18. februar 2020

Mustafa Panshiri, tidl. politimand: Unge kriminelle udlændinge går ‘målrettet efter etniske svenskere’

Jeg kan kun anbefale at se søndagens debat på SVT, hvor afghanskfødte Mustafa Panshiri diskuterer udviklingen i ungdomskriminalitet hinsidan, blandt andet med en politisk korrekt kriminolog. Mikael Jalving kommenterer på JP.dk – Mit gæt er, at det ender med en mur.

“Sidste uges lavpunkt indtraf, mens jeg sad og spiste kanelkringler langt ude i en skov i Småland, og statsminister Stefan Löfven fra Socialkammerateriet blev spurgt, hvad han mente om, at flere og flere børn i Sverige stjæler fra andre børn.

Tyvene kan være helt ned til syvårsalderen, og tyverierne foregår gerne som røveriske overfald i grupper. Et særligt twist er, at ugerningen ofte filmes med mobilkamera, eller at offeret fratages alt sit tøj, tvinges til at kysse gerningsmændenes fødder eller må finde sig i at blive urineret på. Ofret skal ikke alene bestjæles, men også ydmyges. Förnedringsrån, hedder det på nysvensk.

Sagen i en nøddeskal: Svenske børn stjæler som aldrig før og på en helt ny, eksotisk, fremmedartet måde. Det oplagte journalistiske spørgsmål er: Hænger det sammen med, at der bor flere og flere børn i Sverige, som ikke er svenske, og for hvem ydmygelsen er mindst lige så vigtig som byttet?

Det samme spørgsmål kan man stille i forbindelse med bombesprængninger, mord, voldtægter, overfald osv.: Hænger det mon sammen med, at mellemøstlige klaner og normer om ære, skam og blodhævn har befæstet sig i Sverige?

Det spørgsmål var er der selvfølgelig ingen, der stiller – offentligt – thi i Sverige er det, som en klog mand har formuleret det, meget værre, hvis der sker noget i sproget, end hvis der sker noget i virkeligheden.

En tidligere politimand ved navn Mustafa Panshiri var dog en sjælden undtagelse, da han i et debatprogram i svensk tv pegede på et etnisk aspekt ved den nye type af overfald. Gerningsmændene går gerne efter etnisk svenske drenge, fordi de netop ikke tilhører en klan og derfor er frit bytte både moralsk og praktisk.

Hvad sagde statsministeren ellers? Jo, han gav den tidligere regering skylden for den eksplosive børne- og ungdomskriminalitet. Fordi regeringen sænkede skatten og skar ned på ‘velfærden’. …”

(Tidligere politimand Mustafa Panshiri om ungdomskriminelle, SVT Agenda, 16. februar 2020)

Der findes et etnisk aspekt. De her gerningsmænd går fuldstændigt målrettet efter etniske svenskere som de kan overfalde. … Vi kommer til at se at den etnisk svenske befolkning tager loven i egen hånd, hvis ikke vi får styr på det her. … Når først det rammer folks egne børn så ophører alle spilleregler.” (Mustafa Panshiri)

Oploadet Kl. 01:06 af Kim Møller — Direkte link19 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/108234/trackback

19 Comments »

  1. Det ender naturligvis med selvtægt, fordi madammesamfundet har abdikeret. Det svenske folk har tidligere uddømt dødsstraf. For eksempel mod Jennifer Andersons morder

    https://snaphanen.dk/2012/07/25/ingrid-carlqvist-in-brussels/

    http://www.alskadejennifer.nu/start.php

    Kommentar by BB — 18. februar 2020 @ 01:25

  2. Ud med pakket, som Lofven elsker.

    Kommentar by Ewing — 18. februar 2020 @ 02:04

  3. @Ewing: du har ikke noget rigtigt at tilføje. Hvorfor holder du ikke din kæft?

    Kommentar by BB — 18. februar 2020 @ 02:22

  4. Jeg mener, at tysk-syriske, Bassim Tibi efter overgreberne i 2015 skrev, at i mellemøsten var det, at krænke andre klaners kvinder og medlemmer normen. Den israleske prof. i arabisk kultur, Morderchai Kedar har også beskrevet hvordan det, at fornedre andre som er fremmede for ens klan er normen. Kedar siger, at Islam med dens forsøg på, at skabe et fælllesskab med grupper som ser hinanden som fremmede er slået fejl. Hvis islam forsvant ville man stadigvæk stå med klanværdierne som man ser hos sigøjnerne.

    Kommentar by CCC — 18. februar 2020 @ 02:52

  5. Seksuelt hjemløse muslimske unge mænd vil gerne fornedre svenske/danske drenge i svenske/danske pigers øjne for at gøre dem uattraktive som partnere. Det er dét – og kun dét – det handler om.

    @ CCC: Hvis Islam forsvandt, ville et narrativ, og en autoritet, forsvinde. Klankulturer, der ikke er muslimske, er ikke lige så ondartede, som muslimske klankulturer. Ellers enig i, at Islam er et produkt af klankulturen – ikke omvendt.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 18. februar 2020 @ 06:51

  6. P. S. Det er rigtigt, at det er farligt for en muslimsk kvinde at færdes alene på øde steder. Fordi de muslimske lande er fulde af liderlige mænd, der handler spontant og opportunistisk, hvis de ser en kvinde fra en anden klan, de kan afreagere på

    Kommentar by Morten - - - — 18. februar 2020 @ 06:55

  7. Ja det er da -rettroende- mod – vantro- . Hvad havde man ellers forestillet sig. Den politisk korrekte løgnfulde moral og etik går selvfølgelig ud over den befolkning, som alene får pådraget sig ansvaret for den islamiske indvandrings konsekvenser. Må svenskerne og resten af Vesteuropa vågne op og give den rigtige hårde modstand. Her må jeg rose Østeuropa (Visalandende-Polen, Tjekkiet, Slovakiet, Ungarn, Romænien etc for at have gjort det rigtige og udvist rettidig omhu. Myanmar og Kina ser også ud til at gøre det rigtige i den forbindelse. Islam er simpelthen for modbydelig til at gøre andet). Støt SIAD. God Tirsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 18. februar 2020 @ 08:57

  8. #5 Morten

    Og mange tøser tænder på det, det har jeg selv set. Anekdotisk ja, men virkeligheden fornægtes ikke.

    Kommentar by Realist2 — 18. februar 2020 @ 09:10

  9. Kineserne internerer deres muslimer: se https://www.bbc.co.uk/news/resources/idt-sh/China_hidden_camps

    Kommentar by h.nielsen — 18. februar 2020 @ 09:17

  10. Utroligt hvad svenskerne finder sig i. De bliver udnyttet og mishandlet på det groveste, og bliver alligevel for størstedelens vedkommende ved med at stemme på de samme gamle forrædderpartier. Skyldes det dumhed, uvidenhed, autoritetstro eller sløvhed. Nok en blanding. Det eneste man kan håbe på er at der vil vokse en ny generation af etniske svenskere op, som er så hærdede og opfyldt af forsvarsvilje, at de vil gå til modstand, enten via det poltiske system eller via selvtægt.

    Kommentar by JC — 18. februar 2020 @ 09:39

  11. #10 – JC: Ikke helt korrekt. Nye målinger viser, at Sverige Demokraterne står til at blive det største parti netop nu. Det er da et positivt vælgerskred, som jeg håber, ikke kommer for sent. Herhjemme står Nye Borgerlige også til fremgang – omend i mindre skala – så der er måske et lille håb endnu.

    Kommentar by Realist — 18. februar 2020 @ 09:50

  12. Ære/skam-kulturen findes også blandt danskere og svenskere, hvilket har kvalt indvandringsmodstandernes røst i snart 40 år.

    De, der talte imod indvandringen, blev udskammet i en sådan grad at det var dræbende for deres jobmuligheder, hvilket gjorde at alle andre holdt lav profil, fuldstændigt som de muslimske piger, der hørte om eller endda så de formastelige medsøstre blive udstødt, slået, syrepåsprøjtet eller dræbt.

    Kommentar by Træt — 18. februar 2020 @ 10:37

  13. Jeg så udsendelsen i SVT (mandag aften genudsendelse) – Det er næsten ulideligt at høre kriminolog Felipe Estrada Dörner, sterilt unisont, tale problemerne ihjel; han taler om emnet (Læs: Sveriges totale sammenbrud) som var han en snedkersvend, som er i gang med at instruerer en lærling i at skrue et hængsel i en skabslåge!

    Jeg så ikke udsendelsen færdig, jeg kunne simpelthen ikke holde det ud. Men jeg sad faktisk med den tanke, at udsendelsen burde vises/bringes i Uriasposten – Så tak for indslaget Kim; samme tanke.

    NB: Felipe Estrada Dörner må være efterkommer efter de første politiske flygtninge fra Chile, som ankom til Sverige omkring 1973, han må da for fanden vide bedre!?

    Kommentar by T. Flodur — 18. februar 2020 @ 10:47

  14. Da jeg så den her i går,ville jeg have spurgt hvordan sådan et skadedyr kan få ansættelse i en offentlig virksomhed. Men så kom jeg i tanker om hvem hans arbejdsgivere er.

    Kommentar by Nielsen — 18. februar 2020 @ 11:49

  15. Det rammer jo allerede svenskernes børn og de ruller stadigt om på ryggen og blotter struben!
    En ting jeg hæfter mig ved er at det er, ”meget værre hvis der sker noget i sproget, end hvis der sker noget i virkeligheden”
    Fornedringsrån, voldtægter endda gruppevoldtægter, bomber, skyderier og terror kan de virkelig ikke se hvor de er på vej hen?
    I verdenshistorien er det som regel gået de oprindelige folk ilde når folkevandringer virkelig tager fat, der er dog undtagelser.
    Det Vestromerske rige faldt til gotiske indvandere og den italienske halvø var i mange år et fattigt land og Rom en lille ussel by. Ægypten faldt til muslimerne og selv den dag i dag er de koptiske ægyptere forfulgt, ja hele mellemøsten var kristent kerneland og udryddelsen af kristne foregår den dag i dag. Hele Nordafrika led samme skæbne og Spanien. Muslimerne blev først stoppet ved Tours Frankrig, men Spanien og Portugal beholdt de dog i 700 år, indtil det lykkedes med at kæmpe sig fri af halvmånens klør! Det Østromerske Rige, Byzans, faldt efter århundredes kamp til de Osmanniske Tyrkere, som så også erobrede Balkan, de blev dog stoppet foran Wiens porte! Men Anatolien beholdt de og en lille bid af Trakien.
    Indianerne i Nord og Syd Amerika er næsten udryddet efter Columbus og de er i dag efterladt med nogle klatter, som alligevel ikke kunne bruges til noget!
    Det vi har nu er den tredje semitiske folkevandring og det mod et Europa, der ganske, som det Vestromerske rige ikke har evnen og måske navnlig ikke har viljen til at forsvare sig, og hvis vi ikke vågner, kommer til at lide samme skæbne!
    Hvis vi tror at vores tid er markant anderledes end tidligere tider, er vi mere naive end vi har lov til! Indvandring af unge krigeriske mænd i et aldrende samfund går sjældent godt, for de aldrende! Vores fordel i dag er dog, at vi har et enormt teknologisk forspring og kunne hvis vi ville holde migranterne tilbage! Desværre tror jeg ikke vi har viljen!

    Kommentar by Den Nervøse — 18. februar 2020 @ 11:51

  16. Dumskerne kæmper indædt for at overhale de sindssyge svenskere, og det vare ikke længe inden vi har dem hahaha…….
    Die fucking dumme dänen.

    Kommentar by Piphans — 18. februar 2020 @ 11:58

  17. Sverige
    https://ekstrabladet.dk/nationen/toerklaedeforbud-paa-svensk-skole-fik-den-helt-modsatte-effekt/8007517

    Kommentar by P — 18. februar 2020 @ 11:59

  18. Kommentar by Den Nervøse — 18. februar 2020 @ 11:51

    Jeg tror, det ender meget, meget blodigt og voldsomt for muslimerne i Danmark.
    Måske finder dansken sig i at blive trådt over tæerne 19 gange, men den 20. gang slår han tilbage med ekstrem vold og hævntørst. Sådan ender det.

    Kommentar by NotariusUmulius — 18. februar 2020 @ 14:34

  19. Den fedladne kurder Øzlem Cekic har et indlæg i Pølle Madsens lokumsprøjte Ekstra Bladet under overskriften “Stop racismen”.

    Den lille dialogkaffebrygger påstår, at det skyldes de onde danskeres iboende racisme, at så mange muhammedanere står uden job.

    Jeg troede ellers, at racisme- og offerkortet var udløbet for længe siden..

    Kommentar by Revisoren — 18. februar 2020 @ 18:57

RSS feed for comments on this post.