16. januar 2020

Cirkusrevyen 2019 (sendt på DR1): Stram Kurs’ Rasmus Paludan slås i brædderne i Price-sketch…

Kort før nytår sendte DR1 året Cirkusrevy, der også i år var præget af Price-brødrenes antipatier. “Sådan tier de fleste revyer Rasmus Paludan ihjel”, skrev Politiken i sin anmeldelse, og selvom Cirkusrevyens sketch er kort, så fortæller den alt om tilgangen til den truede og flere gange overfaldne politiker. Se sketchen på Youtube.

Rasmus Paludan (Henrik Lykkegaard): Mit navn er Rasmus Paludan, danernes befrier. Nu skal alle danskerne hører hvad jeg siger.

Speak: – Nej, tak!

(Stram Kurs’ Rasmus Paludan knockoutes af ‘nedrivningskugle’, Cirkusrevyen 2019; Fotos: Youtube)

“Der er ellers gode numre undervejs, som Paludan, hvis forvrøvlede tosserier, ingen plads har i den demokratiske debat, så han får et hastigt knock out i Lykkegaards vellignende parodi.” (Rie Hammer, Iscene.dk, 24. maj 2019)

Oploadet Kl. 12:07 af Kim Møller — Direkte link33 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/107423/trackback

33 Comments »

  1. Kuglen skal vel give mindelser om Monty Pythons “16 ton”. Musikken bagefter er også kortvarigt Monty Python temaet.

    https://www.youtube.com/watch?v=o13glRURgTE

    Og på den måde kan man få det hele til at glide ned. Jeg får kvalme.

    Kommentar by BE — 16. januar 2020 @ 12:59

  2. Findes der personer under 80 år, der stadig ser anakronismen Cirkusrevyen?

    Kommentar by Revisoren — 16. januar 2020 @ 13:10

  3. Nu er det jo sådan, at Rasmus Paludan til tider er for meget med hans retorik og sammenligninger, selv for hans egne vælgere.

    Kommentar by Dennis — 16. januar 2020 @ 13:21

  4. Venstrefløjen ønsker dig død, dine børn voldtaget og så griner de af det. Syge svin er de.

    Kommentar by John Sorensen — 16. januar 2020 @ 14:27

  5. “En lille grim mand”…
    Hvor lavt kan redaktionen af Cirkusrevyen synke..
    Hvis man skal bevæge sig ned på James Price´s niveau kunne man påstå at James Price er en stor fed grim mand..
    Men ingen tvivl om at James Price scorer politisk korrektheds-point på kontoen hos Socialkammeraterne og ikke mindst hos DR..

    Kommentar by frank mathiesen — 16. januar 2020 @ 14:28

  6. Siger just til mig selv at jeg skal vove at bliver gjort grin af, jeg kan tåle alt – ligesom Paludan og Tommy Robinson siger såsom Sokrates Sandheden, de er begge to vores Sokrateser, og vi må aldrig nogensinde gå flokkens vej der kun gør nar men “jeg” kan tåle og udholde det! Lad det blot gå forbi en som traditionen adiaphora fortæller os. Vi er vidnesbyrdet for uretfærdighed men fjenden forstår det ikke som tom skal uden form og indhold, så vi kan leve på trods af den dobbelte mekanisme fra grimheden; hil satiren så vi kan leve skønheden på trods!

    Kommentar by Moth — 16. januar 2020 @ 14:29

  7. #2 John, som vi også så det ved valget i sommer, hvor de progressive kosmopolitter fra Rav V fik selskab af de mest formørkede hadefulde idioter, som trives i Grimhøjmoskéen og lignende steder. Alliancen viser tydeligt, at de er danskernes fjender. Og jeg hader dem ubeskriveligt.

    Kommentar by Hr. Snusk — 16. januar 2020 @ 14:32

  8. Hvis venstrefløjen så ville indrømme at det er dem selv der er racisterne, fascisterne, de intolerante og terroristerne så ville det give mening men istedet retter de på psykopatisk vis deres anklager mod Folk som Rasmus Paludan og Tommy Robinson og skriger der had og anklager ud som en flok rasende bavianer.

    Vi lever i mærkelige uoplyste tider!

    Kommentar by Santor — 16. januar 2020 @ 15:10

  9. Det havde været interessant at se reaktionerne, hvis det havde været de Radikales Morten Østergaard, der var blevet knockoutet af en ‘nedrivningskugle’i Cirkusrevyen?

    Kommentar by A-mad — 16. januar 2020 @ 15:29

  10. Deres lille sketch om Mexico, og hvordan mexicanere tilsyneladende kun kan bruges til lavlønnet arbejde. Jobs som amerikanerne tilsyneladende vil komme til at miste for evigt, hvis mexicanerne ikke var der, er sgu næsten værre.

    Kommentar by W — 16. januar 2020 @ 16:22

  11. James Price. Det må være ham den fede og konstant svedende af brødrene.

    Kommentar by M. P. — 16. januar 2020 @ 17:29

  12. Så lige videoen, troede ikke lige man havde redigeret et voldindslag ind hvorved man tilskuere klappe af virkelighedens vold, meget uhyggelig…burde være en politisag!

    Kommentar by Moth — 16. januar 2020 @ 18:00

  13. Det er vist på tide at redigere Rosenkrantz-Theil ind hvor hun overfalder statsministeren og undervisningsministeren så vi kan se hvem hun ér…..

    Kommentar by Moth — 16. januar 2020 @ 18:58

  14. ………..udenrigsministeren, ikke undervisningsministeren.

    Kommentar by Moth — 16. januar 2020 @ 18:59

  15. Det var naturligvis også den kulturradikale Adam Price, der var en af forfatterne på TV-serien Borgen.

    Som nogen måske husker, blev en DF-lignende partileder her portrætteret som et stort brovtende og modbydeligt røvhul…

    Kommentar by Revisoren — 16. januar 2020 @ 19:08

  16. Cirkusrevyen forsøger sig nu (som noget spritnyt på repertoiret) med henrettelse af danske statsborgere – For at sætte trumf på (så alle halvaberne kan forstå pointen) udføres drabet med en 5 ton tung stålkugle, som med stor træfsikkerhed, får ofret til at ligne bombesprængt slagteriaffald.

    Drabet er ganske vist simuleret; men som bekendt så er det tanken som tæller – Straks efter henrettelsen sætter den fedladne og fiffige kapelmester i med en forrygende cirkusmarch! – Ja, der er vel sådan set ikke grund til at uddybe nærmere!?

    Kommentar by T. Flodur — 16. januar 2020 @ 19:19

  17. Hvad betyder “…forvrøvlede tosserier, ingen plads har i den demokratiske debat” egentligt lige? Altså så han må ikke sige sin mening eller hvad?
    Der skal ihvertfald rigeligt smør til, at det ikke lyder fascistisk.

    Kommentar by Realist2 — 16. januar 2020 @ 20:45

  18. Henrik Lykkegaard læser nok ikke Samhalls Nytt https://samnytt.se/exklusivt-ekeroth-moter-en-av-vastvarldens-mest-forfoljda-medborgarjournalister-tommy-robinson/

    Kommentar by Nielsen — 16. januar 2020 @ 21:20

  19. Jeg må højlydt foragte enhver, der, via tv eller live, har ladet sig underholde af det landsforagtende team bag Cirkusrevyen 2019 ( og forudgående).
    Må teamet og publikum henhøre under de første på listen over iSlamisternes (muslimernes) pligter iht. KOranen*, så ville “lystighederne” nok blegne en del!

    * http://www.islaminfo.dk/artikler.asp?PgID=1924

    Kommentar by M.S. Carstens — 16. januar 2020 @ 21:27

  20. I brødre Price DR programmet egnsretter var sidste stoppested en Tyrkisk kebabbar på Nørrebro, der ville de præsentere ægte Danske egnsretter som de roste til skyerne mens de åd, det skinner tydeligt igennem i Cirkusrevyen at de indavlede retarderede kriminelle korandyrkende terrorister aldrig udstilles eller nedgøres, de to svindler brødre lever fyrstelig på deres fars minde, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 16. januar 2020 @ 21:40

  21. Er de to ellers så politisk korrekte, madglade brødre ikke bange for at komme i krambolage med diskriminationspolitiet, når de kommer med slet skjulte ringeagtsytringer om overvægtige personer. De burde måske heller ikke kaste med sten når de selv bor i et glashus.

    Kommentar by JC — 16. januar 2020 @ 21:57

  22. Hvad med om de bragte en sketch der gjorde sig morsom over nogle fedladne imamer. Der er ellers stof nok her til en hel cirkusrevy. Men så bliver det nok for meget for de følsomme kulturradikale menneskerettighedsforkæmpere. Det ville jo være racisme. Men Rasmus Paludans ret til at ytre sig er åbenbart ikke en menneskerettighed. Han er jo også noget noget så afskyeligt som en hvid dansker.

    Kommentar by JC — 16. januar 2020 @ 22:08

  23. Den sketch er bestemt ikke særlig morsom. Den er plump og bastant og nærmest en opfordring til voldeligt politisk attentat mod en politiker der er i opposition til magteliten. Her skraber de bunden. Hvordan vil Cirkusrevuen overleve, når Ulf Pilgaard træder tilbage. Det plejer at være ham der holder den oppe (hvis han vel at mærke får en ordentlig tekst).

    Kommentar by JC — 16. januar 2020 @ 22:18

  24. JC — 16. januar 2020 @ 22:08:

    F.eks. denne:
    Magdalene Maiers barnebarn ved vinduet i stuen:
    Bedste, hvorfor hænger Uffe oppe i lygtepælnen?
    Magdalene Maier svarer:
    Det ved jeg ikke, jeg har jo hele livet argumenteret imod mere luftforurening!

    – andre/bedre oplæg kunne give os her på UP et tiltrængt grin.

    Mit grin fra i dag fik jeg her:

    https://www.document.dk/2020/01/16/borgmestersengen-staar-klar-bolleven-frifundet-i-enhedslisten-s-voldtaegtssag/

    “Ninna Hedeagers bolleven og borgmesterens lesbiske veninde har i løbet af natten sex. Den lesbiske veninde fortæller, at hun er paralyseret under samlejet og ikke kan sige fra. Men i retten kommer det frem, at veninden lavede knibeøvelser i underlivet undervejs i samlejet.”

    Kommentar by M.S. Carstens — 16. januar 2020 @ 23:30

  25. De to ækle og udanske Price brødre, nationens skam. Det er stadig den dag i dag, en udsøgt kulturel glæde at de ikke vandt Dansk Melodi Grand Prix i 1988 som de stod til med duoen Snapshot, men så gav den fynske jury til sidst duoen Hot Eyes flere point…

    Kommentar by LarsB — 17. januar 2020 @ 00:12

  26. 24. M.S. Carstens.
    Enhedslistens luderhus. Det store bodel.

    Kommentar by Charles — 17. januar 2020 @ 00:24

  27. Rasmus Paludan må gerne mobbes ud af billedet eller bedre blive kørt af en bus! Regimet kan ikke have ham til at forstyrrer!

    Cirkusrevyen er en omgang sur&klam vælling, man støtter selvfølgelig Regimet og udelader lidt bidsk politisk satire.
    Hvad med noget satire om Islam, nåe-nej, man skulle da nødigt støde nogen.

    SIAD! Støt SK! Stem NB! Ud af EU/FN! Direkte Demokrati NU! Støt GI!
    P.

    Kommentar by Piotr — 17. januar 2020 @ 01:01

  28. Man kan mene hvad man vil om Rasmus Paludans politik. Men han er uden tvivl den modigste politiker vi endnu har haft i Danmark. Næsten alle andre Politikeres indsats er fejhedsmoralisering og symbolpolitik i forhold til Islamproblemet, som man har importeret og fortsat gør. Støt SIAD. God fredag og weekend. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 17. januar 2020 @ 10:21

  29. ((Price))

    Kommentar by Træt — 17. januar 2020 @ 17:24

  30. Den fallerede revy kan kun drømme om, at have små 70.000 tilskuere. De når ikke Danernes Lys til knæene.
    Her er noget intelligent satire, som udstiller idioti, løgn og bedrag – altså, ikke kun Clinton Nose Napkins (CNN).
    https://babylonbee.com/

    Kommentar by Iznogut — 18. januar 2020 @ 03:37

  31. Det er vel overflødigt at nævne, at de to islamliderlige brødre begge bor i den kridhvide enklave Gentofte nord for København, på behørig afstand af nærmeste islamiserede ghetto…

    Kommentar by Revisoren — 18. januar 2020 @ 11:40

  32. Læste for et par år siden et personligt interview med Lisbeth Dahl.

    Her fortalte hun, at hun har stemt på Det Konservative Folkeparti hele sit liv.

    Nuvel, De Konservative er jo i dag at betragte som et søsterparti til De Radikale, men det er alligevel yderst sjældent, at en “kunstner” i dag står frem, og erklærer sig selv som “borgerlig”.

    Kommentar by Revisoren — 18. januar 2020 @ 14:46

  33. Er Cirkusrevyen ikke blot blevet til underholdning for eliten med de rigtige meninger, modsat før i tiden? Tekster af de medvirkende – og Adam Price- og “ny” musik af James Price. Mange af sketchene bruger de igen lettere omskrevet. Er ved at være lidt træt af Lisbeth Dahl. Pengemaskine.

    Kommentar by popeye — 18. januar 2020 @ 17:23

RSS feed for comments on this post.