24. januar 2020

DR2+ byder blandt andet på “… udsendelser om flodhesten Dolph og USA’s præsident, Donald Trump.”

I princippet kunne det være en tilfældighed, men DR har ingen goodwill her på matriklen. Nuff said.

“Fra og med onsdag 22. januar 2020 kan du dykke ned i DR’s nye, digitale tilbud, der bærer navnet DR2+. Det kan ses via DRTV og kommer blandt andet til at byde på udsendelser om flodhesten Dolph og USA’s præsident, Donald Trump.” (DR.dk, Kasper Madsbøll Christensen)

(Tilsendt screendump, DR, 22. januar 2020)

Oploadet Kl. 01:20 af Kim Møller — Direkte link16 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/107631/trackback

16 Comments »

  1. Tænk at Netflix, HBO og Viaplay har milliardprofit fra frivillige betalende kunder i Danmark til 120 kroner om måneden i konkurrence med tvangsabonnementet DR, der koster 200 kroner om måneden.

    Det siger alligevel en del om DRs… efterhånden +5 kanaler?

    Kommentar by Fascist — 24. januar 2020 @ 04:05

  2. Ha, de turde ikke vise den fantastiske ballon, Trump-baby :)

    I øvrigt når licensen snart bliver opkrævet via tvang, forsvinder beløbet hver enkel reelt betaler til dr i sumpen af andre “afgifter” og vi vil fremover aldrig nogensinde vide hvor mange penge dr suger hver enkelt skatte slave.

    Lidt ligesom kirkeskatten, udgifterne til indvandringen og lønningerne til vores såkaldte politikere og embedsmænd.

    Var det ikke Gucci helle der lovede mere gennemsigtighed?

    Kommentar by Santor — 24. januar 2020 @ 08:31

  3. Alt det tuderi over besparelsen på DR, og så popper der lige en ny kanal op. Det hænger ikke sammen.

    Kommentar by M. P. — 24. januar 2020 @ 08:38

  4. Ingen kvaler, du betaler. Koncentrer dig om at være fattig, så betaler du ikke noget videre skat til hverken islam eller deres propagandakanal.
    ..Og hvordan bliver man så fattig? Du gør dig selvstændig, får startstøtte, melder dig til den Offentlig Sygeforsikring, anskaffer dig høje omkostninger for at drive dit lille firma, får stress og sygemelder dig.. du tjener således stort set intet, du skal ikke betale noget videre i skat, .. problemet er så at du reelt er fattig. Så må du arbejde på selvforsyning, det betaler man ikke skat af.. nyttehave, kartofler, høns, skraldermad, hjælp vennerne, hjemmereperationer, ingen tobak, lav selv sprut, lav selv mad, drop tv, drop avisabonnementer, drop forsikringer, drop modetøj, lap bukser, drop udlandsrejser;tag cyklen.. brug computer på biblioteket-
    så får udbytterne ikke noget videre fra dig, og du har et afslappet og givende liv uden at deltage i bananplukkerrotteræset!

    Kommentar by Hul igennem? — 24. januar 2020 @ 09:22

  5. Hemmeligheden er :
    “Én krone sparet, er fire kroner tjent!”
    Hvordan kan det nu hænge sammen? Jo, med alt det du skal plyndres for, hver gang du tjener fire kroner, så bliver der kun én krone tilbage til dig selv- derfor er den anden vej rundt meget bedre for dig.. og udbytterne får ingenting!

    Kommentar by Hul igennem? — 24. januar 2020 @ 09:28

  6. Uanset hvad. Trumf holdt en af de bedste taler nogen USA- præsident har holdt i FN. Dengang der var klimadiskussion (med medievidunderpubertetsoprører barnet Thunberg). Imponerende flot tale. DR rager mig en papand. Må de miste Deres licent hos alle. Må den gives til andre medier. Støt SIAD. God weekend. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 24. januar 2020 @ 09:55

  7. Lidt humor er der vel altid plads til. Jeg er sikker på der vil være overvældende størst interesse for programmer med Dolph.

    Kommentar by Zatopek — 24. januar 2020 @ 10:37

  8. “I princippet kunne det være en tilfældighed” absolut ingen tilfældighed. Totalt plat.

    Kommentar by Johnson — 24. januar 2020 @ 10:38

  9. Tænk, hvis det havde set sådan ud:
    Vi kan byde på udsendelser om bl.a. Lille Sorte Sambo og den tidligere præsident Obama!
    Tror nok, det havde sat sindene i kog!

    Kommentar by HP — 24. januar 2020 @ 11:06

  10. Trist at DR har skåret ned på film og især konstant genudsendelser af britiske serier; mærkeligt når man reklamerer/anmelder på deres hjemmeside for hvad der kommer på NetFlix og HBO. Ved ikke om det er andre der skriver til dem om dette!!

    Kommentar by Moth — 24. januar 2020 @ 11:13

  11. Informations reklame for mogendagens avis, d. 20/1: Rigsretssag ­– I morgen sker det endelig: Vi kan smide os i sofaen og lappe et længe ventet tv-drama i os fra kl. 19. Det er ikke en ny Netflix-serie, men derimod rigsretssagen mod USA’s præsident Donald Trump.
    Som en anden god tv-serie er slutningen eller antallet af afsnit ikke bestemt på forhånd. Men vi lover at være med hele vejen, og du kan følge med her.

    Kommentar by kira — 24. januar 2020 @ 19:55

  12. *HP
    Sat sindene i kog, der var en del i redaktionen, som ville være blevet et hoved kortere!
    Men det sker nok ikke i denne sag!

    Kommentar by Den Nervøse — 24. januar 2020 @ 23:16

  13. Endnu en propagandakanal i luften. Har du set, hvordan Tommy Robinson blev hængende i So-fucking-Deadline studiet og udstillede fake news propaganda dukken aka journalist hos DDR?
    Jeg kan ikke linke til bitchute i sin helhed – så fjern underscores eller gå ind og find Tommy Robinson.

    ht_tps://w_ww.bi_tc_hute.com/video/8WNZPffUJ5A/

    Kommentar by Iznogut — 25. januar 2020 @ 02:01

  14. Findes der stadig nogen der ser PRAVDA ?

    Kommentar by Danskeren — 25. januar 2020 @ 10:00

  15. # 6

    Hvis du fulgte bare en lille bitte smule med, så ville du vide, at licensen fremover skal betales via skatten…

    Kommentar by Revisoren — 25. januar 2020 @ 13:27

  16. Der starter også en ny serie på DDR om halvgamle klamme blegfede kællinger, der kun vil dyrke sex med unge mænd i 20’erne; de såkaldte cougars.

    Der er formentlig tale om det samme segment, der for et par år siden afholdt sexorgier med negre og skægbørn rundt om på diverse asylcentre.

    Kommentar by Revisoren — 25. januar 2020 @ 16:40

RSS feed for comments on this post.