7. februar 2020

Varde Kaserne: Muslim fik besked om at ‘tage sit tørklæde af eller rejse hjem’ – ‘Hun valgte det sidste’

Den 19-årige muslimske kvinde valgte sharia fremfor Forsvaret, og er hermed per definition ubrugeligt i forsvaret af Danmark. SF og De Radikale vælger Islams side med rummelighed som stikord, men som Søren Espersen så rigtigt påpeger, så betyder ‘Uniform betyder ensretning’, at ‘alle optræder som en fælles styrke’. Det er ikke opfundet for at genere muslimer, men for at samle mod en fælles fjende. Pun intended.

Fra JyskeVestkysten – Forsvaret: Smid tørklædet eller forsvind – muslimsk kvinde forlod hæren efter fire dage.

“… Det, der skulle være begyndelsen på et nyt liv i uniform i Hæren, blev en særdeles kort historie for en 19-årig kvinde fra København. Hun er troende muslim og bærer derfor en hijab, et muslimsk tørklæde hvor hele ansigtet er tydeligt.

Men efter fire dage hos Efterretningsregimentet på Varde Kaserne fik hun besked om enten at tage sit tørklæde af eller rejse hjem. Hun valgte det sidste, pakkede kufferten og tog toget tilbage til København. Avisen Danmark mødte hende på vej til toget i Varde. Hun ønsker ikke at kommentere sagen og vil bare gerne hjem. …

Muslimer er hjertens velkomne i Forsvaret, men uniformsreglerne er ufravigelige, ifølge oberst Susanne Lund, der er chef for Forsvarskommandoens kommunikationsafdeling.”

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/107983/trackback

42 Comments »

  1. Hun er blevet sendt i byen med en politisk mission om at undergrave korpsånden i det danske forsvar. “Jeg havde ikke fået at vide, at man ikke måtte bære viskestykke!?”

    Yeah, right…

    Kommentar by Erling — 7. februar 2020 @ 11:11

  2. Næste punkt på dagsordnen er sagsanlægget.

    Kommentar by Erling — 7. februar 2020 @ 11:13

  3. Muslimer prøver på alle mulige lumske måder at islamisere Danmark. De vil nok appellere til menneskerettighedsdomstolen.

    Kommentar by JC — 7. februar 2020 @ 11:20

  4. Ha ha frækt trik af invasionen, pligten til at flytte grænser hos de vantro svin 🥩 altid point for kreativitet. Desværre preller dansk skam totalt af på invasionen, for der er en meget større skam, nemlig adlyd Allan, eller hele familien bliver straffet af denne lampeånd, huha!

    Det kunne ellers være fint signal at de vantro svin selv uddannede de psykopat soldater, der skal udslette dem.. Hånlatteren runger på rygebaren på valbygårdsvej, hvor de sidder i sorte gangsterhatte og 50’er tøj, onde og magtfulde blikke.. Men hun kan jo bare tage en bedre milits uddannelse i kaserne kældrene nørrebro er oversået med. Invasionen grot støt.. Kommer snart i en rygebar nær dig..

    Kommentar by Gaflen — 7. februar 2020 @ 11:30

  5. “Muslimer er hjertens velkomne i Forsvaret, men uniformsreglerne er ufravigelige, ifølge oberst Susanne Lund”

    Hjertens velkomne? Idiot!!! Muslimaen har netop bevist, hvor hendes loyalitet ligger.

    Kommentar by Hr. Snusk — 7. februar 2020 @ 11:31

  6. Venstre: Vi får forhåbentligt masser af muslimske kvinder ind i Forsvaret

    https://ksdha.wordpress.com/2020/02/07/venstre-vi-faar-forhaabentligt-masser-af-muslimske-kvinder-ind-i-forsvaret/?fbclid=IwAR2sV58NGrNrVwRae6a6OyTkaMS03ga5nbpHHAYy_4ZsYxSnJUKYbqMXzQY

    Kommentar by BB — 7. februar 2020 @ 11:42

  7. Sådan.
    @ 2 – jeg er enig, bare vent, hun får sikkert medhold i et sådant.
    Politikerne mv er nogle skvatmikler, totalt uden ryggrad.

    Kommentar by UTROLIGT. — 7. februar 2020 @ 11:52

  8. Har vi ikke lige set blandede hold m/k, hvor de har fælles soverum. Og hvad med i felten, i lejr og køretøjer? Hvis de vil lege soldater, så hjemsend dem, de kan bygge deres lande op. Og det gælder også mændene. En faglig uddannelse de kan opbygge deres lande og leve deraf.

    Kommentar by Anonym — 7. februar 2020 @ 12:16

  9. Utroligt at hun skulle helt til Varde for at få den besked, som burde være givet, allerede da hendes forældre ankom til landet.

    Kommentar by Fascist — 7. februar 2020 @ 12:24

  10. Smut hjem, pomfrit.

    Kommentar by Ewing — 7. februar 2020 @ 12:26

  11. Vær nu ikke så negativ!
    Det drejer sig jo om en af Morten Østergaards kærnevælgere, som hellere end gerne vil ind i forsvaret og bekæmpe det danske samfund.

    Kommentar by Henning Jensen — 7. februar 2020 @ 12:49

  12. Muslimer er hjertelig velkomne i forsvaret?????. Uha. Ok Lav en islamisk bataljion, og hvergang FN og det internationale samfund kalder på Danmark til at løse en uløselig knude i Mellemøsten (Syrien/Jordan/Irak/Kuwait). Jamen så send KUN dem derned med nogle billige (forældede) håndvåben, og lad dem plaffe rundt frem og tilbage på slagmarken (men lad dem blive dernede og beskytte FN, uden at de skal hjem igen…..(sort humor). Muslimer i hæren….Danmark i opløsning.

    Kommentar by Michael Unna — 7. februar 2020 @ 12:53

  13. Dagens høst af perkerrelaterede forbindelser i nogle få medier…moralen er, at vi dagligt kan læse om islam og muslimernes betydning på alt og alle …overalt!

    De skaber problemer på alle planer…og vi lader dem få lov til det – hør bare i TV den radikale lidegård om perkerkællingens mislykkede indtog i en efterretningsafdeling på Varde kaserne. Så kan de godt bruge amerikas forhold, når de skal forsvare muslimsk indflydelse i det danske militær. Uskøn lovprisning af muslimers adgang til forsvaret…skide landsforræder!

    Ingen andre befolkningsgrupper har så stor en bevågenhed og adgang til medierne som de skide perkere og deres lorte religion.

    Lige nu kører der i TV historierne om narkosalg i folkeskolen af drengebander…Vi ved vist godt hvad der her er tale om??

    Så det er snart helt umuligt at holde til med de her lortebefolkninger fra islam…men folk vil det jo, så det er nok bare mig gamle “nazist” der er forkert på den…or not!

    https://jyllands-posten.dk/premium/international/ECE11715799/saudiske-kvinders-nyvundne-rejsefrihed-undergraves-af-islamiske-love/

    https://jyllands-posten.dk/aarhus/politiretsvaesen/ECE11928256/mand-skudt-paa-aaben-gade-i-brabrand/

    https://jyllands-posten.dk/premium/sport/ECE11921637/hvorfor-skal-stjernerytterne-pludselig-koere-rundt-i-saudiarabien/

    https://jyllands-posten.dk/indland/politiretsvaesen/ECE11928650/handicappet-mand-faar-medhold-har-ret-til-dansk-pas/

    https://jyllands-posten.dk/indland/ECE11927600/muslimsk-kvinde-forlod-haeren-ville-ikke-tage-sit-toerklaede-af/

    https://jyllands-posten.dk/premium/indland/ECE11926167/frygt-for-konfiskering-og-bortauktionering-af-uskyldiges-biler/

    https://jyllands-posten.dk/aarhus/ECE11919070/tosprogede-elever-har-i-hoej-grad-samlet-sig-paa-to-gymnasier/

    https://jyllands-posten.dk/premium/turengaartil/ECE11868715/med-linsen-rettet-mod-hverdagens-iran/

    https://jyllands-posten.dk/premium/international/ECE11919138/16aarig-mordtruet-jeres-religion-er-noget-lort/

    https://www.lokalavisen.dk/112/2020-02-05/-Kvinde-fundet-dr%C3%A6bt-foran-Aldi-7153683.html?trackid=Jp%20lister%20mest%20l%C3%A6ste

    Kommentar by Black Watch — 7. februar 2020 @ 13:18

  14. Har lige set en tålmodig Peter Skaarup PRØVE at forklare en dum journalist, hvorfor man ikke kan bære religiøse symboler synligt i Forsvaret. Han var alt for “pæn” overfor journalisten.
    Hvad skal muslimer overhovedet i Forsvaret? Gratis, legal våbentræning så de kan tage til IS og skyde på danske soldater?
    Gad vide om der er muslimer blandt Danmarks udsendte? Hvis det forekommer, hvem fa’n tør så vende ryggen til dem?
    Og i øvrigt, – bor han og hun soldater ikke på fællesstuer nu om dage og har fælles baderum? Det, mener jeg, blev vist i TV for ikke særlig længe siden. Bare det havde været sådan, da jeg var soldat!

    Verden er fuldstændig af lave på alle områder. For fanden da! Go’ weekend.

    Kommentar by NotaBene — 7. februar 2020 @ 13:23

  15. Kvinder i forsvaret skal nok gøre det stærkere.

    Kommentar by Nielsen — 7. februar 2020 @ 13:38

  16. Så blev den ged barberet ;)

    Kommentar by Santor — 7. februar 2020 @ 14:11

  17. Egentlig underligt, at denne muslima ikke på forhånd havde sat sig ind i de almindelige regler i Forsvaret?
    Det siger vel egentlig en hel del om intelligensniveauet hos muslimer.

    Kommentar by Henrik Petersen — 7. februar 2020 @ 14:51

  18. Folk med ikke-vestlig baggrund bør slet ikke være i forsvar, politi etc. Man kan ikke regne med at de er loyale overfor Danmark/Vesten.

    Kommentar by Peter Nielsen — 7. februar 2020 @ 14:53

  19. Brug dem (muslimer) i Mellemøsten, når FN eller USA kalder, og lad dem så blive Der. Send ikke gode Danske mænd (kvinder) afsted på sådan en mission. Ellers burde de blive udelukket.

    Kommentar by Michael Unna — 7. februar 2020 @ 14:57

  20. “Avisen møtte henne…hun ønsker ikke å kommentere saken og vil bare hjem”.
    Da undrer jeg: hvem varslet avisen? Det var vel ikke den danske hæren?
    …eller henne selv?

    Kommentar by Oslo/Norge — 7. februar 2020 @ 15:32

  21. Trojansk hest med hijab…

    Kommentar by Revisoren — 7. februar 2020 @ 17:39

  22. […] Se også Varde Kaserne: Muslim fik besked om at ‘tage sit tørklæde af eller rejse hjem’ – ‘Hun valg… […]

    Pingback by Politiet efterlyser to gerningsmænd til røveri i Aalborg: Har du set disse mænd? – Free Speech Blog — 7. februar 2020 @ 17:44

  23. Vi siger tak herfra. Hvis vi kunne gjorde vi hende en større tjeneste en anden gang. Muhammedanere hører ikke hjemme i det danske forsvar.

    Kommentar by popeye — 7. februar 2020 @ 19:30

  24. Tørklædet er islam spydspids: Jeg er tro- du er vantro-jeg er ren-du er uren og forøvrigt gifter jeg ikke med en vantro. Selvom de smider tørklædet sidder det i dem, Ak dem der tier samtykker. Du kan aldrig rigtig vide hvor du har en muslim. Jeg ved det fra mit fag i apoteksvæsenet, der er ved at blive smadret af muslimer. Mange apoteker hedder noget af al Muhammed. Det er faget undergang.

    Kommentar by IES — 7. februar 2020 @ 19:53

  25. Aldrig om jeg kunne drømme om at gøre tjeneste i forsvaret. Man ved jo ikke en skid om de mennesker man skal “forsvare” landet sammen med. Iøvrigt…. retssager om etnicitet religion og sexuel orientering kommer til at eksplodere i fremtiden, det er allerede i fuld galop i de fleste store hære i vesten.

    Kommentar by Flaskeposten — 7. februar 2020 @ 22:01

  26. Hvad var det, Efterretningsregimntet og saa muslim,ding dong

    Kommentar by dunk — 7. februar 2020 @ 23:37

  27. Er det ikke nok at Hjemmeværnet er infiltreret at det lort. Hæren skal ikke. For vi ved alle hvordan det kan gå, se blot inden for USA´s hær.

    Kommentar by Charles — 7. februar 2020 @ 23:40

  28. En 5.kolonne aktivist afvist ved porten. Sådan, fikset den overskrift.

    Kommentar by Iznogut — 7. februar 2020 @ 23:59

  29. Hun vidste det, før hun kom for at provokere..

    Kommentar by Hul igennem? — 8. februar 2020 @ 00:57

  30. ..Og danske soldater går ikke med bedemåtter byltet rundt om hovedet..
    Så hun gik forkert; Islamisk Stat ligger i islamien..

    Kommentar by Hul igennem? — 8. februar 2020 @ 01:00

  31. Ikke inviterede iSlam-tilbedere infiltrere sig over alt i vort samfund, som muldvarpe under en velplejet have. De tager for sig af retterne, skønt de ikke selv har lagt arbejde i det og underminerer alt hvad de kan få foden inden for.
    Godt og velnæret hjulpet på geled af vore landsskadende MSM, levebrødspolitikkere, iSlam-prostituerede forsvarsadvokater, ditto egohumanister i flygtninge-/indvandreindustrien og hele raden af danskere, der stemmer efter egocentret velfærd (læs: valgflæsk)!

    Men som det kan læses af iSlams egne skrifter, kan i dette link
    http://www.islaminfo.dk/artikler.asp?PgID=135
    bl.a. læse følgende uddrag:

    “”Allah siger. Hvis det bliver jer for trangt, er jorden mon ikke så udstrakt, at I kan udvandre på den?”(Sura 4/97). Der findes, som verden ser ud i dag, ikke en eneste ægte islamisk stat. Nogle hævder, at det nærmeste, vi kommer en sådan, er Saudi Arabien, og jeg tror ikke, at det er løsningen på muslimernes problemer, at de alle samles der, for så efterfølgende at lade hånt om resten af menneskeheden og dens vildfarelser… Jeg er overbevist om, at der er en dybere mening med, at Allah lader muslimer fra forskellige egne af verden udvandre for at bosætte sig, leve og virke i ikke-islamiske lande… Hvorfor ikke blive og kæmpe for islam i eksempelvis de Nordiske lande og resten af Europa? Dybest set er kampen for islam det absolut vigtigste, og det uanset hvor vi befinder os, og i denne kamp skal vi udnytte alle muligheder. Tager vi eksempelvis et ikke-islamisk land som Danmark, så har dette land et udmærket uddannelsessystem, tilgængelig for alle, spækket med moderne teknologi og videnskab. Det skal de herboende muslimer udnytte til fulde, idet de har brug for al den uddannelse, de overhovedet kan få, for ad denne vej at kunne infiltrere og påvirke det ikke-islamiske samfund på alle niveauer så som institutioner og skoler, hospitals- og plejevæsen, industri, handel, forskning og politik. Jo mere veluddannede muslimerne er i det ikke-islamiske samfund, jo stærkere står de, også m.h.t. til at styrke deres eget miljø, thi er det ikke islamisk, så må de gøre det islamisk.… ( “Muslim i Danmark” ) ”

    Dette giver i øvrigt også svar på min første reaktion, om hvorfor den islamistiske plakatsøjle ikke bare flytter til et af de lande, hvor hun med hovedtøjs-plakaten kan gennemføre sin krigstræning.
    Og ligeledes giver det svar på, hvorfor RV+ og segmentet af røde islmer ikke forstår alvoren -> Det er alt for omfattende for deres IQ, thi de formår end ikke, at fatte et så klart islamisk begreb som ordet vantro!
    …..

    Forbyd islam i Danmark!

    Kommentar by M.S. Carstens — 8. februar 2020 @ 01:29

  32. Hvornår fik vi kvinder i forsvaret? Er det hele ved at løbe af sporet? Eller er det bare gænsepolitiet?

    Kommentar by Nielsen — 8. februar 2020 @ 02:16

  33. Som tolkebistand ved operation i hulahula land.
    Men havde hr adolf ikke muslimske tropper, så hvorfor ikke?

    Kommentar by P — 8. februar 2020 @ 05:37

  34. https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/eu-lovligt-at-fyre-muslimske-kvinder-for-at-gaa-med-toerklaede/6572662
    Det er lovligt for arbejdsgivere at forbyde tørklæder i følge EU.

    Desuden er muslimer ikke hjertens velkomne i forsvaret. Er hun um og naiv oberst Susanne Lund. Hun bør overhovedet ikke udtale de ord, hvis hun havde hjerne.

    Kommentar by Uno — 8. februar 2020 @ 08:15

  35. JydskeVestkysten er en møgavis der er meget glad for EU, indvandring og salg af huse og sommerhuse til tyskerne.

    Kommentar by Birthe R — 8. februar 2020 @ 09:02

  36. @ 20.
    Hende selv, du ved offerrollen.
    Inden længe bliver sagen drøftet i EU´s lokale Folketing på Christiansborg. Hun vil derefter modtage en stor erstatning.

    Kommentar by UTROLIGT. — 8. februar 2020 @ 09:30

  37. #20: “Da undrer jeg: hvem varslet avisen?”

    Godt spørgsmål nordmand. Det lugter af propaganda – nej, det stinker!

    Kommentar by Hr. Snusk — 8. februar 2020 @ 10:15

  38. Handschar division ins Dänemark. Aber natürlich …jawohl.
    Og så i et efterretningsregiment. Hvor stupidt kan det være i det hele taget at invitere en muslim til ansættelse og uddannelse.

    Og ellers:
    Opsig konventionerne.
    Start repatrieringerne (både med og uden niqab/tørklæde).

    Kommentar by Neuhammer — 8. februar 2020 @ 11:46

  39. Er det mon en af Asmaa Abdol Hamid’s søstre?

    Kommentar by Revisoren — 8. februar 2020 @ 16:27

  40. Danmarkshaderen og bloggeren på jp, tyrkeren Harun Dermitas eller noget, skulle blot bruge et lille døgns tid på at fremtænke, at Danmarks Forsvar naturligvis skal have tørklæder til kvinder.
    Manden er notorisk idiot som altid.

    Muslimer, der hader vesten, ser jeg gerne deporteret til muslimistan hurtigst muligt.

    Kommentar by Henrik Petersen — 8. februar 2020 @ 17:05

  41. Det er dokumenteret at Harun Demirtas er:
    iSlampromoverende tyrker med svensk statsborgerskab, homoseksuel (eller dansedrenge-nyder?), samlevende med Kristian Thulesen Dahls fætter, ferienydende i Tyrkiet (hvor han solbader under det tyrkiske flag) og fast blogger på JP under profilen “Harun Demirtas (f. 1989) er tidligere flygtning, sosu- assistent og sygeplejerske. Nu er han kredsnæstformand for sygeplejersker i Hovedstaden i Dansk Sygeplejeråd.” og aktiv arbejdende for, at opnå dansk statsborgerskab.
    Han har tillige opnået hele fire sidder på Google, alene på søgningen Harun Demirtas JP og læser man i de fremkomne søgerresultater, kan man roligt tilføje, at han tillige er både provokerende og ganske moraliserende over for danskerne og mener sig tillige berettiget til, at blære både navngivne politikkere og menig dansker om hvad de bør forstå og hvad de haver at rette sig efter her i Danmark.

    Jeg må stoppe oplistningen her, for brækposerne hober sig op.

    Forbyd islam i Danmark!

    Kommentar by M.S. Carstens — 8. februar 2020 @ 23:15

  42. […] Også islam har sin del af liderlige forkyndere. Læs om den danske imam Shaykh Shahid Mehdi – kendt som penis-imamen – her.Se også Varde Kaserne: Muslim fik besked om at ‘tage sit tørklæde af eller rejse hjem’ – ‘Hun valg… […]

    Pingback by Sexdrama i folkekirken: Præsten beføler konfirmanders ungpige-bryster – Free Speech Blog — 10. februar 2020 @ 08:27

RSS feed for comments on this post.