31. januar 2020

Nigel Farage i tale til EU: ‘I know you wanna ban our national flags, but we gonna wave you goodbye’

Nigel Farages farvel-tale i Europaparlamentet bør ses i sin helhed. Han har ordet i sin magt, og leverer syngende lussinger til EU-komplekset, ikke at forveksle med Europa. Ordstyreren slukker mikrofonen da englænderne tager Union Jack frem, og det sætter ligesom et passende punktum for hele affæren. Brexit er en realitet.

“A victorious Farage described the current global political climate as a battle of ‘globalism against populism’.

He added: ‘You may loathe population, but I tell you a funny thing, it is becoming very popular’. As he decorated his seat with his own British flags, Farage said: ‘No more financial contributions, no more European Court of Justice, no more common fisheries policy, no more being talked down to, no more being bullied.’

Referring to parliamentary rules against displaying unapproved national symbols, McGuiness said: ‘If you disobey the rules, you get cut off. Could we please remove the flags?’” (Metro UK, 30. januar 2020)

(Nigel Farage vajrer med Union Jack, og ordstyreren slukker mikrofonen)

“#Brexit is a failure of the Union. There is a lesson to learn from it: to deeply reform the Union. To make it into a real Union, a Union without opt-in, without opt-outs, without rebates, without exceptions. Only then we can defend our interests and defend our values.” (Guy Verhofstadt på Twitter, 29. januar 2020)

Oploadet Kl. 01:22 af Kim Møller — Direkte link32 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/107805/trackback

32 Comments »

  1. Guy Verhoftstadt er da et klamt totalitært røvhul.

    Den skidespræller skal ikke sætte sine ben på dansk jord.

    Kommentar by Jens — 31. januar 2020 @ 02:53

  2. Symbolikken kunne ikke være tydeligere. EU vil ødelægge nationerne.

    Kommentar by Hr. Snusk — 31. januar 2020 @ 04:41

  3. Lad os gå samme vej,som englænderne. Lad os få FRI handel. Lad os slippe for bureaukraterne og tyrannerne i Bryssel.

    Kommentar by Nielsen — 31. januar 2020 @ 05:06

  4. Tak for det mindeværdige link Kim; det var en rigtig skøn star på dagen! Og en flot begyndelse på en fredag som vil gå over i historien.

    Hvor er denne modbydelige Mairead McGuinness (ordstyrer) dog en klam taber! – Videofotografen synes åbenbart ikke, at hendes uterlige opførsel var rigelig, så han nåede lige at vise os et glimt af den bøvede Guy Verhofstadt; så kan I ellers tro, at jeg fik travlt med at løbe efter brækspanden!

    Kommentar by T. Flodur — 31. januar 2020 @ 05:54

  5. EU viser sit sande ansigt:
    Dannebrog uønsket i EU-parlamentet: Præsident fjerner Peter Kofods danske flag
    https://ditoverblik.dk/dannebrog-uoensket-i-eu-parlamentet-praesident-fjerner-peter-kofods-danske-flag/
    Ikke meget opmærksomhed det har fået i de statsstøttede MSM…

    Kommentar by Jens — 31. januar 2020 @ 06:22

  6. Den værste overtrædelse af reglerne i parlamentet, er åbenbart at skilte med sit eget nationalflag. Det viser hvor meget EU hader de europæiske folks nationale identitet. Den angst for nationale flag, demonstrerer at EU-parlamentet er en svag institution, der lader sig kyse ved synet af nationale symboler, på samme måde som fanden selv ryster af skræk ved synet af en bibel.

    De europæere der har haft mest ud af EU-systemet, er de politikere og embedsmænd, der har kunnet rage til sig af den generøse fælles kasse, som f. eks. Guy Verhofstadt, der har kunnet købe sig et vinslot for sin fyrstelige gage.

    Kommentar by JC — 31. januar 2020 @ 07:03

  7. Fantastisk tale og afslutningen siger alt om arrogante EU. Tillykke til England, jeg er dybt misundelig.!

    Kommentar by Revser — 31. januar 2020 @ 07:17

  8. Tillykke England.

    Her kan interesserede se det sande EU-flag:
    https://commons.wikimedia.org/wiki/File:%27EUSSR_flag%27,_combination_of_EU_flag_and_USSR_hammer_and_sickle.png

    Kommentar by Karsten Lund — 31. januar 2020 @ 07:30

  9. Nu vil himlen falde sammen over Storbritannien og man vil ikke engang kunne opdrive en sandwich i landet.

    Kommentar by Winged Hussar — 31. januar 2020 @ 07:43

  10. Helledusseda.

    Lidt britisk humor på befrielsens dag imod betoneuropas imperialistiske ordensregler.

    Virkeligheden overgår sommetider satiren.

    Kommentar by Bastardo — 31. januar 2020 @ 09:16

  11. Jo,Nigel vajrer Union Jack. Men han vajrer altså ikke med det ;-)

    Kommentar by Nielsen — 31. januar 2020 @ 10:03

  12. I EU-parlamentet udlever de totalitære EU-kræfter deres ønskedrøm: At kunne lukke munden på kritikere ved et tryk på en knap. Det kunne de også godt tænke sig muligt ude i virkeligheden, og det arbejder de på at gennemføre.

    Karakteristisk nok blev denne episode ikke vist i dansk TV.

    Kommentar by JC — 31. januar 2020 @ 10:54

  13. Mairead McGuinness er en irsk levebrødspolitiker, der er endt som vicepræsiden i EU-parlamentet. Hun udgør en del af EU’s politbureau.

    Kommentar by Ole Madsen — 31. januar 2020 @ 11:49

  14. Den lille video siger alt man som demokrat behøver at vide om EU. Diktatorisk, småfascistisk og ikke-folkevalgte der vil fortælle ordentlige mennesker der tjener dere egne penge hvordan de skal leve, tænke og tro.

    EU er hitlers drøm om Neuropa that came true!

    Men, dether er vand ved siden af hvad der vil ske den dag de diktatoriske svin får deres egen hær at rykke rundt med. Bare vent til vi skal til at vise ID for at bevæge os fra sted til sted indenfor de nuværende landegrænser.

    Der er ingen formildende omstændigheder og den eneste vej EU´s psykopat projekt kan gå er af helvede til. England har vist vejen og hvis vi andre vil leve i frihed fremover skal vi ud at EU hurtigst muligt.

    Kommentar by Santor — 31. januar 2020 @ 12:13

  15. “I Danmark kan vi altså ikke klare os alene”

    Hvornår var det nu, at Norge og Schweiz blev medlem?

    De to rigeste lande i Europa, btw.

    Kommentar by Fascist — 31. januar 2020 @ 12:42

  16. Tillykke til de brave englændere!

    Det skal sgu fejres med en pint…

    Kommentar by Revisoren — 31. januar 2020 @ 14:41

  17. EUdiktaturet er en mere og mere kluntet og betændt Golem.

    Kommentar by Hul igennem? — 31. januar 2020 @ 14:42

  18. De er helt uden for pædagogisk rækkevidde nede i EU. Flere og flere mennesker ønsker at forlade EU pga. deres totalitarisme, og hvad er deres modsvar? – Mere totalitarisme. Man ryster sgu på hovedet.

    Kommentar by Voltzejn — 31. januar 2020 @ 14:53

  19. Præcis SANTOR: en eu-hær kan bruges til mange ting! mis-bruges!

    SIAD! Stem NB! Støt GI! STøt SK! Ud af FN/EU! Direkte Demokrati NU!
    P.

    Kommentar by Piotr — 31. januar 2020 @ 15:10

  20. I sitatet står det “you may loath population”, det han sa var vel “you may loath populism”?

    Kommentar by Carl Henrik Lampe — 31. januar 2020 @ 16:26

  21. Congratulation England. Mr. BREXIT did it – no problem.

    D A N E X I T

    Kommentar by Iznogut — 31. januar 2020 @ 16:54

  22. JC — 31. januar 2020 @ 10:54 De viser jo aldrig noget i Dansk tv som er anti EU

    Men fantastisk godt gået. EU er lort og det samme er støtterne.

    Kommentar by Flaskeposten — 31. januar 2020 @ 21:51

  23. Tillykke England!

    Hvor ville jeg dog gerne have hejst Dannebro i dag, under samme glædelige omstændigheder!
    – jeg håber det må komme snarest og jeg håber, at vore politikkere må se, at de penge og den magt vi lader strømme til det EUske magtcentrum, kan bruges langt bedre, til gavn for Danmark.

    Jeg skåler med på festen i England :-)

    Kommentar by M.S. Carstens — 31. januar 2020 @ 22:13

  24. Guy Verhofstadt er en meget meget farlig galning, og han er en rigtig god grund til at vi skal ud af psykopat svindel klubben EUSSR så hurtigt som muligt.

    Kommentar by Piphans — 31. januar 2020 @ 23:11

  25. Man kan kun holde af Nigel Farage. Han elsker at være en torn i øjet på dem. Tror han kommer til at savne sine rants nede i parlamentet, haha.

    Kommentar by Voltzejn — 1. februar 2020 @ 13:11

  26. Farage siger: “You may loathe POPULISM…”

    Kommentar by Anders Peter Johnsen — 1. februar 2020 @ 14:29

  27. Jeg ønske England til lykke med befrielsen, med en vis misundelse. Gid vi dog også kunne komme ud af den galningeforening, Verhofstadt!!!, meget snart. Det er jo sindssygt, at vi skal være undergivet disse grådige skidtfolk.

    Kommentar by Knud Madsen — 1. februar 2020 @ 15:01

  28. Gid Nigel Farage ville flytte til Danmark og puste liv i en Danxitbevægelse.

    Kommentar by Ole Madsen — 1. februar 2020 @ 17:24

  29. Oh the irony – satire at it’s best:
    Millions drop dead as BREXIT finalized
    https://babylonbee.com/news/millions-dead-as-brexit-is-finalized

    Kommentar by Iznogut — 1. februar 2020 @ 18:06

  30. >Ole Madsen
    Gid Mogens Glistrup ville vågne af graven og puste liv i mosstanden mod skat.

    Kommentar by Nielsen — 2. februar 2020 @ 05:06

  31. >Ole Madsen
    Gid Mogens Glistrup ville vågne af graven og puste liv i modstanden mod skat.

    Kommentar by Nielsen — 2. februar 2020 @ 05:09

  32. >Piphans 31. jan. 23:11
    Og Ole Sohn

    Kommentar by Nielsen — 2. februar 2020 @ 05:13

RSS feed for comments on this post.