16. januar 2020

Afghanske Nadia Nadim føler sig hjemme i Paris: “… alle de andre har en anden baggrund end fransk”

Afghanske Nadia Nadim fungerede hverken godt på landsholdet eller i dansk klubfodbold, men fralægger sig selv ethvert ansvar: “Det er jo ikke mig, der er noget galt med. Det er fordi, at man som samfund ikke er udviklet til det endnu.” Et par citater fra portrættet på TV3 Sport – ‘Jeg har altid følt mig dårligt tilpas’ – Nadia Nadim leverer hård kritik af landshold og danske klubber i nyt Viaplay-program’. Se evt. tidligere post.

“-Jeg har svært ved, når folk prøver at ændre på mig, siger Nadia Nadim til TV3 SPORTs reporter Christine Møller, der har mødt angriberen i Paris. …

-Jeg føler mig hjemme, for jeg føler, at alle de andre har en anden baggrund end fransk. Der er nogle fra Senegal og Cameroun. Og selv franskmændene. Så føler jeg mig ikke som en outsider, forklarer landsholdsangriberen.

-Det har jeg faktisk ikke tænkt på før, jeg kom hertil og blev spurgt til det. Jeg tror, jeg trives bedst, når det er mere multikulturelt. For så ser man ikke på mig som det sorte får eller hende den forkerte. Fordi alle har noget andet med sig.”

(Nadia Nadim blandt holdkammerater i Paris Saint-Germain, 2019; Foto: Twitter)

Oploadet Kl. 01:03 af Kim Møller — Direkte link24 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/107412/trackback

24 Comments »

  1. Er der virkelig krig i Tyrkiet? God rejse hjem.

    Kommentar by Fascist — 16. januar 2020 @ 01:09

  2. Fascist, det er idioter som dig, der gør at jeg næsten ikke orker at deltage på UP.

    “Afghanske Nadia Nadim føler sig hjemme i Paris”
    “Afghanske Nadia Nadim fungerede hverken…”

    Alligevel skriver du “Er der virkelig krig i Tyrkiet?”
    Jeg bliver så træt af idioter som dig. Og alle de andre idioter, som ikke kan skrive to linier uden at der er 8-10 grammatiske fejl.

    Stupide danskere som dig skulle aflives sammen med kommunister, muslimer, kulturradikale, hippier og alle de andre idioter som dagligt pisser på Danmark og det danske sprog.

    Jeg er så uendeligt træt af jer idioter!

    Kommentar by Hr. Snusk — 16. januar 2020 @ 03:32

  3. Jeg har svært ved at vænne mig til den her åbenlyse og højlydte utilfredshed og utaknemmelighed. Det er altså den danske befolkning, der sådan generelt er lidt snæversynet og ikke kan finde ud af at indstille sig på nye tider?

    Hvorfor er det lige at Nadia Nadim den dag i dag er dansk? Det er en ren tilfældighed. Hvem fanden tror hun hun er?

    Kommentar by BE — 16. januar 2020 @ 04:27

  4. “-Jeg har svært ved, når folk prøver at ændre på mig, siger Nadia Nadim til TV3 SPORTs reporter Christine Møller”
    “Det er jo ikke mig, der er noget galt med. Det er fordi, at man som samfund ikke er udviklet til det endnu.”

    Typisk lav IQ “logik”.
    HUN vil ikke ændre sig men det skal alle danskerne.

    Kommentar by Danskeren — 16. januar 2020 @ 06:54

  5. nadim, er det hende den hvide til venstre?

    Jeg har det ligesom BE og Fascist. Hvorfor skal jeg stå på mål for hendes mindreværdskomplekser og hvorfor rejser hun ikke hjem og bliver pakket ind i en burka.

    Vi, Danskere har ikke gjort andet end at lukke hende ind i vores land hvor HUN kan udvikle sig som hun vil.

    Kommentar by Santor — 16. januar 2020 @ 07:01

  6. Hvis hun synes, der er så slemt i Danmark, så bør hun blive i Frankrig og frasige sig sit danske statsborgerskab. Det vil ikke være det store tab for Danmark.

    Kommentar by Holger_Danske — 16. januar 2020 @ 08:43

  7. […] … både om mere håndbold og flere mellemøstlige migranter.Se også Afghanske Nadia Nadim føler sig hjemme i Paris: “… alle de andre har en anden baggrund end fran… […]

    Pingback by Ungarn slukker de danske drømme … – Free Speech Blog — 16. januar 2020 @ 09:02

  8. Det er kun noget der foregår inde i hendes hoved at hun er “det sorte får”.

    Kommentar by Moth — 16. januar 2020 @ 11:04

  9. Den utaknemmelige afghaner kunne tage ved lære af polakken Caroline Wozniacki.

    Mig bekendt har den polske tennisspiller aldrig udtalt sig negativt om Danmark og danskerne.

    Kommentar by Revisoren — 16. januar 2020 @ 13:08

  10. Frankrig ville være bedre uden franskmænd?

    Racisme?
    Etnisk udrensning?
    Folkemord?

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 16. januar 2020 @ 13:39

  11. Forbandede perkerlort! Typisk at være utilfreds og kræve mere, på trods af at vi har givet hende fred, frihed og muligheder som piger i muslimske lande kun kan drømme om. Alligevel er den modbydelige møgso utilfreds og vil ikke have noget med hvide mennesker at gøre. Håber fandme at hun bliver alvorligt syg eller kommer slemt til skade.

    Kommentar by Hr. Snusk — 16. januar 2020 @ 14:36

  12. Jamen hvad lavede den perker spasser i vores land udover at tage vores penge, ud med det lort.
    Stram Kurs 90 mandater eller undergang.

    Kommentar by Piphans — 16. januar 2020 @ 15:46

  13. Nadia Nadim skal altid frembringe et eller andet negativt om Danmark og danskerne. Og så fik hun for et par år siden en pris fra Berlingske som årets danskere. Jeg snupper ikke den leflen for alle de muslimer der kommer til vort land, som skal brokke sig alligevel, selvom det er gået godt for dem.

    Kommentar by IES — 16. januar 2020 @ 17:14

  14. I øvrigt spøjst, at Nadim er den mest “hvide” af de fire migranter på ovenstående foto…

    Kommentar by Revisoren — 16. januar 2020 @ 18:54

  15. Tænker på hvor hun poserer med to andre spillere i DBU trøjer. Symptomatisk for Nadia er at hun er ved at tage sin af.

    Kommentar by River — 16. januar 2020 @ 19:36

  16. 14. http://www.uriasposten.net/archives/89795

    Kommentar by River — 16. januar 2020 @ 19:45

  17. Gøgeunge

    Kommentar by redneck — 16. januar 2020 @ 20:20

  18. Negere burde ikke gå i hvide sokker

    Kommentar by redneck — 16. januar 2020 @ 20:22

  19. Er der efterhånden flere hvide spillere tilbage i Frankrig? Det er klart at hun føler sig bedre tilpas blandt andre muslimer. Måske ville hun føle sig endnu bedre tilpas hvis hun rejste hjem til Afghanistan. Og hvis hun kunne undvære alle de mange rare penge hun kan få i Europa.

    Kommentar by JC — 16. januar 2020 @ 21:50

  20. Fuck dig, din ækle bitch, bliv hellere end gerne hvor du er. Og lige for en god ordens skyld, det er dig – bitch – der ikke er udviklet, hvordan skulle du også kunne være det, endsige nogensinde kunne forstå et vesteuropæisk land, når du er opvokset i en helt anden tilbagestående kultur.

    Kommentar by LarsB — 17. januar 2020 @ 00:04

  21. Det er udmærkede argumenter for at hun bør udvises og tilbage til sit eget land – Afghanistan. Der vil hun på ingen måde føle sig som en outsider. I Danmark har hun derimod intet at gøre.

    Kommentar by Zip — 17. januar 2020 @ 07:09

  22. Hvad bilder sådan en møgso sig ind at kræve, at hele Danmarks befolkning skal rette sig ind efter denne so?
    Vi har reddet den fra Talebans krumsabler og/eller voldtægter. Vi har givet soen sikkerhed, husly og mad og penge og skole i hoved og beskidt røv og båret den frem. Er der slet aldrig nogen muhamedaner, der kan udvise blot den mindste taknemmelighed???
    Når skidt kommer til ære – – – –
    Gid dens beskidte røv må klø og dens klove være for korte!

    Kommentar by Knud Madsen — 17. januar 2020 @ 12:57

  23. Kommentar til 18.
    Negere burde ikke gå i hvide sokker

    Kommentar by redneck — 16. januar 2020 @ 20:22

    Jeg vil mene, at det vil gøre den ene mere genkendelig i mørke og det samvirker på fin måde med de tre negroide smil på billedet.

    Jeg undrer mig mere over Nadims venstre hånd. Hvad betyder det?

    Strakt lillefinger og tommel, hvor pegefinger + lillefinger undertiden bruges til at symbolisere djævlehorn.

    Kommentar by T. H. — 17. januar 2020 @ 22:56

  24. rettelse: højre hånd

    Kommentar by T. H. — 17. januar 2020 @ 22:59

RSS feed for comments on this post.