15. januar 2020

Berlingske kalder Islamisk Stat-jihadist for ‘danske Jacob’: “… ventes udleveret til Danmark”

‘Jacob den Danske’ var en dansk franciskanermunk, der døde under mission i Mexico i 1566. Berlingskes ‘Danske Jacob’ (El-Ali, tidl. Muhammad El-Ali) er en araber med palæstinensisk-libanesisk baggrund, som et folketings- flertal uvist af hvilken årsag har tildelt dansk indfødsret. Familiesammenføring med børneflokken: 3… 2… 1…

(Berlingske på Facebook, 12. januar 2020: “Danske Jacob poserede med afhuggede hoveder…”

“Endnu en dansk Syrien-jihadist – den 31-årige Jacob El-Ali, der i 2014 iført Islamisk Stat-uniform poserede med afhuggede hoveder i IS-højborgen Raqqa i Syrien – er blevet anholdt i Tyrkiet og ventes udleveret til Danmark.

… Jacob El-Ali delte i juli 2014 billeder på Facebook af sig selv i Syrien ved siden af blødende, hovedløse lig og afhuggede hoveder. På billederne stod El-Ali med stort skæg, tørklæde om panden og sort tøj; med et våbenbælte, pistol og en håndgranat, en bæltetaske fra Lacoste samt en skrårem over brystet med påskriften ‘Islamisk Stat for Irak og Levanten’.” (Berlingske)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/107391/trackback

30 Comments »

  1. Desværre er dødsstraffen afskaffet i Danmark ellers var der måske nogle politikere der ikke var forbigået, Jacob har intet at gøre i Danmark, han har myrdet i Irak og må tage sin straf der, hans deltagelse i IS regi er utilgivelig når man ser hvordan de på bestialsk vis har behandlet andre mennesker til døde, oveni købet også deres egne medlemmer, det er grusomt, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 15. januar 2020 @ 00:52

  2. Mohammad El-Ali fra ISIS er nu “Danske Jacob”. Utroligt.

    Han er født i Libanon. 90 mandater gav ham kunstig “indfødsret” ved lov. Han medbringer nu fire børn, alle født og opvokset hos Islamisk Stat. Alle medfødt med dansk indfødsret arvet fra deres far, der er blevet handikappet i Syrien og nu har bl.a. nyreproblemer. De danske rødbedepas er allerede i printeren og kommunen kan godt begynde at finde en førtidspension mere frem. 19.000 kroner hver måned resten af hans liv før boligsikring og børnepenge.

    Kommentar by Fascist — 15. januar 2020 @ 00:58

  3. Hans advokat Mette Grith Stage udtaler, at han har forsøgt at overgive sig i flere måneder, fordi han er så desperat efter at komme til Danmark. Anholdelsen af tyrkisk politi og dermed udsigten til snarlig udlevering til Danmark kan sammenlignes med øjeblikket, hvor man vinder en Eurojackpot. Hvis der var tårer, så var det glædestårer. Hvorfor mon…

    Kommentar by Fascist — 15. januar 2020 @ 01:04

  4. Flæbende kujon kommer tilbage til Danmark – og han regner med at slippe billigt

    ”Jeg blev nærmest tvunget til det,” siger han, og tilføjer:
    ”De billeder er forkerte; det er ikke noget, man skal være stolt af, ikke noget, man skal gøre, men hernede foregår der så mange ting. Der er børn, der bliver dræbt; børn og kvinder, der bliver bombet hver dag, de får også deres hoveder hugget af, nemlig af de bomber, der falder i hovedet på dem, og når man så ser sådan en soldat, der hænger der, og han har været med til at dræbe alle de uskyldige folk, så vil man da ikke have ondt af ham, det vil man ikke.”

    ‘Skal jeg tage hjem til Danmark, eller skal jeg blive ved med at hugge hoveder af her?’

    Hvad for et slags job kunne du godt tænke dig at have:
    Lastbilchauffør; der rejser man jo tit rundt, så man jo hele tiden er forskellige steder.

    Men hvis jeg kommer hjem, og skal have en 10 års fængsel eller livstid, så vil jeg blive her og passe på mine børn. Der er ingen grund til, at I skal sidde og hakke på mig, sket er sket, jeg kan ikke gøre noget nu.

    https://ekstrabladet.dk/opinionen/mortenmesserschmidt/messerschmidt-flaebende-kujoner-skal-ikke-tilbage-til-danmark/7185492

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 15. januar 2020 @ 01:10

  5. 70% muslimreduktion i 2030

    Kommentar by Egon Olsen — 15. januar 2020 @ 01:23

  6. Mullah-Østergaard (B) hilser en vælger velkommen tilbage.

    Kommentar by Iznogut — 15. januar 2020 @ 01:37

  7. Jakob dit lede Svin!
    Du er hjemme!
    Din adfærd viser klart, at du ikke er dansk!
    Du hører til i det “Shithole” du er født eller der du befinder dig nu!
    Bliv der og rådn OP!
    Vi, danskerne, gav dig chansen i Danmark, men du ville kalifatet!
    For du skulle nok vise de vantro hunde i Danmark, hvem der er herrefolket!
    Du er en taber, ligesom Islam og alle jeres Daesh-krigere, jeres Affalds-kvinder med en sort sæk over hovedet, samt al jeres afkom!
    Du burde dømmes fredløs hvis du kommer til Danmark!

    SIAD! Drop EU&FN! Støt GI! Støt SK! Stem NB! Direkte Demokrati NU!
    P.
    PS: ja Tanten lever fedt af Mediestøtte, så må de følge Regimet retningslinjer!

    Kommentar by Piotr — 15. januar 2020 @ 01:39

  8. Nyreproblemer? Hans diagnose er blymangel!

    Kommentar by John Sorensen — 15. januar 2020 @ 01:53

  9. Må Guds straf ramme ham, hårdt!

    Kommentar by Hul igennem? — 15. januar 2020 @ 09:02

  10. ..I øvrigt bør han stenes, koges, klippes, vaskes, radbrækkes, kastes ud fra højhuse og fotograferes til vild med dans- mon ikke han skriver en bog snart og får en pris? Cavlingprisen eller Nordisk Rådprisen eller noget andet islamofilt venstreekstremistisk fascistnazistisk racismevegansk madbimmelims-fuckface-mæhskæg nasseforeningsblad fra Kvinfo’s Tullebølleklub..?

    Kommentar by Hul igennem? — 15. januar 2020 @ 09:10

  11. #4 Hvor er det dog sødt at “Jacob” gerne vil være lastbilchauffør. Løb for livet siger jeg bare.

    Kommentar by Zatopek — 15. januar 2020 @ 09:36

  12. Han er muhammedaner og er derfor sikret det samlede folketings opbakning med henblik på befolkningsudskiftningen – ham hér derimod må kæmpe for sit: https://jyllands-posten.dk/indland/ECE11877182/john-har-vaeret-dansker-hele-livet-men-nu-kan-han-ikke-bevise-det/

    Kommentar by Anonym — 15. januar 2020 @ 09:54

  13. Sjovt så uskyldige alle de tilbagevendte er.

    Kommentar by Ole Iversen — 15. januar 2020 @ 10:40

  14. @13 Kommentar by Ole Iversen — 15. januar 2020 @ 10:40

    “Sjovt så uskyldige alle de tilbagevendte er.”

    Jeps, de har alle kæmpet en ædel kamp, med næb og klør og sand bamhjertighed for at opbygget deres freds-elskede kalifat-shithole.

    Og ellers:
    Opsig konventionerne.
    Start repatrieringerne.

    Kommentar by Neuhammer — 15. januar 2020 @ 10:54

  15. De danskere, du kender. Det Danmark, du kender. Sådan er det jo.

    Kommentar by Bastardo — 15. januar 2020 @ 10:59

  16. Der var så de første fire børn, som Mette vil sørge for at tvangsbortadoptere. Godt!
    Men hvem vil have de gener ind i familien?

    Kommentar by Bastardo — 15. januar 2020 @ 11:06

  17. Efter et par år på luksushotel tremmely er perker islamisten fri og ude i det mohammedanske samfund på fuld offentlig forsørgelse dvs., 500.000-600.000 danske skattekroner om året lige indtil en dumsker i det offentlige finder ham en offentlig stilling hvor han kan sidde og malke os dumskere indtil han igen hugger hovedet af kristne kvinder og børn osv. osv. osv..
    Stram Kurs 90 mandater eller undergang.

    Kommentar by Piphans — 15. januar 2020 @ 11:17

  18. Det skurer fælt i ørene, når man hører en sådan person blive kaldt dansker. Islam kan aldrig blive en del af dansk kultur. Derfor vil muslimer for tid og evighed komme til at udgøre en isoleret subkultur i det danske samfund. Det magter politikere, journalister og andre uvidende magthavere dog ikke at indse.

    Kommentar by JC — 15. januar 2020 @ 11:18

  19. Vi skal da bare labbe deres kultur i os. Om 20 år er de lige som os. Det er deres menneskeret,at være i Danmark. Danmark er multikulturelt. Spørg bare Poul Schlüter og Anker Jørgensens lystige svende.
    Hvis nogen har den frækhed,at hævde,at Danmark tilhører danskere,så skal de bare passe på statsradiofonien og den samlede venstrefløj,repræsenteret ved AFArterne med kommunistflag og hådvåben.

    Et hvilket som helst tilløb til at forsvare dansk kultur og vestlig historie bliver straks RUCificeret og dømt ude af sjovnalisternes databaser.

    Kommentar by Nielsen — 15. januar 2020 @ 11:20

  20. #4 Jørgen Nielsen
    Hold nu kæft en ikke-undskyldning. Han skal straffes. Der hvor forbrydelserne er begået. Punktum.

    Jeg havde en diskussion forleden; min kammerat mente at selvfølgelig skulle vi tage imod IS krigere der havde en (tvivlsom) tilknytning til Danmark. Det skulle vi bla. fordi at kurderne havde meldt ud at de ikke havde plads i fængslerne… hvad med at bygge en fucking fangelejr?!!! Det gør man alle andre steder. Så må kurderne jo bede om hjælp til lejrene.

    Men vi har jo “forpligtelser” i forhold til “det internationale samfund”. Skyd mig en eller anden, det her samfund er for dumt…

    Kommentar by Realist2 — 15. januar 2020 @ 12:45

  21. Berlingske = Politiken

    Kommentar by Revisoren — 15. januar 2020 @ 15:37

  22. Utroligt, at man slipper den selverklærede massemorder ind i Danmark – Som hellere vil blive i Syrien, hvis han skal straffes med bare 10 års fængsel for sine halshugninger – SKVAT!

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 15. januar 2020 @ 15:59

  23. Mette Grith Stage blev i december spurgt, i forbindelse med at hun er advokat (betalt af danske skatteydere) for en af dem, der allerede har mistet sit danske statsborgskab, om hun ville bo ved siden af ham?
    Det måtte hun indrømme, at det havde hun ikke lyst til.
    Med andre ord, synes damen, at det kan vi andre da bare komme til.
    Min foragt er uendelig.

    Jeg undrer mig også over at vi stadig forfølger folk, der havde noget med nazisterne at gøre i 30-40’erne. Det drejer sig om mennesker langt oppe i 80’erne.
    Det kan være ok.

    Mens vi (her anklager jeg politikerne) ikke på 7-8 år har formået at stable en international domstol på benene, så vi kunne få de mennesker, der har haft noget som helst med islamisk stat at gøre, dømt, når de satte deres ben på europæisk/vestlig grund igen.
    Deres børn/koner/mænd skal selvfølgelig heller ikke kunne få hverken familiesammenføring eller statsborgerskab i vesten.
    De ønsker et islamisk helvede, så de må finde det i de muslimske lande. En landsby i Yemen, kunne måske være et passende opholdssted for dem?

    Måske skulle de overveje hvorfor heller ingen muslimske lande gider dem?
    De er uønskede overalt i verden.

    Kommentar by Hema — 15. januar 2020 @ 17:05

  24. Skulle idioten dukke op i landet, må man da håbe han aldrig får sig et roligt øjeblik…

    Kommentar by LarsB — 15. januar 2020 @ 17:48

  25. En 38-årig mand er i dag blevet idømt et års fængsel for “trusler” mod Olgas mor.

    Mig bekendt er ingen personer endnu dømt for trusler eller vold mod hædersmanden Rasmus Paludan.

    Lighed for loven?

    Kommentar by Revisoren — 15. januar 2020 @ 19:39

  26. “Danske Jacob, HA!. Det er simpelthen en infam hån imod Holger Danske.
    Hvis den psykopat er dansker, så er jeg kineser. Nej han er ikke værd andet end at sparke ud af landet med fuld musik. Hvad fanden skal vi have sådan en satan til opfodring for.
    Hvordan vil idioten, ved død, kunne klare 72 jomfruer i paradiset?.
    Nej , han bør havne i helvede, hvor han, langsomt skal ristes ved en sagte ild. Svinet fortjener ikke bedre med alle de mord han har på samvittigheden, hvis han overhovedet ejer noget i den retning, jeg tvivler!!!.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 15. januar 2020 @ 20:00

  27. Dødstrusler mod Paludan giver også straf, 20 dage, med strafnedsættelse, da Rasmus Paludan selv er ude om det:

    Manden forklarede ifølge retsbogen, at han var hjemme, da han forfattede mailen, som blev sendt via Stram Kurs’ hjemmeside.

    ‘Han er troende muslim og følte sig meget provokeret af blandt andet Rasmus Paludans afbrændinger af Koranen, og at han kaldte profeten Muhammed for en pædofil.’

    Det var retten lydhør over for og lagde ved strafudmålingen ‘vægt på, at forurettedes ytringer og handlinger ved møder og i medierne har været af en sådan karakter, at tiltalte er omfattet af strafnedsættelsesgrunden’, hvorefter straffen nedsættes, hvis gerningen er udført i en oprørt sindstilstand, der er fremkaldt af den forurettede.!

    Nogle dyr er mere lige end andre…

    https://ekstrabladet.dk/112/kaldte-paludan-horeunge-doemt-for-doedstrusler/7643872

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 15. januar 2020 @ 23:09

  28. “Regeringen vil have opholdsforbud for terrordømte”

    “opholdsforbud” i hele Danmark – Ud med lortet, TAK!

    https://politiken.dk/indland/art7602515/Regeringen-vil-have-opholdsforbud-for-terrord%C3%B8mte

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 15. januar 2020 @ 23:48

  29. Hmm, er det ikke krænkelse af en IS-kriger?

    – altså at forlange udleveret ham til sikkert ophold i Danmark? Her har han jo ikke en jordisk chance, for at ende som martyr og dermed skyde genvej til Allah-halaen!

    Det må da være RV/venstrefløjens bevis på falsk venskab til iSlam?

    Nu må iSlamisterne (MS KOranere -> muslimer) i Danmark da på barrikaderne og forlange retfærdighed, for ære-værdig indsats for KOranens højeste påbud?

    Hvilken moske / imam i Danmark indkalder til protestdemo, på Koranklodserne foran Christiansborg?

    Kommentar by M.S. Carstens — 16. januar 2020 @ 00:02

  30. #33 Fr. Carstens, giv mig en grensaks og en times tid alene med muhammed, så skal idioten nok få sit martyrium.

    Kommentar by Hr. Snusk — 16. januar 2020 @ 00:52

RSS feed for comments on this post.