25. januar 2020

NV: Graffiti på Qatar-moskés facade efter socialdemokratisk lovforslag: ‘Muslimer Islam = cancer’

Hærværket mod stormoskéen på Rovsingsgade kom under et døgn efter integrations- og udlændingeminister Mattias Tesfaye bebudede et lovforslag, der skal forhindre økonomiske donationer til moskéer fra udlandet, såfremt det vurderes at kunne underminere demokratiske værdier. Moskéen herunder er bygget på en 140 mio. kr.-donation fra Qatar, nærmere bestemt fra sheikh Hamad bin Khalifa Al Thani, som moskéen er opkaldt efter. Han var oliemilliardæren der grundlagde Al Jazeera, og er gennem årene blevet beskyldt for at støtte alskens terrororganisationer, herunder Al-Nusra Front, Hamas, MNLA, Ansar Dine…

En historie fra TV2 Lorry – Moské udsat for hærværk- Det er noget forbandet svineri.

“Københavns Politi efterforsker en sag om graffiti-hærværk rettet mod en moské i Københavns nordvestkvarter. Det oplyser Københavns Politi til TV 2 Lorry.

Ukendte gerningningsmænd har med sort skrift på moskéens mure skrevet ‘Perkere I er affald’ og ‘Muslimer Islam = cancer’.

Politiet modtog anmeldelsen torsdag formiddag og oplyser til TV 2 Lorry, at man efterfølgende har været til stede ved moskéen for at sikre spor i området.

Den er kendt som Moskéen i Rovsingsgade, Khayr el-Barriya-moskéen eller Hamad Bin Khalifa Civilisation Center.”

(‘Hamad Bin Khalifa Civilisation Center’ på Facebook, 23. januar 2020)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/107654/trackback

29 Comments »

  1. Inside job?

    Kommentar by ino — 25. januar 2020 @ 11:02

  2. Inside job?
    Hvis ikke – så er det modige folk?

    Kommentar by Henning Jensen — 25. januar 2020 @ 11:08

  3. Ifølge billedet, så hænger der 2 kameraer, så hvad er problemet?

    Kommentar by der Adler — 25. januar 2020 @ 11:45

  4. Det har han jo ret i.

    Kommentar by Winged Hussar — 25. januar 2020 @ 11:52

  5. “Københavns Politi efterforsker”

    Hold nu kæft altså.

    Var det ikke bedre at efterforske de tusinder af sager, om danskere der overfaldes af tilflyttere? (Pølsedamen i Brønshøj havde man ikke ressourcer til.)

    Alle andre end de evige ofre havde selv fjernet malingen og kommet videre.

    Kommentar by M. P. — 25. januar 2020 @ 12:29

  6. Sikandar Siddique har haft travlt med spraydåsen…

    Kommentar by Revisoren — 25. januar 2020 @ 12:50

  7. Perkere (I) er affald, er vel ikke så forskelligt,fra den almindelige danskers mening.

    Kommentar by Nielsen — 25. januar 2020 @ 12:54

  8. Og islam er lig med canser,er jo bare sandheden.

    Kommentar by Nielsen — 25. januar 2020 @ 12:55

  9. En præst siger :

    KIngos Kirke på Nørrebro tager afstand fra hærværk og hadværk på moskéen og bekræfter i stedet godt naboskab og venskab.

    Kommentar by Ewing — 25. januar 2020 @ 13:30

  10. Pelle Drags(dal)sted skriver som en antifa-tøs. Eller er det mon Mullah-Østergaard som har været på færde?

    Kæft, de er enfoldige.

    Kommentar by Iznogut — 25. januar 2020 @ 13:40

  11. Jeg forstår godt at medierne er rystet, det er trods alt vennerne det nu er gået ud over. Det er dobbelt hårdt at det netop er fredens religion det er gået ud over. En religion der aldrig ville drømme om at genere andre troende.
    Mon ikke de fleste danske præster vil bede for de ramte i den kommende søndagsgudstjeneste. Jeg forventer da også at alle landets biskopper vil sende kondolancebudskaber, biskopperne er jo lige så hårdt ramte som medierne.

    Kommentar by bjarne binee — 25. januar 2020 @ 13:53

  12. Ja, mon ikke der vil blive dannet en såkaldt fredsring omkring moskeen med Zenia, Øzlem, Poul Madsen og Jan E. Jørgensen i spidsen?

    Begivenheden vil blive transmitteret live på Danmarks Radio med musik af Outlandish…

    Kommentar by Revisoren — 25. januar 2020 @ 14:01

  13. Kommentar by der Adler — 25. januar 2020 @ 11:45

    Kameraer kan man snyde meget nemt.

    Thief cheats CCTV cameras with bizarre trick
    https://www.youtube.com/watch?v=SA5ZveCvMxA

    How to Easily Blind Security Cameras with a Flashlight
    https://www.youtube.com/watch?v=tE7hTJSrZ58

    How to Fool IR Security Cameras
    https://www.youtube.com/watch?v=fywvB4Unjv4

    Kommentar by Michael Nielsen — 25. januar 2020 @ 14:13

  14. False flag.

    Hærværksmanden har delvist ret.

    Kommentar by Polka — 25. januar 2020 @ 14:14

  15. Og undskyld at jeg laver dobbelt indlæg om samme svar, men der eksisterer sågar forretninger, der sælger kasketter og lignende, med indbygget LED lys.

    https://www.amazon.com/LED-Display-hat-cap/s?k=LED+Display+hat+cap

    http://www.danskerhvervsbeklaedning.dk/beklaedning/431/sider/431.htm

    Kommentar by Michael Nielsen — 25. januar 2020 @ 14:15

  16. Det ser nu smukt ud med lidt budskaber på den sunni kaserne, mere af den slags. For det er og bliver en skændsel at man har tilladt at den blev bygget.

    Kommentar by Draugr — 25. januar 2020 @ 15:50

  17. “Moské udsat for hærværk – Det er noget forbandet svineri” – Ja det er fandme noget svineri, altså det at bygge en markant, arkitektonisk fremmedartet lortebygning (Læs: terrorcelle) midt i danskernes hovedstad!

    Grafitti hærværk er selvfølgelig noget svineri, men det står dog ikke mål med denne, i enhver henseende, hæslige bygning- og dens hæslige formål!

    Kommentar by T. Flodur — 25. januar 2020 @ 16:08

  18. Er det ikke bare en container på en betonsokkel?

    Da den næppe kan blive grimmere end den allerede er, så kan det vel dårligt nok kaldes hærværk.

    Kommentar by Henrik Wegmann — 25. januar 2020 @ 16:40

  19. Jeg troede ellers at Antifa-segmentet var glade for graffiti og lignende “kunst”?

    Kommentar by Revisoren — 25. januar 2020 @ 16:43

  20. Muslimer gør nu engang de som muslimer gør. Når de er i overtal, så får du en kniv i leveren og bliver trampet i ansigtet. Når de er i undertal så klynker de, og er stakkels uskyldige ofre for en helt urimelig forfølgelse.

    Ret istedet vreden mod de forbande danske landsforrædere, som har tilladt disse voldelige, løgnagtige skadedyr at bosætte sig i (besætte) vores land.

    Kommentar by Hr. Snusk — 25. januar 2020 @ 16:49

  21. # 1 Hr. Snusk

    HELT ENIG !

    Iøvrigt : at tillade besættelsesstyrkerne at opføre en kaserne her i landet, burde straffes som landsforræderi.

    Kommentar by Danskeren — 25. januar 2020 @ 17:03

  22. >Nielsen kl. 12:54
    Jeg bemærkede også, at grafittiforfatteren skriver I med lille i, men til gengæld er skriver han/hun alle de andre bogstaver store. Men der er nok heller ikke meget tid til at lære at stave i dagens multikultiskoler.

    Kommentar by Hertz — 25. januar 2020 @ 18:33

  23. Tja, hvorfor skulle det teoretisk ikke kunne være indefra miljøet, på et tidspunkt må jo selv muslimer vågne op og begribe hvor upassende en kultur de er kommet anstigende med og bryde med den, ellers kan man vel kun konkludere de vitterlig er dummere end andre. Andre kulturer kan sagtens have frafaldne, det sker jo ustandseligt i vore lande, hvorfor kan disse folk så ikke også. Især når det er så vigtigt ang. integration, islam lader sig jo ikke integrere, det burde selv muslimer kunne se.

    Kommentar by LarsB — 26. januar 2020 @ 00:18

  24. > Hertz
    Jeg lærte det knapt selv i skoletiden. Og nu går tiden med at forstå landsmænd,som taler perkersk.
    Det havde ellers været rart,at se et billede af en byggetomt i Rovsinggade,hvor Satans bedehus lå,i stedet for nogle udendørs hulemalerier.
    >17:03
    Det var mig,som fandt på at kalde dem skadedyr. En god tyrk er en død tyrk.

    Kommentar by Nielsen — 26. januar 2020 @ 02:33

  25. I grunden synes jeg al graffiti er noget forbandet svineri,men budskabt er der jo ikke noget i vejen med .

    Kommentar by dunk — 26. januar 2020 @ 04:18

  26. Måske var det Mummi Jacobsen, Hun skrev også falske papstykker på sin egen hoveddør.

    Kommentar by Hul igennem? — 26. januar 2020 @ 16:25

  27. Den korrekte stavning tyder ikke så meget på en ung person, mens vedkommende på den anden side forekommer at være vant til at skrive med spraydåse, hmmm…Helt Nye Borgerlige? Måske skriften vil kunne genkendes fra andre paroler i grafitti-centrum Kjøbenhavnstrup?

    Desuden er vedkommende ret modig grænsende til det skødesløse, hvis der virkelig er tale om en “ægte” islam-kritiker, da hærværket således ville være begået i et selv om natten ret (også muslimsk) befærdet område, og som det bemærkes overvåget af kameraer.

    At jeg er enig i ca. 50% af de malede synspunkter kan bare ikke sløre for den fornemmelse, at der lige skulle genoplives nogle forargelses-travere, som alle kunne forstå, og hvem har interesse i det?

    Kommentar by Henrik Larsen — 26. januar 2020 @ 21:27

  28. Henrik, kender du denne side?

    http://www.fakehatecrimes.org/

    Den er godt nok fra USA, men viser ganske tydeligt, at når man konstant fortæller bestemte grupper af folk, at de er ofre for undertrykkelse, og de ikke rigtig kan finde nogle virkelige eksempler, ja så opfinder de bare nogle eksempler. Idioterne findes primært i fire kategorier: Negre, muslimer, LGBT’er og jøder.

    Kommentar by Hr. Snusk — 27. januar 2020 @ 00:24

  29. Det er jo ikke noget nyt at Islam er en cancer på det fri demokratiske samfund. Støt SIAD. God Mandag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 27. januar 2020 @ 07:27

RSS feed for comments on this post.