18. februar 2020

Fra Islamisk Trossamfund til MSM: ‘Stram Kurs demonstrerede midt i muslimsk barne-begravelse’

‘Stram Kurs demonstrerede midt i muslimsk barne-begravelse’, skrev lokalavisen Minby.dk mandag, og selvom forfatteren har gjort sig den umage at se videoen i sin helhed, så er fortællingen langt fra skiven. Journalist Jesper (Elmholt) Gisli er også chefredaktør for avisen, og foruden at være aktivist for ‘Regnbuen tilbage til Nørrebro’, har han siddet i SF’s landsledelse og været folketingskandidat for partiet i Køge.

I den næsten to timer lange live-stream fra den lovligt anmeldte (politibeskyttede) Stram Kurs-demonstration foran Islamisk Trossamfund, kan man se rustvognen ankomme (min. 55.34), og parkere foran Khalid Alsubaihis moddemonstration. Den kører dog kort efter frem, og bakkes tilbage, så den nu holder direkte foran Stram Kurs-demonstrationen. Den ses på videoen i mere end en halv time (min. 1.32.26), og tilsidst med åben bagsmæk med synlig hvid barnekiste. Ingen muslimer ser på noget tidspunkt til kisten. Hvorfor demonstratrativt parkere foran modstandere.

Det skulle angiveligt være en begravelsesceremoni for en 11 måneder gammel dreng, men den del med Stram Kurs ligner til forveksling en happening. Et skuespil til ære for medierne. Muslimsk Begravelses Service ejes af Kasem Said Ahmad, tidligere talsmand for Islamisk Trossamfund, tidligere medlem af Enhedslisten. Det er dog ikke ham der kører bilen, men en langskægget islamist, der stiger ud og råber ’svin’ efter Stram Kurs-aktivister.

En åben rustvogn med en barnekiste af den mindste størrelse fik ikke demonstranter fra Stram Kurs til at skrue ned for tilråb, slagord og vrede diskussioner, da de fredag eftermiddag demonstrerede foran Det Islamiske Trossamfund på Dortheavej i Nordvest. …

Her stillede de sig foran Det Islamiske Trossamfund og filmede. Midt i demonstrationen trillede en rustvogn ind på Dortheavej og parkerede ved kantstenen to meter fra Stram Kurs’ demonstration, lige over for Det Islamiske Trossamfunds lokaler. Her skulle der være fredagsbøn og begravelse af et lille barn.” (Jesper Gisli, Minby.dk)

(Islamist parkerer ulovligt foran Stram Kurs-demonstration, Dortheavej, 14. februar 2020)

Oploadet Kl. 12:19 af Kim Møller — Direkte link78 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/108247/trackback

78 Comments »

  1. Jesper (Elmholt) Gisli’s næse ligner en pik, så det er sku da ikke mærkeligt at idioten er blevet kommunist og sindssyg.

    Kommentar by Piphans — 18. februar 2020 @ 12:28

  2. Pallywood-metoden virker selvfølgelig også i Danmark. Stort set alle journalister har jo den samme globalistiske og “inkluderende” tankegang. At man så bliver nødt til at fabrikere en løgn eller bevidst videreformidler andres løgne, er fuldt ud acceptabelt – målet helliger midlet.

    Kommentar by Hr. Snusk — 18. februar 2020 @ 12:46

  3. NÅÅåååhhhh, hvor er det synd for de smååå pussenusser musssieeer!
    Nu blev de ofre IGEN!
    Jamen altså! det er osse ham Rasmus, han er bare så ond!
    OG, de idiotiske danske stasstøttede MSM æder den råt. SÅ flot!

    Hvor dan kan perkerne overhovedet accepterer en muslimsk begravelse i sekulær jord?
    Fakta er jo at, som med alle os andre, der bliver smidt i et hul. Korpus rådner og bliver ædt af orme, mus og rotter (og måske en enkelt gris, at tænke sig en muslim blive ædt af en gris!(sidespring, det er osse ham PipHans)).

    Mussier hvorfor bliver I DK?
    Nå-joh, den sociale bistand er 1000 gange større i DK end jeres kaotiske PerkiStan.
    Rejs dog hjem Mussier! snart bliver det et helvede for Jer i DK, mange kommer at blive ligeså onde som Rasmus!

    Til patrioterne i DK, støt SK, Rasmus Paludan.
    P.

    Kommentar by Piotr — 18. februar 2020 @ 12:46

  4. Og de tåbelige levebrødspolitikere er ifølge E.B. allerede hoppet på limpinden, man bliver sgu så træt.

    Kommentar by Kunta — 18. februar 2020 @ 12:50

  5. Mohammedanmark er så sygt så lad os få lukket lorteland så hurtigt som muligt.
    40 dages fængsel for at sprøjte lidt vand på psykopaten og svindleren helle thorning, men 40 dages betinget for at tæske politikeren Rasmus Paludan.
    Mohammedanmark er et meget sygt land.

    Kommentar by Piphans — 18. februar 2020 @ 12:52

  6. Søren Espersen, hoppede også på den. DF´s dage er talte.

    Kommentar by Ewing — 18. februar 2020 @ 12:56

  7. Piphans, du husker da en flok somalinegre overfald Nanna Skovmand og hendes kæreste på selve Juleaften, ikke sandt? De to negre, som fik de hårdeste “straffe” ruskede tremmer (spillede Play Station) i 60 dage.

    Kommentar by Hr. Snusk — 18. februar 2020 @ 12:57

  8. Da alle i Journalistisk Venstreparti faldt for rustvognsfidusen, så vil der selvfølgelig ikke stå nogen dementi i aviserne. I Berlingske er det – uvist af hvilken grund – erhvervsjournalisten Lasse Friis der skriver lidt om historien. Han skriver bl.a. “Khalid Alsubeihi, der er kendt for sit nødhjælpsarbejde i Syrien, var selv til stede…”. Den gode Khalid er også kendt for sin kriminalitet og efterfølgende job i Københavns Kommune for at få “de unge” ud af kriminaliteten og ind i islamismen. Jeg kunne aldrig drømme om at abonnere på en så dårlig journalistik som den i Berlingske. “Kendt for sit nødhjælpsarbejde…” Min bare.

    Kommentar by ino — 18. februar 2020 @ 13:36

  9. Hvorfor er der ikke en kvik blogger eller journalist, der følger op på kisten og få bekræftet, at der var en afdød i kisten. Der skal jo i Danmark foretages ligsyn og udstedes dødsattest desangående.

    Kommentar by NotariusUmulius — 18. februar 2020 @ 13:36

  10. Barnebegravelse? Hvor er kvinderne?

    Kommentar by Elvadatter — 18. februar 2020 @ 13:43

  11. Kommentar by Elvadatter — 18. februar 2020 @ 13:43

    Enig, hvor er kvinderne og moderen? Men ellers er mænd og kvinder jo altid adskilt på Dortheavej.

    Kommentar by NotariusUmulius — 18. februar 2020 @ 13:54

  12. Martin Henriksen, som ellers er god nok, virker også negativ.
    Lidt skuffende, må jeg sige.

    Kommentar by Ewing — 18. februar 2020 @ 14:06

  13. Ser ud til de “danske” muslimer har taget en side fra Pallywood. I ved, der hvor muslimske børn bliver “kørt ihjel” og “skudt”, hvor hvert barn kan “dø” adskillige gange. Hvor de ligger “døde” men ikke kan holde masken af bare grin. Hvor det fyger om ørerne med stenkast… som andre muslim-skuespillere kaster. Hvor man kan høre instruktøren stå i baggrunden og fortælle, hvornår “offeret” skal falde om og “dø”.

    Alt imens vestlige MSM-fotografer sørger for at tage dygtigt beskårede billeder og ekstremt korte videoklip på de helt rigtige tidspunkter.

    Det er så fake at det er til at brække sig over. Alligevel hopper mange idioter herhjemme direkte på limpinden.

    Hvorfor i alverden anmelder muslimerne så en moddemonstration, hvis de ved der skal være begravelse? Hvorfor er der ikke én eneste kvinde tilstede? Hvorfor parkerer man ligvognen ulovligt og lader den stå ubevogtet i næsten en time, med åben bagsmæk, på offentlig vej?

    Og hvorfor fanden stiller ingen af diverse gutmenschen sig selv de spørgsmål?

    Kommentar by Quark — 18. februar 2020 @ 14:10

  14. Der stod tre mænd anmeldt på den anden side af vejen. Den såkaldte “begravelse” valgte så både at køre og gå over til dem på den anden side af vejen end der, hvor Islamisk Trossamfund ligger.

    Kommentar by Fascist — 18. februar 2020 @ 14:14

  15. Var barnet en pige? Endnu en pige slået ihjel af sin muslimske far?
    UD MED DEM!

    Kommentar by Michael Nielsen — 18. februar 2020 @ 14:16

  16. Et anden bedemandsforretning, hvor der tilsyneladende kun er danske bedemænd har ejerpantebrev i bilen. De ejer den formentlig medmindre den lige for nylig er blevet solgt og registrene ikke er opdaterede. Har muslimerne lejet eller lånt bilen? Den usoignerede mand der kørte bilen ligner heller ikke en bedemand i beklædning.

    Kommentar by John Sorensen — 18. februar 2020 @ 14:17

  17. Håber at det er okay med en gammel og dårlig vittighed. På gaden grines der dog konstant af den;

    Fem berigere; en iraner, en tyrker, en pakistaner, en somalier og en marokkaner står på toppen af SAS hotellet i København. De hedder allesammen Mohammed og de springer alle ud på samme tid.

    Hvem vinder?

    ***
    ***
    ***

    Svaret er:
    TEDNUFMAS

    Kommentar by Michael Nielsen — 18. februar 2020 @ 14:21

  18. Kommentar by Michael Nielsen — 18. februar 2020 @ 14:21

    SAMFUNDET vinder; men plejer det ikke at være Muhamed, der stritter homoseksulle ud fra høje bygningers tag?

    Kommentar by NotariusUmulius — 18. februar 2020 @ 14:29

  19. Var paludan der selv?

    Kommentar by P — 18. februar 2020 @ 14:32

  20. Stram kurs demonstranterne skulle være gået, da rustvognen ankom! De burde kunne se at alle, og jeg siger alle, vil bruge billedet af rustvognen med barnekisten med Stram Kurs demonstranter i baggrunden, mod dem!
    Stram Kurs er igen faldet i et propaganda hul.
    Stram Kurs har igen ødelagt muligheden for at diskuterer indvandring!

    Kommentar by Den Nervøse — 18. februar 2020 @ 14:53

  21. Ja det er amarøragtigt af Stram Kurs. Paludan burde få streamlinet budskabet og holde sin sti ren. Jeg tror også det er et setup men han skal ikke give medierne og landsforrædderne noget som helst.

    Kommentar by John Sorensen — 18. februar 2020 @ 15:07

  22. > Stram Kurs er igen faldet i et propaganda hul.

    Så det er ofrenene for propagandaens skyld, når propagandaen rammer dem?

    Det er vist en ommer.

    Kommentar by Quark — 18. februar 2020 @ 15:07

  23. Det er sgu da ikke en begravelse. Kisten er garanteret tom.

    Kommentar by BB — 18. februar 2020 @ 15:15

  24. “Svin. Forbandede svin. Intet mindre.” https://twitter.com/PHummelgaard/status/1229728652516040706?ref_src=twsrc%5Etfw – det er sgu for dumt.. det er lige før jeg melder mig ud af partiet.. :-(

    Kommentar by anno — 18. februar 2020 @ 15:33

  25. Se billedet i Peter Hummelgaards opslag nede i artiklen. Til venstre står 4 fyre i begravelsesoptoget og griner og klasker hinanden på ryggen. Det er da ikke begravelsesminer. . https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/minister-om-stram-kurs-demo-forbandede-svin/8008447

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 18. februar 2020 @ 15:38

  26. Kommentar by anno — 18. februar 2020 @ 15:33

    Hvilket parti er du medlem af? Og vil melde dig ud af?

    Kommentar by NotariusUmulius — 18. februar 2020 @ 15:39

  27. Social Demokratiet eller Stram Kurs?

    Kommentar by Johnson — 18. februar 2020 @ 15:39

  28. Det burde jo være en plads hvor dette barn er begravet? Hvor er medierne der skal gå til bunds i sagerne.

    Kommentar by Dennis — 18. februar 2020 @ 15:50

  29. Nu forklarer Københavns Politi i en skriftlig meddelelse, at de ikke var bekendt med begravelsen, da en sådan ikke skal meldes til politiet på forhånd.

    —Det er politiets opgave at beskytte alle borgeres ret til at forsamle sig i det offentlige rum under hensyntagen til den offentlige orden. Politiet havde modtaget anmeldelse om to demonstrationer, som ønskede at forsamle sig ved Islamisk Trossamfund: En demonstration fra Stram Kurs med deltagelse fra Rasmus Paludan med forventet deltagelse af 5-10 deltagere samt en demonstration med titlen Stop dæmonisering af danske muslimer, som angav forventet deltagelse af ca. 600 personer, skriver København Politi.

    Kommentar by NotariusUmulius — 18. februar 2020 @ 15:51

  30. Jeg tillægger selvfølgelig Uriaspostens oplysninger større troværdighed end MSM (Main STream Medier), som vist allerede gylper ukritisk op fra Diverse MSM oplysninger. Når jeg tænker på alle De såkaldte- æresdrab- (familemedlemsdrab) der foregår i Islamiske familier, og hvordan de i Palestinænsisk side eller anden side, misbruger Deres børn i selvmordsangreb, skulle det ikke undre mig De lige bruger en begravelse til demonstrativt at smide smuds på Stram Kurs (selvfølgelig tager i betragtning ud fra at beskrivelsen fra Uriasposten er den korrekte).Støt SIAD. God tirsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 18. februar 2020 @ 15:54

  31. rettelse i 23): ….hvor politikerne allerede gylper ukritisk op….(undskyld fejlen). :-)

    Kommentar by Michael Unna — 18. februar 2020 @ 15:57

  32. # Kommentar by Johnson — 18. februar 2020 @ 15:39
    Socialdemokratiet må man håbe. Peter Humlegaard – du godeste.

    # Kommentar by BB — 18. februar 2020 @ 15:15
    Sandsynligvis. Eller så er det faktisk en pige, mens de påstår at de er en dreng. For er det en pige, så ved de godt at der vil blive stillet spørgsmål.

    ***

    Efter alt hvad jeg har oplevet af sadistisk ondskab, fra berigerne, så er jeg ligeglad. Nej, det jeg til gengæld tænker på, det er hvor mange Marcus-sager, enten af samme slags eller tæt på, der mon har været – bare de to sidste dage?

    Så oprigtig muslimsk begravelse eller ej, så er jeg komplet ligeglad med dem. De skal ud og deres efterladte skal også ud. De skal ikke ligge begravet på dansk jord.

    Det eneste positive der er kommet ud af denne her historie, er at visse landsforrædere har meldt klart ud; Peter Humlegaard tydeligvis en af dem. Tak for informationen.

    Jeg deler ikke alle holdninger som Stram Kurs har meldt ud og er sikker på at det er gensidigt. Men ikke desto mindre så har Stram Kurs min absolutte opbakning. Begravelses teateret spiller for døve øre.

    Kommentar by Michael Nielsen — 18. februar 2020 @ 16:07

  33. Det ville ikke vaere foerste gang at et barnelig, eller i dette tilfaelde formodentligt en hentydning dertil, har vaeret brugt med stor taeft for medial bevaagenhed af fredens og kaerlighedens stormtropper…

    Kommentar by krassisten — 18. februar 2020 @ 16:09

  34. Kisten er jo tom – det siger de selv – Khalid Alsubeihi:

    “Jeg kan ikke med 100 procent sikkerhed sige, at barnet på det tidspunkt, da demonstrationen fandt sted, lå i kisten”

    Man lader jo netop klappen på rustvognen stå åben, fordi kisten er tom.

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 18. februar 2020 @ 16:09

  35. Altså er det en islamist,som parkerer,eller er det en muslim som parkerer? hvilken skik og sædvane holder han i hævd,hvis han er det ene eller det andet?
    Han ligner mere en afdanket hippie. Og hans bil ligner en rustvogn,

    Kommentar by Nielsen — 18. februar 2020 @ 16:12

  36. Den næste kiste kan være fyldt med søm, skruer og C4. Dermed er Kysten fløjet til parediser og startstedet er et kæmpe hul.
    Og så vil politiet nok grine.

    Hvor jeg dog hade det lort.

    Kommentar by Charles — 18. februar 2020 @ 16:15

  37. der skulle være at man kunne rette for slåfejl. i & a for satan.

    Kommentar by Charles — 18. februar 2020 @ 16:17

  38. tubelortet har fjernet videoen.

    Kommentar by Charles — 18. februar 2020 @ 16:22

  39. Fed omgang Taqiyya udført af Islamisk Stat…øhh Islamisk Trossamfund.

    Og alle dhimmier hopper i med begge ben…

    Kommentar by Revisoren — 18. februar 2020 @ 16:23

  40. Vent lige lidt. Selvom jeg ikke fik søvn i nat, grundet stalkingen, så kan jeg godt se en fidus her:

    1. Her forleden der fik Stram Kurs lukket sin Youtube Kanal.
    2. Dagen efter, eller kort tid efter, der er SAS reklamen eksponeret fuldstændig vildt i massemedierne. En reklame man måtte forvente at Stram Kurs ville havde kommenteret på, på sin Youtube Kanal.
    3. Kort efter SAS balladen, så dukker der en anklage mod Stram Kurs.

    Så kort sagt; dage efter at Stram Kurs får lukket sin absolutte seermagnet af en youtube kanal, der dukker to historier op i massemedierne, som Stram Kurs, med en fungerende kanal, havde kunne profilerer sig på. Men, tja, det kan partiet så bare ikke.

    Hm? det lugter af stalking metode; 1) isolering af offeret, således at offeret ikke selv kan responderer med sin sædvanlige kapacitet, og 2) anklage mod offeret, mens offeret stadigvæk ikke kan respondere med fuld kapacitet. Har selv været igennem metoden.

    Er ovenstående lille analyse korrekt, så kommer der et fysisk angreb på Rasmus Paludan som det næste. Kender rutinen alt for godt.

    Kommentar by Michael Nielsen — 18. februar 2020 @ 16:25

  41. Godt analyseret 32). Forhåbentlig kan vi se videoen på – Stram Kurs- hjemmeside i morgen eller om nogle dage. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 18. februar 2020 @ 16:37

  42. # Michael Nielsen

    Ja, den såkaldte beskæftigelsesminister Peter Hummelgaard sender vel bare nogen af sine voldelige “kammerater” fra 3F ud efter hædersmanden Rasmus Paludan…

    Kommentar by Revisoren — 18. februar 2020 @ 16:45

  43. *18 Quark 15:07
    Uenig!
    Stram Kurs burde ikke have bragt sig i en situation, hvor de kommer til at fremstå som ufølsomme halvdumme brølaber! Alle falder over dem og et hvert forsøg på at forklarer sig vil drukne i fordømmelserne, og bare blive set på som en dårlig bortforklaring!
    Jeg troede faktisk at de var mere begavede end som så!
    Stram Kurs er igen med deres plumpe optræden, skyld i at seriøs diskussion om indvandringens konsekvenser bliver umulig, fuldstændigt som under valgkampen!
    Jeg ved ikke hvor mange % Stram Kurs flyttede væk fra indvandrekritiske partier, men det er mange! Morten Østergaard kunne ikke ønske sig en bedre modstander!

    Kommentar by Den Nervøse — 18. februar 2020 @ 16:47

  44. Alle politikere angriber Rasmus Paludan fordi han har fået del i den statsfinansierede partistøtte som de meget behændigt har fået vedtaget til sig selv som kompensation for faldende medlemstal af partierne.

    Kommentar by Per K. — 18. februar 2020 @ 16:53

  45. Stram Kurs og Rasmus Paludan kommer aldrig på tinge med den nuværende indsats. Dagens måling er hård ved SK og de andre små partier:—Hverken Alternativet, Liberal Alliance, Nye Borgerlige, Kristendemokraterne, Klaus Riskær Pedersen eller Stram Kurs kommer over spærregrænsen på to procent i en ny måling fra Voxmeter.

    Kommentar by NotariusUmulius — 18. februar 2020 @ 17:16

  46. Elvadatter 13:43 spørger meget fornuftig, hvor kvinderne er? Enhver, der har set et pestilensisk ‘begravelsesoptog’ ved, at kvinderne skriger og hulker i rå mængder.

    I øvrigt en pudsig rustvogn: De har normalt tonede ruder, denne har hvide gardiner.

    Så bliver den parkeret på modsatte side af Islamisk Trossamfund. Formentlig for provokationens skyld.

    Og hvorfor er det liiige, bagklappen står åben? Der er trods alt et stykke vej til den muslimske afdeling på Bispebjerg Kirkegård, og perlerne snubler i deres kjoler, hvis de skal gå hele vejen, selv om det er med en tom kiste.

    Til almindelig opmuntring et foto fra den tilligende moské: https://berlingske.bmcdn.dk/media/cache/resolve/image_x_large/image/13/137735/11223498-03indfredagsboen-politiken-jpg.jpeg

    Kommentar by Henrik Petersen — 18. februar 2020 @ 17:22

  47. Det kommer ikke til at påvirke Stram Kurs negativt det her, overhovedet ikke, tværtimod måske.

    Kommentar by Johnson — 18. februar 2020 @ 17:34

  48. Kommentar by NotariusUmulius — 18. februar 2020 @ 17:16

    Vi må støtte op omkring NB. NB var på 4,8% i en måling fra sidste uge.

    Kommentar by kenneth — 18. februar 2020 @ 17:34

  49. Kommentar by Løsriv Jylland! — 18. februar 2020 @ 15:38

    Så kender vi muslimleflende Ekstra Bladet igen: OBS: Vi har lukket for yderligere kommentarer til denne artikel – der var simpelthen for mange, der skulle slettes/smides ud.

    Kommentar by NotariusUmulius — 18. februar 2020 @ 17:55

  50. Nu har jeg set en del af videoen, og rustvognen spiller kun en ganske perifer rolle. Muslimerne opfører sig overhovedet ikke som om, der er begravelse. Ingen sorg, ingen begravelsesstemning. Det, som denne sag viser, er:

    1. Socialdemokratiet (med Peter Hummelgaard som fint eksempel) har ikke hjertet med i islamkritikken. Når de får en anledning til at vise sig som gode mennesker, så bruger de den. Dybest set sidder man med en fornemmelse af, at Socialdemokratiet kun rykker sig i udlændingedebatten i det øjeblik, at der er stemmer i det. Socialdemokratiet viser igen igen, at det dybest set ikke har blik for den åndelige kamp, som udspiller sig, og de kunne aldrig drømme om at indrømme, at kristendommen er grundlaget for de vestlige samfund – udsprunget som de er af Marx´ tænkning.

    2. MSM er alt andet en kritiske. Hvor er den tilbundsgående undersøgelsen af denne hændelse? Som en automatreaktion prøver de at bruge hændelsen fuldkommen kritiskløst til at vise, hvilke umennesker Stram Kurs er. MSM er – hvor svært det end er at acceptere – part i den kamp, der finder sted i vesten. De er alt andet end et forsøg på at være objektive, selv om vi er flasket op med den forståelse. MSM har valgt side for muslimerne, minoriteterne, feministerne, den såkaldte elite, de antivestlige. MSM er kort sagt klassisk venstreorienteret samfundsnedbrydende, hvad den sag viser.

    3. Samfundets bærende institutioner presses af eliten. Politiet i videoen er således ekstremt påpasselige med, hvad Stram Kurs-folkene gør, mens muslimerne vader rundt og nærmest kan gøre, som de vil.

    Kommentar by piusXII — 18. februar 2020 @ 18:13

  51. Mange medier påstår at politiet siger der var en begravelse, er der nogle der kan bekræfte dette?

    Kommentar by Dennis — 18. februar 2020 @ 18:14

  52. Stille, men sikkert, lukkes Paludan ned. Først gøres indsamlingerne ulovlige, man udskammer ham og lukker ham ned på Youtube, og mon ikke også snart på andre kanaler.

    Kommentar by Revser — 18. februar 2020 @ 18:25

  53. […] Læs mere her om den islamiske propaganda, der inkluderer en forladt rustvogn og en hvid barnekiste.Se også Fra Islamisk Trossamfund til MSM: ‘Stram Kurs demonstrerede midt i muslimsk barne-begravelse’ […]

    Pingback by Berlingske bruger berygtet islamist som sandhedsvidne – Free Speech Blog — 18. februar 2020 @ 18:47

  54. > NotariusUmulius og Johnson
    – Jeg er selvfølgelig socialdemokrat – alt andet ville da være dumt! Vi er det eneste parti der både bekæmper naive liberalister og naive socialister :-)

    Desværre har vi lidt problemer med undercover liberalister/socialister (hvad er forskellen egentlig på de to typer? Det ender vel med elendighed i begge tilfælde) så ‘bekæmpelsen’ går ikke så hurtig som forventet :-( Men det ændre ikke på at det er et totalt gak-i-låget sprogbrug fra en politiker – endda minister i det her tilfælde.

    – men, op med humøret – hør lidt (næsten) Iron Maiden https://youtu.be/4qkLz0N_L6c

    Kommentar by anno — 18. februar 2020 @ 18:49

  55. Når Rasmus Paludan gør det godt, så er er han guddommelig god. Når han gør det skidt er han, desværre, tilsvarende dårlig! Hvis Stram Kurs overhovedet skal have en chance ved næste valg så er de nødt til at finde en dygtig spindoktor, en dygtig koreograf og en dygtig, medhjælpende, ordførende direktør. Selvfølgelig er den muhammedanske barnebegravelse et stunt. Alle der hopper på,den, hvis de da virkelig gør det, er naive politikere, selvprovomerende, såkaldte meningsdannere og skuespillere, hele venstrefløjen, Journalistisk Venstreparti, Berlinske Tidende og Politiken Øst og Politiken Vest (tidligere Jyllands Posten) og selvfølgelig Jacob Ellemann Jensen m. fl.

    Kommentar by Svend Gønge Borg — 18. februar 2020 @ 19:00

  56. Ingen afviste syrere skal hjemsendes med tvang til Damaskus-provinsen i Syrien, selv om sikkerhedssituationen ellers er vurderet sikker nok til det.

    Det har regeringen nu besluttet, bekræfter statsminister Mette Frederiksen over for TV 2.

    – Af forskellige årsager mener vi ikke, at vi kan hjemsende (syrere, red.) med tvang. Men det er noget, vi gerne vil kunne gøre, som det gælder andre asylansøgere, siger statsminister Mette Frederiksen (S).

    🤦🏼🤦🏼🤦🏼

    Kommentar by NotariusUmulius — 18. februar 2020 @ 19:05

  57. Det siger egentlig alt. Alle de partier – med Socialdemokratiet i en klasse for sig – der bryster sig af at have opbygget velfærdssamfundet, har gennem de seneste 20 år smadret selvsamme såkaldte velfærdssamfund godt og grundigt. Man skal i dag nærmest være halvdød for at få flexjob eller invalidepension, fordi velfærdspartierne har importeret mennesker herop, der har udnyttet de rødes (inkl. socialdemokraternes) trang til at være gode mennesker. Det eneste sprog, muslimerne forstår, er lukkede kasser, og det er det samme som en afmontering af det velfærdssamfund, vi har kendt, men desværre nødvendig pga. Socialdemokratiets historiske svigt mht. indvandring. De eneste lande, som klarer frisag i forhold til muslimsk indvandring, er de lande, hvor overførselsindkomst er en by i Rusland eller længere væk.

    Kommentar by piusXII — 18. februar 2020 @ 19:08

  58. Off Topic virker ikke……..

    FIX DET LORT….PRONTO…..

    Så bliver det selvfølgelig ikke noget med at hjemsende til Syrien…….var der nogen, der overhovedet troede på det ?????

    https://nyheder.tv2.dk/politik/2020-02-18-regeringen-dropper-at-tvangshjemsende-syrere

    Kommentar by kent — 18. februar 2020 @ 19:58

  59. Det er fænomenet “pallywood” inspireret fra Hamas-taktikken…..ren skuespil….

    Kommentar by Moth — 18. februar 2020 @ 20:08

  60. …..tænker hvorfor alle modarbejder dette stuntnummer, femtekolonne virksomhed rumsterer……….

    Kommentar by Moth — 18. februar 2020 @ 20:11

  61. Hvis vi er lidt heldige, så vil det forhåbentligt vise sig at der var tale om et typisk muslimsk sympati nummer og at de selvretfærdige brølende politikere kommer til at æde deres ord.
    Men jeg tvivler. Det her ligner om noget et koordineret angreb.
    Til dem herinde der mener at SK har sat højrefløjen tilbage og læner sig op ad meningsmålinger og udtalelser fra alle mulige krænkede politikere så mener jeg, ganske ydmygt, at det er på tide at tage fløjlshandskerne af og få gang i det verbale slagsmål.
    Det er på tide at de andre bliver udstillet.
    Hvis vi bliver ved med at spille efter deres regler så er det også dem der bestemmer udfaldet.

    Kommentar by Hagmann — 18. februar 2020 @ 20:13

  62. Var det moské det lille barn der blev tæsket ihjel af sine egne ( muslimske ) forældre?

    islam er dødsensfarlig både for muslimer og ikke mindst for ikke-muslimer!

    Kommentar by Santor — 18. februar 2020 @ 20:15

  63. Er der nogen som ved hvad der skete med kisten bagefter? Blev den bragt ind i bygningen (hvad der kunne antyde en reel ceremoni) eller blev den bare kørt væk igen (hvad der kunne indikere et mediestunt)?

    Kommentar by hestetyv — 18. februar 2020 @ 20:29

  64. @ 54
    Jeg er så ganske enig. Lykkeligvis har vi nogle sydlige naboer hhv. naboers naboer der sætte Europa´s sikkerhed over det at vise svensk “godhed”. Det er noget rendyrket svineri at indvandrere uden at kunne sproget, uden at have brugt så meget som et splitsekund på et reelt arbejde her i landet, alligevel kan opnå førtidspension. Reelle ansøgere bliver tvunget til utallige overflødige arbejdsprøvninger (læs: slaveri). Og nej, det er ikke en Aarhushistorie. Nu har sosserne, hvad angår udlændingepolitik, igen svigtet. Hold k… jeg er træt af både såkaldte politikere af mussier og andre kulturberigere.

    Kommentar by UTROLIGT. — 18. februar 2020 @ 20:48

  65. Woke Jacob er ikke blevet en Pind klogere: “Det her, det er så gennemført afskyeligt, afstumpet og umenneskeligt, at jeg ikke kan finde ord for det.” https://www.a4nu.dk/artikel/partiformand-om-stram-kurs-til-barne-begravelse-afskyeligt-og-afstumpet

    Kommentar by anno — 18. februar 2020 @ 21:37

  66. Medierne kunne lige så godt have bragt overskriften “Islamisk trossamfund benytter barne lig i Anti-Paludan demo”. Sjovt som MSM konstant skal retfærdiggøre deres gerninger med døde børn. Aylan Kurdi på konserves!

    Kommentar by ET — 18. februar 2020 @ 22:00

  67. Her er videoen:
    https://youtu.be/PKxACa9s-Eo
    Fejring af aflivningen af Omar El Hussein, (14.02.2020)
    56 min og 12 sek, komme den såkaldet ligdyt, Hvilken Happyning !

    Husk: Den næste kiste kan være fyldt med søm, skruer og C4. Dermed er Kysten fløjet til parediser og startstedet er et kæmpe hul.

    Kommentar by Charles — 18. februar 2020 @ 22:34

  68. Den her var en hilsen til Michael Nielsen i Off Topic:
    Old news are good news. Bare se på Karen Blixen eller hvad hun nu hed. Hun er lige så kedelig som Adam Oehlenschläger eller Helle Helle. aom jo i sig selv giver mening. Men er det den slags forfattere,man vil spilde sit liv på?

    Kom ud i naturen, Og lad dyrene tale til jer.

    P.S. Jeg snakker ikke om de fremmede.

    Når man trykker say it,får man et rap over fingrene af tankepolitiet.

    Kommentar by Nielsen — 18. februar 2020 @ 22:57

  69. De fleste muslimer er platugler. Plat, svindel og bedrag er deres bidrag til dette samfund.
    Intet muslimsk samfund har nogensinde kunnet brødføde sig selv, men udelukkende overlevet ved at plyndre andre, eller – som i vore dage – af almisser fra Vesten. Det eneste muslimer er rigtig, rigtig gode til er at slå ihjel og avle afkom.

    Islams 3 helligste sted efter Mekka og Medina er nærmeste kontor for sociale ydelser!
    Det er jo en velkendt sag, at mange muslimer skaber situationer for etniske danskere, ved åbenlyse provokationer, for så efterfølgende at få afløb for deres voldshandlinger, med begrundelsen at de føler sig krænket!
    Blå eller rød regering, så er der tilsyneladende ingen af dem, der kan eller vil fjerne den muslimske chikane fra vort samfund. Borgernes pligt er herefter at fjerne både politikere (ud på historiens losseplads) og muslimer fra vort samfund. Begge parter har vist sig uduelige!

    Kommentar by der Adler — 18. februar 2020 @ 23:07

  70. Kunne ellers have været en mulighed for at ramme paludan. En bombe i kadaverbil og bom. Men desværre var han ikke velset der.

    Kommentar by Anonym — 18. februar 2020 @ 23:09

  71. >Chaeles
    Hvad betyder det? Du og jeg fejrer begge Christchurch “masakren”. Lad Omar Hussein Elværk blive med New Zealand. Eller sæt alle muslimerne i en gummibåd med kurs mod en af jordens poler.
    Vi får alligevel aldrig renset vores jord ordentligt fra dem. De er OVERALT.
    Men vores kloge ellemaner og vestagere har for stor vælgertilslutning.
    Du har ret i at der var to sider af Anders. Jeg kunne bare ikke se det for 10 år siden. -eller hvor længe siden det er.

    Kommentar by Nielsen — 18. februar 2020 @ 23:15

  72. Muh-ammed Østergaard og Zinke Gestampos gæster. Skal de ikke snart hjem?

    Kommentar by Iznogut — 19. februar 2020 @ 02:14

  73. # Kommentar by Nielsen — 18. februar 2020 @ 22:57

    CITAT
    “Den her var en hilsen til Michael Nielsen i Off Topic:
    Old news are good news. Bare se på Karen Blixen eller hvad hun nu hed. Hun er lige så kedelig som Adam Oehlenschläger eller Helle Helle. aom jo i sig selv giver mening. Men er det den slags forfattere,man vil spilde sit liv på?

    Kom ud i naturen, Og lad dyrene tale til jer.

    P.S. Jeg snakker ikke om de fremmede.

    Når man trykker say it,får man et rap over fingrene af tankepolitiet.”

    Giver denne her kommentar for andre, for den gør ikke for mig?

    Kommentar by Michael Nielsen — 19. februar 2020 @ 14:21

  74. Ham bedemanden, der råber “svin” til de vantro, har travlt …

    Fint billede af bilen med terror-Omar

    https://www.dr.dk/nyheder/indland/600-700-moedte-op-til-omar-ebdel-hamid-el-husseins-begravelse

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 19. februar 2020 @ 17:15

  75. Og man åbner selvfølgeligt først bagklappen, når man holder inde i gården …

    https://cdn.localeyes.dk/ledk4/467148-414.jpg

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 19. februar 2020 @ 17:29

  76. Hvem er manden? Han forekommer på Al Nusra videos fra Syrien

    Kommentar by BB — 19. februar 2020 @ 17:50

  77. Det er selvfølgelig ikke tilfældigt, at dette kiste-stunt kommer lige kort efter at YT har lukket SKs kanal, så Paludan ikke kan forsvare sig selv. Og de købte magthavere er straks på pletten med fordømmelse, danskerne sover videre og opdager intet, vækningen indtræffer først (forprogrammeret) når det er for sent. Fascismen og islams tyranni skal sejre, det har man forpligtet sig til på allerhøjeste plan.

    Kommentar by LarsB — 19. februar 2020 @ 23:47

  78. Få nu dømt muslim som invasiv art, så de må jages!

    Kommentar by Anonym — 20. februar 2020 @ 07:27

RSS feed for comments on this post.