18. februar 2020

‘Vidste du at gruppevoldtægt.. faktisk ikke er svenske, men er noget de har taget med fra Mellemøsten’

Det er sjovt at udstille Facebooks absurde moderation, men det har selvfølgelig konsekvenser på lidt længere sigt, når værdidebattens ene fløj har carte blanche og den anden er på tålt ophold. En ubalance, der skubber debatten i globalisternes retning. Mindre modstand, flere muslimer, mere skyderi i gaderne.

Oploadet Kl. 00:37 af Kim Møller — Direkte link16 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/108226/trackback

16 Comments »

  1. Hahahahahahahahhaha…priceless!

    Kommentar by Black Watch — 18. februar 2020 @ 00:40

  2. Spot on 🤣

    Kommentar by Stem_niller — 18. februar 2020 @ 00:52

  3. Voldtægt i Sverige: Kom sandheden på bordet her?

    det gjorde den. Ingen kunne gennemhulle tallene

    https://snaphanen.dk/2017/10/23/voldtaegt-i-sverige-kom-sandheden-paa-bordet-her/

    Kommentar by Snaphanen — 18. februar 2020 @ 00:52

  4. Gid opgørets time måtte komme. Jo før des bedre.

    Kommentar by Charles — 18. februar 2020 @ 01:01

  5. Fra nu af er der ingen der gider at høre Århus historier – SAS har ryddet bordet! – Kære århusianere SAS har løst os ind; vi er frie!

    Kommentar by T. Flodur — 18. februar 2020 @ 01:45

  6. Målet må helt klart være at få gradvis flere til at aflære den indoktrinering de udsættes for i undervisning og medier. Facebook er ganske som Google under fuld kontrol af DARPA, og formålet med de monopolistiske amerikanske sociale medier er at føre social kontrol med folk.

    Kommentar by perhag — 18. februar 2020 @ 03:49

  7. Hvis man vil anonymisere, så gør det dog rigtigt. Man kan jo uden problemer læser det fulde navn på manden bag det oprindelige opslag på FB.

    Kommentar by Hertz — 18. februar 2020 @ 06:11

  8. Men sjovt er det!

    Kommentar by Hertz — 18. februar 2020 @ 06:11

  9. På facebook er sandheden ilde hørt.

    Kommentar by kenneth — 18. februar 2020 @ 07:33

  10. Er du almindelig dum (venstrefascist) can man lukke så meget dumt ud at det ka lede til et dommerembede eller et professorat på SD.

    Hørte her til morgen på DR2 to sådanne klumper involvere sig i en gang Trump – Bashing hvor forargelsen flød. Altså en dansk “dommer” (u?) belærer menigmand om helligheden for statsmagten ikke at blande sig i domstolenes arbejde (tredeling af magten). Samtidig sidder han og blander sig i den amerikanske præsidents arbejde ivrigt sekunderet af uvidenhed. Selvkritik har aldrig været skvadderhovedernes adelsmærke.

    Kommentar by pseudonym — 18. februar 2020 @ 08:03

  11. Som far til to piger er jeg voldsomt nervøs og forstå ikke at man ikke udviser flere voldtægtmænd. Jeg begriber det ikke!

    Men når jeg så hører at Stram Kurs tilhænger stiller sig op og råber af en indvandrefamilie under en begravelse, hvor de begraver et barn, så hopper kæden helt af for mig! Det er simpelthen uanstændigt og dårlig smag!
    Stram Kurs gør det nærmest umuligt at diskuterer indvandring, simpelthen fordi vi får deres optræden stukket i næsen hver gang vi forsøger st diskuterer problemet seriøst!
    Stem NB i stedet!

    Kommentar by Den Nervøse — 18. februar 2020 @ 09:16

  12. @ Kommentar by pseudonym — 18. februar 2020 @ 08:03

    Ja det var et par rigtig lede typer, man så der på DR2’s ræverøde program 22.30. Dommerforeningens formand tager altid prisen som den mest hadefulde skiderik. Den anden USA kender, jeg husker ikke rigtig navnet, men noget med brønd, han er også ALTID sikker for en sviner mod den gode Præsident Trump.
    Jeg undrer mig egentlig en del over, at jeg åbner for lortet, men man skal vel have dagens indsprøjtning af sindssyge.

    Kommentar by Knud Madsen — 18. februar 2020 @ 11:12

  13. Lad dig ikke narre af løgnepressen.
    “Begravelsen” i moskeen var rent fup.

    Kommentar by Træt — 18. februar 2020 @ 11:33

  14. Ja sku, sådan!

    Kommentar by Michael Nielsen — 18. februar 2020 @ 13:04

  15. Britta Nielsen idømt 6 år og 6 måneders fængsel.

    Ikke flere SAS-billetter til konen…

    Kommentar by Revisoren — 18. februar 2020 @ 19:02

  16. Facebook er en del af islamiseringen, det skal der ingen doktorgrad til for at indse eller vide.

    Kommentar by LarsB — 19. februar 2020 @ 23:38

RSS feed for comments on this post.