  2. Det, der er det tankevækkende i denne sammenhæng, er, at Rasmus Paludan/Stram Kurs holdt moddemonstration andet sted på Rådhuspladsen. Der mente Politiet, at det var nødvendigt at være til stede, for at beskytte ham (ved ikke, om det var nødvendigt i går. Vejret har nok holdt mange hjemme, og deres fyrværkeri kunne ikke brænde). Ja – Rasmus Paludan er en brøleabe med bøvet kommunikationsform (synes jeg) – men har han gjort nogen fortræd? Og alligevel har han brug for politibeskyttelse. Men de total hjernelamme idioter, der hylder en morder – har de brug for beskyttelse? Nej – dem skal gadens parlament og vor tids stormtropper (Antifada/Redox/Konfront og andet rotteyngel) nok passe på. De er jo kulturberigende.

    Kommentar by Realist — 13. januar 2020 @ 08:48

  3. Læser jeg rigtigt? Er Zamani udgrænsende og fordømmende i sin udtalelse, altså “ekstremistisk”?
    Ifølge logikken fra Zamanis egen argumentation i æteren er han dermed (ekstremt) højreorienteret, for venstreekstremister findes tilsyneladende stadig ikke set fra denne kant, de omtales i hvert fald ikke..?
    MEN, på bagkant af det (velfortjente) møgfald kan jeg bare sige fra mit (ekstremt, I know) højreorienterede ståsted, jeg er helt enig med ham: disse mennesker har i givet fald INTET at gøre i Danmark, slet ikke hvis deres baggrund for ophold er en imødekommet ansøgning om asyl. For det kan dårligt være præstestyret, som de mindehøjtidligheds deltagende er flygtet fra?
    Det ville dog være åh så velkomment, hvis den kære Zamani i øvrigt fik bjælken ud af øjet og stoppede sin “intellektuelt-liberalistiske” al-kritik-af-muslimsk-indvandring-er-fascisme, og fik indset, at modsætnings eksemplerne på muslimske “flygtninge”, der samtidig er konsekvente støtter af en rigid og religiøs samfundsindretning meget lig den, der praktiseres i de lande, de skulle være flygtet fra og som de på tilbagevendende familie ferier kan opdatere belejligt, står i kø.
    Eksemplerne på det modsatte, flygtningen, der er flygtet fra religiøst diktatur eller religiøs forfølgelse, er der ikke så mange af, og de få der er, får ikke stemme i debatten eller bliver lukket ned, uden – mig bekendt – protester fra Zamani.

    Kommentar by Henrik Larsen — 13. januar 2020 @ 08:52

  4. […] Det var shia-islamister relateret til Imam Ali Moskéen, som havde arrangeret mindehøjtidelighed på Rådhuspladsen for Qasim Soleimani og andre ‘martyrer’, der blev dræbt under fredagens vellykkede angreb mod den terroristiske iranske general. (Uriasposten.dk) […]

    Pingback by Den Korte Avis | Islamister på Rådhuspladsen sørge over Soleimani fra det iranske forbryderregime – “pak kufferten og rejs tilbage” — 13. januar 2020 @ 09:05

  5. […] Det var shia-islamister relateret til Imam Ali Moskéen, som havde arrangeret mindehøjtidelighed på Rådhuspladsen for Qasim Soleimani og andre ‘martyrer’, der blev dræbt under fredagens vellykkede angreb mod den terroristiske iranske general. (Uriasposten.dk) […]

    Pingback by Den Korte Avis | Islamister på Rådhuspladsen sørger over Soleimani fra det iranske forbryderregime – “pak kufferten og rejs tilbage” — 13. januar 2020 @ 09:10

  6. Det var på mange måder en skam vejret reducerede deltagerantallet til denne demonstration. Det havde været dejligt om alle skabs jihadisterne var kommet frem med deres skæggede mænd, koner med slør og barnevogne i hobetal.

    Ikke at det ville have gjort den store forskel, men alligevel endnu en eksponering af hvor galt det står til i DK

    Kommentar by redneck — 13. januar 2020 @ 09:44

  7. Jeg kan se, der er et barn på billedet. Hvor er betjent Jeppe Nyboe Jensen, der anmelder demonstranter, der medtager børn, til de sociale myndigheder? Ah – nu ser jeg! Det er muslimer

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 13. januar 2020 @ 09:58

  8. Uanset om den døde terrorists tilhængere blev hjemme eller ej så skal de i sidste ende sendes hjem til deres eget land.

    Danmark skal under ingen omstændigheder være skueplads for islams forskellige terroristiske fraktioner. Det er ikke et spørgsmål om at vælge side, det er et spørgsmål om vi ønsker disse terror-tilhængere i Danmark!

    Kommentar by Santor — 13. januar 2020 @ 10:12

  9. Det er en distraktion at diskutere hvorvidt Soleimani var en helt eller en skurk.

    Det var uansvarligt og forkert at likvidere ham. Han var inviteret på besøg i Irak. Der er mange onde folk rundt omkring og hvis lande bare likviderer løs af deres fjender (herunder Rusland, Kina m.fl.) så bliver det kaos. Trump har trådt en farlig sti.

    I øvrigt viser det sig at han var fuld af løgn (som sædvanlig) da han sagde at Soleimani blev likvideret for at forhindre nært forestående angreb på amerikanske ambassader. Forsvarsminister Mark Esper har indrømmet at de ikke havde sådanne efterretninger.

    Kommentar by Zatopek — 13. januar 2020 @ 10:17

  10. Den tanke melder sig,paa hvilket grundlag er dise Iranere, muligvis paa forsekllige skattebetalte samfundsydelser ,i det hele taget i Danmark? burde de ikke rejse hjem? Hvordan kunne de faa tilladelse til en demonstration paa en saadan kendt plads ,det er da kun for at kunne vise deres artsfaeller se her ,paa byens fornemeste plads Karbala,kors hvor er administrationen dum,eller er det helt all right for dem, saa maa den udskiftes.

    Kommentar by dunk — 13. januar 2020 @ 10:35

  11. Tænk om USA havde skudt et fly ned, tænk om USA havde teokratisk præstestyre, tænk om… sagen om Soleimani viser, hvor medieverdenens sympati ligger. Fuldstændig som under den kolde krig, hvor man ikke ville vælge side mellem den frie verden og den ufrie bag jerntæppet. Journalister arbejder systematisk for at nedbryde de vestlige samfund. At alle muslimer i vesten, der viser sympati med denne terrorist, burde ekspederes tilbage til præstestyret, burde være selvindlysende. Fejheds ånd hersker!

    Kommentar by piusXII — 13. januar 2020 @ 10:37

  12. Zatopek – 10.17 – klogt skrevet 👍 Det er nemlig rigtigt, og så kunne man spørge: hvad med det saudiske, meget bestialske kongedømme; et kongedømme, hvor det er forbudt at være kristen? Hvor indere og pakistanere osv pukler løs for slaveløn, hvor folk bliver halshugget på gaden, hvis det lige falder for. Hvad med Kina, som holder folk indespærret pga tro, og hvor man sjovt nok altid kan købe friske organer. . Men nej, Trump er såå gode venner med disse afskyelige diktatorer. Han er ude på at starte en verdenskrig, tror jeg, i håbet om at overtage et par olielande :

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 13. januar 2020 @ 10:53

  13. Hvornår går det op for folk, at de Aldrig bliver sendt tilbage?? Det kan ikke lade sig gøre, for politikerne er slappedaskere. Det er da iøvrigt værre, at vi sandsynligvis har nogle hundrede isis jihadister i dk, men når TV2 siger, at der ‘kun’ er ca 26, jamen så tror danskerne jo på det. . 🙄

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 13. januar 2020 @ 10:58

  14. De burde stenes. Eller skydes fra altanen. Jeg håber da at PET har registreret hvem hver enkelt er, og jeg mener helt klart at knulla Ali moskeen skal nedrives

    Kommentar by Hul igennem? — 13. januar 2020 @ 11:19

  15. Man kan høre, at mediernes bearbejdning er lykkedes. At der gruopvækkende forhold i alle muslimske lande, betyder ikke, at man ikke skal handle, hvor man måtte finde det nødvendigt.

    Kommentar by piusXII — 13. januar 2020 @ 11:27

  16. Islamisterne betragter Rådhuspladsen som deres plads, ligesom Nørrebro er deres bydel. Det kan de roligt gøre.
    København er jo regeret af deres venner og allierede, de røde kommunister. Sammen kæmper de mod den forhadte danskhed og det multietniske paradis, domineret af islamisterne, som skaffer venstrefløjen så mange mange vælgere.

    Kommentar by JC — 13. januar 2020 @ 11:29

  17. ->Løsriv Jylland! 10:53/Zatopek — 13. 10:17. Stop “Hvad med?” relativiseringen. Vi har siden 9/11 været igang med tredje verdenskrig*, derfor er det mere relevant med det gode gamle “hvilken side er du på”! Selv danske soldater har deltaget og deltager stadig på den rigtige side ved fronterne. Med store omkostninger også faldne. Æret være deres minde.

    Enig med dunk 10:35: de muslimer, der demonstrerede og hyldede ‘martyren’ Qasim Soleimani og andre ‘martyrer’ på Rådhuspladsen 12. januar 2020 “burde de ikke rejse hjem? Hvordan kunne de faa tilladelse til en demonstration paa en saadan kendt plads”

    *Asymmetrisk krig er forsøg på at omgå eller underminere en modstanders styrke under udnyttelse af hans svagheder ved at bruge metoder, der afviger væsentligt fra modstanderens sædvanlige måde at gennemføre militære operationer på. (klip fra Gyldendal Den store Danske)

    Kommentar by A-mad — 13. januar 2020 @ 11:37

  18. https://ekstrabladet.dk/112/medie-iransk-politi-affyrer-skud-ved-demonstration/7954021

    Kommentar by P — 13. januar 2020 @ 11:55

  19. Uden at jeg ved det….gætter jeg på at det er Irakere med Shiamuslimsk baggrund, som både sørger over terrorgeneralen, og som via Iran har været med til at finansiere Mooskeen. Jeg …gætter…på at langt de fleste Iranske flygtninge fra 80 erne og fremefter ikke har deltaget eller deltager eller sympatisere med Regimet.
    Mener man skulle holde en mindedag over alle de Iranske børn, som under krigen imod Irak, blev misbrugt ,værre end pædofili, til selvmordssoldater ved f.eks at lægge sig ind under Irakiske kampvogne med sprængstoffer på sig. Ud over det er det Iranske regime med dets Imamstyre ikke værd at beskæftige sig med (gider ikke at nævne alle de modbydelige islamiske ting det direkte har forsaget…her) eller forholde sig til eller værdig i FN regi i det hele taget. Det Iranske regime er spildplads i universet. Støt SIAD. God mandag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 13. januar 2020 @ 12:23

  20. Allah, Muhammed og Ali var syge i hovederne.
    Men de er heldigvis døde nu.

    Kommentar by Bastardo — 13. januar 2020 @ 12:24

  21. Zamani har ret når han skriver, at dem der kommer til denne ceremoni intet har at gøre i Danmark.

    Kommentar by Holger_Danske — 13. januar 2020 @ 12:56

  22. Det er modbydeligt perverst! det siger alt om muslimerne& islam!
    De kalder sig flygtninge fra et islamisk diktatur, mens de står midt på Rådhuspladsen og hylder det samme diktatur.

    Disse muslimske magt-manifestationer bliver hyppigere og hyppigere.
    For helvede “dumme dänen” kan I ikke fatte det?
    Fjenden er midt i blandt os!

    Med moskéer, skoler og baby-boom! Om få år er etniske danskere i mindretal, så er det på med burkan, betal Jizya eller af med knobben!

    Vore tids største trusler. Islam og Plastik!
    Til Alle de venstre-radigale feministiske& væmmeligboer: det bliver en fantastisk skønt fremtid for jeres børn. Hvis de overlever! De vil takke jer som ind i Helvedet.

    SIAD!
    P

    Kommentar by Piotr — 13. januar 2020 @ 14:09

  23. Råt for usødet.
    Det var ærgeligt at de fanatiske slam-tilhængere ikke kunne samles i tusindvis og trampe hinanden ihjel på denne højtidelige mindedag for terror-generalen.

    Og ellers:
    Opsig konventionerne.
    Start repatrieringerne.

    Kommentar by Neuhammer — 13. januar 2020 @ 15:01

  24. Hvor er jeg dog træt af igen-igen at læse om alle dem inkl. politikere, der bare _synes_, at diverse islamister skulle tage at rejse hjem til oprindelseslandet, og “ikke har noget at gøre i Danmark”.
    Kunne vi efterhånden sætte bare lidt handling bag ordene? Bare en lille-bitte repatrieringslov, måske, hvis det ikke er for meget forlangt?

    Kommentar by Hertz — 13. januar 2020 @ 18:30

  25. Hov hov. Paludan var også til stede.
    Støt Stram Kurs.

    Kommentar by Charles — 13. januar 2020 @ 20:13

  26. På bare et år var der 99 islamiske angreb i 23 lande, hvor 844 mennesker blev dræbt og 638 såret.
    https://thereligionofpeace.com/attacks/attacks.aspx?=2002
    Og så får man lov til at hylde en terrorist midt i Kbh.
    Hvor er det Danmark jeg er født og opvokset i? Det er kun et spørgsmål om tid før vi ser det samme som i Sverige.
    Danmark frit og helt muslimfrit.

    Kommentar by Holger Danske — 13. januar 2020 @ 20:24

  27. Man må også huske, at USA har sat den iranske revolutionsgarde på listen over terrororganisationer, så der er intet overraskende i at likvidere dets terrorleder. Det er vel nærmest en forpligtelse.

    Kommentar by traveler — 13. januar 2020 @ 23:53

  28. Hvorfor i al verden skal de /får de lov til at, indtage Rådhuspladsen til hyldest/ære, af deres, bestialske, iSlamistiske troskab? Har de ikke deres måskeer dertil? Eller hvorfor f….. skal vi da tåle disse babariske udklægnings-kaserner midt blandt os? Skulle det ikke være alt rigeligt, for fake-flygtninge???

    – vil vi sørge over ofrene for Omar el-Hussein´s ofre, Finn Nørgaard og Dan Uzan , må vi åbenbart gøre det i egen stilhed, hjemme/i en kirke/?, for jeg mindes ikke andet, end at der var stor fokus på Omar el-Hussein´s “sørgefølge”, mens der kun var lokale anonyme/stiltiende blomster-nedlæggelser til Finn Nørgaard og Dan Uzan, hvor Danmarks øverste, for et frit og sekulært land, burde have sikret både Slotspladsen og enhver rådhusplads, til danskernes NEJ til iSlam og til al ære for Finn Nørgaard og Dan Uzan og Danmarks frihed!

    Må de næste samlinger af iSlamister (KOrantro) på offentlig dansk plads blive “hædret” af en sej dansk vikinge-type, med gyllespreder/gyllefyldte balloner/? som konfetti-strøelse, skulle han ikke høre et ondt ord herfra!
    – Jeg bidrager gerne til medbringslerne!

    Det er sq på tide, at gylle spredes, hvor det gavner!

    Kommentar by M.S. Carstens — 14. januar 2020 @ 00:05

  29. Heldigvis står Stram Kurs lige pt. til at komme i Folketinget. Men man ved jo aldrig med et endnu tungt sovende dansk folk, der nærmest systematisk fjernstyret nægter at vågne og samtidig fodres med løgne i massemedierne, samt sandsynligvis udsat for statssanktioneret valgsvindel…

    Kommentar by LarsB — 14. januar 2020 @ 00:47

  30. Et kort PS til 28 / 00:05:

    Dette opslag bør vist deles vidt og bredt:

    https://denkorteavis.dk/2020/konference-5-aar-efter-terror-i-koebenhavn-og-paris-moed-maryse-wolinski-og-lars-vilks/

    for datoen er lige op over og jeg har i alt fald ikke set det bekendtgjort før nu.

    Kommentar by M.S. Carstens — 14. januar 2020 @ 01:07

  31. Hvor fanden er Øzlem med dialogkaffen?

    Kommentar by Revisoren — 15. januar 2020 @ 00:05

RSS feed for comments on this post.